"תפסיקו להפריע לגלעד לחזור" - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"תפסיקו להפריע לגלעד לחזור"


Milford Cubicle

Recommended Posts

תפסיקו להפריע לו לחזור.

כן אתם.... ערוץ 2...

זה אותו ערוץ 2 שבמשך שישה חודשים שופך את דמו.

ולביבי, למה אתה לא מחזיר אותו ?

תפסיק להחזיק אותו בשבי.

הגיע הזמן לשלם את המחיר.

לשחרר ומייד 3000 רוצחים.

ולאפשר למשט לספק להם צעצועים לילדים ונשק.

כן אתם... ערוץ 2...

אתם דיברתם מספיק! עכשיו תורי לדבר!

תפסיקו להפריע לגלעד לחזור.

תפסיקו להפריע לו לחזור יא שמוקים.

כן אתם... ערוץ 2...

גלעד נמק בכלא ולא רואה אור יום.

בשעה שאתם מעיזים לנשום נשימות עמוקות.

הנה הגיע עוד חג שגלעד לא נמצא בבית.

גלעד אהב כדורגל, תחזירו אותו הביתה שגם הוא יוכל לראות את המונדיאל.

תחשבו על גלעד כל פעם שתראו את המונדיאל.

תחשבו עליו כל עם שתאכלו משהו מתוק.

תחשבו עליו בזמן שאתם עושים סקס.

גם לגלעד מגיע לעשות סקס.

תחשבו עליו כשאתם קמים.

תחשבו עליו כשאתם יושנים.

תחשבו עליו בזמן שאתם מצחתחים שיניים.

גלעד גם צחצח שיניים, ועכשיו הוא נמק בכלא ואין לו מברשת שיניים.

כל עוד הוא נמק בכלא, כולנו צריכים לסבול את סיבלו.

איך אתם מעיזים לצחוק, אתם לא בני אדם אתם.

כן אתם.. ערוץ 2...

החמאס רוצה שתסבלו.

הגיע הזמן לשלם את המחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אתה נאיבי אם אתה חושב שזה מה שיעודד עוד חטיפות, הם כל הזמן מנסים לחטוף (גם עכשיו) זה לא מה שיגרע או יוסיף לעינין הזה

יכולת הסקת המסקנות שלך לוקה מאוד בחסר. הסיבה שהם כל הזמן מנסים לבצע חטיפות נוספות, היא בגלל שישראל מוכיחה שוב ושוב שזה משתלם להם, החל מעסקת ג'יבריל וכלה בהיסטריה סביב גלעד שליט. רביב דרוקר אמר אתמול, ובצדק - הזמן והמשאבים שהקדישה במהלך ארבעת השנים האחרונות לסוגיית גלעד שליט הם חסרי תקדים ואין להם אח ורע בעולם. אף מדינה אחרת בהיסטוריה לא הקדישה כל כך הרבה משאבים עבור חייל שבוי אחד, אז כדאי להוריד קצת את הטונים כשמדברים על זה שמדינת "נכשלה" בטיפול בסוגיה הזאת. כשלון הוא סובייקטיבי - לדעתי כשלון הוא שחרור מאות מחבלים, אבל בגלל שהציבור בישראל לא יודע להסתכל מטר אחד מעבר לאף של עצמו, זה כנראה מה שיקרה בסוף.

אם שלחת אותי להגן עליך ואתה לא יודע להגן עלי שצריך חזרה אז חבל שהלכתי מהתחלה, כי גם 10000 רוצחים נבזים חלאות אדם לא שווים את החיים שלי?

אבל את שלך כן.

עכשיו סליחה שאני שואל אבל מה עושה אותך יותר טוב ממני? או כל אחד אחר? הבנתי...

מה הבנת בדיוק? עושה רושם שכלום, וגם לא תבין.

אני אנסח את זה כך - אם אתה מוכן לשלם כל מחיר עבור גלעד שליט, האם אתה מתנדב להיות ההרוג הראשון של השלכות המעשה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר כאילו אין מודיעין ואין עוד אמצעים למעקב וניתור. עוד אלף אנשים פחות אלף אנשים זה לא ממש משפיע על היכולות שלהם ואת זה אתה לא מבין.

ושוב, אם אתה חושב שאתה מסוגל לך תשב שם במקומו, שים את הכסף איפה שהפה שלך, אני את שלי שמתי כבר.

איך היה הג'וב אגב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@

ixslashx

מה אתה היית מציע לעשות ?

כולם הם בעד החזרה שלו , אבל כמו שארטי אומר ,אנחנו לא מחזיקים אותו , החמאס בטוויסט לוגי גורם לציבור לחשוב כמובן בעידוד מסיבי של חלק ממוכרי העיתונים שזה בידנו , אני חושש שכול מי שחושב שגלעד מצוי בידנו טועה , הוא בשבי החמאס ואך ורק החמאס הוא האשם , לצערי שטיפת המוח המסבית בתקשורת המגוייסת לטובת החאמס גורמת לאשים לאמד כל קשר למציאות , חיילים נעדרים היו ממיזמן ואף פעם לא הייה קמפיין תקשורתי שכזה עבור כל נושא בכלל קל וחמור על חייל כזה או אחר , מצער אותי שהציבור נירגש כל כך זה רק מקשה על המשה ומתן ודע לך שהחמאס לא ישחרר אותו גם אם נהיה מוכנים לשלם כל מחיר מהסיבה הפשוטה שהם מרוויחים עליו יותר כאשר הוא שבוי , אתה יודע זה כמו שמבקשים מסוחר בשוק להוריד את המחיר של המוצר שלו כאשר אישתך לידך מתלהבת מהקניה , אין סיכוי שהמחיר ירד אם אנחנו לחוצים על הקניה .

אני רציני לגמרי סקסי , בבקשה מה אתה היית מציע לעשות ? אני הייתי רוצה לראות את סוף הדרך של החשיבה שלך , להגיד לשלם זה בסדר , כולם מסכימים גם על זה , החמאס וישראל רק מתמקחים ( אני טוען שהחמאס מרוויח יותר על ההיתמקחות מאשר על ה"מכירה" ) ואיך אנשים שעושים קמפיין לתשלום כל מחיר מסייעים , אנחנו במיקוח , מי שרוצה יותר , מפסיד !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר כאילו אין מודיעין ואין עוד אמצעים למעקב וניתור. עוד אלף אנשים פחות אלף אנשים זה לא ממש משפיע על היכולות שלהם ואת זה אתה לא מבין.

ושוב, אם אתה חושב שאתה מסוגל לך תשב שם במקומו, שים את הכסף איפה שהפה שלך, אני את שלי שמתי כבר.

איך היה הג'וב אגב?

אני לא מסוגל לשבת. אני מעדיף שחיל האוויר יפציץ את הבניין במטרה להרוג אותי ואת שוביי. זה הפיתרון הנכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^^

אני לא אמרתי שפעולה צבאית לא באה בחשבון, אבל לשחרר אותו, לא להקריב.

-----------------

דוד, אני מסכים איתך על הנקודה שהחמאס מרוויח מכל הסיפור הזה. הסיפור יצא מפרופורציה גם זה נכון, אבל זה לא אומר שלא צריך להחזיר אותו למרות זה,

מעבר לנזק שנגרם לבחור המסכן הזה, יש נזק ענקי למוראל ולתדמית של הצבא.

הציבור נירגש יותר במקרה הזה לפחות לדעתי, כי פשוט ידוע שהוא חי, ואותו היה צריך לשחרר ראשון, אם אתה זוכר היו עוד חטופים בצפון אז...

אני באמת חושב שצריך לשלוח אותם מפה, לא רק את ה1000 שהם רוצים, הם רובם זקנים ולא מועילים לך פה, יותר סמלים מאשר אנשים שיחזרו לעשות משהו פעיל,

וגם אם כן אז זה לא שחסרים להם שם גם עכשיו גדודים של חיילים, קיצר הנזק מכל העניין הזה כמו שהוא נראה עכשיו הרבה יותר גדול מעוד 1000 חמאסניקים בלויים.

לכן זה האינטרס שלנו לסיים את זה כמה שיותר מהר!

זו דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@ixslashxi

אתה יודע מה אני גם בעד לקחת שליטה במצב , אם אי אפשר לשחרר אותו בפעולה צבאית ( ונכון לעכשיו אי אפשר , הן מבחינה צבאית והן מבחינה מדינית ) אז אני חושב שהבנתי מה אתה אומר , אתה אומר בוא נתערב בפוליטיקה הפלסטינית בצורה כזו או אחרת , דרך אגב , אני בכלל לא בעד החזקה של כל האסירים הפלסטינים , אני חושב שזה גורם נזק מתמשך הרבה יותר מתועלת , כמובן שיש אנשים פלסטינים שאנחנו חייבים לעצור ולהחזיק , אבל את הרוב שאתה קורא להם זקנים וחולים אני מסכים שצריך להשתמש בהם נניח לשחרר אסירים לידיי אבו מאזן בתור "מחווה" או תמורת רווחים פוליטים כאלו ואחרים הכל בהתאם לשיקול דעת יצירתי , אבל זו בדיוק הנקודה , הממשל הישראלי איננו מגלה שום יצירתיות בכלום ! אם יש האשמה הן במקרה שליט והן בשאר מקרים כגון "משט" וכו' ( ועד עבודה ציבורית חברתית בכלל ) היא בחוסר היצירתיות ( שפעם היינו מפורסמים בו ) שמאפיינת את הפוליטיקה הישראלית , יש לנו פוליטיקאים גמדים צריי מוח ואינטרסנטים מכסיי תחת אטומים , בזה אני מאשים את הציבור הישראלי ואני בינהם , זה הפשע היחידי שלנו במקרה של גלעד .

לסיכום :

אם אני מבין אותך נכון , אתה טוען שעלינו לנקוט ביצרתיות במקרה שליט .

@ lev -7

אכן כן , זו צורת המשה ומתן עם בני המזרח התיכון שהם מטבעם סוחרים ממולחים , הם רואים שהלקוח ( ) מתלהבים , הסוחר מיד מעלה את המחיר ובמקה הזה במיוחד שבו הרווח של החמאס גדול יותר כל זמן שהוא שבוי ( מאשר הוא משוחרר )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@slash:

אני שמח לשמוע שהדעה שלך בנוייה על השערות חסרות כל ביסוס (חמאסניקים זקנים, OH LORD).

נתתי לך קישור ל3 ראשי שב"כ בעבר שאמרו בדיוק אותו דבר

אז לזה אתה קורא חסר ביסוס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה בכלל מדברים עם חמאס ב"ערבית" זה לא השפה שהם מבינים. צריכים לעשות חוק שמאפשר לצבא להוציא להורג מחבלים רטרואקטיבית ואז אנחנו מוציאים אותם להורג כמו בני ערובה. אני יודע שזה לא מוסרי אבל זו בערך השפה שחמאס מבין. כיבוש שטחים יהיה גם אפקטיבי וגם חיסול אקטיבי של בחירים.

כבר ראינו שהם לא יהרגו את שליט אחרי צבאי אז אפשר להמשיך להכנס בהם. גם ככה חייו של חייל אחד לא צריכים לגרום למדינה להרים את הידיים. הם לא יכולים כלכך להשתמש בשליט כאמצעי לחץ כי עם כל הסימפטיה והכבוד למשפחה שלו הוא עוד קורבן של הטרור ושום דבר לא עושה אותו יותר או פחות יקר מהקורבנות האחרים.

חמאס הוא אירגון טרור ואני לא מבין למה הממשלה כלכך מתאמצת להשאיר את הפלסטינאים בעזה בחיים. הם יכולים להסתדר טוב מאוד בלי חשמל ומים ואת האוכל הם יכולים לגדל בעצמם (במידה והם יפסיקו להתרבות כמו ארנבות) . צריך להתנתק מהם סופית שילכו לדבר עם המיצרים . אני יודע שאז הם יבריחו יותר אבל מי צריך את העלוקה הזאת. אנחנו יודעים שהם מוצצים לנו את הדם ואנחנו שומרים עליהם שלא יהרוגו אותנו :screwy: . אם הם ירו עלינו נכבוש להם שטחים עד שהם יפסיקו . אנחנו מדינה של נקניקיות פחות או יותר. :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3927631,00.html

אני קורא את הטוקבקים, ומאוד מרוצה מהמצב. הרוב המוחלט מודע לטיפשות של הדביל הזה, ומעמיד אותו במקומו.

מסכן גלעד, האבא הטיפש שלו גורם לזה שהוא ישאר עוד ועוד בשבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אין שופטים אדם בשעת צערו " יחד עם זאת ,

אני מקווה שהציבור יתעורר ויפסיק ללכת כמו עדר כבשים מטומטם אחרי הקמפיין ההרסני .

שנית , אני מקווה שהאבא יתעורר ויעיף את היחצנים המטומטמים שבסך הכל מה שהם רוצים זה עוד דקה או שתיים בטלויזיה ויתחיל לפעול היכן שצריך קרי במסגרות בין לאומיות נגד החמאס ולא כמו שלצערו ולצערנו הוא עושה קרי נגד מדינת ונגד הסיכויים לשחרור גלעד , כמה טיפש צריך להיות כדי לא להבין שככול שיותר אנשים צועדים כך החמאס יעלה את הדרישות שלו :facepalm:

שיפעל בחו"ל , אני הייתי אפילו מעודד את המדינה לתקצב אותו שיהיה כחלק ממערך ההסברה של כנגד החמאס .

מצטער בשבילו ובשבילנו ובשביל גלעד , כמה צער יכולה טיפשות לגרום , השם ירחם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אין שופטים אדם בשעת צערו "

גם אני לא מאחל לאף אחד להיות במצבו. זה לא משנה את העובדה שהוא עושה פעולות מטופשות ואומר דברים מטומטמים.

זה לא מפריע לי (יותר מידי) ואני לא שופט אותו - אבל חשוב להבין (וכדאי שגם הוא יבין) שהוא במו ידיו ובמו פיו רק פוגע!!!!!!!! בסיכויי של הבן שלו להשתחרר מהשבי.

במקום להפעיל לחץ על ממשלת , שיפעיל לחץ על ארגון הטרור שמחזיק את הבן שלו בשבי.

זאת דוגמה קלאסית של "חזק על חלשים" או "לחפש את המטבע מתחת למנורה". נוח לו להפעיל לחץ על ממשלת , למרות שהמטומטם לא קולט שלא היא זאת שמחזיקה בכוח את הבן שלו.

הוא צריך להשקיע את כל האנרגיות שהוא משקיע בהפעלת לחץ בינלאומי על **ארגון הטרור שמחזיק בבן שלו** ולא על ממשלת שלא מחזיקה ומעולם לא החזיקה את הבן שלו בשבי.‬

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...