התלבטות...לקחת מחשב נייד לבסיס או לא? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות...לקחת מחשב נייד לבסיס או לא?


חן מ

Recommended Posts

  • תגובות 48
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לפי מה שידוע לי, לא. אבל כל מקרה לגופו.

אתה לא צריך את האישור שלנו אם להביא את המחשב לשם או לא. אתה צריך להחליט בעצמך, אתה רוצה שאנחנו ניתן לך את ה- Ok להביא לבסיס?

OK

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

???

יש אנשים שמביאים מחשבים נייחים לבסיס???

כן, בהחלט. כשהייתי בצבא השותף הביא מחשב נייד בשווי 10,000 ש"ח. (לא יודע איך הוא הצליח לישון בלילה) בחדר אחר מישהו הביא מחשב נייח ישן. מספר חיילים הביאו מחשבים ניידים ישנים. אני חיברתי אזרחי למחשב צבאי (אחרי שניתקתי אותו מהרשת וניתקתי את הכונן הקשיח הצבאי) חודשיים עד שנתפסתי וישבתי 35 יום ריתוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל"ז. נחקרתי בקריה. רצו לשפוט אותי אצל תת אלוף, אבל בסוף נשפטתי אצל אלוף משנה. הסברתי בניאום קולח כמה אני מצטער, לא התכוונתי לגרום נזק, ניתקתי את החומרה הצבאית, אני עומד לפני שחרור ולא נשפטתי אף פעם. בסוף קיבלתי ריתוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שום תוכנה ריגול. הסיפור הלך ככה: בערב הלכתי למשרד, ניתקתי המחשב מהרשת, ניתקתי את הכונן הצבאי וחיברתי את הכונן שלי. בסוף התהליך החזרתי הכל למקום והלכתי לחדר. עשיתי ככה חודשים. בסופו של דבר נמאס לי מטקס חיבור-ניתוק והחלטתי פשוט להשאיר את הכונן בתוך המחשב מנותק כדי לקצר כמה שלבים. זה היה ביום שישי. ביום ראשון יצאתי לאפטר אחרי שבת וחזרתי ביום שני. בדרך קיבלתי טלפון שאגיע ישירות למג"ד. עלו עלי בדרך הכי מפגרת שיש. המפקד האידיוט שלי התקשר לגף מחשוב והתלונן שהמחשב עובד לאט למרות שהסברתי לו בערך 1000 פעמים שמדובר ברשת. המחשב עובד לאט בגלל שגדוד מקבל רוחב פס צר. לא מדובר בעניין חומרתי. אבל הוא בשלו "לא הבעיה במחשב". בקצרה האידיוט התקשר לגוף מחשוב. למשרד הגיע נגד צעיר אידיוט שפתח את המחשב, ראה את הכונן הקשיח והתחיל לשמוע בראש "דינג דינג דינג" כמו בקזינו. הוא תפס את המחשב ורץ למג"ד כדי להראות כמה הוא נגד טוב שעובד לפי הספר, עשה מזה סיפור כאילו אני מינימום מרגל ברמה בינלאומית והקצינים האידיוטים בכלל אכלו . משם כדור השלג התגלגל. לקחו אותי לקריה, נחקרתי שעה ע"י כמה חנונים, פרסמו תחקיר והמג"ד שהיה עסוק בליקוק תחת צה"לי קלאסי לקח את זה קשה כי כל חיל האוויר ראה את הכביסה המלוכלכת שלו. למרות שנשפטתי הוא כנראה לא היה מרוצה מחומרת העונש והחליט להשפיל אותי בטקס קבלת דרגות לפני חצי גדוד. אם רכבו היה פרטי ולא ליסינג הייתי לוקח אלה ומפוצץ את כל האוטו ככה שאפילו לפירוק לא היו קונים אותו. בן זונה שמן. אחת החוויות המשפילות בחיי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...