אינספור תאונות היו השבוע... - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינספור תאונות היו השבוע...


Born2Kill

Recommended Posts

  • תגובות 73
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

פול גז, אם אתה אפילו עומד להעמיד פנים שאיכפת לך ממישהו אחר על הכביש, תתחיל בלשים רפלקטור על הזנון הפשערשע שלך.

כל מילה שאתה מוציא לפני זה לגבי בטיחות של אחרים זו צביעות נטו.

להחליף את המכוניות באופנועים זה לא רעיון כזה חכם- בעוד שאופנוע לוקח בממוצע חצי מכמות הדלק של מכונית, זה טוב רק למי שנוסע לבד/עם אדם אחד גג.

מכונית יכולה לשאת פי 2 אנשים, ככה שמבחינת צריכת דלק, זה בערך מתקזז.

מבחינת חניה- שוב, אם ניאלץ לשים 2 אופנועים במקום כל מכונית אחת, זה לא עוזר בהרבה. בת"א איפה שכל אחד נוסע עם לבד לעבודה, זה כן יעזור. בחלק מהאיזורים האחרים- לא.

והגורם האחרון- רעש. ככל שהמנוע קטן יותר, הרעש מעצבן יותר. ככל שהמנוע גדול יותר, הרעש חזק יותר.

אופנוע עושה יותר רעש ממכונית, ואם נתחיל להעלות כאלו במאסות אדירות על הכביש, נחיה ברעש נוראי 24/7

אני עדיין בעד להשאיר את המכוניות על הכביש, ומצד שני- להקל קצת על רוכבי האופנועים עם עניין הביטוח. זו שחיטה.

בנוסף, הייתי מציע להגדיל את כמות השיעורים הדרושים להוציא רשיון לאופנוע, זה כל כך קל היום שכל טמבל בן 16 עושה את זה בעיניים עצומות.

צריך להעלות את השנה שבה אפשר להוציא רישיון ל18, גם של 4 גלגלי וגם של דו גלגלי. ומכיוון ואין מלווה באופנוע אז גם צריך לחייב אותם לעבור מבחן נוסף אחרי חצי שנה כדי לקבל את הרישיון(זה נכון גם לגבי רגיל, אבל במיוחד לגבי אופנוע).[br]פורסם בתאריך: 17.05.2009 בשעה 15:27:05


אני מאמין שרוב המתווכחים כאן יוצאים מהנחת יסוד שגויה במקצת.

נכון להיום, אופנוע הוא אכן כלי מסוכן יותר ממכונית. עם זאת, מעניין שרובכם בוחרים להתעלם מהעובדה שמה שעושה אותו מסוכן זה בעיקר המכוניות הנמצאות על הכביש ביחד אתו. הסיכויים להפגע באופן רציני עקב תאונה עצמית (החלקה) תוך כדי נהיגה המתאימה לתנאי הדרך, כלומר מבלי להשתולל, נמוכים למדי.

אדם הנוהג במכונית מסוכן לסביבתו. הוא עשוי להיות מוסח ולהתעסק, נניח, בשיחות טלפון או איפור במהלך הנהיגה, הוא בהחלט מחזיק בידיו את האפשרות לדרוס הולכי רגל (מתי לאחרונה שמעתם על אדם שנדרס ע"י אופנוע?), הוא בכיף יכול להוריד רוכבים מהכביש.

אדם הנוהג באופנוע אינו מסוכן במידה שכזו לסביבתו. הוא לא יתעסק בשום דבר חוץ מנהיגה תוך כדי נסיעה, הוא הרבה יותר זריז ויכול להגיב במהירות על הפתעות בכביש (הכל יחסי, כן?), ואם הוא מטומטם ועולה על ההגה (סליחה, הכידון) שיכור כלוט - הוא יפול לבד הרבה לפני שהוא יספיק להרוס למישהו אחר את החיים.

אתם ממקדים את הדיון בשאלה "מה עדיף לי כאדם יחיד" ולא "מה עדיף לכולנו כחברה". כיחיד, נכון למצב כיום, אופנוע זה כלי מסוכן. עם זאת, אם רוב בעלי הרכבים היו עוברים לדו גלגלי (ואני מדבר על אלה שבאמת לא צריכים נפח מטען או 5 מקומות, אלה שבשבילם זה להביא את עצמם מנקודה א לנקודה ב וזהו), חלק גדול מבעיות הבטיחות, שנובעות ישירות מהצפיפות על הכבישים, היו נפתרות - שלא לדבר על בעיות הדלק והחנייה.

כל מה שאמרת עכשיו לא נכון ולא משנה. קודם כל אין לך חלופה לרכב 4 גלגלי מהבחינה שאפשר להסיע איתך כמה נוסעים ובנוסף אתה לא יכול להוריד מיליוני מכוניות מהכביש(רק בארץ, בלי לדבר על העולם).

אם כבר אז על אותו עיקרון אפשר לומר שרכב משוריין שבתוכו נמצא בנאדם בודד הוא הכי בטוח, אבל זה לא נותן פיתרון למי שצריך שיסיעו אותו ואתה לא תשלש את כמות המכוניות ותתחיל לפזר עוד אלפי ק"מ של כבישים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שצריך לעשות זה להוריד את המיסוי על מכוניות קטנות, חסכוניות ובטוחות כגון גרנדה פונטו, סוזוקי סוויפט, מאזדה 2 ולעלות את המיסוי על רכבי פאר ושאר רכבי הפוזה בגודל של טנק. עם כל הכבוד אנחנו לא גרים בסיביר. אף אחד לא באמת צריך בהמה 4X4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פול גז, אם אתה אפילו עומד להעמיד פנים שאיכפת לך ממישהו אחר על הכביש, תתחיל בלשים רפלקטור על הזנון הפשערשע שלך.

כל מילה שאתה מוציא לפני זה לגבי בטיחות של אחרים זו צביעות נטו.

להחליף את המכוניות באופנועים זה לא רעיון כזה חכם- בעוד שאופנוע לוקח בממוצע חצי מכמות הדלק של מכונית, זה טוב רק למי שנוסע לבד/עם אדם אחד גג.

מכונית יכולה לשאת פי 2 אנשים, ככה שמבחינת צריכת דלק, זה בערך מתקזז.

מבחינת חניה- שוב, אם ניאלץ לשים 2 אופנועים במקום כל מכונית אחת, זה לא עוזר בהרבה. בת"א איפה שכל אחד נוסע עם לבד לעבודה, זה כן יעזור. בחלק מהאיזורים האחרים- לא.

והגורם האחרון- רעש. ככל שהמנוע קטן יותר, הרעש מעצבן יותר. ככל שהמנוע גדול יותר, הרעש חזק יותר.

אופנוע עושה יותר רעש ממכונית, ואם נתחיל להעלות כאלו במאסות אדירות על הכביש, נחיה ברעש נוראי 24/7

אני עדיין בעד להשאיר את המכוניות על הכביש, ומצד שני- להקל קצת על רוכבי האופנועים עם עניין הביטוח. זו שחיטה.

בנוסף, הייתי מציע להגדיל את כמות השיעורים הדרושים להוציא רשיון לאופנוע, זה כל כך קל היום שכל טמבל בן 16 עושה את זה בעיניים עצומות.

ת לי רגע לבלום את כל השטויות שכתבת..... :screwy:

להשאיר ולא לעשות כלום לגבי עניין המכוניות רק ייגרום לפקקים ארוכים כמו מגילת העצמאות, בעוד 10 שנים תגיע למסקנה שעדיף ללכת ברגל על פני להחזיק מכונית.

צריך להעלות את השנה שבה אפשר להוציא רישיון ל18, גם של 4 גלגלי וגם של דו גלגלי. ומכיוון ואין מלווה באופנוע אז גם צריך לחייב אותם לעבור מבחן נוסף אחרי חצי שנה כדי לקבל את הרישיון(זה נכון גם לגבי רגיל, אבל במיוחד לגבי אופנוע).[br]פורסם בתאריך: 17.05.2009 בשעה 15:27:05


כל מה שאמרת עכשיו לא נכון ולא משנה. קודם כל אין לך חלופה לרכב 4 גלגלי מהבחינה שאפשר להסיע איתך כמה נוסעים ובנוסף אתה לא יכול להוריד מיליוני מכוניות מהכביש(רק בארץ, בלי לדבר על העולם).

אם כבר אז על אותו עיקרון אפשר לומר שרכב משוריין שבתוכו נמצא בנאדם בודד הוא הכי בטוח, אבל זה לא נותן פיתרון למי שצריך שיסיעו אותו ואתה לא תשלש את כמות המכוניות ותתחיל לפזר עוד אלפי ק"מ של כבישים.

מלווה באופנוע?! :o

אחד הדברים ההזויים ששמעתי..... שב בפינה שתחשוב על מה שאמרת.

אנחנו צריכים מערכת תחבורה יעילה ואפקטיבית נקודה.

ברגע שאתה לא מטפל בדברים הללו ומזניח, זאת רשלנות.

נמאס לי כבר מהנהגים האלה שנוסעים באיטיות ועד שעוברים נתיב מוציאים לי את המיץ..... כמה בלאגן כל בוקר (וזה לא נדמר בבוקר) יש, עד שלא תחווה את זה כל יום על בשרך (הזמן והכסף) לא תוכל להבין זאת.

מה שצריך לעשות זה להוריד את המיסוי על מכוניות קטנות, חסכוניות ובטוחות כגון גרנדה פונטו, סוזוקי סוויפט, מאזדה 2 ולעלות את המיסוי על רכבי פאר ושאר רכבי הפוזה בגודל של טנק. עם כל הכבוד אנחנו לא גרים בסיביר. אף אחד לא באמת צריך בהמה 4X4.

להוריד על מכוניות קטנות זאת גם אפשרות, אבל לא בקטע של מאזדה 2:

http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=56399

החיסרון סביר להניח, הן לא בנויות למהירויות גבוהות מספיק וגם כל העניין הבטיחותי וכו'...

עוד משהו, מכוניות מסחריות שנועדו לעבודה את זה להשאיר, כי אין לנו ברירה אנחנו צריכים אותם, מי שרווק והוא לא צריך את כל המכונית כולה אכן עדיף לו לעבור לאופנוע לפי דעתי, זה ייעזור לכולנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות שבמדינה שלנו ולא רק אצלנו אנשים לא מכבדים חוקי תנועה

משאני יכול לחכות במעבר חציה זמן ממושך שהנהגים יודעים מזה "זכות קדימה" שרק יש ל על הרכב שבו הם נשו כדי לקבל את הרישיון לפני זמן מה.

אני היה לי בן דוד שנפטר עקב תאונת אופנוע . / ועוד אחד שפצוע עד היום לא קל והוא עם קביים.

אני נראה לי לא היתי לוקח את האופנוע לנסיעות בין עירונית מקסימום עירוני בעיר למרות שגם זה לא בטוח. אבל עדין.

ואולי אם היה מס על הגבלה של רכבים per אנשים/משפחה המצב היה אחרת.

אבל מה לעשות המדינה שלנו חושבת על הכל אחרי

ראה מקרה המים של הכינרת.

יום טוב לכולכם ותזהרו בכבישים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מלווה באופנוע?! :o

אחד הדברים ההזויים ששמעתי..... שב בפינה שתחשוב על מה שאמרת.

הבנת הנקרא, איפה ראית אותי אומר שצריך להיות מלווה באופנוע? לא יכול להיות מלווה באופנוע, אבל דווקא בגלל זה צריך לחייב את בעלי הרשיון לדו גלגלי לעבור טסט נוסף כעבור חצי שנה ולוודא שהם נוהגים כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ת לי רגע לבלום את כל השטויות שכתבת..... :screwy:

תן לי לנסות להסביר את זה בדרך שתבין:

למרות שמכונית פשע לוקחת פי 2 דלק שחור מאופנוע רשע, היא רוצכטטט אותו עם העובדה שנכנסים שם פי 2 אנשים פליליים , וזה למה אף אחד מהם לא ממש חסכוני יותר מהשני.

להשאיר ול

לא לעשות כלום לגבי עניין המכוניות רק ייגרום לפקקים ארוכים כמו מגילת העצמאות, בעוד 10 שנים תגיע למסקנה שעדיף ללכת ברגל על פני להחזיק מכונית.

ואתה חושב שעם מדינת אופנועים זה לא יקרה? :screwy:

בין אם ככה או אם ככה-

אתה לא יכול לנסוע בשום צורה אחרת מאשר בטור, 2 אופנועים על אותו קו בנתיב אחד זה דבר מסוכן ומפגר, וכל אופנוע בכל מקרה צריך לשמור על מרחק של מספר מטרים מהגב של החבר שלו.

אז איפה בדיוק החיסכון הגדול לעומת מכונית מבחינת עומס תנועה? :screwy:

בוא לא נשכח שגם נצטרך להעלות את מספר כלי הרכב על הכביש, כי כבר אי אפשר להכניס 5-7 אנשים ברכב אחד, אלא 2 גג.

אתה לא חוסך זיהום, אתה לא חוסך דלק, ומגביר את רמת הרעש. גאוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנת הנקרא, איפה ראית אותי אומר שצריך להיות מלווה באופנוע? לא יכול להיות מלווה באופנוע, אבל דווקא בגלל זה צריך לחייב את בעלי הרשיון לדו גלגלי לעבור טסט נוסף כעבור חצי שנה ולוודא שהם נוהגים כמו שצריך.

צודק, התבלבלתי כנראה, אבל לעשות כל חצי שנה טסט זה מיותר לחלוטין, מה גם שזה לא משקף את היכולות שלך.

אם כבר קורס רכיבה מתקדמת.

גילי נאות: כותב זה היינו בוגר קורס אופנוען מאומן א' ו-ב'.

תן לי לנסות להסביר את זה בדרך שתבין:

למרות שמכונית פשע לוקחת פי 2 דלק שחור מאופנוע רשע, היא רוצכטטט אותו עם העובדה שנכנסים שם פי 2 אנשים פליליים , וזה למה אף אחד מהם לא ממש חסכוני יותר מהשני.

להשאיר ולואתה חושב שעם מדינת אופנועים זה לא יקרה? :screwy:

בין אם ככה או אם ככה-

אתה לא יכול לנסוע בשום צורה אחרת מאשר בטור, 2 אופנועים על אותו קו בנתיב אחד זה דבר מסוכן ומפגר, וכל אופנוע בכל מקרה צריך לשמור על מרחק של מספר מטרים מהגב של החבר שלו.

אז איפה בדיוק החיסכון הגדול לעומת מכונית מבחינת עומס תנועה? :screwy:

בוא לא נשכח שגם נצטרך להעלות את מספר כלי הרכב על הכביש, כי כבר אי אפשר להכניס 5-7 אנשים ברכב אחד, אלא 2 גג.

אתה לא חוסך זיהום, אתה לא חוסך דלק, ומגביר את רמת הרעש. גאוני.

לעומת מכוניות לאופנועים יש קצב יותר מהיר על הכביש, שוב, תלויי באיזה כלי הרוכב רוכב וזה יכול לפצות על הרחקים ביניהם.

לא ייצא לך לראות איזה אופנוע שפשוט "משאיר" את כל הכביש פנויי בשבילך... נעלם באופק או משהו?

שנית כל, בעיות חנייה... בחנייה של מכונית אפשר לדחוף 4 אופנועים, אל תשכח שאפשר לשים גם על המדרכה אם יש מספיק מקום.

עוד דבר, אני רוכב כל יום בפקקים ארורים עם נשים שאוהבות להפוך את הרכב שלהם למספרת שוקי זיקרי וגברים שאוהבים לדבר בפלאפון בעת נסיעה, זה מחריד מאוד, כשאתה מגיע לרמזור אתה יכול לדחוס יותר אופנועים מאשר מכוניות וזה עוזר מאוד!!! ודווקא הם נוסעים לרוב לבד ככה בפועל האמירה שלך לא תואמת את המציאות. הרבה אנשים נוסעים לעבודה כשהם רק לבד ברכב, אותו דבר גם אני.

אני לא אומר להוריד את כל הרכבים מהכביש, אלא לנסות לצמצם.

כשאתה נוסע לעבודה אתה לוקח את כל המשפחה איתך.... אתה נוסע לבד, אין לך באמת צודק בכל המקום הזה.

אם יש לך משפחה ניחא, אבל בשביל רווקים זה מיותר לפי דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גילי נאות: כותב זה היינו בוגר קורס אופנוען מאומן א' ו-ב'.

גילי נאות: כותב זה היינו ערס צעצוע ששם פנס קסנון לא חוקי על הקטנוע פשע-רשע שלו וחושב שזה מגניב. כשאומרים לו שזה מסוכן ומסנוור אנשים, הוא אומר שלא אכפת לו יש על הכביש דברים מסוכנים יותר. אז קודם שיטפלו בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל חצי שנה, אבל פעם אחת נוספת כמה חודשים אחרי הטסט.

כשיהיה לך אופנוע תבין שלעשות טסט בטווחים שאמרת זה לא ייעזור ולא נעליים, זה תלויי ברוכב עצמו יותר...

גילי נאות: כותב זה היינו ערס צעצוע ששם פנס קסנון לא חוקי על הקטנוע פשע-רשע שלו וחושב שזה מגניב. כשאומרים לו שזה מסוכן ומסנוור אנשים, הוא אומר שלא אכפת לו יש על הכביש דברים מסוכנים יותר. אז קודם שיטפלו בהם.

אתה לא תורם בעליל לשירשור, כמנהל הייתי מעוניין שתיתן יותר תפוקה.

לפחות NunaTak מנסה לתרום משהו, אתה בכלל לא ורק בא אליי בטענות כאילו זה באשמתי כל התאונות.

ועוד משהו לא ממש קשור אבל ניחא, הממשלה של ביבי עושה עבודה לא רעה, מעלה מיסוי של רכבי יוקרה, בהחלט צעד מבורך.... ;D

ואני רוצה לסיים את השתתפותי בנושא, תחשבו, איני מכוון אליכם אקדח, Take it or leave it.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשיהיה לך אופנוע תבין שלעשות טסט בטווחים שאמרת זה לא ייעזור ולא נעליים, זה תלויי ברוכב עצמו יותר...

אתה לא תורם בעליל לשירשור, כמנהל הייתי מעוניין שתיתן יותר תפוקה.

לפחות NunaTak מנסה לתרום משהו, אתה בכלל לא ורק בא אליי בטענות כאילו זה באשמתי כל התאונות.

ועוד משהו לא ממש קשור אבל ניחא, הממשלה של ביבי עושה עבודה לא רעה, מעלה מיסוי של רכבי יוקרה, בהחלט צעד מבורך.... ;D

ואני רוצה לסיים את השתתפותי בנושא, תחשבו, איני מכוון אליכם אקדח, Take it or leave it.

זה לא עניין של לעזור, זה לוודא שאתה עדיין נוהג כמו שצריך אחרי חצי שנה בלי מורה ו"לא התקלקלת".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בסופו של דבר אתה לא יכול להעביר את כל המדינה לאופנועים.

כי בסופו של דבר יש מקרים שדו"ג לא מתאין-

יצאת עם חברים לבלות,כולכם שתיתם חוץ מהנהג התורן אז הוא ירכיב 10 אנשים?

ילדים ביתה ד' יוצאים לטיול - רשיון בגיל 10 ?

נסעת לIKEA וקנית שולחן - איך תביא אותו הביתה - תבקש משלוח (אם מה ? משאית)

האופנוע נהרס - איך הוא יגיע למוסך? - תרכיב אופנוע על אופנוע.

אז מפה אפשר להבין שאתה צריך מכוניות,משאיות ואוטובוסים.

והכל ברור מה קורה כשאוטובוס\משאים\מכוניות או אפילו אופנוע נכנס באופנוע ומצטער להגיד לך, יש אנשים כמוני שעברו את הגיל שבו קונים אופנוע כדי להרשים בנות,וכן הגרושים שחוסכים בדלק מקבלים חזרה בביטוח

ותאשים אותנו אבל יש ציבור של אנשים שיש להם בבית אישה וילדים שמחכים שתחזור הביתה ומה לעשות? יש אנשים שמוכנים ללכת על בטוח ולהשקיע כסף בקניית מכונית כדי לוודא שגם במקרה של תאונה לא יצטרכו לגרד אותך מהרצפה אלא שתצא מזה.

מאחר ואתה כנראה ילד בין הגילאים 17 עד 23 ומה לעשת מכוניות זה עסק יקר - אז הלכת על אופנוע כנראה שתצא בהודעה של:

"אבל אתה מבזבז את החיים שלך בפקקים......ואתה לא יכול למצוא חניה !!!! ...... ואני יכול לעשות סללום בין מכוניות בכבחש..... ויש כביש ריק אני יכול להביא בגז וזה ממש מרגש אותי.....ואני נהג מקצוען יש לי זמן תגובה של 0.000000001 מילישניות ככה שאני לא דואג מתאונות כי אני יכול להתחמק !"

תחסוך מאתנו את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעומת מכוניות לאופנועים יש קצב יותר מהיר על הכביש' date=' שוב, תלויי באיזה כלי הרוכב רוכב וזה יכול לפצות על הרחקים ביניהם.

לא ייצא לך לראות איזה אופנוע שפשוט "משאיר" את כל הכביש פנויי בשבילך... נעלם באופק או משהו?

[b']בטח שיצא לי, כי הדביל נכנס ביני לבין המכונית בנתיב השני, עקף באמצע, ונעלם משם ב 160 קמ"ש.

שנית כל, בעיות חנייה... בחנייה של מכונית אפשר לדחוף 4 אופנועים, אל תשכח שאפשר לשים גם על המדרכה אם יש מספיק מקום.

עוד דבר, אני רוכב כל יום בפקקים ארורים עם נשים שאוהבות להפוך את הרכב שלהם למספרת שוקי זיקרי וגברים שאוהבים לדבר בפלאפון בעת נסיעה, זה מחריד מאוד, כשאתה מגיע לרמזור אתה יכול לדחוס יותר אופנועים מאשר מכוניות וזה עוזר מאוד!!! ודווקא הם נוסעים לרוב לבד ככה בפועל האמירה שלך לא תואמת את המציאות.

זה רק אומר שהם עוברים על החוק ומסכנים את עצמם והסובבים, לא שום דבר אחר. תתעורר כבר.

הרבה אנשים נוסעים לעבודה כשהם רק לבד ברכב, אותו דבר גם אני.

הרבה אנשים אחרים עושים אחת, במיוחד משפחות עם 2 נפשות עובדות (או יותר)

אני לא אומר להוריד את כל הרכבים מהכביש, אלא לנסות לצמצם.

לצמצם? בהחלט. לטובת אופנועים? ממש לא. יעילה זה הפתרון, זה עובד בחצי עולם כבר, פה עדיין לא.

כשאתה נוסע לעבודה אתה לוקח את כל המשפחה איתך.... אתה נוסע לבד, אין לך באמת צודק בכל המקום הזה.

אם יש לך משפחה ניחא, אבל בשביל רווקים זה מיותר לפי דעתי.

אני אתחיל להיות בעד אופנועים שהרוכבים המפגרים שלהם יפסיקו להידחף בין מכוניות בכל הזדמנות אפשרית, לעקוף בין 2 מכוניות שנמצאות אחת במקביל לשניה בנתיבים שונים, לזגזג בין מכוניות בפקק- ואז להתלונן שמתי שהפקק זז מישהו פוגע בהם, לעבור את התור ברמזור/תמרור עצור למרות שבנתיב אין בכלל מקום לעשות את זה, ואז לחתוך את הנהג במכונית שהייתה ראשונה בתור ברגע שהרמזור מתחלף/אפשר לעבור בתמרור, ולתקוע פנסי זנון בעוצמה שיכולה לאותת לחייזרים בחצי יקום.

ובוא נספר לך משהו מדהים- גם לאבא שלי יש אופנוע (אופנוע, לא קטנוע פשערשע שחור שהוא רק קורא לו אופנוע), שאני נוסע עליו על בסיס כמעט יומיומי. והפלא ופלא, למרות שהוא לא עושה את כל הדברים שהזכרתי למעלה- הוא מצליח להגיע מנקודה א' לנקודה ב' :o

מה ההבדל בין נהגים כאלו לנהגי אופנוע שבד"כ כן עושים את כל מה שהזכרתי למעלה?

לסוג הראשון יש נטיה להגיע ליעד שלהם בחתיכה אחת. מוזר, אה?

אה, ולקינוח- ברגע שמוטל מס על מכוניות יוקרה, מוטל מס גם על האופנועים המקבילים, למקרה שלא הבנת את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...