תקלה בחבילת ה 15 מגה של בזק ב NGN - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בחבילת ה 15 מגה של בזק ב NGN


jpost

Recommended Posts

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אמרתי לתומכת הטכנית שב @2 זה מוריד הרבה יותר מהר מכל מקום אחר אז היא אמרה לי להמתין. לאחר כמה דקות היא אמרה לבדוק שוב מהירות מ @1 ולתדהמתי המהירות השתפרה... כששאלתי מה היא שינתה היא השיבה שהיא רעיננה הגדרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה היום טכנאי של .

ישב 50 דקות. חיבר את המחשב הנייד שלו, וגם אצלו לא קיבל 15 מגה, רק 12-13 מגה.

אמר שזו כנראה בעיה ברשת בהגדרות והלך.

זו חבילת מהירות אחרי פילוט, או שאני זה הפילוט, רק בתשלום ?

מה עושים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה היום טכנאי של .

ישב 50 דקות. חיבר את המחשב הנייד שלו, וגם אצלו לא קיבל 15 מגה, רק 12-13 מגה.

אמר שזו כנראה בעיה ברשת בהגדרות והלך.

זו חבילת מהירות אחרי פילוט, או שאני זה הפילוט, רק בתשלום ?

מה עושים ?

נו סבבה שהוא אמר שיש בעיה בהגדרות שלך, מה עכשיו ? זהו ?

אם הגיע אליך טכנאי ולא הצליח לסדר את הבעיה אז תשב לבזק על הראש עד שיצליחו לפתור לך את הבעיה ואותך זה לא צריך לעניין כלום. אתה לא צריך להבין מה פשר הבעיה כי אתה הלקוח (לא שאני אומר שזה לא טוב אבל עדיין), אתה שילמת על 15 מגה ואתה צריך לקבל 15 מגה נקודה !

תשמע יכול גם להיות מצב שמבחינה תשתיתית אתה לא יכול לקבל את רוחב הפס הזה אבל אני די בספק מכיוון שכמו שאמרת כבר הצלחת לקבל 15 מגה עם הבדיקה ב @2.

אקיצר תשב להם על הראש או שתרד במהירות ותשלם פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

jpost, פיילוט זאת כמות מצומצמת של אנשים, בדר"כ במספר מצומצם של מקומות. תמיד יש בעיות שמתגלות אחרי ההשקה הרשמית כי תמיד יש מצבים שלא התרחשו בפיילוט עצמו ו/או לא נחזו מראש. אין מה לעשות וזה "מחיר" שצריך לשלם בתור מאמץ מוקדם של כל .

לדעתי מה שכדי לעשות זה לשבת קצת על המוקד הטכני, אם אתה רואה שאין אפשרות לקבל מענה תוך זמן סביר, תבקש לעשות שיחת ועידה בין המוקד הטכני ולשירות לקוחות ולקבל זיכוי על הזמן הזה/לרדת לחבליה אחת נמוכה יותר/סידור אחר שבוא אתה לא משלם על 15 מגה בזמן שאתה לא מקבל את המהירות הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עושה את הפעולה הבאה , מתקשר ל166 , מבקש תומך בכיר יותר.

אומר לו להסתכל על ההיסטוריה , ואומר לו שיערב את תקשוב שיפתרו את הבעיה !

אם הוא יסרב תבקש מנהל , תגיד לו להסתכל על ההיסטוריה ותסביר לו את זה שאתה רוצה להיות מרוצה מהשירות ודורש לערב את תקשוב בזה שאתה לא מקבל את המהירות שלך.

אגב אם ב@2 אתה כן מקבל את המהירות - אז זה בהחלט לא עניין פיזי אלא עניין של הגדרת הקישור שלך לרד בק או בעיה עם הרד בק - דבר שאין גישה ל166 אלא אך ורק לתקשוב !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח אם זה מופנה אלי או לא, אך בכל מקרה, גם אם בדיקה תקינה ב- @2 זה לא אומר בוודאות שהבעיה ב- ISP, תמיד יכולה להיות אי יציבות בקישור (ועוד המון בעיות שונות ומשונות). כמנהל טכני לשעבר בספקית גדולה, אני טוען זאת מניסיון.

לפעמים נדמה לי שאני צריך לשלוף חבילה של תושים, צבעי פנדה,

בדידים ומחברת ציור בשביל להסביר לאנשים מה זה אומר "המחשת

מהירות מול התשתית".

מישהו גם אמר פה שחיבור ל-@2 לא מצריך מנוי בבזק? בולשיט.

אם המנוי שלך ל-ADLS מבוטל, אין לך שירות ADSL מופעל בפורט

שאליו קו הטלפון שלך מחובר ב-DSLAM, כך שבמצב כזה, לא יהיה

לך אפילו סנכרון בין המודם למרכזייה, שלא נדבר על התחברות ל-@2 והמחשת מהירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה תוקנה.

ההגדרות של חבילת ה 15 מגה פשוט לא תקינות בשרת ההרשאות של .

הטכנאי הגדיר לי בינתיים חבילה של 18 מגה בשרת ההרשאות ו 15 מגה במודם, ועכשיו זה עובד תקין.

מוריד על 1.90MB/Sec.

הוא אמר שהוא מעביר פנייה להנדסה לתיקון ההגדרות של חבילת ה 15 מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...