liorwohl פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 אני מודה לך שאתה מוכיח לכולנו כמה שאתה לא מבין כלום במכוניות וזורק את כל הטענות שלך לזבל.מה הקשר?.?!!??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 אתה מדבר על "הערך המוסף" של הגיר הידני ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liorwohl פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 מהצד השני תחשוב על זה שלקנות משומש אוטומט כמעט חסר סיכוןלעומת זאת אחד עם גיר רגיל יכול לשחוט את הרכב.אני מדבר על המשפט הזה.איך בדיוק הגעת למסכנה הזאת?ועם כל הכבוד אמירה כזאת מראה כמה אתה מבין בתיבות הילוכים....יש גיר ידני שבו אתה מחליט איך להעביר הילוכים - (נכון אפשר לשים הילוך 2 ב100 קמ"ש ולאמץ קצת את המנוע)ויש גיר אוטומטי שמנחש איך להעביר לפי מצב דוושת הגז ומשתנים אחרים - אם תלחץ עד הסוף הוא יוריד כמה הילוכים שצריך ויאמץ את המנוע באותה צורה בדיוק.עכשיו תסביר לי איך לקנות אוטומטי משומש זה חסר סיכון וגיר ידני זה מסוכן.לא רק שאתה טועה - זה בדיוק ההפך, כדי שגיר ידני יהרס צריך להתעלל בו בצורה שאי אפשר לעשות את זה בטעות, ממש להכניס הילוך ראשון או רוורס בנסיעה מהירה כמה פעמים וחזק ובכוח, אז אולי תצליח לפרק גיר ידני. וכמובן קלאץ' שצריך להחליף כל 100-200 אלף ק"מ אבל זה זול ובלאי טבעי.בגיר אוטומטי לעומת זאת, יש סיכוי לא רע בכלל שהגיר ילך ואז התיקון יעלה לך 5000 שקל. ככה זה גירים אוטומטיים, בלאי טבעי, הם לא מחזיקים מעמד הרבה בגלל הצורה שבה הם בנויים. אם תקנה אוטו אוטומטי ישן עם יותר מ100 אלף ק"מ אז אתה צריך להיות מוכן נפשית לשיפוץ גיר שיכול ליפול עליך בכל יום. רובוטיים בפוטנציה יכולים להיות אמינים כמו ידני, אבל מכיוון שהם הרבה יותר מורכבים ומשוכללים יש שמה הרבה יותר אלקטרוניקה ומכניק שיכולים להתקלקל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 לא דיברתי על ההרס לגיר אלא על ההרס הכללי באוטומט יש מוח שמסדר לך החלפות טובות ומתאימות למצב אין מצבים של בלימה פראית או האצה עד למנתק ההצתה אמנם כתוצאה מזה אתה שוחק יותר את הברקסים (לא נכנסים בשני לסיבוב) אבל ברקסים זה כלום.בנוסף נעלמו המצבים של נהגים שנוסעים בהילוך לא נכון וגם כאלה שאין להם שום תחושה, לא כולם נהגים פרפקט. זוכר את הסרט "דוגמה".. זה לא היה קורה באוטומט.אם דיברת על הרס לגיר אז חבר שלי משך למהירות מעל 100 עם השלישי והוריד לשני בטעות, לא נורא תיקון 300$. אני לעומת זאת הורדתי פעם בטעות בכביש החוף מ-D ל-2 ואתה יודע מה, לא קרה כלום, הידית ירדה אבל הגיר האוטומט זיהה טעות ולא החליף הילוך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liorwohl פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 קודם כל גם אם תסע על המנתק חצי שעה לא יקרה כלוםגם אם תשים הילוך שני ב100 קמ"ש לא צריך לקרוא שום דבר, מקסימום יעלה לאיזה 5000 סל"ד, אפילו לא מזיז למנוע.המנוע תוכנן לעבוד בכל סל"ד שיש עד המנתק, אם היה נגרם נזק קודם אז המנתק היה נמצא קודם.בדיזל המנתק נמצא יותר נמוך כי יש צורך למשל...בלימה חזקה עם הגיר לא הורסת שום דבר, זה רק מעלה את הסל"ד, שוב לא גורם לשום בעיה.וזה היתרון, במקום להכנס לסיבוב בהילוך 4 ואז להאט והגיר יעשה טובה ויוריד ל3 ושתצא מהפניה תהיה על 1500 סל"ד והאוטו לא ממש יאיץ ככה, אז בידני אתה מוריד לפני הפניה להילוך 3, הסלד עולה מ3k ל4k, נוסע קצת ובנתיים הסלד יורד ל3, שאתה ממש קרוב מוריד להילוך 2, נוסע את הסיבוב בסל"ד שבו המנוע עדיין יעיל אבל במהירות של 30-40 (אתה מגביל את עצמך לפי הרעש של הסל"ד בהילוך 2 וככה לא צריך להסתכל הלוח שעונים - או כמו שנהגים חדשים באוטומט נוטים לעשות - לעבור ב80 קמ"ש) ואז ביציאה מהפניה מכניס קצת את הגז, עולה ל4k סל"ד עובר להילוך 3 ועוקף את כולם אפילו שלך יש מנוע 1000 סמ"ק בפיאט אונו ולהם יש מאזדה לאנטיס 1800 אוטומטית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 ועוקף את כולם אפילו שלך יש מנוע 1000 סמ"ק בפיאט אונו ולהם יש מאזדה לאנטיס 1800 אוטומטית.ואז כל אלה שבמאזדה לנטיס 1800 אוטומטית מסתכלים עליך, חושבים רגע כמה אתה עלוב, וממשיכים להנות מהנסיעה בלי לשחק עם מוט ההילוכים כמו חמור, כדי לעקוף מישהו בסיבוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fungiman פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 אפשר לעשות בלימת מנוע עם גיר אוטומטי ואפשר גם להוריד הילוך באופן יזום לפני כניסה לפנייה או בשיפוע משמעותי.מצד שני, קשה מאוד "להרוס" גיר ידני על ידי הורדה מוטעת של הילוך, אלא אם אתה חמור גדול או מתעלל במכונית בכוונה.בגיר אוטומטי לעומת זאת, יש סיכוי לא רע בכלל שהגיר ילך ואז התיקון יעלה לך 5000 שקל. ככה זה גירים אוטומטיים, בלאי טבעי, הם לא מחזיקים מעמד הרבה בגלל הצורה שבה הם בנויים. אם תקנה אוטו אוטומטי ישן עם יותר מ100 אלף ק"מ אז אתה צריך להיות מוכן נפשית לשיפוץ גיר שיכול ליפול עליך בכל יום. נו באמת, זה תלוי באיכות הבניה ונכון לכל רכיב ברכב.מקרים קלאסיים הם המרצדס של שנות ה-70 וה-80 (האוטומטיות, מרצדס ידניות הן פחות מוצלחות באופן מסורתי ד"א) שיכלו לסוע כמעט חצי מיליון ק"מ לפני שיפוץ רציני. ראה גם את ה-"מוסלקות" - אותן מרצדס 230, 280 ו-300 חבוטות שהועמס עליהן מאות ק"ג של שיריון והן ננהגו ללא רחם - עם המכלולים המקוריים - לאורך עשרות אלפי ק"מ לפני שהן שבקו חיים (או עלו על מטען).יש לי טויוטה קורולה (מאלו שעוד יוצרו ביפן בתקופה האמינה שלהם) אוטומטית עם יותר מ-300K ועדיין ללא שיפוץ גיר (טפו-טפו-טפו). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 בדיזל המנתק נמצא יותר נמוך כי יש צורך למשל... על איזה בידיוק הצתה אתה מדבר בדיזל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 ביולי 31 Share פורסם 2010 ביולי 31 ואז כל אלה שבמאזדה לנטיס 1800 אוטומטית מסתכלים עליך, חושבים רגע כמה אתה עלוב, וממשיכים להנות מהנסיעה בלי לשחק עם מוט ההילוכים כמו חמור, כדי לעקוף מישהו בסיבוב. מצד שני פיאט פנדה 1.2 ידנית מספקת ביצועים של מאזדה לנטיס 1.8 אוטומט ברבע מעלויות האחזקה. הגבר גבר במאזדה עם "מגנזיום" תוצרת צ'אנג צ'ונג טיוואן יכול להמשיך לחשוב מה שהוא רוצה. אגב, אולי זה ישמע מטורף (במיוחד בארץ) אבל יש אנשים שאוהבים לנהוג ולהתעסק עם מוט הילוכים. לא כולם מתייחסים לרכב כמו לפחית אפורה שכל מטרתה לעביר את הנוסע מנקודה א' לנקודה ב'. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nitzanj פורסם 2010 באוגוסט 1 Share פורסם 2010 באוגוסט 1 בשביל השעשוע החלטתי לבדוק כמה באמת אני מתאמץ עם ההילוכים בדרך לעבודה הבוקר.מדובר על הפקק על באיילון מיוספטל צפונה עד השלום - לקח רבע שעה. לחצתי על הקלאצ' 5 פעמים בכל הפקק, ואחת מהם הייתה כי איזה מפגרת חתכה אותי בטירוף והייתי חייב לבלום במקום.כל פעם כמובן מדובר על לחיצה רגעית להעברת הילוך -במצטבר הקלאץ' היה לחוץ אולי 15 שניות לאורך הפקק.והאמת, לא ממש ניסיתי להמנע מזה. אם מקפידים קצת יותר על המהירות עם הגז אפשר לקזז איזה העברת הילוך או שתיים.סתם קצת חומר למחשבה למי שמפחד מהשילובידני+פקקים. ממש ממש לא נורא... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2010 באוגוסט 1 Share פורסם 2010 באוגוסט 1 אתה מתכוון לחצת 5 פעמים בדקה, לא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nitzanj פורסם 2010 באוגוסט 1 Share פורסם 2010 באוגוסט 1 אתה מתכוון לחצת 5 פעמים בדקה, לא?מצחייייק אתה!! באמת! לך תעשה מזה קריירה. אני מעדיף אותך עושה סטנד אפ באיזה חור רחוק ממני, ושלא חלילה תעלה על הכביש עם ההבנה שיש לך בנהיגה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Fighter פורסם 2010 באוגוסט 1 מחבר Share פורסם 2010 באוגוסט 1 נשים על הכביש זה דבר מסוכןעוד בימי קדם ידעו לא לתת להן לעלות על הספינה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2010 באוגוסט 1 Share פורסם 2010 באוגוסט 1 מצחייייק אתה!! באמת! לך תעשה מזה קריירה. אני מעדיף אותך עושה סטנד אפ באיזה חור רחוק ממני, ושלא חלילה תעלה על הכביש עם ההבנה שיש לך בנהיגה.מילא אם לא היה לי גיר רגיל אולי הייתי מאמין אבל את האחרונה, פונטו 95 ידנית, מכרתי לפני חצי שנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
wrecker פורסם 2010 באוגוסט 1 Share פורסם 2010 באוגוסט 1 יללה נו כל אחד מה שעושה לו טוברק מי שנוהג באוטומט תעשו טובה ועל תנהגו מעצבן..מהירות של 40קמש זה בערך המהירות שמעבירים ל3.. ואז זה מתסכל להיות בהילוך 2 או 3 2 זה יאכל יותר דלק, 3 ברגע שיורדים מ40 ישר צריך להוריד הילוך..בקיצור אנשי אוטומט סעו 30 -50- 70.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.