החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם ! - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם !


nerya40

Recommended Posts

ץץץ

וNJMAN, איך בדיוק אתה מגדיר "דפקו אותך" ? המוצר עובד? יש לך אחריות? מה אתה רוצה? זה לא נעלים ולא נייר טואלט... זה רכיבים חשמליים. כל עוד זה נראה "כאילו" זה חדש , לפי מה שהאנשים פה אומרים, ואתה חושב שזה חדש, ולמעשה כמעט בטוח שזה חדש תוכל לישון בשקט? ואם מה שאתה חושב ש"חדש" לא באמת "חדש"?

...

זה מאד פשוט, לרוב הרכיבים יש אורך חיים מסוים, בעיקר אם מעורבים שם דברים מכניים. אם משהו כבר ישב אצל מישהו בעבודה כמה חודשים, זה כמה חודשים פחות שהוא יעבוד אצלי, זה הכל. ברור שזה בד"כ לא קריטי, אבל זה קיים.

אגב, אני לא חושב שכולם מנסים לרמות, בסה"כ המצב סביר - פשוט הגבתי לבחור שאמר שזה היה עטוף בניילון ולכן חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חחח שזה במקרה אני.

תראה יש לי מחשב 586 שעדיין עובד... הוא עובד כבר 12 שנה בערך אם לא יותר...

נגיד שאם הוא לא היה חדש והיה בשימוש שנתיים... זה באמת משנה לי? לא, הרי אחרי 3 , גג 6 שנים אין מה לעשות עם המחשב.

האורך חיים המסויים הזה הוא בד"כ הרבה יותר ממה שצריך גם ככה.

חדש תמיד הכי טוב ובגלל זה גם מוסיפים יותר וזה לא בסדר אם מקבלים משומש כשמשלמים על חדש, ואני נגד הדברים האלה בכל תוקף! אבל בינינו (ובין כל האנשים פה בפורום ;) ) גם משומש יחזיק יותר ממה שהם צריכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לאייבורי למכור משומש? למה להם לפתוח דלת לתביעות? זה לא הגיוני. זה כמו לירות לעצמך ברגל. בנוסף לאף אחד כאן אין הוכחה שהם מוכרים משומש חוץ משמועות שעוברות מפה לאוזן. אנשים אומרים לעצמם "אה, זה זול, אז חייב להיות משהו כאן מסריח". אין כאן שום דבר מסריח. אייבורי בוחרים לעבוד על אחוז רווח מאד נמוך.

אני מקבל את הטענה שהם לא מרכיבים מפרטים משתלמים. אני מקבל את הטענות על השירות הלקוי. אבל אם מגיעים לאייבורי עם ידע ומבקשים חלק מסויים אייבורי ממש אחלה. מקבלים את החלק במחיר הכי נמוך בארץ. נגיד והחלק באמת משומש. נגיד החלק באמת Refurbished. אז מה? למי אכפת בכלל? זה לא , זה לא מוצר עם חלקים שנשחקים מפעולה. זה בסך הכל אלקטרוניקה.

אגב, אתם חייבים להפסיק עם הפרנויה שלכם. לא כל מי שאומר מילה טובה על אייבורי או KSP הוא בעל אינרסים סמויים. זה חולני מה שהולך כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא אני יגיד לכם למה KSP ואייבורי מוכרים חלקים משומשים בניגוד לחנויות אחרות..

זה בגלל שהם מיבאים באופן פרטי את המוצרים שלהם ולא קונים מיבואן רשמי ולכן הצרכן קונה יותר בזול אבל למעשה משלם ביוקר! אם תהיה בעיה על החלק הם יעשו לך מליון בעיות, ואם הם באמת יחליפו לך את החלק הבעייתי (מה בדרך כלל לא קורה והם מתחמקים מאחריות) אז זה יהיה חלק משומש. חנויות אחרות פשוט עובדות עם היבואן הרשמי, אז כל חלק שמחזירים להם הם נותנים ליבואן והוא מחליף להם בחלק חדש והם לא מפסידות כלום. בKSP ואייבורי זה לא ככה בגלל שהם מיבאים את החלקים שלהם לבד, והם אלה שמתקנים את החלקים ומוכרים אותם כחדשים ללקחות אחרים. מה המסקנה? שעדיף לשלם יותר אבל לקבל חלק חדש ושירות טוב יותר בעתיד, ובעיקר לקבל אחריות מיבואן רשמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא אני יגיד לכם למה KSP ואייבורי מוכרים חלקים משומשים בניגוד לחנויות אחרות..

זה בגלל שהם מיבאים באופן פרטי את המוצרים שלהם ולא קונים מיבואן רשמי ולכן הצרכן קונה יותר בזול אבל למעשה משלם ביוקר! אם תהיה בעיה על החלק הם יעשו לך מליון בעיות, ואם הם באמת יחליפו לך את החלק הבעייתי (מה בדרך כלל לא קורה והם מתחמקים מאחריות) אז זה יהיה חלק משומש. חנויות אחרות פשוט עובדות עם היבואן הרשמי, אז כל חלק שמחזירים להם הם נותנים ליבואן והוא מחליף להם בחלק חדש והם לא מפסידות כלום. בKSP ואייבורי זה לא ככה בגלל שהם מיבאים את החלקים שלהם לבד, והם אלה שמתקנים את החלקים ומוכרים אותם כחדשים ללקחות אחרים. מה המסקנה? שעדיף לשלם יותר אבל לקבל חלק חדש ושירות טוב יותר בעתיד, ובעיקר לקבל אחריות מיבואן רשמי.

אתה נאיבי, ידידי. מאיפה אתה יודע שהיבואן לא ממחזר חלקים או אפילו היצרניות? נגיד התקנתי משומש ללא אף שריטה במחשב. אתה בחיים לא תדע. "חדש" זה אפקט פסיכולוגי בלבד בעולם האלקטרוניקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה נאיבי, ידידי. מאיפה אתה יודע שהיבואן לא ממחזר חלקים או אפילו היצרניות? נגיד התקנתי משומש ללא אף שריטה במחשב. אתה בחיים לא תדע. "חדש" זה אפקט פסיכולוגי בלבד בעולם האלקטרוניקה.

הוצאת לי את המילים מהפה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני רוצה לומר שנורא נהנתי לקרוא את הדיון (כן, מרוב שעמום קראתי את כל הדיון) וצחקתי כמות לא מבוטלת של פעמים. :lol:

בכל אופן אספר על נסיון אישי (מכיוון שעם כל מה שנאמר פה כבר אין מה להוסיף בנידון הויכוח עצמו) שלי עם אייבורי עם תקציב מצומצם שבהתחלה תוכנן למסך 22" רחב חדש בלבד נתקלתי ב"מפרט" באייבורי, מסך 22" רחב בשווי 1000 שקלים (בזמנו) של HYUNDAI (ואני נהנה ממנו עד היום ללא פגם) E5200

2GB 800MHZ CEON DDR2

INNO3D 9400GT 512MB

MSI G31M3-F

AC ALPINE 7 PRO

EZCOOL 300W

ומארז ג'נרי :lol:

הייתי מודע לגמרי למפרט המעפן אבל המחירים קפצו לי ביניים, כי את כל זה יחד עם מסך 22" קיבלתי ב2200 שקלים בלבד.

ביצעתי את הקנייה ללא שום בעיה, תוך 3 ימים קיבלתי את כל החלקים, עם כל הקופסאות והאחראיות (ובמקרה גם שמעתי ויכוח של לקוח שקיבל מסך עם חדות 1:5000 במקום 1:50000 במעבדה בה קיבלתי את המחשב.

נותן השרות היה מאוד נחמד, ביני לבינו הסכמנו באופן ישיר שהמפרט חלש ויש צורך לשדרוג אבל המחיר באמת ברצפה, הוא התקין לי שני מאווררים שקטים נוספים במארז מעבר למה שבתאכלס מגיע עם מארז ג'נרי (מאוורר חלש מאחורה לפליטת אוויר) ונסעתי הביתה לדרכי.

עבר חודש-חודשיים, לא ממש זוכר, וכעת בשבועות הקרובים אני מתכוון לשדרג לGTX260, ספק איכותי של אנרמקס [פרו 82+ 425וואט] וסטיק נוסף של 2GB בחנות אמינה ללא שום ביקורות שליליות (לא אייבורי או קי.אס.פי)

ובאמצעות הקומבינה הזאת כמתכונן מראש חסכתי לעצמי פחות או יותר 500-800 ש"ח, סלחו לי על העצלנות לחישוב מדוייק.

כך שלא בכל המקרים השירות באייבורי חרא, לא בכל המקרים מקבלים חלקים משומשים באריזות לא תואמות, ולא בכל המקרים החלקים הזולים בעצם עולים ביוקר.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי היום באייבורי, אני מחפש מחשב חדש [הקודם "התפגר" לאחרונה +\- ]

דוקא קניתי אצלם מחשב בעבר, נייח לאחי +נייד לו ולאחותי...

מה שעצבן אותי היום זה היחס. הם מתייחסים ללקוח [אני, והייתי יחידי בחנות!!] כאילו שממש לא אכפת לו אם אקנה שם או לא,, אני יודע שאולי לא אמצא יותר זול מאצלם, אבל זו לא סיבה להתנשא ולזלזל >:(

בגלל "חווית הקניה" אצלם - אני בהחלט שוקל לשלם יותר ולקנות מאחרים... בוד ברגעים אלו...

מקרה #1 שהיה לי איתם, בשיטת "מצליח" כמו שאמרו לפני, כשאחי קנה מחשב, הוא קנה, ואני זה שאשרר לו ת'מפרט והיה איתו על הקו, כרטיס NVIDIA XX00GT

לא זוכר ת'דגם זה היה מזמן ;D

אבל הוא קיבל XX00GS

לא הכי קריטי בעולם, אבל מאןד מאוד מרגיז... את המחשב סחבנו ברכבת הביתה.. ובטח שלא רצינו להגרר שוב... אחי לא מבין הרבה במחשבים, ןלי לא היה זמן ועצבים, אז הוא נשאר עם כרטיס נחות יותר הזה, למרות שהמפרט שהזמין כלל את המתקדם יותר :\

מקרה #2 - אני לא כ"כ הבנתי בניידים, או חשבתי שלא, וכשהתקשרתי כדי לברר על לאחותי, "נפלתי" על איש מכירות מ ט ו מ ט ם ! ! ! מרעננה, שאמר לי שהנייד ששאלתי עליו- יחזיק לפחות 4-5 שעות [הסוללה]... אני האמנתי לו, ולא דברתי עם אנשי המכירות מהם קניתי בחיפה, שם פשוט לא ענו לטלפון אף פעם- אז התקשרת י אקראית לרעננה, בהנחה שהמידע על ספציפי, " אמור להיות " זהה בכל הסניפים

הסוללה מחזיקה שעתיים

מאוד מאוד מרגיז...

ואמיתי לצערינו...

חוץ מזה, בנתיים ב"ה הנייחים של אחי ואחותי מחזיקים בסדר...

עוד סיפורים לאוסף... לילה טוב :hi:

עריכה:

קראתי תתגובה שלך, ANGRYTESTICLES... הלואי והייתי פוליטיקאי או יודע לקמבן כמוך, איש המכירות שהיה מולי היום, סניף חוצות המפרץ, 15:30 , ליד הדלת, חחח :D , לא נשמע כאחד שמוכן להתגמש על שקל [כאילו מישהו מוריד לו מהמשכורצ חלילה,] ובטח שלא היה מוסיף לי מאוורר , ושמעתי שבעייתי להוציא מהם קופסאות , לא?

אז מה הסוד שלך? ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי היום באייבורי, אני מחפש מחשב חדש [הקודם "התפגר" לאחרונה +\- ]

דוקא קניתי אצלם מחשב בעבר, נייח לאחי +נייד לו ולאחותי...

מה שעצבן אותי היום זה היחס. הם מתייחסים ללקוח [אני, והייתי יחידי בחנות!!] כאילו שממש לא אכפת לו אם אקנה שם או לא,, אני יודע שאולי לא אמצא יותר זול מאצלם, אבל זו לא סיבה להתנשא ולזלזל >:(

בגלל "חווית הקניה" אצלם - אני בהחלט שוקל לשלם יותר ולקנות מאחרים... בוד ברגעים אלו...

מקרה #1 שהיה לי איתם, בשיטת "מצליח" כמו שאמרו לפני, כשאחי קנה מחשב, הוא קנה, ואני זה שאשרר לו ת'מפרט והיה איתו על הקו, כרטיס NVIDIA XX00GT

לא זוכר ת'דגם זה היה מזמן ;D

אבל הוא קיבל XX00GS

לא הכי קריטי בעולם, אבל מאןד מאוד מרגיז... את המחשב סחבנו ברכבת הביתה.. ובטח שלא רצינו להגרר שוב... אחי לא מבין הרבה במחשבים, ןלי לא היה זמן ועצבים, אז הוא נשאר עם כרטיס נחות יותר הזה, למרות שהמפרט שהזמין כלל את המתקדם יותר :\

מקרה #2 - אני לא כ"כ הבנתי בניידים, או חשבתי שלא, וכשהתקשרתי כדי לברר על לאחותי, "נפלתי" על איש מכירות מ ט ו מ ט ם ! ! ! מרעננה, שאמר לי שהנייד ששאלתי עליו- יחזיק לפחות 4-5 שעות [הסוללה]... אני האמנתי לו, ולא דברתי עם אנשי המכירות מהם קניתי בחיפה, שם פשוט לא ענו לטלפון אף פעם- אז התקשרת י אקראית לרעננה, בהנחה שהמידע על ספציפי, " אמור להיות " זהה בכל הסניפים

הסוללה מחזיקה שעתיים

מאוד מאוד מרגיז...

ואמיתי לצערינו...

חוץ מזה, בנתיים ב"ה הנייחים של אחי ואחותי מחזיקים בסדר...

עוד סיפורים לאוסף... לילה טוב :hi:

עריכה:

קראתי תתגובה שלך, ANGRYTESTICLES... הלואי והייתי פוליטיקאי או יודע לקמבן כמוך, איש המכירות שהיה מולי היום, סניף חוצות המפרץ, 15:30 , ליד הדלת, חחח :D , לא נשמע כאחד שמוכן להתגמש על שקל [כאילו מישהו מוריד לו מהמשכורצ חלילה,] ובטח שלא היה מוסיף לי מאוורר , ושמעתי שבעייתי להוציא מהם קופסאות , לא?

אז מה הסוד שלך? ;)

למען האמת שאפילו לא ביקשתי קופסאות, זה היה לי מובן מאליו וקיוויתי שלא יפתיעו אותי עם שטויות קטנוניות אבל מרגיזות שכאלה.

למה המוכר הסכים להוסיף מאווררים? כנראה ש"נפלתי" על אחד נדיב שעשה את ה"מאמץ" ושלח את ידו למאגר העודפים של המאווררים הזולים או משהו בסגנון. ;D

למרות שלהפתעתי קיבלתי מאווררים חדשים לגמרי (אלא אם כן ניקו אותם עם אוויר דחוס ושימנו אותם במיוחד בשבילי) אבל שוב, של EZCOOL. :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבר חודש-חודשיים, לא ממש זוכר, וכעת בשבועות הקרובים אני מתכוון לשדרג לGTX260, ספק איכותי של אנרמקס [פרו 82+ 425וואט] וסטיק נוסף של 2GB בחנות אמינה ללא שום ביקורות שליליות (לא אייבורי או קי.אס.פי)

ובאמצעות הקומבינה הזאת כמתכונן מראש חסכתי לעצמי פחות או יותר 500-800 ש"ח, סלחו לי על העצלנות לחישוב מדוייק.

תגדיר לחסוך ?

קניתה את אחד המסכים הזולים בשוק והאיכות בהתאם

ורכיבים שגם ככה אתה רוצה להחליף ואם אתה מחבר למפרט את הרכיבים שאתה רוצה להחליף

בתקציב הכולל לא חושב שהיה לך להרכיב מחשב זה או אפילו טוב יותר

בהרבה חנויות אתה יכול לצאת היום אם מחשב של אלף שקל ומסך 22 גם באלף

כמובן על חשבון דברים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכותב ההודעה..

אין לך מושג על מה אתה מדבר

והאשכול שפתחת רק פוגע באנשים שנפגעו מאייבורי

10 תלונות?....אולי כי רק עכשיו גילית איך להשתמש באינטרנט

אני מזמין אותך לתקשר איתי במייל ולשמוע סיפורים שיזעזעו אותך

חלקים משומשים, חלקים חדשים עם הלחמות תיקון, חלקים מאובקים, חלקים לא נכונים

מחשבים חדשים שיצאו מהחברה ולא עבדו בכלל,מחשבים שחזרו מתיקון שעדיין לא עובדים ועוד ועוד.....

יש סיכוי שאתה ילד ולא עובד בשביל הכסף שלך, ומי שעומד בתור כמו מסכן ע"מ לקבל שירות זה אבא שלך אז אתה לא מבין על מה מדובר.

ויש סיכוי שאתה פראייר אמיתי כמו שכתוב בספרים ומוכן לאכול כל חרא שיאכילו אותך

או שאתה קמצן ברמות על שלא משנה מה יהיה העיקר שיהיה זול(אני מהמר על זה)

בקיצור עיצבנת אותי על הבוקר!!!

עדיף לאשכול הזה שיינעל עכשיו

ביזיון שהוא נפתח בכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שמדובר בסיפורים. שמועות מפה לאוזן. תמיד יש סיפורים על כולם. אתה תמצא המון תלונות על השירות של בארץ או מפעיל או . לא כי הם כאלה גרועים, אלא כי הם מוכרים המון. לפעמים חברה נותנת שירות טוב, אבל הלקוח לא מרוצה. לקוח יכול לשלוח לתיקון והמחשב יחזור תקין. הלקוח לא מרוצה. הלקוח רוצה חדש. תגיד אין מה לעשות והוא יתחיל לצעוק "מה זה השירות הזה! אני בחיים יותר לא קונה HP!"

תיקח את כל החנויות הגיימרים בארץ ותחבר את המכירות החודשיות של כולם. אתה עדיין לא תגיע לכמות של סניף אחד של אייבורי בחודש. לכל חברה יש אחוז בלאי מסויים במוצרים. בלאי שלא מתגלה בבקרת איכות. כאשר מוכרים כמויות אדירות הסיכויי שלקוחות יפלו על חלק דפוק גדול יותר. ככל שיש יותר לקוחות ככה יש יותר תלונות. השאלה שאתה צריך לשאול היא מה החלק היחסי של התלונות מכלל המכירות של אייבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...