IlanF פורסם 2009 בנובמבר 1 Share פורסם 2009 בנובמבר 1 טוב, זה עם קוסטה הסתדרתי...רק למצוא את האדם השני שיעזור לוולטר... נראה לי אני אצטרך להשתמש בJEST גם כאן, אבל אין לי מאיפה להשיג אותו.. השגתי מגילה של הקסם הזה, והשתמשתי בה כדי לסיים קווסט אחר :-X קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sir f פורסם 2009 בנובמבר 1 Share פורסם 2009 בנובמבר 1 תגיד לי בבקשה שאתה צוחק :s05:לא אני לא צוחק. אתה לא מבין כמה זה קשה לנווט בירוק...מה גם שרק התחלתי את חלק 2. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
the cube פורסם 2009 בנובמבר 1 Share פורסם 2009 בנובמבר 1 נתקעתי קצת בקווסט send the servants home..צריך למצוא שני אנשים ולשכנע אותם לעזור ל walter... מצאתי אחד מהם, אבל את השני אני לא מצליח למצוא... איפה השני נמצא?יש אחד שיושב מעל השער של הכניסה לעיר באחת הפינות (תעלה במדרגות מסביב) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IlanF פורסם 2009 בנובמבר 1 Share פורסם 2009 בנובמבר 1 תודה, מצאתי אותו... לא יודע איך פספסתי אותו מלכתחילה.. עברתי שם לפחות 10 פעמים ובנוגע לJEST, למישהו יש מושג איפה אני משיג מגילות של הקסם הזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2009 בנובמבר 1 Share פורסם 2009 בנובמבר 1 כל אחד שמוכר חפצי קסם או אלכימיה.יש בעיר בטוח כמה, ואצל הגנבים יש את האלכמאי ליד הדון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 בנובמבר 5 Share פורסם 2009 בנובמבר 5 http://www.pcgameshardware.com/aid,696728/Risen-Tuning-Tips-Activate-Anti-Aliasing-improve-graphics-and-start-the-game-faster/Practice/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
huber פורסם 2009 בנובמבר 5 Share פורסם 2009 בנובמבר 5 נתקעתי. סיימתי את כל השלבים במחנה של הדון, עכשיו הוא שולח אותי ל HARBOR CITY לבצע משימות. מהשער הראשי אי אפשר להיכנס, אני אמור למצוא שער אחורי שיש בו שומרים שאפשר לשחד, אבל אחרי שיטוט של שעות מסביב לעיר, לא מצאתי כלום. מישהו מצא את הכניסה הזו? ד"א - המשחק ממש קשה עד רמת המתסכל. השגתי את השיריון הכי טוב שיש במחנה של הדון ואת הנשק הכי טוב שיש שם (הכידון שמקבלים שמחסלים את המוצב של הנזירים ליד המחנה של הדון, מוריד 58 נקודות נזק) ועדיין כל מפגש עם עש/זאב/דורבן מוריד לא מעט נזק וכל כל 2-3 התקלויות צריך לחפש מיטה לחדש את החיים. הייתי מצפה שבשלב כזה של המשחק התקלויות עם יצורים חלשים תהיינה קלות להחריד (כמו בשאר משחקי ה RPG) ולא מתסכלות. אין שום סיבה שעם נשק טוב ושיריון סביר אצטרך לחשוב פעמיים אם להילחם בחזיר יבלות ושאר יצורים משוטטים. בנוסף, כסף הוא מצרך ממש נדיר במשחק הזה. אני אוסף כל מה שאני מוצא ומוכר ועדיין תמיד אני במחסור כספי. כשכל שידרוג לדמות עולה מאות פיסות זהב ומקבלים על חפצי ערך (אבני חן, זהב וכו) שבריר מהערך שלהם - הדרך לקידום הדמות הופך להיות ארוך ומתיש. חזרה לעיניננו - איך נכנסים לעיר? אפא השער האחורי היכן שיש שומר שניתן לשחד? פה יש טיפים שימושיים כגון איך להאיץ את טעינת המשחק וכו: http://www.pcgameshardware.com/aid,696728/Risen-Tuning-Tips-Activate-Anti-Aliasing-improve-graphics-and-start-the-game-faster/Practice/ : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 בנובמבר 5 Share פורסם 2009 בנובמבר 5 ניסיתי לערוך שם את קבצי ה - XML אבל לא מצאתי את ConfigUser.xml בתיקיית ה - RISEN במסמכים שלי (יש שם רק את השמירה).וכתבו שם שלא ממש מומלץ לערוך את ConfigDefault.xml, אז מה לעשות ?אגב, המשחק באמת נראה לי הרבה יותר יפה מ - GOTHIC 3 ומרגיש יותר כמו השני.אני מרוצה עד עכשיו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SilentBob פורסם 2009 בנובמבר 5 Share פורסם 2009 בנובמבר 5 המשחק נראה טוב. הוא לא מתיימר להיות פורץ דרך בגראפיקה שלו,אלה פשוט משתמש במנוע הנתון שלו בכדי ליצור עולם בוהק ומלא חיים,שמרגיש מאוד טבעי ומשתלב בצורה נהדרת עם המשחקיות והעלילה.בגות'יק 3 אחת הטעויות הפאטליות של פיראניה הייתה השאיפה להציג גראפיקה פורצת דרך..אני זוכר שכשהוצגו התמונות הראשונות של G3 הייתי בהלם מהגראפיקה המציאותית שלו דאז..אבל בסופו של דבר הגיע עיכוב ואז עוד דחיה..ובסופו של דבר קיבלנו משחק כבד,מלא באגים גראפיים ובעיות קריטיות אחרות-שגם לא נראה מ יודע מה :-\,זה היה כשלון כפול שהרס למשחק מכאן ומכאן,ושמחתי מאוד לראות שריזן הלך הפוך על הפוך והציג מנוע גראפי חסכני למדי שמאפשר שמירה וטעינה מהירות יחסית(לגות'יק 3 ולסדרת גות'יק בכלל),וגם עולם משחק מלא כמעט ללא מסכי טעינה בין לבין.ובכלל,עם כמות המאפיינים הבאמת ייחודיים של סדרת גות'יק ועכשיו גם ריזן,שפשוט שואבים אותך לתוך המשחק בצורה שלא הרבה משחקים מסוגלים-למי בכלל אכפת מהגראפיקה? לא נראה לי שלהרבה היה אכפת גם אם הגראפיקה הייתה משנת 2005,למשחק יש מעלות אחרות בשביל לכפר על כך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2009 בנובמבר 5 Share פורסם 2009 בנובמבר 5 ידוע, זה דיון טחון האלטרואיסטיות של היוצרים מכיוון שהכל זה פונקציה של כסף. לפי מה שהבנתי DRAGON AGE הצליח להחזיר עטרה ליושנה בתחום, כיוון שהיה להם תקציב להביא את הכי טובים בתחום. לדעתי RISEN שם כמה דברים מבחינה ויזואלית שלא היה קודם, הקרני שמש שחודרת מבעד לעלווה די מדהים, מצד שני האנימציה של הקפיצה היא אחת הגרועות(שעה הוא באוויר כמו בירח). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 בנובמבר 5 Share פורסם 2009 בנובמבר 5 ניסיתי לערוך שם את קבצי ה - XML אבל לא מצאתי את ConfigUser.xml בתיקיית ה - RISEN במסמכים שלי (יש שם רק את השמירה).וכתבו שם שלא ממש מומלץ לערוך את ConfigDefault.xml, אז מה לעשות ?מישהו הצליח לעשות את זה לפי המדריך ב - PCGH ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SilentBob פורסם 2009 בנובמבר 6 Share פורסם 2009 בנובמבר 6 ידוע, זה דיון טחון האלטרואיסטיות של היוצרים מכיוון שהכל זה פונקציה של כסף. לפי מה שהבנתי DRAGON AGE הצליח להחזיר עטרה ליושנה בתחום, כיוון שהיה להם תקציב להביא את הכי טובים בתחום. לדעתי RISEN שם כמה דברים מבחינה ויזואלית שלא היה קודם, הקרני שמש שחודרת מבעד לעלווה די מדהים, מצד שני האנימציה של הקפיצה היא אחת הגרועות(שעה הוא באוויר כמו בירח).קרני שמש היו גם בגות'יק 3,סוג של...זה אמנם לא עבד בהתחלה(כלומר הופיעו לך קרני שמש בתוך מערה חשוכה וכאלה),אבל אחרי הפאצ'ים של הקהילה העניין עבד בראוי.אבל כן,כמובן שבריזן זה הרבה יותר יפה ומושקע,אין ספק.לגבי הקפיצה-לא אכפת לי איך נראית האנימציה שלה-אני רק אמרתי תודה על כך שהוסיפו לדמות *קצת* יותר אפשרויות תזוזה..זה בהחלט עדיף על המשחקים של גות'יק,בהם לא היית מסוגל לעלות על דרגש.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2009 בנובמבר 7 Share פורסם 2009 בנובמבר 7 טוב זה נתון לוויכוח שהוא די מיותר לכן אכנס לזה, בעקרון גוטיק 1 הכניס לדעתי מערכת קרבות מבריקה, מכיוון שההגנה (PARRY) הייתה עובדת מעולה מבחינת זמן תגובה, וכאן (RISEN) מרגישים שזה בקוונטים. אבל זה באמת אינדבדואלי אני בטוח שלך זה היה הרגיש פחות מגניב גוטיק1 מרייזן ולי ההיפך.אז שיהיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 בנובמבר 7 Share פורסם 2009 בנובמבר 7 לעומת גוטיק 2, בגוטיק 1 לא הצלחתי לתזמן PARRY בכלל (ניצחתי אוייבים אנושיים בעיקר ע"י נזק גבוה במיוחד לפני שהם הספיקו להגיב בכלל). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2010 באוגוסט 23 Share פורסם 2010 באוגוסט 23 http://www.vgames.co.il/article/12040.htmlRISEN 2 הוכרז. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.