החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם ! - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם !


nerya40

Recommended Posts

חוויות קניה KSP ו-אייבורי

* הגעתי לIVORY רעננה עם מכר שהתעקש לקנות מחשב דווקא שם. ממני ביקשו רק לוודא שהמפרט תואם לצרכים שלו ומאוזן יחסית בין המרכיבים השונים. המוכרן כמובן שניסה לדחוף מה שלא מתאים ללקוח, אבל כנראה תואם את שיקולי המכירה שלו, ובכך הוכיח רמת שירות גרועה במיוחד. המחשב הגיע לאחר שבוע, קופסת הקרטון נפתחה והמחשב חובר לחשמל. מנסים להפעיל - נאדה, כלום לא פועל. החלפתי ספק והנה פלא המחשב עולה.

חוזרים לחנות (נסיעה של 20 דקות לפחות), ממתינים חצי שעה, מסבירים ומשכנעים והבחור ליד הדלפק מנסה גם להפעיל והנה לאחר עוד 15 דקות של נסיונות מסכימים שהספק תקול. מחליף ספק (מילא שזה דרעק גנרי) ונוסעים חזרה. סה"כ שעתיים מבוזבזות ועצבים עוגמת נפש. לא ניתנה אף התנצלות על כך ועוד התגאה הבחור בדלפק כמה שהשירות שלהם טוב שמחליפים במקום בלי בעיות, ולא הבין עד כמה הוא עושה צחוק מעצמו בכך.

מסקנה: המחשב נמכר עם ספק תקול, שאינו פועל כלל, ולא הופעל בטרם נמסר ללקוח אף לא כדי לוודא שהלוח עולה בכלל. זה מעיד על רשלנות בהרכבה וזילזול בלקוח ובזמנו. אכן, לא היתה התכחשות למצב וגם לא נסיון התחמקות בטענות מוזרות אבל כך לא מוציאים מחשב מהרכבה, אפילו שזה "מחשב ערך" מוטה מחיר ולא מחשב לביצועים.

* הגעתי ל IVORY רעננה עם דיסק קשיח תקול, בן שנה וחצי. הדיסק במקור לא לי לא נמכר ולא היתה לי חשבונית. תווית בר-קוד עליו נסרקה, רישום המכירה המקורי אותר, ואכן הוא עדיין באחריות. נתבקשתי להמתין עד שהמעבדה במקום תאשר שהדיסק אכן תקול. לאחר 20 דקות קיבלתי טלפון בו הודיעו שאכן הדיסק אינו ראוי לשימוש ואף אינם מסוגלים לחלץ ממנו מידע ולגבות. הובהר שאין צורך לגבות אלא רק להחליף בחדש במסגרת האחריות. נאמר שאין במלאי כזה דיסק כזה בדיוק בנפח המקורי ויש להזמינו מפתח תקוה. הבהרתי שאני נמצא בסביבה במיוחד ואהיה שם במהלך השעה הקרובה אבל להגיע שוב תהיה מעמסה. לאחר 20 דקות נוספות קיבלתי טלפון ממנהל המעבדה בו בישר שאגיע כי קיבל אישור לתת לי דיסק גדול יותר (משמעותית) שנמצא במלאי שלהם במקום.

מסקנה: כשרוצים אפשר לתת שירות טוב. מעבר לשאלה מדוע בכלל דיסק חדש מתקלקל בשימוש רגיל בצורה כזו ומהיכן בכלל הגיע ל IVORY, הם עמדו יפה בדרישות מימוש האחריות.

* הגעתי ל IVORY רעננה עם מכר אחר לקנות כמה דברים, בין השאר כבלים מאריכים ל שנמכרים בשקית ניילון פשוטה עם מדבקה ועליה מק"ט אייבורי בלבד. הגענו הביתה, הסתבר שכל הכבלים שלהם לא תקינים. חזרתי ל IVORY, ונדרשתי לעבור דרך המעבדה לאשר שהכבלים לא תקינים. הבחור בדלפק המעבדה בדק, בתחילה טען שכבל לא יכול להיות שלא תקין אבל לא נראה עליו שהופתע מכך. לבקשתי ניסה לחבר את ה DOK האישי שלו ואז תמו טיעוניו. הביא לי ארבעה כבלים אחרים חדשים באריזה אבל מאותה קופסה ואותה חבילה (מה שמבטיח כי גם הם יהיו לא תקינים) והנחה לחזור לחנות ולהחזיר את הכבלים שבאריזה המקורית. חזרתי, בוטלה הרכישה (החלק של ארבעצת הכבלים מתוך כל הרכישה).

בסך הכל ביזבזו 2 עובדים של IVORY בערך חצי שעה כל אחד כדי להסדיר החזרת כבלים שעולים כולם יחד 40 ש"ח.

הלקוח "טורטר" בנסיעה חוזרת לרעננה (20 דקות כל כיוון) ושעה וחצי של ביזבוז זמן.

מקסנה: האם מנסים לדחוף סחורה פגומה כנראה בידיעה שהיא פגומה? נהלי החזרה מוזרים לפיהם טכנאי מחזיר מהמחסן חלק בשקית ניילון ושולח את הלקוח רק לצורך החזרתו לחנות, במקום להסדיר זאת בהעברת טופס ממוחשבת לחבר שלו בחנות. אין גישה של כבוד ללקוח ולזמנו וגם לא לזמנו של העובד שם (ולזה יש משמעות כלכלית לרעת אייבורי).

* הגעתי ל IVORY רעננה וקניתי DOK ועוד כמה דברים קטנים, באריזתם המקורית וביצור של חברה בעלת מוניטין. אין בעיות. הכל עובד. מחיר סביר.

מסקנה: בקניית מוצר סופי ארוז וסגור מחברה טובה לא צריכות להיות בעיות. במיוחד אם האחריות היא לא "במעבדות IVORY" אלא מטעם היבואן המקורי. אם מרכזים קניות של כמה דברים המחיר הסופי הצדיק נסיעה לשם.

* הגעתי ל KSP ברעננה לקנות מוצר של חברה ידועה עם יבואן מסודר ואמין שידוע בשירות טוב. קיבלתי אריזה סגורה, שילמתי מחיר נוח מאד, ויצאתי מהר מהר שלא על מנת לחזור בגלל היחס האנטיפטי, יחס שנותן ללקוח להרגיש שעושים לו טובה ובאמת לא איכפת למוכרן אם אקנה שם. מדובר באינטראקציה עם שני מוכרנים שונים.

מסקנה: מוכרנים שאינם מבינים פירוש שירות. חוצפנים שמבזים את מושג המכירה. אם כך מתיחסים כאשר מוכרים אפשר רק לשער איזה חוסר יחס יקבל לקוח שיבוא לממש אחריות.

* הגעתי ל KSP ברעננה כדי לסייע לגברת לקנ ות מחשב, היא משום מה התעקשה לקנות דווקא שם. המוכרן בעל הגישה התוקפנית בעליל ניסה למכור מפרט שלא התאים למטרותיה ולצרכיה והיה טיפשי בתיאמות בין מרכיביו. ביטא זילזול בלקוח ולא שלט בדברים בסיסיים בנושא ובהיכרות עם חומרת מחשב (ואינני מדבר על דקויות של "חלב ציפורים" לגיימרים). בעל פה הבטיח דגם לוח מסוים כאשר בו זמנית הקליד בהזמנה דגם אחר, כאשר ביקשתי לראות בדיוק מה הוא הכניס למפרט ההזמנה הראה לי בשולחן המעבדה לוח מדגם שלישי ללא קשר לא למה שהוזמן ולא למה שניסה להכניס להזמנה.

תוך כדי מכירה הבטיח הבטחות שהתבררו כלא ניתנות למימוש ולדעתי ועל פי התרשמותי אף שיקר לכאורה במודע בזדון ובמכוון באשר לאחריות ולאופן ההתיחסות למוצר לאחר המכירה. (לדעתי האישית כהדיוט מן השורה והתרשמותי ולכאורה כמובן כי אין זו עובדה חלוטה משפטית).

כאשר התקבל המחשב הסתבר כי נמסר עם כבל חשמל שאינו תואם את התקן בכל הקשור לחשמל. כאשר חזרתי לחנות וביקשתי לקבל כבל חשמל מתאים, הטמבל הצעיר והחצוף שם התחיל לגעור בי על כי איני יודע לחבר תקע לשקע ורק לאחר צעקות ואיומים החליף את הכבל.

כאשר התקבל המחשב הסתבר שיש עליו מדבקה המסירה אחריות במקרה של פתיחת הדופן. זה עומד בניגוד לדברי המוכר שהתחייב לאפשר התקנה עצמית של כרטיס מסך בעת הצורך "אין בעיה שתחליף אחר כך לבד או איפה שתרצה". היות והוא יודע על המדבקה הזו מסתבר ומסקנתי היא ששיקר ביודעין.

מסקנה והתרשמות לכאורה כמובן: שירות גרוע, חוסר הבנה בתחום, נסיון להונות בכך שהובטח בע"פ דגם לוח מסוים כאשר בו זמנית מתקתקים למחשב דגם לוח אחר. היות ותקן החשמל הוא רשמי ומחייב, כבעל רשיון בחשמל אני יכול להעיד מידיעה כי כל מכירה של מכשיר חשמלי שאינו תואם לתקן (כולל כבל חשמלי שאינו מתאים לישראל) היא עבירה פלילית.

מסקנות סופיות והתרשמות, הכל לכאורה דעת הדיוט מן הרחוב שאין בה ממש אלא לצורך השיחה הבטלה:

לקנות ב IVORY רעננה זה בסדר אם יודעים מה רוצים, ומוכנים לשלם בסיכון מסוים של זמן וטירחה בעבור החיסכון הכספי. יותר משהולך שם זדון יש שם ברדק, אולי בגלל ההיקף וצורת הניהול. הרבה תלוי בזהות המנהל המקומי והתיחסותו.

לקנות ב KSP רעננה לא מומלץ ולו מכך שלדעתי עסק שמוכר תוך ביצוע לכאורה של עבירה על חוק ותקן רשמי ומחייב ( שזו עבירה פלילית) לא צריך להכנס אליו וברור מה תהיה ההתיחסות בעת דרישה למימוש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הבעיה שמדובר בסיפורים. שמועות מפה לאוזן. תמיד יש סיפורים על כולם. אתה תמצא המון תלונות על השירות של בארץ או מפעיל או לנובו. לא כי הם כאלה גרועים, אלא כי הם מוכרים המון. לפעמים חברה נותנת שירות טוב, אבל הלקוח לא מרוצה. לקוח יכול לשלוח מחשב נייד לתיקון והמחשב יחזור תקין. הלקוח לא מרוצה. הלקוח רוצה חדש. תגיד אין מה לעשות והוא יתחיל לצעוק "מה זה השירות הזה! אני בחיים יותר לא קונה HP!"

תיקח את כל החנויות הגיימרים בארץ ותחבר את המכירות החודשיות של כולם. אתה עדיין לא תגיע לכמות של סניף אחד של אייבורי בחודש. לכל חברה יש אחוז בלאי מסויים במוצרים. בלאי שלא מתגלה בבקרת איכות. כאשר מוכרים כמויות אדירות הסיכויי שלקוחות יפלו על חלק דפוק גדול יותר. ככל שיש יותר לקוחות ככה יש יותר תלונות. השאלה שאתה צריך לשאול היא מה החלק היחסי של התלונות מכלל המכירות של אייבורי.

סיפורים בתחת שלי. אתה מפספס לגמרי. ברור שיש תקלות. השאלה מה רמת בקרת האיכות שלהם, ומה רמת השירות.

בקרת איכות - זה לבדוק שהמחשב שיוצא מתאים למפרט שהוזמן, שהמחשב תקין וכו.

רמת שירות - מחשב חדש דנדש שנכנס לתיקון צריך לקבל עדיפות עליונה ורצוי תיקון מיידי!

כשרמת השירות שואפת לאפס, כשמחשב חדש לגמרי נכנס לתיקון ויוצא עוד יותר לא תקין, זה לא נסבל!!!

והנה סיפור מס1 - מיד ראשונה

לפני שנה, שלחתי את אבא שלי לקנות מחשב

הוחלט על KSP, אחד מהמפרטים שלהם, עם כמה שינויים

הוחלט על דיסק סיגייט 500GB

אבא שלי התקין את המחשב (תותח האבא שלי) וסיפר לי שההרד דיסק מתקתק

אחרי שבועים אכן ההרד דיסק מת

המחשב הוחזר לחנות

במקום לטפל בו מיידית, כראוי למחשב חדש לחלוטין, הם השאירו אותו לתיקון

לאחר התערבות שלי, נתנו הרד דיסק חדש

אבל המחשב המתוקן כלל לא נדלק... לאחר שיחה קשה עם מנהל בשם לירן מסניף חיפה, שודרג לוח אם בתוספת כספית והוחלף יצרן ההרד דיסק.

אבל לירן הבטיח לי פיצוי - ואכן נתנו לנו מתנה - ששוות כ-20 שח... כל זה על שיחות טלפון, עצבים, הרד דיסק שקרס, וטירטור חוזר ונשנה

מישהו אחר היה שורף את החנות

סיפור 2 - שלי אישי - קניתי מסניף ב"ש רמקולים אלטק 2141 או משהו כזה

אותם רמקולים שכולם מהללים אותם ואמרו שכבר אין בעיות (כולל החברים פה בפורום אודיו)

תוך יום היה להם רעש סטטי מהגיהנום

החזרתי אותם, והם ניסו לעבוד עלי שלכל יש רחש סטטי, תוך שהם מגבירים איזה אחר שהיה להם שם לווליום מקסימלי ואומרים "הנה, תראה, זה תמיד ככה!!". מישהו אחר היה חוזר הביתה ואומר - ככה זה צריך להיות ונשאר את הרמקולים הקקמיקה האלה. אבל לאחר התעקשות שלי, נתנו לי סט חדש.

כמובן שתוך יום גם להם היה רעש סטטי, אז החזרתי אותם, הם גיבשו טענה שהחשמל אצלי בבית דפוק, כי הם מכרו עשרות כאלה וכולם תקינים חוץ ממני, שאני נודניק.

שיא השיאים - הם לא רצו למכור לי אחרים כלל, ובקושי רצו לתת לי זיכוי למרות שמבחינתי העיסקה בוטלה וזכותי המלאה לקבל את הכסף,

אבל הם טענו שבגלל ששילמתי באשראי הם לא יכולים לבטל עיסקה.

אגב מיותר לציין שזה דגם בעייתי, שידוע בעולם כדפוק, אבל הייתי אידיוט ושמעתי לאלה (כולל באתר הזה) שטענו שיש גירסא חדשה בלי הפגמים.

הנקודה זה היחס, קיבלתי יחס כמו לכלב רחוב. אין לי בעיה עם דוברי רוסית, אבל קיבלתי שם תחושה לא נוחה בחנות... הרגשתי כמו תייר בחו"ל שמבין שעושים עליו קומבינה.

הם מוכרים מחשבים זולים, אבל תתפללו שהם יוצאים תקינים ושלא תצטרכו את השירות שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל למכור משומש כחדש זאת עבירה על החוק מכל מה שאני יודע

דבר שני יש הרבה חנויות במחירים לא הרבה יותר גבוהים שלא תקבלו זיעה קרה ברגע שיש חשד למשהו עם מה שקניתם כי יש אחריות וכיסוי.

דבר שני יש להם תקנה של לא לפתוח את הקופסא של המחשב אם הם הרכיבו וזה מפגר לאללה

ודבר אחרון חנויות עם פריסות ענקיות(ראו אופטיקה הלפרין) שעושות ימבה כסף לא אכפת להם מלקוחות פשוט ככה. הם תמיד ימצאו את הדרך האידיאלית לעבוד בלי להתחשב בדברים לא רלוונטיים כמו עד כמה לקוח מרוצה מהם כי לא אכפת להם היות והם גדולים וזולים ההמונים ירוצו אליהם ועל כל אחד שעובר לחנות איכותית יותר יבואו שניים.

המוכרים מהר מאוד נכנסים למצב של "הם נגדיינו" בין אם כדי לקבל את המשרה כי הם יודעים ישר לשאול את כל הטריקים המלוכלכים של הסניף או בין אם היה להם יום רע עם איזה לקוח צעקני.

ולי מה אכפת? אני הזמנתי מחשב מTMSFOX עד כה השירות היה מצויין באופן שנדיר לראות בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות קר כי מדובר ברשת ענקית שמוכרת מאות מחשבים בשבוע. הם לא רודפים אחרי כל לקוח ולא מנסים לרצות כל לקוח. לא אכפת להם. לא מתאים השירות לך תקנה במקום אחר. אבל לי לא אכפת. שיהיו קרים. שיתנשאו. לא אכפת לי כל עוד אני מקבל את המחיר הכי נמוך בארץ. אתם מוזמנים לשלם תוספת 20% בשביל חיוך וזיון שכל מצד בעל חנות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שהכי עצוב זה שבלא מעט מקרים, LEV-27 צודק, כשהדברים מתבטאים בשקלים בודדים, אף אחד לא כל כך קטנוני, אבל כשמתחיל להיות מדובר בלא מעט אחוזים מתוך סכום לא כל כך נמוך, זה מתחיל להיות קשה לגלות נאמנות לחנות עם שירות טוב, למרות שהיום לרוב ההפרשים כבר לא כל כך מטורפים, וה"זולים ביותר במדינה בהתחייבות" לא פעם זולים באמת בשקל מהחנויות שעדיין מלאות בנשמה, אבל במקרים אחרים, ללכת לקנות מחשב כולל מסך וציוד ולצאת עם עוד 450 ש"ח על נשמה זה לא נשמע כל כך סביר.

אגב, אני חייב לציין שאל מול סיפוריו של OLD CAT, אני תמיד קיבלתי שירות מצוין והוגן בKSP סניף רעננה.

אבל דבר אחד קל נורא להסביר, אנחנו בתור לקוחות, מעוניינים בשירות טוב, וזה תמיד יהיה בעסק קטן יותר, איפה שההיררכיה בעלת פחות שכבות, ובו במקום בנאדם יכול לאשר החלפה של ציוד תקול ולדאוג שהיא תתבצע במהירות המירבית. בחברות הגדולות יש מערך שלם, ציוד נבדק, נשלח למרכזי החברה, שם נשלח ליצרנים / יבואנים ואז בכיוון הפוך. כל מי שבא בגישה של "אני קניתי, אתם חייבים לעזור לי עכשיו!" (כאן המקום לציין שזה שקנית בחנות, לא אומר שקנית את החנות, למרות הגישה הרווחת אצל ישראלים רבים) שילך לקנות בחנות / קטנה ושלא יתפלא שהוא יוצא עם חשבון גדול יותר. והלקח הכי חשוב, לך קנה רק ואך ורק כשאתה יודע מה אתה הולך לקנות ולמה. אם אתה הולך לאיש מכירות והוא מבין שאין לך מושג מהחיים שלך, במקרה הטוב נפלת על אדם הגון שימכור לך את המינימום הדרוש לך ויהיה כנה לגבי התמורה שתקבל לכסף. במקרה הרע, הוא ידחוף לך ערמה של חרא ג'נרי, שתעלה לך הרבה כסף, ובכלל שהוא טוב בעבודתו, גם יגרום לך להודות לו ולצאת מאושר על העיסקה הגרועה שעשית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו בכל דבר אחר, אם הכל ילך חלק אז כמה שיותר זול יותר טוב ואז KSP ואייבורי הכי סבבה. הבעיה מתחילה כמשהו תקול, משומש, טעות בהזמנה וכו'.

ל-90% מהאנשים ביטוח זה הוצאה מיותרת (מעבר לביטוח חובה כמובן). אתה משלם אלפי שקלים שנה אחרי שנה לתוך כלום. אפילו תאונות קטנות, תיקונים של 3-4 פה ושם שהביטוח עוזר לכסות לא מחזירים את המחיר של הביטוח. אם לא גונבים לך אתה האוטו או שיש טוטאל לוס אתה בהפסד.

אבל אני רוצה לראות מישהו פה קונה חדש בלי ביטוח מקיף+שמשות+גרר+רדיו דיסק. למה? כדי שאם משהו יקרה לא נאכל חרא. זאת ההגדרה של ביטוח. הרי ברור שזה לא משתלם ללקוח הממוצע (אם זה היה משתלם ללקוח אז חברות הביטוח היו בהפסדים ובעצם כל עניין הביטוח כבר לא היה קיים).

כשאני קונה מחשב חדש, אני מוכן לשלם פרמיום מסוים על הביטוח הזה. בדגש של מסוים. אני מוכן לשלם 5900 במקום 5650 - זה היה ההבדל בין פנדס לKSP במחשב שקניתי לפני שנה. אם זה היה 6500 במקום 5500 כנראה שהייתי מוותר. אבל בשביל לחסוך את הכאב ראש אני מוכן לשלם 250 שקל. בסה"כ 4% יותר. וגם לא צריך ללכת לבנק להוציא 5000 שקל מזומן שטרות כמו שכ"כ אוהבים ב-KSP. מה שחסר לי גם להסתובב בב"ש עם סכום כזה עליי.

בסופו של עניין זה כל אחד מחליט כמה הוא מוכן לשלם בשביל הביטוח הזה, זה הכל.

עוד עניין שחשוב פה לחלק מהאנשים אני מניח זה העקרון - באופן אישי אני לא נכנס יותר לחנות שבאופן מובהק ניסתה לרמות אותי ולהוציא ממני עוד כסף. אבל זה כבר סיפור אחר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחזק את NJMAN בעניין שעדיף שרות \אמינות על מחיר הרבה פעמים

אם לוקחים לדוגמה מחשב שאנשים קונים -משדרגים פעם אחת ב3-6 שנים

סכום של נגיד 400 שקל שמתפזר על 3 שנים זה זניח מאוד ובדרך כלל זה יותר מי 3 שנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאני קונה מחשב חדש, אני מוכן לשלם פרמיום מסוים על הביטוח הזה. בדגש של מסוים. אני מוכן לשלם 5900 במקום 5650 - זה היה ההבדל בין פנדס לKSP במחשב שקניתי לפני שנה. אם זה היה 6500 במקום 5500 כנראה שהייתי מוותר. אבל בשביל לחסוך את הכאב ראש אני מוכן לשלם 250 שקל. בסה"כ 4% יותר. וגם לא צריך ללכת לבנק להוציא 5000 שקל מזומן שטרות כמו שכ"כ אוהבים ב-KSP. מה שחסר לי גם להסתובב בב"ש עם סכום כזה עליי.

מצד שני אני יכול לשלם את הפרימיום הזה ובמצב של מימוש אחריות אותה חנות "גיימרים" איכותית תגיד לי בעיה שלך. לא כי הם גרועים, אלא כי היבואן שדרכו אני מקבל את האחריות (החנות היא בסך הכל המתווך) לא מוכן להחליף את החלק. ישראלים הרבה פעמים לא רואים את התמונה הגדולה. במקרה של יבואן רשמי האחריות ניתנת ע"י היבואן, לא על ידי החנות. במקרה והחנות נותנת את אותה אחריות של היבואן הרשמי עדיף לקנות בחנות הזולה ביותר. למשל במסכים KSP ואייבורי נותנים אחריות של יבואנים רשמיים. למה לקנות בחנות היותר יקרה? כנ"ל לגבי מחשבים ניידים וחלקים מסויימים למחשב. במקרים אחרים האחריות ניתנת ע"י החנות עצמה כי הם מביאים את החלקים בייבוא פרללי. במקרה הזה האחריות תלוייה בחסדים של החנות. כל עוד המחיר נמוך משמעותית משאר החנויות אני מוכן לקחת את הסיכון. זה הימור. לפעמים זוכים לפעמים נופלים.

בכללי, אתם רבותי, נאיבים. אייבורי ו-KSP רשתות ענקיות. הן מעסיקות מאות עובדים במשכורות לא גבוהות במיוחד שאוכלים לא מעט חצץ כל משמרת מהצרחן הישראלי. העובדים נמצאים תחת לחץ למכור מוצרים עם יותר רווח (באייבורי MSI) ולכן לא בדיוק מרכיבים את המפרטים הכי משתלמים עבור הלקוח. אייבורי/KSP לא צריכים להיות הוגנים, הלקוח צריך להפעיל יותר משני תאים אפורים בו זמנית.

בנוסף, השוואה בין חנויות פרטיות קטנות לרשתות גדולות לא נכונה. ברשתות הגדולות העובדים לא מתאמצים יותר מידי למכור כי הם לא מרגיש את ההפסד בכיס. אין להם כוונה לקפץ מאושר בגלל כל לקוח שנכנס לסניף. זו החנות שלהם. גם אם לא תקנה הם עדיין יקבלו משכורת. במקרה הכי גרוע מפסידים עמלה זניחה. לא נורא. אתה לא תקנה מישהו אחר כן. בכלל רוב המוכרנים רואים בחנויות כתחנת מעבר בחיים. אמצעי לחסוך כסף ללימודים או מקום עבודה לצבירת ניסיון בתחום. חנויות אחרות נלחמות בשיניים על כל מכירה כי זה ההבדל בין חיים למוות. זו החנות שלהם. זה העסק, הפרנסה.

חפרתי מספיק. אסכם במילים הבאות: רכשתי ב-KSP (עם אייבורי אין לי ניסיון) עשרות מוצרים לאורך השנים. מספר פעמים מימשתי אחריות בלי שום בעיה בסניף KSP באשדוד. הפעם הראשונה הייתה על כרטיס קול של , הפעם השנייה על והפעם שלישית על מסך של CHIMEI שהתחיל לעשות רעשים מוזרים לפני מספר ימים. בסניף אשדוד אומנם לא כאלה מתלהבים לעזור ואמת אני גם לא מצפה מהם לרקד סביבי בדיוק מהסיבות שציינתי בפסקה הקודמת. אבל קיבלו את המוצרים אחרי בדיקה קצרה, שלחו למעבדה והמוצרים הוחלפו. (המסך עדיין לא חזר)

מצד שני קניתי בחנות "גיימרים" מסויימת באשדוד חלקים בסכום קרוב ל-10,000 שקלים. נסעתי דווקא אליהם לחור בו הם יושבים באזור התעשייה הכבדה למרות ש-KSP נמצאים בערך חמש דקות הבית וגם זה בגלל הרמזורים. נכון, עובדים מאד נחמדים. מזיינים בשכל, אבל נחמדים. שילמתי את המחיר פרימיום כי וואלה החנות אומרת אצלנו זה איכות, שירות ואחריות. שלחתי לחנות את אחי וחברים רבים. ומה בסוף? הבטיחו חלק מסויים ביום ראשון כחלק ממחשב חדש, לא עמדו במילה, ניסו לדחוף חלק יקר יותר בתוספת תשלום, סירבתי, ביקשתי השוואת מחיר או לפחות הנחה. סירבו בתוקף (שוב, אחרי שהוצאתי קרוב ל-10,000 שקלים בחנות), טענו שאני שקרן, חוצפן ובכלל צריך לנשק להם את התחת על זה שכבודו מרשה לי לקנות בחנות הקדושה שלו ואחרי כתיבת ביקורת בפורום קיבלתי שיחות לא "נעימות" בטלפון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם האחריות היא דרך יבואן רשמי חנות טובה יכולה לעשות לך חיים קלים. כדי לא לעשות פרסומת נקרא לחנות X.

יש לי חבר שקנה ב-X. הכל עבד כמה ימים אבל די מהר התחילו בעיות נפילות תקיעות וכו'.

אותו חבר הלך לחנות, הם כמובן אמרו לו שזה באחריות של היבואן והם ישלחו לו את זה להמשך טיפול. אבל מה? בינתיים הוא קיבל הביתה סט חלופי של זכרונות כדי שיהיה לו מחשב בינתיים עד שהיבואן יטרח להזיז את התחת שלו ולטפל בזה. מה שעצוב הוא שגם הזכרון החדש הגיע דפוק. האשם הבלעדי הוא היבואן, ועדיין, X החליטו שבגלל שהבחור קנה מהם ואכל הרבה קש, הוא יקבל משודרג על חשבונם, למרות שהם לא אשמים בשום צורה. והם אפילו הציעו את זה בעצמם, הוא לא התלונן או משהו ודרש פיצוי.

נכון, הם בד"כ יקרים בכמה אחוזים מ-KSP ואייבורי, אבל יחס כזה לא תקבל. שוב, מי שרוצה להמר, אין בעיה - באמת שרוב הפעמים יהיה ממש בסדר. אבל בשביל 200 שקל אני מעדיף לא להמר, זה הכל. עניין של בחירה. חוצמזה, למה שאתה קורא 'זיון שכל' אני קורא ייעוץ - בגלל הייעוץ בחנות הזאת חסכתי משהו כמו 300 שקל וקיבלתי מפרט יותר טוב. אפילו שאני די מבין בעצמי הם חסכו לי כסף. זה משהו אגב, שבפורום הזה אף אחד לא ידע להגיד לי (היה עניין של ספק גנרי כלשהו שמכיל בפנים את אותו רכיב של ספק אחר יקר, משהו מוזר, באמת שלא היה לי מושג. קיצר, חסכתי כסף).

חוצמזה, מילא ייבוא מקביל, אבל KSP זה ייבוא לא חוקי בין השאר. קניתי מהם מסך LCD של לפני משהו כמו 7 שנים.

כשהגעתי הבייתה ראיתי שמודפס בענק באותיות אדומות על הקופסה: "Not to be sold outside of Malaysia" :lol:

די ברור שסמסונג לא ייעדו את המסך הזה לישראל. לא רוצה לדעת איך KSP שמו את הידיים שלהם על המסך הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהגעתי הבייתה ראיתי שמודפס בענק באותיות אדומות על הקופסה: "Not to be sold outside of Malaysia"

אוי ויי...

:lol:

לדעתי המסקנה ברורה.

וגם לי יש רומן עם KSP, אבל זה כ"כ ארוך שצריך הרבה זמן לכתוב אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לחשוב שהמסך יוצר במיוחד למלזיה

בטח היצרן נתן מחיר מיוחד למלזיה ולא רצה שהמוצר יגלוש גם למקומות אחרים ויפגע בתחרות.

אפשרות לא דמיונית בהכרח אם כי אין הוכחה לקיומה בפועל:

כאשר מסתובבים בין דילרים גדולים במזרח הרחוק וקונים עודפים או מכולה של פריטים שמוחזרים בגלל תקלות, מקבלים מוצרים שיועדו למדינות שונות ולא בהכרח יהיו מותאמים לתקני הבטיחות והחשמל של ארצות אחרות.

כך גם אם מקבלים מוצרים שיוצרו ברמת אבטחת איכות נמוכה יותר בגלל שהיבואן המקומי שם עשה הסדר עם הספק שלו לצורך החיסכון הכספי, ואחר כך כשלא הצליח למכור במדינות העולם השלישי מכר בזול למדינת העולם החמישי הנקראת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסעתי דווקא אליהם לחור בו הם יושבים באזור התעשייה הכבדה למרות ש-KSP נמצאים בערך חמש דקות הבית וגם זה בגלל הרמזורים.

אפשר לשאול היכן הסניף הזה נמצא סתם להתעניינות כללית? ראיתי רק את הסניף של אשדוד-אשקלון במתחם ההוא ליד תחנת הרכבת, האם יש עוד סניף איפושהו באשדוד? ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות קר כי מדובר ברשת ענקית שמוכרת מאות מחשבים בשבוע. הם לא רודפים אחרי כל לקוח ולא מנסים לרצות כל לקוח. לא אכפת להם. לא מתאים השירות לך תקנה במקום אחר. אבל לי לא אכפת. שיהיו קרים. שיתנשאו. לא אכפת לי כל עוד אני מקבל את המחיר הכי נמוך בארץ. אתם מוזמנים לשלם תוספת 20% בשביל חיוך וזיון שכל מצד בעל חנות .

תוספת של 20%.... בתכלס המחירים בKSP זה אולי במקרים טובים 5% פחות ולא בכל סניף וזה למזומן ולא לאשראי כמו שמפרסות חנויות אחרות ככה שזה לא משמעותי

אולי חנויות קטנות שיש ברחובות עסקיים(נגיד דיזינגוף) מוכרות חלקים יקרים ביותר מ20% והאחריות שמה בדרך כלל ברמה של KSP (ק5200 ב550 שקל לדוגמה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...