החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם ! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם !


nerya40

Recommended Posts

תמיד אני שומע מלא תלונות שאומרות ש KSP ואייבורי הן חנויות שמוכרות דברים משומשים. אז שאלתי אליכם, האם ישנה חנות שמוכרת דברים לא משומשים ?

תחשבו שאם לכם הייתה חנות מחשבים, ומישהו היה מחזיר חלק מסוים, מה הייתם עושים עם אותו חלק ? מנסים למכור אותו שנית. כי זה לא רק איש אחד בא להחזיר חלקים, זה מלא אנשים שמחזירים את החלקים. אז אם בעל החנות יזרוק את החלקים האלה לפח זה יהיה הפסד עצום בשבילו, והוא רוצה להרוויח ולא להפסיד.

אז תפסיקו לחשוב שרק KSP ואייבורי מוכרות דברים משומשים, כל חברה בעולם עושה את זה. וזה לא רק אצל חנויות מחשבים זה כמעט הכל תחום !

אפילו באוכל, אם תלכו למכולת ותגידו שקניתם אתמול בטעות גבינה במקום קוטג'. אז המוכרת תסכים להחליף לכם אבל מה אתן חושבים שהיא תעשה עם הגבינה ? היא תחזיר אותה למקום ומישהו אחר יקנה אותה.

מה לעשות, ככה החיים ואין מה לעשות ! כל בנאדם רוצה להרוויח. כמו שאתם הייתם רוצים להרוויח.

ראיתי גם תגובות על השירות שלהן, יש להם שירות מצוין ! זה שאתם עושים דברים בעיתיים אל תאשימו אותם.

הן נחשבות לחנויות המחשבים הגדולות ביותר בארץ ובכך יש להם הרבה קונים.

ומה לעשות, תמיד יש את אלה שהתלוננו.

גם לאפל יש תלונות, אז לא נקנה מהם ?

גם לאינטל ול יש תלונות, אז לא נקנה מהם ?

גם לאסם(של הבמבה) היו בעיות, אז לא נקנה מהם ?

לא מסתכלים על הדברים החריגים של החברה ! מסתכלים על הרוב, לכל חברה יש מתלוננים, גם למיקרוסופט וגם לראש הממשלה.

מה לעשות, אף אחד לא מושלם !

ובגלל זה צריך ללכת לפי הרוב, והרוב זה אצל KSP ואייבורי.

יש להם הרבה סניפים ברחבי הארץ, הם גמישים והם בטוחים. וגם הם הכי זולים !

ובקיצור, תמיד תסתכלו על חצי הכוס המלאה ! כי בכל חברה יש חסרונות !

לכל אלה שהתלבטו אם לקנות מהם או לא. אז אני מקווה שעזרתי לכם .

תהנו !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אחרי 200 אלף דיונים ואנשים שחזרו משם מאוכזבים (ביניהם גם אני)

מדובר על יחס ללקוחות וצורת השירות והאחריות שהם נותנים.

בנימה יותר קלילה אומר לך........... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל זאת הגזמה 200 אלף דיונים. אם נגיע לאמת, אולי היו 10 תלונות.

אבל הכל יחסי. אם יש לחברה 10 אלף קניות בשנה (סתם זרקתי מספר)

אז זה יחסית טוב שיש רק 10 תלונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה האינטרס שלך בעיניין?

זה שהמון אנשים קונים אצלהם את המודעות שהם רואים בעיתון זה בעיה שלהם, מי שלא מבין קצת אוכל אותה, במיוחד בחניות כאלה.

על זול משלמים ביוקר בסופו של דבר :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה לי כוח לקרוא הכל, אבל כבר על הפסקה הראשונה יש לי מה להגיב לך, אם לקוח היה מחזיר לי מוצר, הייתי מוכר את אותו מוצר בתור משומש ומעצם היותו אחד כזה הוא היה עולה בסביבות ה20% פחות מאותו מוצר חדש.

מעבר לזה רוב התלונות הם על השירות של KSP/איבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה לי כוח לקרוא הכל, אבל כבר על הפסקה הראשונה יש לי מה להגיב לך, אם לקוח היה מחזיר לי מוצר, הייתי מוכר את אותו מוצר בתור משומש ומעצם היותו אחד כזה הוא היה עולה בסביבות ה20% פחות מאותו מוצר חדש.

מעבר לזה רוב התלונות הם על השירות של KSP/איבורי.

תאמין לי שלא הייתה עושה את זה, כי אז ההכנסות שלך היו יורדות ב 10 אחוז, בגלל שירות ללקוח שהוא בכלל לא שם לב לזה.

תאמין לי שאין הבדל בין רכיב משומש לחדש. כמובן שאני אומר משומש הכוונה שהוא היה אצל מישהו וחזר בלי להשתמש בו יותר מדי.

ברור שרוב התלונות יהיו עליהם כי הם החנויות מחשבים הגדולות ביותר בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון אף אחד לא טען שכל קניה בKSP/IVORY תהיה בעייתית. אני משער שרוב הזמן תקבל את המוצר ולא יהיו לך בעיות.

אבל הסיכוי שלך לבעיות יותר גדול ובמידה שאכן יש לך בעיה הסיכוי שהבעיה תפתר לשביעות רצונך הרבה יותר קטן.

אין אף חנות מושלמת אבל באופן סטטיסטי הסיכון שלך בKSP/IVORY הרבה יותר גדול מאשר במספר חנויות אחרות.

המוניטין של החנות בד"כ נבנה על יחס ללקוח מקצועיות ודרך הפתרון בתקלות. יש סיבה שהמוניטין של KSP וIVORY כלכך גרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איבורי\KSP מוכרות חלקים משומשים מבלי ידיעת הקונה (שחושב שהחלק שלו חדש!!)

אם תבדוק, חנויות אחרות פותחות דף חדש באתר שבו הן מוכרות חלקים משומשים והן גם מצויינות על כך! מה הקטע שלך בכלל!?!? אתה בא להצדיק את החנויות האלו!? הן מרמות לקוחות ועוברות על החוק ואתה מגן עליהן!? למה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי שלא הייתה עושה את זה, כי אז ההכנסות שלך היו יורדות ב 10 אחוז, בגלל שירות ללקוח שהוא בכלל לא שם לב לזה.

תאמין לי שאין הבדל בין רכיב משומש לחדש. כמובן שאני אומר משומש הכוונה שהוא היה אצל מישהו וחזר בלי להשתמש בו יותר מדי.

ברור שרוב התלונות יהיו עליהם כי הם החנויות מחשבים הגדולות ביותר בארץ

לא מאמין לך. יש דבר כזה שנקרא אמינות, והוא מבטיח לך שלקוחות לא יעברו לקנות אצל השכן שמוכר ב5 שקל פחות, אם אתה מוכר מוצרים משומשים בתור חדשים, אתה לא תחשב לחנות אמינה (מעבר לזה שאתה עובר לחוק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תן לי לומר לך משהו,

לכל דבר יש סיבה, ובד"כ היא הגיונית.

IVORY זו חנות שאני לא דורך בה, ולא משנה מה.

ב KSP אני מוכן לקנות ב 2 מצבים - 1) אני מקבל שוברים למימוש שם, 2) סברים זניחים כמו DOK וכו'

הסיבה שהמוניטין שלהן הוא כזה, זה מכיוון שאלה חנויות שלא עובדות עם הספקים הרגילים שמביאים את החלקים לארץ, ולכן איכות השירות ללקוח תלויה רק בהן,

כמו שמפרסמים מהיבואן לצרכן, יש יתרון במחיר אבל אז זאת גם הכתובת היחידה - ובמקרה של IVORY ו KSP, בגלל הפרסומות שלהן בכל חור, ואנשים שלא קוראים בין השורות, מי שמגיעים אליהם בד"כ זה אנשים שמה שאומרים להם בחנות מבחינתם - קודש !

ואז, מה שקורה זה, שאותו אחד שב IVORY/KSP אמרו לו משהו פתאום מדבר עם איזה בן של חברים או מישהו מהעבודה מבין שהם עבדו עליו.

לצערי - מספר לא קטן של פעמים אני הייתי אותו אחד שבישר לקונה מאותן חנויות שדי עבדו עליו / חסכו ממנ / לא עשו מה שהיה צריך להיעשות.

לדוגמא - לומר למישהו שהמחשב לא עלה לו כי המערכת הפעלה לא חוקית, כשהבעיה הייתה בזכרונות, זה להיות נוכלים. על הזכרונות יש אחריות והם חייבים להחליף בחינם, אז למה לא לעשות קצת כסף על הלקוח ולמכור לו חוקית (שלא תבינו לא נכון - אני בעד מערכות הפעלה חוקיות).

בקיצור - כמו שכבר אמרו לפני, לא סתם כולם מדברים על החנויות האלה כמו שמדברים, המוניטין נתפס.

אבל כשמדובר בכסף - מי שרוצים לחסוך קודם הולכים אליהם.

"פראייירים לא מתים - רק מתחלפים" !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח איבורי לדעתי חברה לא כדאית בכלל, חבר שלי קנה מאייבורי מחשב ואז הייתה לו איזה בעיה במחשב בקיצור הוא שלח את זה לתיקון באייבורי, הם החזירו לו את המחשב עם עוד יותר בעיות.

בקשר לKSP אפשר לקנות מהם דברים אבל דברים קטנים לא כמו מחשב לדעתי

וזה רק בגלל שהם זולים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא מיידעים את הקונים שלהם,שהרכישה שלהם היא מוצר משומש והחניות ההלו מנסים פשוט "להחליק " את זה ולקוות שלא ישימו לב.

אתה נשמע לי איזה מישהו מקורב אליהם ואינטרסנט ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהנסיון שלי, בתור מוכר, אני יכול להגיד לך שרוב מאד מן הבעיות שנגמרות בהחזרות נגרמות על ידי הלקוחות עצמם.

הבנאדם שקונה 8600GT מגיע פותח אותו מגלה שיש לו בכלל AGP ומתעכב שבוע להחזיר אותו.

החמור שקונה דיסק קשיח 750GB SATA 2 וחוזר (עם הכונן פתוח כמובן) כי הוא גילה שיש לו פנטיום 3 וזה בחיים לא יתחבר.

במקרים הגרועים יותר המשוגע שקנה קיט 4GB 800MHZ וניסר חריצים נוספים בזיכרונות כדי שזה יכנס בלוח תומך הSDRAM שלו! ואז מגיע אליך ואמר לך שהזיכרונות שמכרת לו הרסו לו את המחשב והוא רוצה פיצוי, אחרי שאמרת לו במעמד המכירה שעדיף שיביא את המחשב ותתאים לו זיכרונות והוא אמר, "סמוך עלי יש לי רגיל תן לי מה שהולך במחשבים של היום, המחשב שלי הוא מלפני חצי שנה", והוא צודק, אבל המחשב הזה היה גם של מישהו אחר במשך 5 השנים שקדמו להגיעו אליו!

זה שמגיע להחזיר FREEZER7 PRO שנראה שעבר עליו טורנדו, אין בכלל משחה תרמית כי רק כשהוא נוכח שזה לא מתאים הוא הפסיק לנסות לדחוף את זה לתוך תושבת ה754 של המעבד שלו!

פותח הת'רד, הרשתות אייבורי וKSP בשל גודל הקהל שלהן שהוא גדול פי כמה משל עסקים קטנים צוברות יותר תלונות, לעיתים מוצדקות, ולעיתים לא. אבל אין שום ספק שברגע שחברה היא כבר גדולה ובעלת מספר רב של סניפים, ותחלופה גדולה של עובדים, אז יש שחיקה ברמת האיכפתיות ותשומת הלב שמוקדשת ללקוחות, זה כמו הסיבה שמקדונלדס מצליחה אל מול מסעדות גורמה. בשניהם אתה למעשה מקבל אוכל, אבל במסעדה יוקרטית האוירה שונה, השירות אחר, מחפשים את שביעות רצונך, כשבמקדונלדס, לא נהנית? לך קיבינימאט, יבואו עוד מליון אחרים. לך תתוכח עם שם מותג כמו מקדונלדס! עכשיו, אישית אני אוהב לאכול במוזס, טעים לי האוירה נחמדה ופחות המונית בדרך כלל, ואם אתה בא בלייט נייט, המחיר אפילו לא כל כך נורא, אבל ביום יום, אתה כן מגיע למקדונלדס, כי זה קרוב, כי זה זול וכי זה טעים.

בכל מקרה, אם אתה נכנס לחנות, ואתה מקבל תחושה רעה, קום וצא משם! אל תקנה איפה שאתה לא מרגיש בנוח!

לגבי מוצר שהוחזר, כל מקרה לגופו. אני מכיר חנויות, שיקבלו מוצר חדש, עם אריזה פתוחה, נגיד קשיח / כ.מסך ואם הוא תקין ובמצב חדש לחלוטין הן ישלבו אותו במחשב חדש שהם מרכיבים ויבדקו לראות שהוא תקין לפני שחרור ללקוח. יבואן לא יזכה אותך על מוצר שמישהו ואז סתם התחרט, זה הפסד מטורף של חנות פשוט להישאר עם המוצר הזה. היתרון של החנויות הקטנות הוא לרוב בזה שיש להן פחות רבדים בהיררכיה של "החברה" כלומר הדרך ל"מנהל" קצרה יותר, והוא גם בדרך כלל בחברות קטנות נוטה יותר ללכת לכיוון הלקוח כדי לבנות שם של חברה שנותנת שירות טוב. בחברות גדולות, יש היררכיה שלמה, לא כל אחד יכול לפנות ישירות להנהלה, והוא עצמו לא מוסמך לאשר דבר, ללקוח עצמו שרוצה הכל ועכשיו, זה נראה כניכור, בפועל זו פשוט חוסר אונים במסווה של אפתיה. אני לא עושה הכללה, ישנם נוכלים אבל ככה זה בכל תאגיד גדול (הכותב הינו סטודנט במדעי המחשב וכלכלה).

קחו בחשבון בפעם הבאה שאתם קונים משהו.

ועף לשיעור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע לא מומלץ לקנות משם גם לי קרה דפקה איתם קניתי באייבורי הארדיסק 4 פעם הוא היה שרוף ברצף חח..

אם בא לך לקנות חלק משומש בהתחייבות לך קנה שם. לדעתי לא שווים את המכיר הנמוך הזה עדיף להשקיע תמכיר המלא ולקבל תמורה הולמת לכסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...