תקלה בחבילת ה 15 מגה של בזק ב NGN - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בחבילת ה 15 מגה של בזק ב NGN


jpost

Recommended Posts

חוברתי לפני כמה ימים לרשת ה NGN של , ובגלל שהמחיר של ה 15 מגה היה נמוך ממחיר ה 8 מגה שהיו לי קודם, שדרגתי את מהירות הקו.

בנוסף גם שדרגתי את מהירות החבילה אצל הספק.

בבדיקות שביצעתי מול אתר הבדיקה של הספק קיבלתי רק קצב של 12-13 מגה ולא 15 כפי שהובטח.

ההורדה כן מתחילה במהירות גבוהה של 15.4 מגה, אבל לאחר מספר שניות יורדת, שוב עולה ושוב יורדת.

בצעתי בדיקה של התשתית ע"י שימוש בשם משתמש 1@1 ואתר הבדיקות של 147.235.246.92. גם שם היתה בדיוק אותה תופעה כמו בספק. מהירות ממוצעת של 12-13. התחלה מהירה ב 15.4, ירידה ושוב עליה.

לאחר דיבור עם התמיכה של בקשו ממני לבדוק שם משתמש 2@2, ולהפתעתי שם הכל היה תקין !

מהירות הורדה קבועה של 15.4 מגה, עם אותו אתר בדיקה.

מה יכולה להיות הבעיה ?

בבזק לא ידעו לפתור לי את זה. מדוע ב 2@2 זה עובד תקין וב 1@1 ובספק לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא הבנתי למה אתה מעלה את הבעיה הזאת בפורום ציבורי?

@2 זאת בדיקה שעוקפת מערכת הרשאות וגם הגדרות רוחב פס וגם @1 לפעמים נוהג לזייף.

אם יש בעיה בהמחשת רוחב פס אצל הספק אז תפנה אליהם כדי שיפתרו את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פניתי כמובן לספק, אבל לטענתו כל עוד הבדיקה של התשתית אינה תקינה, הוא אינו מוכן לטפל בבעיה.

כנראה שהספק צודק, כי לי ול RVD שני ספקי שונים. אני בנטוויזין והוא באורנג. הבעיה זהה בשניהם וגם ב @1.

נראה שהבעיה בהגדרות בבזק, כי מול אותו אתר בדיקה ב @1 המהירות לא תקינה וב @2 תקינה.

התמיכה של לא הצליחה לפתור לי את הבעיה.

multicore, כנראה כפי שאתה טוען הבעיה היא במערכת ההרשאות. נראה שהגדרות חבילת ה 15 מגה לא תקינות שם עבור כל המשתמשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בד"כ מדובר בבעיה של ולא ספקית האינטרנט, אני מציע שתבדוק מספר פעמים ב- 2@2, יכול שיש אצלך אי יציבות (פעם תראה את המהירות המקסימלית ופעם לא...).

אתה יכול גם לבקש יוזר אחר אצל הספקית, בשביל לבדוק שאין בעיה ביוזר שלך...

בכל מקרה תתקשר לבזק ושב להם על הראש, עד שתיהיה מרוצה, אם הם לא מסוגלים לתת לך 15 מגה יציב, בקש לרדת ל- 10 מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית בזק.

אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך.

לא בטוח אם זה מופנה אלי או לא, אך בכל מקרה, גם אם בדיקה תקינה ב- @2 זה לא אומר בוודאות שהבעיה ב- ISP, תמיד יכולה להיות אי יציבות בקישור (ועוד המון בעיות שונות ומשונות). כמנהל טכני לשעבר בספקית גדולה, אני טוען זאת מניסיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית .

אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך.

ממש לא נכון. אם ב@2 זה תקין וב@1 זה לא, זה לא אומר שהבעיה בספק.

גם אם המנוי שלך בבזק מבוטל, אתה עדיין יכול להתחבר ל@2 ולא תוכל להתחבר לספק - אז הבעיה בספק?

@2 עוקף את כל ההגדרות של המשתמש בבזק, ככה שאם יש בעיה בהגדרות בבזק, זה משהו שאתה לא תראה ב@2, אבל זה כן תקלה בבזק,

ואתה תראה את זה רק ב@1.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שההגדרות של במערכת ההרשאות לא תקינות עבור ה 15 מגה לכל המשתמשים.

המהירות הזו לא נבדקה בפילוט, אין אותה גם לבדיקה במוקד של ספקי האינטרנט, וגם אין אותה במוקד של .

כמו כן לא ראיתי אף פוסט של משתמש שהתחבר ל 15 מגה ואכן מקבל את המהירות.

לא ממש מקצועי מצד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

jpost נא לא להטעות החבילה של 10 15 ו18 היו בפיילוט !

אז ככה עושים את זה עם התמיכות !

מתקשרים לבזק , מודאים שהם טוענים שיש 15 מגהביט ואז אומרים תעלה לי את הספק בועידה - אם הוא מסרב - מבקשים אחמש - מסבירים לאחמש את העניין והם יעלו את הספק איתך לבדיקה

הם יריבו ביניהם ובסוף הכל יסתדר !

ייתכן שיש בעיה ברד בק שלך ואז יערבו את , אולי במערכת ההרשאות לרד בק ואולי זה בעצם אצל הספק !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי אינספור שיחות עם התמיכה הטכנית של וביקור של 2 טכנאים , מהירות ההורדה השתפרה ל 1.85 מגה בשנייה (לאחר רענון הגדרות).

מקווה שהצלחתי לעזור לך בפתרון הבעיה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...