עבור לתוכן

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149

Featured Replies

פורסם

בית המשפט לתביעות קטנות הוא הליך פשוט וזול. אין צורך בעורך דין, וכתב התביעה יכול להיות דומה מאוד למה שרשמת כאן, בתוספת דרישתך הסבירה, והוצאות משפט.

הקאץ' היחיד הוא שהוא גם צריך לנצח בתביעה. ופה הוא בפירוש יפסיד כי החנות לא עשתה לו שום דבר רע/לא חוקי.

  • תגובות 207
  • צפיות 21.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עדיין צריך להיות פרק זמן סביר בטיפול בבעיה. לא ייתכן שאדם ישב שנה בלי מחשב.

פורסם

לב, אתה טועה.

פרט למוצרים ספציפים, בהם חובה על היבואן להקים מעבדת תיקונים, ולתת שירות ללקוח הסופי, בכל שאר המוצרים, האחריות היא של החנות. (והיא בתורה צריכה לדרוש את האחריות מהספק שלה)

כרטיסים גרפיים ברוב המקרים מגיעים ללא תעודת אחריות, ולעיתים בלי שאתה אפילו יודע מי היבואן. האחריות אליך במקרה כזה, היא של החנות. ולא צריך לעניין אותך באיזה קשיים היא נתקלת. שתדע לבקש שירות טוב מהספק שלה כמו שאתה יודע לבקש שירות ממנה.

פורסם

עדיין צריך להיות פרק זמן סביר בטיפול בבעיה. לא ייתכן שאדם ישב שנה בלי מחשב.

אני רוצה להזכיר לכם שחוץ מהשנה הראשונה שישבתי בלי מחשב, לאחר מכן הם סיפקו לי כרטיס 9600 שממש לא עובר את הביצועים של 8800.

פורסם

הקאץ' היחיד הוא שהוא גם צריך לנצח בתביעה. ופה הוא בפירוש יפסיד כי החנות לא עשתה לו שום דבר רע/לא חוקי.

אתה טועה להחריד. האחריות ללקוח היא על החנות במקרה כזה. ללקוח אמור להיות מוצר תקין תוך זמן סביר ומוגדר בחוק. במקרה ספציפי זה, הזמן ממש לא היה סביר. אתה יכול לקרוא כאן: http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3/0/tak6468.pdf

פורסם

הזמן מאוד סביר. זה שהמוצר מתקלקל כל פעם מחדש זו לא אשמת החנות, שכל פעם מחדש מחליפה אותו במסגרת האחריות בזמן סביר.

החנות בשום שלב לא עברה על שום חוק, תפסיק לבלבל את השכל.

פורסם

כנראה פספסת את הקטע נשלח לחו"ל למספר חודשים => חזר ונשרף במעבדה פחות מ-24 שעות => נשלח פעם נוספת לחו"ל למספר חודשים.

פורסם

הזמן מאוד סביר. זה שהמוצר מתקלקל כל פעם מחדש זו לא אשמת החנות, שכל פעם מחדש מחליפה אותו במסגרת האחריות בזמן סביר.

החנות בשום שלב לא עברה על שום חוק, תפסיק לבלבל את השכל.

זמן סביר? אני חושב שהיתה אי הבנה. כשהתכוונתי "חודש", דיברתי על הזמן שכרטיסי המסך ממודל 8800 שרדו אצלי במחשב.

לאחר מכן לקח לפחות חצי שנה כדי להביא דגם נוסף.

4 פעמים תכפיל בשש = שנתיים. הפעם החמשית שהיתה איפשהו באמצע זה כשהם הביאו כרטיס מסך שבאותו היום נשרף אצליהם במעבדות.

פורסם

וכאשר המוצר נשלח לחו"ל למספר חודשים זה גם פרק זמן סביר? כנראה פספסת את הקטע נשלח לחו"ל למספר חודשים => חזר ונשרף במעבדה פחות מ-24 שעות => נשלח פעם נוספת לחו"ל למספר חודשים.

אז באסה, אבל שוב - מה אתה רוצה מהחנות?

היא אשמה שלקח ליצרן X זמן לטפל במוצר? לזכותה יאמר שהיא סיפקה מוצר חלופי שווה ערך.

שוב - איך שלא תסובב את זה - אתה לא תנצח בתביעה משפטית.

פורסם

הזמן מאוד סביר. זה שהמוצר מתקלקל כל פעם מחדש זו לא אשמת החנות, שכל פעם מחדש מחליפה אותו במסגרת האחריות בזמן סביר.

החנות בשום שלב לא עברה על שום חוק, תפסיק לבלבל את השכל.

לא טרחת בכלל לקרוא את החוק בלינק שצירפתי. אם היית טורח, היית רואה שם, שיש לספק מוצר תקין אל הלקוח תוך 14 יום ממסירת המוצר ע"י הלקוח לחנות (כבר בזה זה לא היה חוקי). לגביי תיקונים והחלפות חוזרות ונשנות, בית המשפט פסק פעמים רבות על ביטולי עסקה במקרים כאלו, ומתן פיצויים על עוגמת נפש ללקוח.

מה שכן, אשמח אם תביא לי איזשהו קישור שמסביר על תביעות קטנות ואיך עושים זאת, כדי ללמוד על הנושא שאדע להתמודד עם בעיות דומות בעתיד.

ניתן כאן לקבל מידע רב: http://www.tviaktana.co.il - ישנם שם גם פסיקות למקרים שונים, ואת כל החוקים הרלוונטיים.

והאתר הרשמי: http://elyon1.court.gov.il/heb/info/choveret/hesb_ktanot.htm

פורסם

אז באסה, אבל שוב - מה אתה רוצה מהחנות?

היא אשמה שלקח ליצרן X זמן לטפל במוצר? לזכותה יאמר שהיא סיפקה מוצר חלופי שווה ערך.

שוב - איך שלא תסובב את זה - אתה לא תנצח בתביעה משפטית.

שיספקו כרטיס מסך שווה ערך בביצועים מספר פעמים אחרי התקלה וישברו את הראש מול היצרן בלי לערב את הלקוח. אני רוצה לראות אותך רוכש מוצר באלפי שקלים ונאלץ לרדוף אחרי החנות שנה.

פורסם

Kalen, תודה רבה לך שאתה מנסה לעזור לי וזה באמת מעודד אותי ואני חושב שוב אם להגיש תביעה.

אבל האם זה עדיין רלוונטי, שלוש שנים לאחר העסקה, כשבשנה האחרונה, מרוב טרטורים, לא הייתי איתם כל כך בקשר? (חנות)

[br]פורסם בתאריך: 25.07.2010 בשעה 17:41:11


אז באסה, אבל שוב - מה אתה רוצה מהחנות?

היא אשמה שלקח ליצרן X זמן לטפל במוצר? לזכותה יאמר שהיא סיפקה מוצר חלופי שווה ערך.

שוב - איך שלא תסובב את זה - אתה לא תנצח בתביעה משפטית.

9600 שווה ערך ל8800? גם אם כן, קיבלתי אותו לאחר שנה. אחרי שרדפתי אחריהם ואו שלא קיבלתי כלום, או שקיבלתי כרטיסים ממש ממש חלשים כמו 7300 או 9400

פורסם

אם אני לא טועה, ההתישנות בתביעות קטונות נובעת מגורם הקרוי "שיהוי" - זאת אומרת, האם השתהת יתר על המידה בהגשת התביעה.

אתה כמובן יכול לטעון שרצית לתת צ'אנס לחנות לפתור את התקלה, ולי נראה שיש לך קייס בדבר. אבל עדיין החנות יכולה לטעון טענה זו, ובית המשפט יוכל להחליט לכאן ולשם.

פורסם

להזכיר לכם שהלקוח משלם כסף לחנות ולא ליבואן ולכן על החנות לדאוג לו כחוק.

ואם היבואן "מפשל" אז החנות צריכה לקחת על עצמה את הנזק והאחריות שהרי לחנות לא היה בעיה לקחת את הכסף מהלקוח ולהשאיר לעצמה רווח אחרי ששילמה ליבואן.

פורסם

@Kalen

אתה צודק במאה אחוז

לכל החברים , כל חנות שמספקת מוצר איננה יכולה להתחמק בטענות של יבואן / יצרן , כלפי הלקוח היא אחראית , השקר הזה של יצואן / יבואן הוא פשוט שקר !

ראיתי אתמול או שילשום ראיון עם גלית אבישיי אני חושב שזה שמה בנוגע לכתבה שעשו בערץ 2 על סוכני נסיעות והיא טענה חד וחלק שהאחראיות היא על סוכן הנסיעות , אז אם בטיולים שזה מוצר שלחלוטין אין לסוכן נגיעה ישירה והוא רק המתווך יש אחראיות מלאה אז קל וחומר לחנות שלמעשה רוכשת את המוצר ומשווקת אותו לצרכן , החנויות כדי לחסוך עלויות מפנות אותך ליבואן / יצרן וכאן אני חייב להגיד שאני מבין את החנויות , מתח הרווחים שלהם פשוט נמוך שזה זוועה .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים