Darkest of Days - כל הפרטים כאן - עמוד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Darkest of Days - כל הפרטים כאן


simonsix

Recommended Posts

  • תגובות 119
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני. עשה את המשחק מאוד לא כיפי.

האמת שאחרי ה-tutorial ברגע שיש משימה אמיתית זה עובד הרבה יותר חלק. עדיין לא להיט, אבל אפשר לשחק סבבה בגדול.

לא ברור לי למה כל ההקדמה והאימונים עובד זוועה לגמרי, אבל המשימה עובדת חלק. אבל מילא, המשימה זה מה שחשוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

+1

תהרגו אותי,אני ממש לא רואה במה האפקטים האלה שונים מאפקטים דומים "פשוטים" שכבר ראינו שנים קודם לכן(העשן בCOD 2,למשל,או הערפל והPARTICLES בביושוק)..כמובן שעכשיו יהיו כאלה שיקפצו ויגידו שזה אני שלא מבין כלום..לדעתי,לא יעזור,מדובר בהייפ שיווקי הרבה יותר ממהפכה אמיתית..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי רוצה להאמין שאחרי מספר שנים לא מועט של משחק והתעסקות עם משחקים וגראפיקה,אני מבין טיפ-טיפה..

אבל עם זאת,בפעם האחרונה שהעליתי את הנושא(בדיון על ההרחבה המיוחדת של PHYSX לTERMINATOR SALVATION,שעכשיו כשהמפתחת GRIN נסגרה לא ברור מה עתידה,נראה לי..),היה פה משתמש שדאג להדגיש שזה אני שמטומטם ולא מבין כלום,עד כמה שהערפל הזה מגניב וחדשני ומדהים,ועד כמה זה שיורים על הסביבה ונשארים סימנים זה משהו פשוט וואו שלא נראה עוד מעולם ::)..מאז אני נזהר,שמא אולי זה רק אני טמבל ולא רואה מה מיוחד פה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי עתידו של TS, סביר שהוא יצא מאחר ואנוידיה עדכנו שה-timedemo בקרוב ינתן להורדה.

אני בטוח הייתי מאילו שהתלהבו מהערפל, אבל לא קראתי לאף אחד בשמות. ואין הרבה מה להבין, מדובר בתכונות פיזיקליות לעצמים ואפקטים מורכבים

איכות האפקטים תלויה בעיקר במפתחים. גם אני לא התרשמתי יותר מדי מהעשן ב-DoD, אבל לעומתו הערפל ב-TS נראה מרשים יותר בסרטונים.

בדרך כלל בונים עשן מאימג' (דו מימדי) באנימציה עם שקיפות או מכמה כאלה (sprites) שעולים אחד על השני. הם תמיד פונים למצלמה (נראה אותו דבר מכל זווית). לפי מה שראיתי יש 2 טכניקות לעשן שאפשר לעשות עם פיזיקס. הראשון זה בדיוק כמו שתיארתי, רק שלכל sprite נותנים תכונות פיזיקליות. את זה אני רואה ב-ME / DoD / Batman. בכלל לא מתוחכם, אבל לפחות זה עדיף על אימג'ים סטטים.

הדרך השנייה, המתוחכמת, זה המון particles שמתמזגים באפקט (בלי שום sprites) מה שנותן גם הרבה יותר חופש תנועה וגם נפח - תלת מימדי. דוגמא טובה לרעיון אפשר לראות ב-

, תראה ב-0:40 את אלפי הכדורים שעליהם מולבש האפקט של המים. אני חושב ש-TS משתמש במשהו בסגנון אבל אני צריך לראות מקרוב. בכל מקרה אני יודע ש-Dark Void ישתמש ב-APEX Turbulance שזה גם אותו רעיון, רק משודרג.

שום דבר לא הכרחי, אפשר להסתדר בלי פיזיקס כמו שאפשר להסתדר בלי DX10 או כל אחרת.

אף אחד לא אמר שאתה צריך להשאר עם פה פעור, אבל הפוטנציאל קיים והוא עדיין לא ממומש כראוי. אני לא רואה סיבה לזלזל, או לסווג את זה כמשהו שאף אחד לא צריך. דינאמיקה (אפילו אם פשוטה) תמיד מוסיפה לאווירה לדעתי. התוצאה הסופית, כאמור, תלויה אך ורק במפתחים\גראפיקאים.

לדעתי הסיבה העיקרית שמותחים ביקורת על פיזיקס זה כי רק לאנוידיה יש האצת חומרה כרגע. אני קורא לזה קנאה או החרמה.

זה לא שלא צריך את זה, אלא להיפך - צריך שלכולם יהיה את זה, ופה הבעייה.

אתה לא תשמע אף אחד מותח ביקורת שלילית על Havok כשהוא יתמוך ב-OpenCL (ז"א יואץ חומרתית על כל הכרטיסים)

או כל מנוע פיזיקלי אחר שיצוץ לו, אם יתבסס על DX11 Compute Shaders או OpenCL.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

תשמע,זה ברור לכולם(או לכל הפחות לי) שיש חידוש בPHYSX ביחס למשחקים שלא משתמשים בו..שינו נסיון כאן להפוך את הAMBIENCE לאמיתי יותר ו"חי"..אבל העובדה היא שהתוצאה לא יוצאת מרשימה יותר מאפקטים שניתן היה להשיג בדו מימד סטטי או באמצעים פשוטים הרבה יותר לפני כמה שנים טובות..ופה קבור הכלב.

זה כמו שיוצרי מטריקס בזבזו מיליוני דולרים ואלפי שעות עיבוד ממוחשב כדי ליצור את האפקטים של הסלו מושן בסרטים,כשהוכיחו שהם יכלו להגיע לאותה תוצאה עם מערכת שצילמה STOP MOTION ב360 מעלות בכמה מאות אלפי דולרים בלבד..

ברגע שהPHYSX גורם למחשבים,גם מפלצתיים,להתעוות מכאב בגלל איזה ערפל או DEBRIS קצת מיוחד-זה לא שווה את זה.(אם הPHYSX היה מהווה תוספת מיוחדת ש"כמעט ולא מורגשת" על המחשב זה היה נחמד הרבה יותר)..וכמו שכבר ציינת,שבדומה לDX10(שבשביל לשווק אותו ואת קפצו ואמרו שיש אפקטים מיוחדים רק לו,והוכיחו כבר שניתן להגיע אליהם גם בDX9..),יש כאן יותר שיווק והייפ מאשר מהפכה אמיתית,וזה כל מה שאמרתי.

גילוי נאות:אי משתמש כר מספר דורות בכרטיסי ,מרוצה מהם מאוד ולא מתכוון לעבור למתחרה בקרוב..ככה שאין פה שום אפקט של קנאה או החרמה :P,אני פשוט נורא סולד מהמהומה הגדולה על לא מאומה שנוצרת ומתפתחת כאן..תסתכל אפילו על הסרטון ההדגמה של DOD,משחק לא מרשים גראפית ולא כבר מדי לכל הדעות..איזה הבדל בתזוזה ובזרימתה יש בין הגירסא ה"פושטית" ללא הPHYSX,לבין הפPHYSX,שהכל מרגיש כבד ומאחר..זה באמת מצדיק את האפקטים..?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל העובדה היא שהתוצאה לא יוצאת מרשימה יותר מאפקטים שניתן היה להשיג בדו מימד סטטי או באמצעים פשוטים הרבה יותר לפני כמה שנים טובות..ופה קבור הכלב.

העובדה היא ש-8monkeys ואחרות לא יודעים לבנות אפקטים כמו שצריך, ופה קבור הכלב. בגלל זה שיחררה את ה-APEX הזה עם אפקטים\כלים מוכנים לגרפיקאים\אומנים כדי למנוע מהמפתחים להתעסק בזה (גם בזבוז זמן וגם תוצאות לא מרשימות)

אני מבטיח לך שכשנראה שימוש יצירתי וחכם בפיזיקס, שום אפקט דו מימדי סטטי לא יוכל להתקרב לזה בכלל.

לצערינו, בינתיים רק יודעים לעשות קסמים, ורואים את זה בדמואים שלהם.

תסתכל אפילו על הסרטון ההדגמה של DOD,משחק לא מרשים גראפית ולא כבר מדי לכל הדעות..איזה הבדל בתזוזה ובזרימתה יש בין הגירסא ה"פושטית" ללא הPHYSX,לבין הפPHYSX,שהכל מרגיש כבד ומאחר..זה באמת מצדיק את האפקטים..?

אפשר לכבות את האפקטים.. אבל אני מאמין שבדור הבא אתה כבר לא תרגיש דברים כאלה. הם מכוונים בדיוק לשם...

בכל מקרה אל תשכח שעם כרטיס יעודי לפיזיקס זה זז חלק. הפגיעה היא כי אתה חישובים פיזיקלים על חשבון משאבי רינדור.

לגבי השאלה אם זה מצדיק ? תלוי בחומרה שלך. אם היא סוחבת אז כן זה מצדיק. אם לא, אז לא. כמו כל הגדרה גראפית אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

בעניין הזה אני איתך.

אין ספק שלאט לאט,עם התפתחות הטכנולוגיה בכלל וטכנולוגית הPHYSX בפרט,תוך כדי אינטגרציה שלה שלבטח תבוא בדורות הבאים של כרטיסי המסך של ..בסופו של דבר נראה דברים באמת חדשניים ומדהימים שיעשו עם ההאצה הפיזיקלית.

אבל עד אז,כל הSHOWCASES האלה פשוט לא מחזיקים מים לטעמי,אין מה לעשות עם זה..כשיהיה משהו להתלהב ממנו אני אהיה הראשון שאשמח על כך,אבל עד אז מדובר בסתם עוד שטיק שבא לעזור לאנוידיה למכור חומרה,ולחברות המשחקים למכור..אמ..משחקים :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ביקורות ראשונות:

80

PC Gamer UK

A few clever mechanics and great weapons against a backdrop of surprisingly immersive Civil War and WWII battles. [Oct 2009, p.87]

40

IGN

Darkest of Days indeed. This first-person shooter from 8monkey Labs fails on nearly all fronts. A promising narrative setup is roasted over a bonfire of mangled mechanics, poor presentation, and sloppily implemented missions and objectives.

http://pc.ign.com/articles/102/1023108p1.html

הביקורת של IGN אגרסיבית מדי ואני חושד שהיא תוצר של מניעים מפוקפקים

לא שזה מפריע למשחק להיות טופ-סלר ב STEAM

נמתין לעוד ביקורות.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...