מחפש פרטים על המשחק RISEN - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש פרטים על המשחק RISEN


ag43

Recommended Posts

ראיתי בסטיקי שהמשחק הזה שוחרר וחיפשתי עליו מעט יותר פרטים. לא שיחקתי בגוטיקים למינהם אבל שיחקתי בTHE WITCHER ובזמנו

מBLADURS GATE 1+2 והרחבותיהם ומאוד נהניתי מהם. לעומת זאת, אובליביון ממש לא מצא חן בעיני. האם סגנון המשחק של RISEN דומה לאחד

מהמשחקים האלו? אם לא אשמח להסבר קצר על הסגנון, עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי A)RPG) טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 196
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נחמד לראות שיש עוד מישהו שמתעניין במשחק הזה חוץ ממני.

אז ככה,גות'יק היא(הייתה) סדרת משחקי ARPG בעלת אופי ייחודי-בגלל שהיא "יוצרה" באירופה-מה שאומר שמצד אחד לא היה בה אובר-פשטות ופשטנות כמו באובליביון,וכמובן גם לא היה לה את המוזרות והלינאריות המשעממת של הJRPG..היה פה משחק צנוע ומיוחד,שהראה עולם ימי ביניים מרתק ואותנטי למדי..הדבר שהכי אהבתי במשחקים הללו הוא את העולם החי שנוצר בהם..ה"מפלצות" היו עסוקות בללעוס עשבים בשדות,האנשים שבתוך הערים היו עסוקים בעבודותיהם בימים,והיו חוזרים לבתיהם בערבים..זה אולי נשמע קצת מוזר ופאטתי כשאני מתאר את זה במילים,אבל במהלך המשחק עצמו כל האווירה פשוט סוחפת אותך בצורה שעוד לא הרגשתי בשום משחק אחר..

המשחקים נשלטים כמו ARPG,גוף שלישי עם עכבר+מקלדת..וכוללים את הסטאק הרגיל של קסמים,שריונות,נשקים,רמות וסקילים..

לדעתי כל המשחקים בסדרת גות'יק היו נהדרים,מאתגרים ומעניינים,ושווים נסיון גם היום..ממליץ לך בחום לנסות אותם..זה סגנון כ"כ ייחודי שאי אפשר להישאר אדיש אליו..חלק מהאנשים שונאים אותו וחלק פשוט מתים עליו..

בכל מקרה,RISEN הוא ה"המשך הרוחני" של סדרת גות'יק,והוא מגיע מאותה המפתחת,נראה שהמשחק שומר באדיקות על רוב המאפיינים של הסדרה..עלילה לא רגילה ומעניינת למדי,עולם גדול ו"טבעי",בחירות מורליות במהלך המשחק ועוד..המשחק,כך נראה,משתמש במנוע של GOTHIC3,ונותר רק לקוות שהוא עבר אופטימיזציות ולא יכיל את כמויות הבאגים הגדולות של המשחקים בסדרת גות'יק-מה שהיה,מאז ומתמיד,החסרון והחולשה הכי גדולה של הסדרה..

כאן

http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/risen

יש שני ביקורות על המשחק,שמביאות לו ציונים לא רעים ובהחלט נותנות מקום לתקווה שהמשחק הזה יהיה איכותי..מצאתי ברשת עוד שני ביקורות נוספות שהביאו את הציונים 86 ו84..

שוב,ההמלצה העיקרית שלי בשבילך היא לנסות..בהחלט קשה לדעת אם תתחבר לסגנון המשחק או לא..תהנה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת קשה לשייך את המשחקים האלה לאיזשהם סוגים של משחקים אחרים..הם נראים דומים להרבה מאוד משחקים,אבל יש להם ייחוד גדול שפשוט לא ניתן להשוות אותו לשום משחק אחר..פשוט צריך לנסות ולהבין :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר לי שיורוגיימר הביאו לRISEN ציון של 40,ולגות'יק 3,שללא ספק היה כמעט בלתי שחיק בשבועות הראשונים אחרי יציאתו-הם הביאו 80..נראה לי כמו ניגוד אינטרסים/דעות בין מבקרים באתר-כי בסך הכל RISEN הוא בדיוק גות'יק 3,אבל ידידותי יותר למשתמש ועם הרבה פחות באגים..לך תבין.

בכל מקרה,אחרי סיבוב קצר בדמו-אני יכול רק להסכים בפה מלא עם ריפר..אם אהבת את גות'יק 3 ואת סדרת גות'יק בכלל-תאהב גם את המשחק הזה.

אני,בתור מי שאהב מאוד את הסדרה,מבסוט מאוד..המשחק דומה מאוד לגות'יק 3,משחזר את תחושת ה"עולם הטבעי" של המשחקים בסדרה וכו'..אין ספק שלמפתחים פיראניה לא הייתה שום כוונה לשנות איזשהו חלק במתכונת הפרנצ'ייז,ואילולא פירוק החבילה עם JOWOOD ואיבוד הזכויות לשם גות'יק-המשחק גם היה נקרה גות'יק 4 בלי למצמץ..

המשחק לא כבד במיוחד,שזה כבר טוב אחרי טראומת גות'יק 3(שהתקשה לעבוד נורמלי גם על מחשבים מפלצתיים בשל אופטימיזציה לא קיימת בעליל),נראה אפוי יותר מהקודמים בסדרה,הממשק נוח,פשוט וצבעוני-וגם זו תוספת נחמדה.

מהדברים שכן איכזבו אותי,הייתה מערכת הקרבות,שנשארה בבסיסה זהה לסדרת גות'יק-והיא פשטנית למדי,ומסתמכת בעיקר על דחיפת האויב לקיר והכאתו למוות במתקפת קליקים חסרת מעצורים..אחרי 8 שנים ושלושה משחקים,שבכולם היו תלונות רבות על מערכת הקרבות השבורה-היית מצפה שהם יחשבו לנסות ולהביא לאיזשהו שינוי בה..נראה שהמפתחים בחרו להתרכז ולספק את קהל המעריצים הקיים של הפרנצ'ייז,יותר מאשר לנסות ולמשוך מעריצים חדשים..

למרות זאת,מערכת הקרבות עדיין השתפרה ביחס לגות'יק 3..היא זורמת קצת יותר,פשוטה קצת יותר ואינטואיטיבית.

הדבר השני שהפריע לי הוא-למה לעזאזל הדמות הראשית של המשחק היא כ"כ ג'נרית?!? תסתכלו עליו,אין לו שום הבעה,שום אג'נדה,שום רקע מעניין..פאק,אפילו תספורת כלשהי הם לא יכלו לעשות לו,והשאירו אותו עם הגלח-ברירת מחדל!

זה לא שהגיבור חסר השם מהמשחקים הקודמים היה הדמות הכי מדהימה של אי פעם,אבל אליו לפחות התרגלנו כבר,והוא היה סרקסטי..כאן נראה שאם הם היו יכולים,הם היו מעדיפים לשים צללית לבנה במקום שבו אמורה להיות הדמות של השחקן..ג'יזס..

בשורה התחתונה,אני די מרוצה מהתוצאה..אם הצלחתי לשחק ולסיים את גות'יק 3,ואפילו להינות מזה,אני חושב שלא תהיה לי הרבה בעיה לשחק ולהינות גם מRISEN..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדעה שלך לגבי מערכת הקרבות זה בגלל הדמו

ככל שאתה מתקדם האויבים נהיים חכמים יותר ואתה צריך להילחם חכם יותר

ללחוץ מיליון פעם על המקש השמאלי לא עובד יותר

עוד משהו נחמד שעשו במשחק זה סוף סוף להשתמש קצת באקרובטיקה... יש כל מיני משימות שצריך לפרוץ לבתים ולגנוב דברים ולכל בית כמעט יש לפחות 2 דרכי כניסה (לרוב לקפוץ על הגג וליפול למרפסת או משהו)

פשוט תענוג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...