זה פשוט מדהים, איזו חוצפה יש לאנשים!!! - עמוד 8 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זה פשוט מדהים, איזו חוצפה יש לאנשים!!!


amir85

Recommended Posts

אני שם זין על התיכון, מערכת החינוך הישראלית ופי כמה וכמה על כל מה שמלמדים אותכם על מדינתכם הנאורה בשיעורי אזרחות. תצא מהבועה שכלאו אותך בה מלידה ותתחיל להפעיל את המוח.

אני מצדד בצדק, ולא משנה מי צודק.

תוציא לך מהראש את השטות של "רוצים להרוג אותנו", מחבלים יש בשני הצדדים, גזענים יש בשני הצדדים, פנאטים יש בשני הצדדים(ואתה עדות חיה לכך).

תגיד לי, מתי בפעם האחרונה היית בכפר ערבי? כי נראה לי שאף פעם לא היית. אז כדי להראות לך שאתה טועה אני מזמין אותך לקפוץ איתי לכל אחד מהכפרים כאן באזור שלי.

אתה שם זין על התיכון בגלל מה? בגלל שנשרת כי לא עמדת בקריטריונים? או בגלל שנכשלת בהבגרויות? אל תזיין לי את המוח. המוסלמים רוצים להרוג אותנו, לא רק פה בארץ, ומחבלים אין בשני הצדדים. תראה לי מתי בזמן האחרון יהודים עשו פעולות טרור שכללו פיצוץ אוטובוס מלא בנוסעים ערבים, הנחת מטען חבלה לרכב או דריסת חפים מפשע עם טרקטור. זה שיש גזענים בשני הצדדים זה לא קשור לנושא בגרוש... וזה שאני עומד על דעתי זה לא אומר שאני פאנט גאד דאמיט. תביא לי סיבה אחת (ואין כזו) להשתכנע מדבריך, וזה ייקרה.

לפי דעתי, אתה חסר הניסיון פה. לא הייתי בכפרים ערביים, אבל אני גר בירושלים ואני פוגש ערבים (לצערי) יום יום. לא פעם ולא פעמיים הלכתי עם עברים מכות. ולא, לא אני התחלתי, תאמין לי או לא אני לא שם זין. הם רוצים שנעוף מפה, ואתה יחד איתנו. אסור לנהוג כלפיהם ברחמים, ואני לא אומר שצריך להפלות, אבל זה לא פשוט כל העניין הזה ואי אפשר לדון בזה עכשיו כי זה נושא רחב מאוד, צריך לכל הפחות קשר עין.

לילה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 125
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני אישית שמעתי, ויודע מה, אפילו אם זה היה "לא רוצים ערבים בטכניון", זה יותר טוב? שניהם ביטויים גזעניים ביותר (שלא תבין לא נכון, אני ממש לא מצדיק את ההפגנה של הערבים או מסכים איתה או משהו כזה, היא גרועה אפילו יותר).

אתה שם זין על התיכון בגלל מה? בגלל שנשרת כי לא עמדת בקריטריונים? או בגלל שנכשלת בהבגרויות? אל תזיין לי את המוח. המוסלמים רוצים להרוג אותנו, לא רק פה בארץ, ומחבלים אין בשני הצדדים. תראה לי מתי בזמן האחרון יהודים עשו פעולות טרור שכללו פיצוץ אוטובוס מלא בנוסעים ערבים, הנחת מטען חבלה לרכב או דריסת חפים מפשע עם טרקטור. זה שיש גזענים בשני הצדדים זה לא קשור לנושא בגרוש... וזה שאני עומד על דעתי זה לא אומר שאני פאנט גאד דאמיט. תביא לי סיבה אחת (ואין כזו) להשתכנע מדבריך, וזה ייקרה.

לפי דעתי, אתה חסר הניסיון פה. לא הייתי בכפרים ערביים, אבל אני גר בירושלים ואני פוגש ערבים (לצערי) יום יום. לא פעם ולא פעמיים הלכתי עם עברים מכות. ולא, לא אני התחלתי, תאמין לי או לא אני לא שם זין. הם רוצים שנעוף מפה, ואתה יחד איתנו. אסור לנהוג כלפיהם ברחמים, ואני לא אומר שצריך להפלות, אבל זה לא פשוט כל העניין הזה ואי אפשר לדון בזה עכשיו כי זה נושא רחב מאוד, צריך לכל הפחות קשר עין.

לילה טוב.

בפעם הבאה שאתה אומר שאתה נגד אפליה או גזענות, תקרא את הפוסט שלך ותמחק את כל הקללות והנאצות נגד הערבים ;)

אגב, אתה טוען שלמדת (או לומד כרגע) אזרחות - לפי תוכנית הלימודים, קיימות 4 גישות "ראשיות" שונות למדינה כמדינה יהודית. כל אחד זכאי לבחור את הגישה שלו, וזה שאתה בחרת בגישה X ואני ב-Y לא הופך את הגישה שלי, או שלך, לפסולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש ל'ערביי ישראל' חלק במה שהיהודים הקימו בכפות ידם?

הרי כשאנחנו הגענו לפה הכל היה מלא בביצות ושממה.

אנחנו הקמנו את המדינה והם התנחלו לתוכה(לתוך הטכנולוגיה ורמת החיים שאנחנו הבאנו). אני בעד להעיף אותם מהטכני בשמחה ומכל חור אפשרי במדינה. שילכו לעזה ויבנו לעצמם אוניברסיטה או תחנת כוח שתספק להם חשמל.

למה לעזאזל אנחנו היהודים צריכים לספק להם חיים נורמליים? בלעדינו המדינה הייתה נשארת ביצה אחת גדולה ללא עתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש ל'ערביי ישראל' חלק במה שהיהודים הקימו בכפות ידם?

הרי כשאנחנו הגענו לפה הכל היה מלא בביצות ושממה.

אנחנו הקמנו את המדינה והם התנחלו לתוכה(לתוך הטכנולוגיה ורמת החיים שאנחנו הבאנו). אני בעד להעיף אותם מהטכני בשמחה ומכל חור אפשרי במדינה. שילכו לעזה ויבנו לעצמם אוניברסיטה או תחנת כוח שתספק להם חשמל.

למה לעזאזל אנחנו היהודים צריכים לספק להם חיים נורמליים? בלעדינו המדינה הייתה נשארת ביצה אחת גדולה ללא עתיד.

שהם ייבנו? חס ושלוםםםםםם

זה אנחנו שנבנה להם שם, לא לא, האו"ם, לא לא UNRWA תבנה להם!!!

תאמין לי, אם לערבים לא היה מה שנקרא "אופי ערבי", הם היו מתפתחים פי אלף מאיתנו

והיו יכולים להשמיד אותנו מזמן

אבל הם ערבים, ואני מרחם עליהם, האופי הערבי, החסר פיתוח, שלא יודעים להסתכל לעתיד

אם היה להם קצת שכל, אם הם היו יודעים לנצל את הכספים והתמיכה שמגיעה להם מהעולם

בוודאות שמדינת לא הייתה מציינת את יום הזכרון לחיילים אלא למדינה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד פה לא מדבר בשם הנאורות - קיימת אפלייה, אני חושב שהוכחתי את זה - וניתן לתקן חלק גדול ממנה בלי לפגוע בערכי הדמוקרטיה (שמלכתחילה אוסרים על אפליה, אגב).

אני לא חושב שהוכחת כלום, רוב ההפליה כביכול שאתה מדבר עליה היא פונקציה של המנטליות הערבית לא פחות ממה שאתה טוען לגבינו.

מעבר לזה הפליה המתקנת (או חוסר החוק בנושאים מסוימים) לא רק שמכפרת אלא נותנת לערבים יתרון בהרבה מקומות.

ובכלל כל הגישה של שחור ולבן בכול הקשור לתיקון עבלות תמיד מביאה לאסונות, לשם דוגמאה אתה מוזמן להציץ בניסוי מעבדה המולסמי באירופה או בכל הקשרו להתליך השלום שלנו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני סטודנט בטכניון (בפקולטה עם מספר אפסי - ולרוב 0, של ערבים). ביום שישי היה לי מועד ב' - ותפסו בו ערבי על העתקה (אחרי שהוא דיבר כל המבחן וגם הפריע לי). ברור שהערבים אינם טלית שכולה תכלת - ורחוקים מאוד מזה. בתרבות הערבית - או במידה הרבה האין-תרבות זה מאוד מקובל. ברור לי שרבים מעתיקים ומסיימים את הלימודים בדרך לא מאוד תקינה. זו גם הסיבה שאחוזי הנשירה מאוד גבוהים בקרב הערבים. למען האמת, הדבר הזה לא מעיד על אפליה, אלא על מהלך תקין נגד הערבים.

עושה רושם שלא ממש הבנת את כוונתי. לרגע לא התכוונתי לטעון שאחוז הנשירה של הערבים מעיד על אפליה נגדם, הטענה היא שזה מעיד על אפלייה בקבלה לטובתם. וכי מה עוד אפשר להסיק מכך שאחוז הערבים המתקבלים לטכניון כאשר אין ביכולתם לסיימו גבוה פי כמה מהאחוז המקביל בקרב הלא ערבים?

הדבר היחיד שהפריע לי בפוסט שלך היה הסעיף האחרון - כנראה ש"שכחת" את ההפגנה הנגדית שקראה מוות לערבים (ודברים בסגנון הזה), שגם התפרצה לתוך הטכניון - אולי המוסד האקדמי הא-פוליטי היחיד בארץ (לגבי ההפגנה של הערבים - לא זכור לי שהיא נכנסה לתוך הטכניון - אבל יכול מאוד להיות שאני טועה).

לצערי לא יצא לי להיות באותה הפגנה נגדית. אם אכן היו שם צעקות "מוות לערבים" - הרי שהצועקים לא מייצגים אותי ואת דעותי. עם זאת, רצוי לזכור כמה דברים: לא מדובר בהפגנה במקום ניטרלי בסוגיה נייטרלית. ההפגנה התקיימה סמוך למוסד לימודי ישראלי, כאשר רוב המפגינים הם סטודנטים בו ונהנים משירותיו. אין אנלוגיה מלאה אם כן בין קריאות "מוות ליהודים" מצד אחד (אם היו כאלה) ו"מוות לערבים" מצד שני, היות והראשון מהווה גם כפיות טובה וסטירת לחי למי שקיבל אותם לשורות מוסד זה. בנוסף מדובר בהפגנה שאורגנה כתגובה להפגנה הערבית, בעיקר כדי לעמוד על הצביעות הנובעת מהסעיף הקודם.

ולגבי "לא רוצים ערבים בטכניון": אם להגביל אמירה זו רק למשתתפים באותה הפגנה נגד או התומכים בה, אזי אני אסכים איתה לחלוטין. לדעתי, מי שרואה בהתבטאויות נגד ערבים גזענות נטו, בהתחשב במצב הסבוך במזרח התיכון, סובל מבעיה קלה במנגנון ההשרדות הקולקטיבי שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עושה רושם שלא ממש הבנת את כוונתי. לרגע לא התכוונתי לטעון שאחוז הנשירה של הערבים מעיד על אפליה נגדם, הטענה היא שזה מעיד על אפלייה בקבלה לטובתם. וכי מה עוד אפשר להסיק מכך שאחוז הערבים המתקבלים לטכניון כאשר אין ביכולתם לסיימו גבוה פי כמה מהאחוז המקביל בקרב הלא ערבים?

זה ידוע שיש אפליה מתקנת בנושא הזה, מעולם לא טענתי אחרת.

לצערי לא יצא לי להיות באותה הפגנה נגדית. אם אכן היו שם צעקות "מוות לערבים" - הרי שהצועקים לא מייצגים אותי ואת דעותי. עם זאת, רצוי לזכור כמה דברים: לא מדובר בהפגנה במקום ניטרלי בסוגיה נייטרלית. ההפגנה התקיימה סמוך למוסד לימודי ישראלי, כאשר רוב המפגינים הם סטודנטים בו ונהנים משירותיו. אין אנלוגיה מלאה אם כן בין קריאות "מוות ליהודים" מצד אחד (אם היו כאלה) ו"מוות לערבים" מצד שני, היות והראשון מהווה גם כפיות טובה וסטירת לחי למי שקיבל אותם לשורות מוסד זה. בנוסף מדובר בהפגנה שאורגנה כתגובה להפגנה הערבית, בעיקר כדי לעמוד על הצביעות הנובעת מהסעיף הקודם.

דין התבטאויות מוות לערבים כדין התבטאויות מוות ליהודים, מבחינתי. שתיהן התבטאויות גזעניות, מכלילות שרק עושות יותר רע. הערבים כפויי טובה - והיהודים שאומרים את זה מתיימרים להיות יותר מוסריים (צועקים שצה"ל הוא הצבא הכי הומני בעולם, ודקה אחרי זה מוות לערבים. זה לא צביעות?).

ולגבי "לא רוצים ערבים בטכניון": אם להגביל אמירה זו רק למשתתפים באותה הפגנה נגד או התומכים בה, אזי אני אסכים איתה לחלוטין. לדעתי, מי שרואה בהתבטאויות נגד ערבים גזענות נטו, בהתחשב במצב הסבוך במזרח התיכון, סובל מבעיה קלה במנגנון ההשרדות הקולקטיבי שלו.

כהכללה - מדובר בהתבטאות גזענית. לא משנה איך תסתכל על זה ואם אתה מסכים עם זה או לא. אבל כמו שאמרת - אם בצורה כלשהי מגבילים את זה לערבים שבאופן מפורש התבטאו נגד - אז יש בזה משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יואב אתה גם מתימר להיות יותר מוסרי

וחוץ מיזה אתה מזמין לעצמך צרות אם אתה חושש מהסלמה - ראבק יודעים ממה אתה מפחד , מה אתה חושב שהם "יזהרו" ( מי אמר מוחמד אל זהר ? ) מלפגוע בך ?

אף אחד לא רוצה מוות לאף אחד בכללי , למעט אוייבים ואתה בכלל לא שם את הקו ואת ההבדל , אינך שולט ואינך מודע למה שקורה בשטח וכמו כן אינך בעל ניסיון ואתה מדבר מאיזה חלום הזוי ומציאות "סרוגה" שבו ערבים חיים זה עם זה בשלום , ראבק באף מקום הם לא חיים בשלום , אפילו לא עם עצמם ( מי אמר אפגניסטן / לבנון / עירק / הרשות הפלסטינית ) בשאר המדינות שהם לא נילחמים אחד בשני זה רק בגלל שיש להם שם "יד ברזל " של השילטון !

"אתה סרדין אתה ! " - תמורת שלום רחב תתן גם את הסנפיר והגב ( נעמי שמר )

אם אין להם אינטרס לעשות איתנו שלום - מה יש לך אינטרס ?

אתה לא עשית שום עסק בחיים שלך - בגלל זה אתה מדבר ככה .

אתה הוזה ולא בן אדם מעשי !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כהכללה - מדובר בהתבטאות גזענית. לא משנה איך תסתכל על זה ואם אתה מסכים עם זה או לא.

התרוץ הזה מצחיק אותי, בעיקר כשאני רואה את כל האקטיביסטים למען ה"שלום" שהצביעות נותפת מהם

בזמן שהם כרגיל מפגינים נגד ורק נגד אבל להפגין כנגד הערבים אין להם ביצים.

כל הקטע של המוסר שאתם חושבים שאתם תיקחו את ה HIGH WAY זה לא עובד במציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע שיש אפליה מתקנת בנושא הזה, מעולם לא טענתי אחרת.

אין דבר כזה "אפליה מתקנת". אפליה יכולה מעצם הגדרתה אך לקלקל - כי בסופו של דבר היא גורמת לכך שבמקום נתון יימצא האדם הלא נכון.

ולהמשך הדיון: יואב, להיות "מוסרי" זה לא בהכרח להיות טוב לאוייבך. המושג "מוסר" משמעותו מערכת כללים וחוקים חברתיים, שבני האדם מצאו לנכון לקיים כדי לשרוד כקבוצה. לפי הגדרה זו, כל צורת התנהגות שתורמת לסיכויי הקבוצה לשרוד (ובכלל זאת אלה שתורמות באופן עקיף ע"י תרומה לאחידות הקבוצה ומניעת פירוקה, כגון המנעות מגניבה או אונס) הן מוסריות. אין סיכום טוב יותר מאשר המשפט "הקם להרגך, השכם להרגו" - ויש לשים לב לסדר המילים במשפט.

לקרוא להגנה עצמית (וכן, גם התקפה לצרכי הגנה עצמית או הרתעה) "פעולה בלתי מוסרית" חוטא להגדרה, חד וחלק. אין לי דבר וחצי דבר כנגד הרוב המוחלט של הערבים שיצא לי להכיר באופן אישי, אבל כקבוצה אני מרגיש שהם מאיימים על שלומי כיהודי המעוניין לבנות את חיו במדינת . אם הייתי חושב שהם נחותים או משהו בסגנון - אז יכולת לקרוא לי גזען. הטענה הכי גדולה שאתה יכול למצוא כנגדי היא שאני מכליל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה "אפליה מתקנת". אפליה יכולה מעצם הגדרתה אך לקלקל - כי בסופו של דבר היא גורמת לכך שבמקום נתון יימצא האדם הלא נכון.

אפליה מתקנת, או העדפה מתקנת, איך שבא לך, זה מושג (ואני מניח שאין צורך שאני אסביר לך את המשמעות שלו, אבל מאוד מקובל לתת העדפה מתקנת בקבלה לאונ' למיעוטים במדינות בהן יש רוב ברור של אוכלוסיה מסוימת, כמו בישראל). מקלקל או לא - זה דיון אחר לחלוטין ואני לא מתכוון להכנס אליו (אגב, מעולם גם לא טענתי שאני מסכים איתו לחלוטין).

ולהמשך הדיון: יואב, להיות "מוסרי" זה לא בהכרח להיות טוב לאוייבך. המושג "מוסר" משמעותו מערכת כללים וחוקים חברתיים, שבני האדם מצאו לנכון לקיים כדי לשרוד כקבוצה. לפי הגדרה זו, כל צורת התנהגות שתורמת לסיכויי הקבוצה לשרוד (ובכלל זאת אלה שתורמות באופן עקיף ע"י תרומה לאחידות הקבוצה ומניעת פירוקה, כגון המנעות מגניבה או אונס) הן מוסריות. אין סיכום טוב יותר מאשר המשפט "הקם להרגך, השכם להרגו" - ויש לשים לב לסדר המילים במשפט.

ואיך קריאות כמו "מוות לערבים" או "לא רוצים ערבים בטכניון" תורמות להשרדות שלך? לעניות דעתי, זה עושה את ההפך המוחלט.

לקרוא להגנה עצמית (וכן, גם התקפה לצרכי הגנה עצמית או הרתעה) "פעולה בלתי מוסרית" חוטא להגדרה, חד וחלק. אין לי דבר וחצי דבר כנגד הרוב המוחלט של הערבים שיצא לי להכיר באופן אישי, אבל כקבוצה אני מרגיש שהם מאיימים על שלומי כיהודי המעוניין לבנות את חיו במדינת . אם הייתי חושב שהם נחותים או משהו בסגנון - אז יכולת לקרוא לי גזען. הטענה הכי גדולה שאתה יכול למצוא כנגדי היא שאני מכליל.

קראתי לך גזען? (יכול להיות שמה שכתבתי קודם לא התפרש נכון, הכוונה שלי ממש לא הייתה שאתה גזען).

התרוץ הזה מצחיק אותי, בעיקר כשאני רואה את כל האקטיביסטים למען ה"שלום" שהצביעות נותפת מהם

בזמן שהם כרגיל מפגינים נגד ורק נגד אבל להפגין כנגד הערבים אין להם ביצים.

כל הקטע של המוסר שאתם חושבים שאתם תיקחו את ה HIGH WAY זה לא עובד במציאות.

אז עכשיו אתה טוען שאני אקטיביסט למען שלום? תכף תגיד גם שראית אותי בהפגנה בבילעין זורק אבנים על חיילים...

רמז: אני לא.

עכביש, בבקשה, באמת, די עם הניתוחים הפסיכולוגיים בשקל שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...