התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 10 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

לא יודע מה איתכם אבל לפי מה שאני מכיר בא-ב של שירות לקוחות "הלקוח תמיד צודק" ויכול אולי להיות שבאג2000 נשלח מטעם OMD (לא ניראה לי אבל שיהיה) אבל זה עליכם להוכיח ולא עליו להוכיח את ההפך!

גם מבחינה חוקית עם כל הכבוד לזה שמגיע לחנות את הכסף על הספק (במיקרה ולא התקבל תשלום באמת), אם הטעות הייתה של החנות אז...אמ....כל הזין אבל אם הייתה פה הטעיה מצד OMD אז אכן הוא נדרש להסדיר את החוב.

בכל מיקרה אין שום קשר בין האחריות לכרטיס לבין ה"חוב" (אין או יש) על הספק

די להמציא חוקים במדינה הזאת! כל אחד עושה פה מה שבא לו

אגב עכשיו רק ראיתי ואני מסכים עם כל מילה ש"דנדן" כתב נשמע ממש מגוכך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני באמת לא מבין את כול אלו שאמרו "אני לא אקנה שם יותר...".... באמת... היו מלא סיפורים על החנות ועל הדיבור של ניב (מתנשא בצורה מגעילה).

הספיק לי לדבר עם ניב בחנות פעם אחת ופעם בטלפון בשביל לדעתי שלא כדאי לי לקנות שם יותר.

אני מחקתי אותה כבר מזמן... אתם תמימים לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי הפוסט הזה מתחילתו ואני חייב לומר שסקאיי פי סי אכן מתחמקים פה

אין שום קשר בין לקוח א' ללקוח ב', ולכם את אין זכות השיפוט לפקפק בלקוח ב', מבחינתכם הוא קנה את המוצר כחוק ואלא אם כן יש לכם הוכחה אחרת שבה באג הוא אכן נציג של OMD תציגו אותה או תשתקו

היות ולפי תקנון החברה אתם אכן מכבדים את אחריות המוצר ולא הלקוח אתם מחוייבים לעמוד מאחורי תקנה זאת ולהחליף את המוצר הפגום.

על כל מקרה אני תכננתי לקנות מחשב חדש בחודשיים הקרובים וכרגע הורדתם את עצמכם מרשימת החנויות הפוטנציאליות שבהן אעשה את הקניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Bashash:

המטרה היא בסה"כ לעזור לפותח הדיון לקבל אתה מה שמגיע לו, לא ניראה לי שתגובות כאלה מועילות במשהו,

אלא רק מזיקות לפותח הדיון.

דורי- התכוונתי לתגובות מהסוג הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת לא מבין את כול אלו שאמרו "אני לא אקנה שם יותר...".... באמת... היו מלא סיפורים על החנות ועל הדיבור של ניב (מתנשא בצורה מגעילה).

הספיק לי לדבר עם ניב בחנות פעם אחת ופעם בטלפון בשביל לדעתי שלא כדאי לי לקנות שם יותר.

אני מחקתי אותה כבר מזמן... אתם תמימים לגמרי.

לגיטימי לגמרי ואפילו מבורך לשמוע תגובות כאלה מאנשים ע"מ להפעיל לחץ על החנות לפתור את הבעיה ומהר ככל האפשר.

הצהרות כאלו מראות לחנות גם שהיא לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה ובתיקווה למר "באג2000" יקבל את פתרונו במהרה בתחילת שבוע הבא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן תגובתנו הרשמית לנושא:

.... אין למר "OMD" קבלות המעידות על תשלום כל הרכישות שלו ולכן זה נשאר פתוח.

ללקוח הוסבר שאם הוא לא יסגור את יתרת חובו לא נמשש לו אחריות.

בנושא של הלקוח "BUG2000" חמור מאוד שהמוכר "OMD" לא הציג בפניו את הבעיה והסתיר את המידע בפניו ומכר לו ציוד ביודעין ללא אחריות.

בנוסף הוצגה פה חשבונית שאין בהכרח מעידה על כך ש"BUG2000" הגיע אלינו מטעם עצמו אלא מטעם " OMD".

אנו חברה שעומדים מאחורי כל אחריות על רכישות שבוצעו על פי חוק ושולמו במלואם בגין הטובין, בנוסף אנחנו ממשים אחריות למוצרים שלא נרכשו אצלנו ("יד שניה").

אנו רוצים לעזור ללקוח "BUG2000" כדי לממש את האחריות אבל זה כפוף לסגירת יתרת החוב על פי דין, אין ספק שאולי "BUG2000" נפגע מעניין זה אבל איך אנו יודעים שהוא לא פועל מטעמו של מר "OMD" ומין הראוי שמר "OMD" יגיע לחנות להסדיר את חובו.

הצגת החשבוניות שעלו בפורום אינן מעידות תשלום מצד הלקוח אלא רק על חיוב.

לכל חברי הפורום שרשמו שחברה שטעתה צריכה לשלם אנו לא טעינו במחיר או בפרסום שגוי ולזכור עדיין שמדובר באנשים רגילים לחלוטין ועדיין יכולים לעשות טעות לכן נחזיר קצת דברים לפרופורציות.אנו רק ביקשנו את מה שמגיע לנו - תשלום בגין חוב.

לאותם לקוחות שחוששים לקנות אלנו - מקרה אחד לא מעיד על כלל השירות וכל מי שרוכש על פי חוק מקבל שירות על פי חוק.

אנחנו נמשיך לעמול קשה כדי לתת את השירות הטוב ביותר.

בתודה

ובברכת חג שמח ושבת שלום

ניב כהן , מנכ"ל סקאי פי סי בע"מ

עם כל הכבוד לכתיבתך המרגשת אדון מנכ"ל סקאי פיסי, לקחתם ל BUG2000 ציוד בטענה שתחליפו לו אותו ואח"כ לאחר שהודעתם לו שהציוד תוקן/הוחלף וזמין החלטתם למנוע ממנו לאסוף את הציוד בטענות שונות ומשונות.

בקיצור, יד ימין בטייבה ויש שמאל באום אל פאחם.

אתם צריכים להודות בטעות שלכם, לפחות תחזירו לו את אותו הכרטיס שהוא השאיר אצלכם ושיילך עם זה ליבואן לקבל אחריות.

לא יצאתם טוב מכל הסיפור הזה ואני בטוח שהרבה לקוחות קיימים ופוטנציאליים כבר יחשבו פעמיים , אם לא שלושה,לפני שיפנו אליכם.

אני מקווה שזה ייגמר לטובת BUG2000 ושתדעו בסקאי פיסי שבפורום הזה, היד פתוח והפנקס רושמת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נזכרתי עכשיו בדיון דומה שהיה על IQPC, גם בו התגובות הרשמיות של הבעלים היו מגוכחות ומתלהמות. אותו דיון נמחק לבקשת פותח הדיון לאחר שקיבל איום בתביעה מ-IQPC וככל הנראה נבהל. מקווה שלא יקרה משהו דומה לדיון זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר אחד לא הבנתי ואני ממשיך לא להבין

אם יש בעיה ואתם לא מוכנים לתת שירות למר.OMD לא הייתם צריכים לקבל את הכרטיס אליכם מלכתחילה

המצב כרגע הוא שיש ברשותכם כרטיס בן ערובה ולא תשחררו אותו עד שתקבלו את החוב.

לא רוצים לתת שירות ? בסדר - אז תחזירו את הכרטיס ותנו לBUG2000 לעבוד מול היבואן\מול יצרנית הכרטיס

נ.ב

עלה בדעתך ניב , שמר.OMD שילם ובגלל תקלה הכסף נעלם איפה שהוא אצלכם והוא לא גנב , הוא פשוט לא מוכן לשלם שוב עבור מוצר שכבר שילם עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משנה איזה תירוץ SKY יתנו כאן.

ברגע שיש הוכחות קניה וחשבוניות על כל המוצרים, אין להם מה להגיד.

הוא קיבל חשבוניות, והכל לפי חוק.

אם החנות טעו, אז בעיה שלכם, הוצאם לו חשבוניות על הכל, ואתם עוד אומרים שהוא משקר?

אני אישית הייתי תובע אותם, גם אם הם יחליטו להחזיר את הכרטיס.

פשוט בושה שזה מגיע לכאלה מצבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נזכרתי עכשיו בדיון דומה שהיה על IQPC, גם בו התגובות הרשמיות של הבעלים היו מגוכחות ומתלהמות. אותו דיון נמחק לבקשת פותח הדיון לאחר שקיבל איום בתביעה מ-IQPC וככל הנראה נבהל. מקווה שלא יקרה משהו דומה לדיון זה.

אותו אחד שפתח את הנושא השמיץ את החנות .

אם אני לא טועה רצו לתבוע אותו על הוצאת דיבה .

מאותו מקרה אם יש מישהו שסתם משמיץ את החנות המנהלים פה בפורום מחוקים מהר את הנושא .

ואיך אתם נותנים חשבונית למישהו שלא שילם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים הבעיה היא שכנראה מר ניב כהן לא מבין שלא אני ולא OMD הם ילדים קטנים.

אין לנו בעיה לקחת את העיניין הזה שלב קדימה . לא לי ולא למר OMD אין רצון לעשות רע לאנשים ולעסקים שסה"כ תורמים למשתמשים כמונו .

אבל אם אין דרך אחרת אני לא אהסס ללכת עד הסוף עם העיניין הזה גם אם זה יהיה כרוך בהשקעת כסף מעבר לעלות הכרטיס.

יש עקרונות וחוקים במדינת . לא יכול לקום מנהל ולהחליט שיש לו חוקים משלו לעשיית עסקים.

חג שמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוסיף ל"לא אקנה משם אפילו מסטיק" גם שלא אמליץ לאנשים כאן בפורום לקנות משם, כלומר לא אקשר למוצרים משם. במקום, אקשר לדיון זה.

+1

הייתי כותב פה לא מעט ומצטט דברי חוכמה רבים שעלו - אבל הכל כבר נאמר...

תגובת המנכ"ל להשקפתי כלל לא לעניין ואני אישית לא הייתי מתקרב לחנות שמתייחסת כך ולא יכול שלא להתריע בפני עובדה זו בפני מי שישאל לדעתי (וזה קורה כמה פעמים ביום בפורום שלי). חבל...

ד"א - זה כבר ממש לא משנה מה יהיה בסוף הפרשה - הבעיה שלי עם הגישה ככלל וכבר לא עם הפרטים.

הת'רד הזה הולך למועדפים ויהיה לינק ברירת המחדל שלי אליו יופנה כל מי ששואל - שיחליט לבד...

לי אישית אין ולא היה כל דין ודברים מעולם עם SKYPC אז אני לא יכול לחוות דעה - רק להפנות את השואלים, שיחליטו לבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...