jpost פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 חוברתי לפני כמה ימים לרשת ה NGN של בזק, ובגלל שהמחיר של ה 15 מגה היה נמוך ממחיר ה 8 מגה שהיו לי קודם, שדרגתי את מהירות הקו.בנוסף גם שדרגתי את מהירות החבילה אצל הספק.בבדיקות שביצעתי מול אתר הבדיקה של הספק קיבלתי רק קצב של 12-13 מגה ולא 15 כפי שהובטח.ההורדה כן מתחילה במהירות גבוהה של 15.4 מגה, אבל לאחר מספר שניות יורדת, שוב עולה ושוב יורדת.בצעתי בדיקה של התשתית ע"י שימוש בשם משתמש 1@1 ואתר הבדיקות של בזק 147.235.246.92. גם שם היתה בדיוק אותה תופעה כמו בספק. מהירות ממוצעת של 12-13. התחלה מהירה ב 15.4, ירידה ושוב עליה.לאחר דיבור עם התמיכה של בזק בקשו ממני לבדוק שם משתמש 2@2, ולהפתעתי שם הכל היה תקין ! מהירות הורדה קבועה של 15.4 מגה, עם אותו אתר בדיקה.מה יכולה להיות הבעיה ?בבזק לא ידעו לפתור לי את זה. מדוע ב 2@2 זה עובד תקין וב 1@1 ובספק לא ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RVD פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 אני סובל מאותה תופעה כמו שלך :\ כנראה שאין מה לעשות כרגע בנוגע לזה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jpost פורסם 2009 ביוני 16 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 16 ראיתי ברשת שיש אפילו עוד שיש להם את אותה הבעיה:http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=20&msgid=130510265 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RVD פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 זה אני קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 לא הבנתי למה אתה מעלה את הבעיה הזאת בפורום ציבורי?@2 זאת בדיקה שעוקפת מערכת הרשאות וגם הגדרות רוחב פס וגם @1 לפעמים נוהג לזייף.אם יש בעיה בהמחשת רוחב פס אצל הספק אז תפנה אליהם כדי שיפתרו את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jpost פורסם 2009 ביוני 16 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 16 פניתי כמובן לספק, אבל לטענתו כל עוד הבדיקה של התשתית אינה תקינה, הוא אינו מוכן לטפל בבעיה.כנראה שהספק צודק, כי לי ול RVD שני ספקי אינטרנט שונים. אני בנטוויזין והוא באורנג. הבעיה זהה בשניהם וגם ב @1.נראה שהבעיה בהגדרות בבזק, כי מול אותו אתר בדיקה ב @1 המהירות לא תקינה וב @2 תקינה.התמיכה של בזק לא הצליחה לפתור לי את הבעיה.multicore, כנראה כפי שאתה טוען הבעיה היא במערכת ההרשאות. נראה שהגדרות חבילת ה 15 מגה לא תקינות שם עבור כל המשתמשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 בד"כ מדובר בבעיה של בזק ולא ספקית האינטרנט, אני מציע שתבדוק מספר פעמים ב- 2@2, יכול שיש אצלך אי יציבות (פעם תראה את המהירות המקסימלית ופעם לא...).אתה יכול גם לבקש יוזר אחר אצל הספקית, בשביל לבדוק שאין בעיה ביוזר שלך...בכל מקרה תתקשר לבזק ושב להם על הראש, עד שתיהיה מרוצה, אם הם לא מסוגלים לתת לך 15 מגה יציב, בקש לרדת ל- 10 מגה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית בזק.אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shai11 פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 תחליפו ספק לבזק ותתנו לבזק לשבור את הראש ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2009 ביוני 16 Share פורסם 2009 ביוני 16 אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית בזק.אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך.לא בטוח אם זה מופנה אלי או לא, אך בכל מקרה, גם אם בדיקה תקינה ב- @2 זה לא אומר בוודאות שהבעיה ב- ISP, תמיד יכולה להיות אי יציבות בקישור (ועוד המון בעיות שונות ומשונות). כמנהל טכני לשעבר בספקית אינטרנט גדולה, אני טוען זאת מניסיון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RLM פורסם 2009 ביוני 17 Share פורסם 2009 ביוני 17 אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית בזק.אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך.ממש לא נכון. אם ב@2 זה תקין וב@1 זה לא, זה לא אומר שהבעיה בספק.גם אם המנוי שלך בבזק מבוטל, אתה עדיין יכול להתחבר ל@2 ולא תוכל להתחבר לספק - אז הבעיה בספק?@2 עוקף את כל ההגדרות של המשתמש בבזק, ככה שאם יש בעיה בהגדרות בבזק, זה משהו שאתה לא תראה ב@2, אבל זה כן תקלה בבזק,ואתה תראה את זה רק ב@1. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2009 ביוני 18 Share פורסם 2009 ביוני 18 @2 אומנם עוקף מערכת הגדרות אבל זה לא אומר ש@1 לא מזייף במקביל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jpost פורסם 2009 ביוני 18 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 18 נראה לי שההגדרות של בזק במערכת ההרשאות לא תקינות עבור ה 15 מגה לכל המשתמשים.המהירות הזו לא נבדקה בפילוט, אין אותה גם לבדיקה במוקד של ספקי האינטרנט, וגם אין אותה במוקד של בזק.כמו כן לא ראיתי אף פוסט של משתמש שהתחבר ל 15 מגה ואכן מקבל את המהירות.לא ממש מקצועי מצד בזק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
digitalseeker פורסם 2009 ביוני 19 Share פורסם 2009 ביוני 19 jpost נא לא להטעות החבילה של 10 15 ו18 היו בפיילוט !אז ככה עושים את זה עם התמיכות !מתקשרים לבזק , מודאים שהם טוענים שיש 15 מגהביט ואז אומרים תעלה לי את הספק בועידה - אם הוא מסרב - מבקשים אחמש - מסבירים לאחמש את העניין והם יעלו את הספק איתך לבדיקההם יריבו ביניהם ובסוף הכל יסתדר !ייתכן שיש בעיה ברד בק שלך ואז יערבו את רשתות , אולי במערכת ההרשאות לרד בק ואולי זה בעצם אצל הספק ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RVD פורסם 2009 ביוני 21 Share פורסם 2009 ביוני 21 אחרי אינספור שיחות עם התמיכה הטכנית של בזק וביקור של 2 טכנאים , מהירות ההורדה השתפרה ל 1.85 מגה בשנייה (לאחר רענון הגדרות).מקווה שהצלחתי לעזור לך בפתרון הבעיה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.