התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 26 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

איך בדיוק אתה חושב שהם ( הקונים ) יהיו יותר חכמים ועם אצבע על הדופק בדיוק ?

הייתי בטוח שעל ידי רכישה בחנויות בעלות מודעות שירות .

אני לא רואה את מודעות השירות בתרד הזה , אני כן רואה סוג של " דמי לא יחרץ " " תשלום עבור שתיקה " ואולי זו הייתה המטרה האישית שלך שהושגה ( אין בעד מה ) אבל מה עם השאר ? איך שאר הקונים ידעו שהחנות הפיקה לקחים מההיתנסות הזו ? ( אתה הפקת כרטיס - יופי לך ) איך אפשר לדעת שזו לא שיטה שכזו ?

טוב לא חשוב מבחינתי , אני מבין שהחנות איננה רוצה להגיב כדי להשקיט את העיניין וזה בסדר מבחינתי , כי ככה זה באמת בחיים , החלשים נידפקים , אני לא קונה .

צ'או .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

במקום להשתתף באשכול ולהודות בטעות הם מתקפלים בשושו וסותמים לו את הפה עם כרטיס מסך טוב יותר.

שום דבר לא השתנה, העובדים הם אותם עובדים וההתנהגות אותה התנהגות.

זה בסה"כ אשכול בפורום, אין שום סיבה בעולם שחנות תצא מגדרה להגיב בו ולשכנע אנשים בצדקתה. חנות צריכה לתת שירות טוב ואנשים

כבר ידברו עליה, לא לקשקש בפורומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואלהל :lol: אני מעביר עוד קצת זמן במשמרת בקריאת ת'רד הזוי על שירות.

כמה הבהרות:

1.חשבונית מס הינה דרישה לתשלום ותו לא, כלומר עסק יכול להוציא חשבונית מס על רכישה שעדיין לא שולמה.

2.קבלה הינה אסמכתא לתשלום, כלומר כנגד חשבונית מס אם מתקבל תשלום חובה להוציא קבלה שזה אישור התשלום.

3.חשבונית מס קבלה הינה אסמכתא על קבלת הטובין והתשלום בעדו.

במקרה שלנו: אם יש ללקוח חשבונית מס אין זה אומר שהוא שילם! רק אם יש ברשותו קבלה ו/או שהעסק יראה בכרטסת שלו שיש איזון בחשבונית מס ובקבלה, כלומר שהכרטיס לא יהיה פתוח.

אם ללקוח יש חשבונית מס-קבלה על הכרטיס אזי SKYPC יכולים לחפש את עצמם ואת מי שהתלןנן בפינת הרחובות : חפש אותי פינת מצא אותי.

החנות אסור לה במקרה הזה שתערב את השירות שאמור לקבל הכרטיס, עם התביעה לכאורה שלהם עם OMD, אלו שני מישורים שונים לחלוטין והיא אינה רשאית להחזיק כבן ערובה את הלקוח.

מצד אחד הם צריכים או יותר נכון היו צריכים למצות הליכים מקדימיים ולאחר מכן משפטיים מון OMD, ומצד שני לתת שירות לכרטיס שכל עוולו היה שהוא נדפק בזמן הסיכסוך לכאורה על גניבת ספק, שאת זה אני מניח ניתן לומר: בספק רב אם הייתה גניבה.

אבל, שוב: אם הוצגה חשבונית מס והלקוח ו/או החנות לא הראו הוצאת קבלה אין לה לחנות אלא להלין על עצמה.

בכל מקרה הסיפור הזה והת'רד הזה יצא מפרופורציות של הצהרות, ותגובות שלא ראויות.

מה שממש לא הבנתי..הוא קיבל או לא קיבל את הכטיס כבר?..ומה שמצחיק שיש לו כרטיס חזק יותר מהכרטיס 295 שבעקבות השידרוג יצא כל הבאלגן הזה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסה"כ אשכול בפורום, אין שום סיבה בעולם שחנות תצא מגדרה להגיב בו ולשכנע אנשים בצדקתה. חנות צריכה לתת שירות טוב ואנשים

כבר ידברו עליה, לא לקשקש בפורומים.

תתפלא כמה דעת הקהל של האנשים שמקשקשים פה בפורומים משפיעה על העסקים של חנויות המחשבים.

מספיק אשכול אחד כזה שנגמר בטעם רע שמעביר עשרות לקוחות פוטנציאלים לחנות אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח בשני דברים:

א) החנות למדה את הלקח ואין צורך לשפוך יותר את דמה.

ב) הלקוח המאוכזב קיבל את מבוקשו.

הנושא היה בבחינת "למען יראו וייראו" והאפקט הושג במלואו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתפלא כמה דעת הקהל של האנשים שמקשקשים פה בפורומים משפיעה על העסקים של חנויות המחשבים.

מספיק אשכול אחד כזה שנגמר בטעם רע שמעביר עשרות לקוחות פוטנציאלים לחנות אחרת.

ועדיין, זה כולה ת'רד בפורום לא בית משפט ולא הוצאה לפועל. מהתגובה שלך ניתן להבין שפשעה של החנות הוא זה שלא הגיבה בפורום.

שירות מקצועי הוא סימן ההיכר של חנות ולא תגובה לאיזה ת'רד אזוטרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברגע שפותח הדיון ידווח כי בעייתו טופלה לשביעות רצונו, הדיון צריך להנעל.

א. מפני שברגע שהבעיה נפתרה הדיון מיצה את עצמו.

2. ברגע שהדיון נעול אין אפשרות לאף אחד לערוך את תגובתו, ככה שהדיון יוקפא וישמש כעד בחיפושים עתידיים.

כרגע כולנו מצפים לדיווח "תאילנד" מפותח הט'רד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסה"כ אשכול בפורום, אין שום סיבה בעולם שחנות תצא מגדרה להגיב בו ולשכנע אנשים בצדקתה. חנות צריכה לתת שירות טוב ואנשים

כבר ידברו עליה, לא לקשקש בפורומים.

כמה שאתה טועה הפורום הזה הוא מקום של עשרות לקוחות.

והמון אנשים שמבקשים המלצה למפרט ולרוב קונים אותו.

הם יראו את הנושא הזה, ויגידו למה לי לקנות משם יש חנויות הרבה יותר טובות.

והופ הלכו 3K ש"ח.

הפסד של עשרות אלפי שקלים ואפילו יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשרות לקוחות שנחשבים למבינים בקרב חבריהם וממליצים לעוד עשרות לקוחות.

הם קיבלו פה נזק גדול מאוד.

תראו את כמות המפרטים פה.

ומפרטים לא זולים בהרבה מאוד מהפעמים.

היו צריכים לגמור את הנושא הזה ממזמן, וחבל מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסה"כ אשכול בפורום, אין שום סיבה בעולם שחנות תצא מגדרה להגיב בו ולשכנע אנשים בצדקתה. חנות צריכה לתת שירות טוב ואנשים

כבר ידברו עליה, לא לקשקש בפורומים.

ag43 - אתה סוטה לחלוטין מהנושא ועוד בקביעה שזמנה משנות ה-80 העליזות - טרם עידן האינטרנט.

אם אנחנו "סתם מקשקשים" אז מה אתה עושה פה ועוד בת'רד "מיותר" כזה?

לאף אחד פה אין צורך בוער שהחנות "תוכיח לו" משהו או "לשכנע אותו בצדקתה" - זה סה"כ לטובתה וגם הדבר המכובד והנכון לעשות, בלי קשר לאיפה, מתי ובפני מי. אם "ניב" טרח לפרסם את התגובה המקורית שלו פה, לכל הפחות מן הראוי שישתמש באותה במה כדי "לרדת מהעץ", להודות בטעות וליישר את ההדורים - גם כי זה הדבר הנכון לעשותו וגם לטובת שמה הטוב של החנות (ושלו). לא סתם נאמר במקורות "טוב שם טוב משמן טוב".

אישית - ממש לא מזיז לי ו"ניב" לא חייב לי או לקהילה כאן דבר וחצי דבר.

לדעתי האישית בלבד, הימנעות מתגובה הולמת כמתואר לא משאירה הרבה מקום לפרשנות מלבד טעם רע.

כולם עושים טעויות (ואשתי תעיד על אלה שלי בשמחה) אבל החוכמה בחיים לדעת להודות בטעות וללמוד ממנה.

צדק לא רק צריך להיעשות אלא גם להיראות - אחרת זה (כמעט) חסר טעם.

כל אחד שיעשה את החשבון שלו ויחשוב איזה יחס הוא היה רוצה לקבל כלקוח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מנסה להוציא אנשים מהסרט שתגובה בת'רד בפורום משמעותה שירות טוב. שירות טוב הינו לתת אחריות למוצר שלך ולא להתווכח במשך

30 עמודים בפורום, זו גם הסיבה שתגובתו של ניב בפורום (מעבר לתוכנה המגוחך) היתה טעות לדעתי. תגובתי המקורית נכתבה על הטענה

שהתנהגותה הבעייתית של החנות היתה בכך שהיא לא הגיבה בפורום ולא על זה שהיא לא סיפקה את השירות. חוצמזה - הת'רד הזה סטה

לכל כך הרבה כיוונים שונים כך שלא נראה לי שעוד סטיה מהנושא תשנה הרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מנסה להוציא אנשים מהסרט שתגובה בת'רד בפורום משמעותה שירות טוב. שירות טוב הינו לתת אחריות למוצר שלך ולא להתווכח במשך

30 עמודים בפורום

מילים כדורבנות :xyxthumbs:

רק עם ההמשך אני לא מסכים - בעידן , פורומים, פייסבוק, והאינטרנט בכלל בהחלט שיש מקום לקיים נוכחות מקצועית ורצינית ברשת ובהחלט יש לכך השפעה על המוניטין, המכירות ובסיס הלקוחות של החנות. זה בשום אופן לא מרמז שזה פתח להמנע ממתן שירות אמיתי, מקצועי ואמין.

אחי אף אחד פה לא סתם לי ת'פה עם כרטיס מסך טוב יותר .... אמרתי את מה שאמרתי כי אני חושב ככה .

בלי שום קשר אני חושב שהעיניין סודר בצורה טובה מאוד .

החנות יצאו קטנים בסופו של דבר, אבל ידעו לחכפר על זה לדעתי בצורה מספקת - וזה מה שחשוב.

הרי זה ברור שאם לא היתי עושה בלאגן ומפעיל לחץ לא היה קורה כלום - אבל זה החיים.

לפותח הדיון:

אם טופל - לכל הפחות סכם בת'רד הראשון כיצד הסתיים הדין ודברים עם החנות!

ידעת לפנות אלינו ולפרט על פרט ובדל תגובה שקיבלת, כולל תיאורים גרפיים, סריקות של קבלות וטלפונים לחצי עולם... ומה עכשיו?

איך "העניין טופל"? מה גרם להם לשנות את דעתם המנומקת והבוטחת כפי שהוצגה כאן בדיון?

בסופו של יום הם הסכימו עם נקודת ההשקפה שלך או שהם עשו זאת בשל ה"לחץ הציבורי"? פנית לעו"ד?

הם החליטו שאתה מטעמו של OMD או לא? הם חוזרים בהם מההצהרה המקורית כאן בפורום? הם מתכוונים לתקן את הרושם לדעתך?

אנא שתף אותנו בכל הפרטים למען נחכים ונדע כיצד לפעול במקרים כאלה בעתיד.

הפיצוי שקיבלת ככל הנראה מספק עבורך, אבל אותי מעניינים כל הפרטים הנ"ל מתוך מחשבה על מאות האנשים כאן בפורום (ובמקומות אחרים) ששואלים ומתייעצים לגבי מקום הקניה. לא כולם יודעים להפעיל כזה לחץ והרוב מראש היו מעוניינים להמנע ממצב כזה. מאוד הייתי רוצה לגלות ש-SKYPC ראויה למקום של כבוד ברשימה (המתקצרת והולכת) וכולי תקווה שההנחות האופטימיות ביותר כאן הן אלה שהתקיימו בפועל.

אפילו אם התנו את ה"פיצוי" שקיבלת בשתיקתך, לכל הפחות ציין זאת בבירור, כדי שנדע מה הלך הרוחות ושאין כל טעם להמשיך ולדוש בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...