התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 9 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

יש הבדל בין חשבונית מס לבין חשבונית מס קבלה?

קניתי מסך מ IQPC וקיבלתי חשבונית מס קבלה, למטה רשום במועד התשלום-מזומן ועוד יותר למטה פירוט של אמצעי תשלום (כרטיס אשראי)

OMD יש לך חשבונית מס קבלה ולא חשבונית מס בלבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לפי הסיפור הקצרצר פה, הבנתי שOMD פשוט רכש מחשב חדש מSKYPC, כולם היו מרוצים, הוא קיבל את מחשבו, ופתאום לאחר כל התהליך הזה SKYPC "נזכרה" שהחישוב הכולל של מחיר מערכת המחשב שגוי, וחורג ב700 ש"ח לטובת OMD.

זאת כנראה טעות אנוש, OMD לא גנב פה כלום, SKYPC ביצעה טעות ועל טעויות משלמים.

זה מזכיר לי את הראוטר שSKYPC מוכרת\מכרה באתרם ב999,999 אלף ש"ח.

ואם מישהו היה רוכש את הנתב הזה בטעות?

זה כמו DEPOT שמכרו DISK-ON-KEY בזילה-זול, ובסוף מסתבר שהם טעו במאות שקלים והם מעלים שוב את המחיר.

אבל זה לא כמו DEPOT, כאן הלקוח כבר קיבל את המחשב ולSKYPC אין שום זכות לדרוש תשלומים נוספים.

אולי הלקוח לא היה מסוגל לרכוש את המחשב בעוד 700 ש"ח והמחיר הקורץ שSKYPC מכרו לו את המחשב התאים לו?

בקיצור, SKYPC, תשלחו לBUG2000 את כרטיס המסך, תוותרו לOMD כי גם ככה זה לא יתקדם לשום מקום, גם אם תגיעו לבית משפט תפסידו מפני שאף אחד לא גנב כאן והכל נעשה תחת טעות אנוש בSKYPC, מקסימום שפרו את ריכוז העמדות ותוציאו את הכעס על הבחור שעשה את הטעות בעמדה.

זהו. :facepalm:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התנהלות מחפירה של SKYPC

אם אתם לא רוצים לתת אחריות אל תקחו את הכרטיס של הבחור - אתם בעצם לקחתם כרטיס ומסרבים להחזירו ...

קניתי המון דברים בSKYPC ושירות הלקוחות שלהם היה אחלה במקרה שלי

נכון לעכשיו אני בהתלבטות האם להמשיך לעשות את הקניות שלי משם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת קראתי עד עמוד 9 כי נגמר לי הכח.

לדעתי.........

מכיון שאתה לא קנית ולא רשום בחשבוני/קבלה הם לא חייבים להתייחס אליך

לשיטתך נניח שקניתי אוטו משומש ונשארו לו עוד שנתיים אחריות

עכשיו הלך לי המנוע, אז זהו אכלתי אותה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשיטתך נניח שקניתי אוטו משומש ונשארו לו עוד שנתיים אחריות

עכשיו הלך לי המנוע, אז זהו אכלתי אותה?

אם נשאר לך חוב על האוטו אז תגמור לשלם את החוב אח"כ יחליפו לך מנוע.

וברכב העניין שונה כי יש מושג של החלפת בעלים, יתכן וזה יהיה אותו הדבר אם פשוט יציג או שיעשו חוזה מכירה.

ואני לא טוען חלילה שמישהו גנב או לא שילם - אלא רק לשיטת בעל החנות.

מי שחייבים לו כסף יכול להבין אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן תגובתנו הרשמית לנושא:

במקרה הנ"ל הלקוח "OMD" רכש מספר רכיבי מחשב כגון למעבד, כרטיס מסך , לוח ועוד, ובמהלך השבועיים לאחר מכן שידרג מספר פעמים את רכיבי המחשב שרכש בקנייה הראשונה , ביניהם כרטיס המסך המדובר, במהלך כל השידרוגים הלקוח לא חוייב על 789 ש"ח יתרת חוב.

הלקוח הוא לקוח ותיק ולכן פנינו לתשלום החוב עם הוכחות , הלקוח הכחיש את יתרת החוב למרות כל הראיות שהוצגו לפניו כגון חשבוניות רכישה וזיכוי בגין הסחורה שהחזיר וקבלות בגין התשלום "OMD" טען שהמוכר גנב לכיסו את הכסף ששילם, מה שמוזרבעניין שאין למר "OMD" קבלות המעידות על תשלום כל הרכישות שלו ולכן זה נשאר פתוח.

ללקוח הוסבר שאם הוא לא יסגור את יתרת חובו לא נמשש לו אחריות.

בנושא של הלקוח "BUG2000" חמור מאוד שהמוכר "OMD" לא הציג בפניו את הבעיה והסתיר את המידע בפניו ומכר לו ציוד ביודעין ללא אחריות.

בנוסף הוצגה פה חשבונית שאין בהכרח מעידה על כך ש"BUG2000" הגיע אלינו מטעם עצמו אלא מטעם " OMD".

אנו חברה שעומדים מאחורי כל אחריות על רכישות שבוצעו על פי חוק ושולמו במלואם בגין הטובין, בנוסף אנחנו ממשים אחריות למוצרים שלא נרכשו אצלנו ("יד שניה").

אנו רוצים לעזור ללקוח "BUG2000" כדי לממש את האחריות אבל זה כפוף לסגירת יתרת החוב על פי דין, אין ספק שאולי "BUG2000" נפגע מעניין זה אבל איך אנו יודעים שהוא לא פועל מטעמו של מר "OMD" ומין הראוי שמר "OMD" יגיע לחנות להסדיר את חובו.

הצגת החשבוניות שעלו בפורום אינן מעידות תשלום מצד הלקוח אלא רק על חיוב.

לכל חברי הפורום שרשמו שחברה שטעתה צריכה לשלם אנו לא טעינו במחיר או בפרסום שגוי ולזכור עדיין שמדובר באנשים רגילים לחלוטין ועדיין יכולים לעשות טעות לכן נחזיר קצת דברים לפרופורציות.אנו רק ביקשנו את מה שמגיע לנו - תשלום בגין חוב.

לאותם לקוחות שחוששים לקנות אלנו - מקרה אחד לא מעיד על כלל השירות וכל מי שרוכש על פי חוק מקבל שירות על פי חוק.

אנחנו נמשיך לעמול קשה כדי לתת את השירות הטוב ביותר.

בתודה

ובברכת חג שמח ושבת שלום

ניב כהן , מנכ"ל סקאי פי סי בע"מ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(הגבנו באותו הזמן ורק קראתי את תגובתך- אני עדיין חושב שאין קשר בין X לY ואם נגרם לכם אבל כמו שרשמתי למרות

שהטעות בחיוב היא שלכם, תפעלו במישור המישפטי זה לא מעניין אותנו אם זה משתלם לכם או לא, אל תתנערו מהאחריות כוללת.

בנוסף באג 2000 לא אשם במה שקרה ומפני שההחלפה לא יוצאת מכיסכם אנו מצפים שתלכו לקראתו)

גם אני בתור לקוח בזבזן לא קטן לא אקנה שם עד שהעיניין יסודר.

בנוסף אני מבין, אבל לא מסכים עם תגובת החנות.

זה לא שהוא נכנס למחסן גנב ספק ויצא, אני האומנם חושב שאין עשן בלי אש, ויכול להיות שסיפקו לו מוצר אחד מתוך המוצרים

שקנה, ללא חיוב כטעות אנוש, קורה.

אבל זה לא אומר שמותר לחנות להתנהל איך שבא לה, היא חושבת שנגרם לה אבל, שתיפעל במישור המישפטי, אין לה שום זכות

להיתנער מאחריות כוללת, סה"כ הטעות היא שלה אחרי הכל.

והנה אדם, חבר בפורום שלא אשם ולא קשור לכלום, מגיע לממש אחריות על רכיב שקנה מאחר ומדברים אליו כמו אל פושע!.

מילא היו יושבים איתו ומסבירים את המצב כמו בני אדם, מנסים להבין לליבו אולי ללכת לקראתו.

הם יודעים טוב מאוד אנחנו קהילה שלא מתפשרת על איכות וביצועים, ומוציעים ממיטב כספנו על כך, כמות לא מבוטלת מאיתנו קונים

דווקא בסקיי, ואנו מצפים במקרים כאלו לגמישות וליחס הוגן. סה"כ הוא נפל בין הפטיש לסדן.

אבל בטח שלא להתנהגות כזאת ברברית מצד החנות לחבר בקהילה שלנו.

במיוחד שהטעות כאמור, היא של החנות.

אני מצפה שהעיניין, יבוא על סדרו במהירות, כדי שאוכל להמשיך לקנות ולהינות משירות טוב אצלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאותם לקוחות שחוששים לקנות אלנו - מקרה אחד לא מעיד על כלל השירות וכל מי שרוכש על פי חוק מקבל שירות על פי חוק.

אנחנו נמשיך לעמול קשה כדי לתת את השירות הטוב ביותר.

ועם כל תגובה שלכם וכל רגע שעובר אתם מפסידים עוד לקוח פוטנציאלי בעתיד

יש דרכים חוקיות לפתור סכסוכים כספיים, חבל שלא בחרתם בדרך כזאת

את הטענות שלכם מול omd תפתרו מול omd ולא מול bug2000

בינתיים

אני מצטרף לאלה שלא יקנו ממכם אפילו מסטיק בעתיד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן תגובתנו הרשמית לנושא:

במקרה הנ"ל הלקוח "OMD" רכש מספר רכיבי מחשב כגון למעבד, כרטיס מסך , לוח ועוד, ובמהלך השבועיים לאחר מכן שידרג מספר פעמים את רכיבי המחשב שרכש בקנייה הראשונה , ביניהם כרטיס המסך המדובר, במהלך כל השידרוגים הלקוח לא חוייב על 789 ש"ח יתרת חוב.

הלקוח הוא לקוח ותיק ולכן פנינו לתשלום החוב עם הוכחות , הלקוח הכחיש את יתרת החוב למרות כל הראיות שהוצגו לפניו כגון חשבוניות רכישה וזיכוי בגין הסחורה שהחזיר וקבלות בגין התשלום "OMD" טען שהמוכר גנב לכיסו את הכסף ששילם, מה שמוזרבעניין שאין למר "OMD" קבלות המעידות על תשלום כל הרכישות שלו ולכן זה נשאר פתוח.

אתה יכול להסביר כיצד יתכן מצב בו ללקוח יש ביד ספק, חשבונית על ספק, והוא לא שילם לכם עליו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן תגובתנו הרשמית לנושא:

במקרה הנ"ל הלקוח "OMD" רכש מספר רכיבי מחשב כגון למעבד, כרטיס מסך , לוח ועוד, ובמהלך השבועיים לאחר מכן שידרג מספר פעמים את רכיבי המחשב שרכש בקנייה הראשונה , ביניהם כרטיס המסך המדובר, במהלך כל השידרוגים הלקוח לא חוייב על 789 ש"ח יתרת חוב.

הלקוח הוא לקוח ותיק ולכן פנינו לתשלום החוב עם הוכחות , הלקוח הכחיש את יתרת החוב למרות כל הראיות שהוצגו לפניו כגון חשבוניות רכישה וזיכוי בגין הסחורה שהחזיר וקבלות בגין התשלום "OMD" טען שהמוכר גנב לכיסו את הכסף ששילם, מה שמוזרבעניין שאין למר "OMD" קבלות המעידות על תשלום כל הרכישות שלו ולכן זה נשאר פתוח.

ללקוח הוסבר שאם הוא לא יסגור את יתרת חובו לא נמשש לו אחריות.

בנושא של הלקוח "BUG2000" חמור מאוד שהמוכר "OMD" לא הציג בפניו את הבעיה והסתיר את המידע בפניו ומכר לו ציוד ביודעין ללא אחריות.

בנוסף הוצגה פה חשבונית שאין בהכרח מעידה על כך ש"BUG2000" הגיע אלינו מטעם עצמו אלא מטעם " OMD".

אנו חברה שעומדים מאחורי כל אחריות על רכישות שבוצעו על פי חוק ושולמו במלואם בגין הטובין, בנוסף אנחנו ממשים אחריות למוצרים שלא נרכשו אצלנו ("יד שניה").

אנו רוצים לעזור ללקוח "BUG2000" כדי לממש את האחריות אבל זה כפוף לסגירת יתרת החוב על פי דין, אין ספק שאולי "BUG2000" נפגע מעניין זה אבל איך אנו יודעים שהוא לא פועל מטעמו של מר "OMD" ומין הראוי שמר "OMD" יגיע לחנות להסדיר את חובו.

הצגת החשבוניות שעלו בפורום אינן מעידות תשלום מצד הלקוח אלא רק על חיוב.

לכל חברי הפורום שרשמו שחברה שטעתה צריכה לשלם אנו לא טעינו במחיר או בפרסום שגוי ולזכור עדיין שמדובר באנשים רגילים לחלוטין ועדיין יכולים לעשות טעות לכן נחזיר קצת דברים לפרופורציות.אנו רק ביקשנו את מה שמגיע לנו - תשלום בגין חוב.

לאותם לקוחות שחוששים לקנות אלנו - מקרה אחד לא מעיד על כלל השירות וכל מי שרוכש על פי חוק מקבל שירות על פי חוק.

אנחנו נמשיך לעמול קשה כדי לתת את השירות הטוב ביותר.

בתודה

ובברכת חג שמח ושבת שלום

ניב כהן , מנכ"ל סקאי פי סי בע"מ

תגובה מתחמקת שמנסה להסתתר מאחורי ניסוחים גבוהים.

עדיין לא אקנה מכם לעולם, וכך גם כל חבריי שאני מרכיב להם מפרטים מפעם לפעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להסביר כיצד יתכן מצב בו ללקוח יש ביד ספק, חשבונית על ספק, והוא לא שילם לכם עליו?

מצטרף לשאלה, הרי ידוע שחנויות מסוגכם לא מוציאות חשבוניות ללקוח פרטי מבלי שהסדיר קודם לכן את התשלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועם כל תגובה שלכם וכל רגע שעובר אתם מפסידים עוד לקוח פוטנציאלי בעתיד

יש דרכים חוקיות לפתור סכסוכים כספיים, חבל שלא בחרתם בדרך כזאת

את הטענות שלכם מול omd תפתרו מול omd ולא מול bug2000

בינתיים

אני מצטרף לאלה שלא יקנו ממכם אפילו מסטיק בעתיד

קניתי כבר אצל Sky שירות טוב ואיכותי.

אבל אחרי המקרה הנ"ל, לפחות עד שהוא ייפתר (ז"א ישלחו לBUG2000 כרטיס תקין ומתוקן) אני גם לא ארכוש אפילו מסטיק אצלכם,

אני גם לא אתכוון להמשיך לבנות מפרטים דרך חנותכם ולהציע אותם לאנשי הפורום, כל עוד הבעיה תשאר לא פתורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני לא אקנה אצלכם יותר.

אכן בכול מסגרת יש בעיה למוצרים יד שנייה, אבל המוצר המסוים הזה יש הוכחה שהתקבלה תמורה עבורו.

לגבי כול השאר, לכו לבית משפט מול הגורם המתאים.

עד כמה שאני מבין הכרטיס עכשיו "שבוי" אצל החנות ... אולי הם רוצים שנשחרר כמה אסירות בשביל הוכחת חיים ?

ניב , התלכלכתם בקטנות ואכלתם אותה.

כבר מזמן טענתי בפורום הזה שגדלתם מהר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן תגובתנו הרשמית לנושא:

במקרה הנ"ל הלקוח "OMD" רכש מספר רכיבי מחשב כגון קירור למעבד, כרטיס מסך , לוח ועוד, ובמהלך השבועיים לאחר מכן שידרג מספר פעמים את רכיבי המחשב שרכש בקנייה הראשונה , ביניהם כרטיס המסך המדובר, במהלך כל השידרוגים הלקוח לא חוייב על 789 ש"ח יתרת חוב.

איך המצב הזה קרה בדיוק? לקוח מזדכה ומשדרג ציוד, אבל החנות לא שמה לב שהיא שוכחת לחייב אותו?

ברגע שהעסקה התרחשה ונסגרה, החנות לא יכולה לבוא בטענות.

כמו כן, במידה וOMD מסכים, אם ברצונכם להראות כי החשבונית שהציג אינה נכונה, כי זוכה עליה, תראו לנו את חשבונית הזיכוי שהונפקה.

הצגת החשבוניות שעלו בפורום אינן מעידות תשלום מצד הלקוח אלא רק על חיוב.

כמיטב זכרוני, החשבוניות שהוצגו כן מעידות על תשלום מצד הלקוח, הן מעידות על תשלום במזומן, לתשלום באשראי יש צורך בפיתקית נוספת המעידה על חיוב.

אם היו לי כאן חשבוניות של ללפטופים שעזרתי שרכשתי למספר אנשים בב"ש במזומן הייתי סורק אותם, והיה ניתן לראות שמדובר על נוסח זהה.

לכל חברי הפורום שרשמו שחברה שטעתה צריכה לשלם אנו לא טעינו במחיר או בפרסום שגוי ולזכור עדיין שמדובר באנשים רגילים לחלוטין ועדיין יכולים לעשות טעות לכן נחזיר קצת דברים לפרופורציות.אנו רק ביקשנו את מה שמגיע לנו - תשלום בגין חוב.

טעות אנוש לאחר ביצוע המכירה היא טעות של החנות ולא של הלקוח, לא מגיע לכם שום תשלום בגין חוב מאחר ומדובר על עסקה שהושלמה.

אין לחנות כל זכות להזכר בדיעבד שהיו עלויות נוספות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...