קנייה קבוצתית לחברי HWZONE - דל 2209WA!!! - נגמרה, אך המחיר נשאר לחברי HWZONE. - עמוד 10 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה קבוצתית לחברי HWZONE - דל 2209WA!!! - נגמרה, אך המחיר נשאר לחברי HWZONE.


דנדן

Recommended Posts

אם לא קראת הודעה מעליך/כותרת הדיון/הודעה ראשית:

המחיר נשאר אותו המחיר לחברי HWZONE - תתקשר לחנות ותזמין - אם יעשו בעיות תבקש שיבררו את הנושא מול יאיר סאטובי = המנכ"ל...

ואיך הם בודקים אם אני חבר HWZONE או לא? אם הם יבקשו להוכיח שאני חבר ב-HWZONE מה אני אמור להגיד להם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 293
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ואיך הם בודקים אם אני חבר HWZONE או לא? אם הם יבקשו להוכיח שאני חבר ב-HWZONE מה אני אמור להגיד להם?

הם לא יבקשו הוכחה, אבל מקסימום אתה תמיד יכול לומר שדן שלח אותך...

יאיר כבר יודע מי אני.

וDARKMATTER על מה אתה מדבר? המחיר הרגיל אצלם הוא 1790

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הקטע בדיוק, האינטרס שלהם כמובן זה למכור ולא יהיה ממש אכפת להם אם יגידו שדן או יאיר או שלמה גרוניך שלך אותם לרכוש את המסך

מה עוד שהמתחרים שלהם הוזילו את המחיר של אותו מסך לפחות מזה שמציעים לחברי האתר,

בקיצור עזוב שטויות קיבלתי את המסך לפני החג ואני מאוד מרוצה, פשוט תענוג של מסך.

*שאלה:

אני בדרך כלל נרדם עם איזה סדרה טובה בגדר שגרה.

עכשיו אני צופה בסדרה עם מדיה-פלייר וכשאני קם בבוקר אני רואה שהמסך מתחרפן לי !! כל 10 שניות יש לי :Error in Power Save Monitor

או משהו כזה,

כשמחשב נשאר דלוק ללא המדיה הפלייר המסך נכנס לכיבוי אוטומטי ללא בעיה

מישהו יכול לעזור בהגדרות, עד כמה שנראה לי זה קשור להגדרות שומר מסך וכיבוי בווינדוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון כותבים "שלח" ולא "שלך"

דבר שני כן מעניין אותם מי שלח אותם ומי לא, כי כמובן אם אפשר לגזור קופון מלא על מכירה זה יהיה עדיף, ועובדה שהראשונים שהזמינו עכשיו, היו צריכים לומר לעובדים לברר את נושא ההטבה לחברי HWZONE.

זה שמתחרים שלהם מוכרים יותר בזול זה מעולה, אבל עדיין, יש אנשים שיעדיפו לשלם קצת יותר בשביל לקבל אחריות לפיקסלים שרופים מרגע הקנייה, או להמנע מחנות שלא עובדת באופן סדיר עם יבואן רישמי.

ודרך אגב, תן לי חנות שמוכרת יותר בזול מההנחה לחברי האתר, חוץ מנקסטופ, שיש להם עבר מפוקפק בנושא?

בנוגע לשאלה שלך, תפתח דיון חדש, וזה רוב הסיכויים קשור לWMP, שמונע מהמסך להכנס למצב שינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שמתחרים שלהם מוכרים יותר בזול זה מעולה' date=' אבל עדיין, י[b']ש אנשים שיעדיפו לשלם קצת יותר בשביל לקבל אחריות לפיקסלים שרופים מרגע הקנייה, או להמנע מחנות שלא עובדת באופן סדיר עם יבואן רישמי.

ודרך אגב, תן לי חנות שמוכרת יותר בזול מההנחה לחברי האתר, חוץ מנקסטופ, שיש להם עבר מפוקפק בנושא?

אני רואה שהעלת את המחיר מ1550, זה היה מחיר הפסד?

בנוסף אני רואה שהחלטת גם אתה לתת שבוע ראשון של פיקסלים מתים, השאלה היא האם אתה יכול להבטיח שהמסך המוחלף גם יקבל אחריות של דל?

ואני בטוח שכולם היו רוצים לדעת אם אתה מייבא את המסכים בעצמך והגעת להסכם עם בנוגע לשירות, או האם מדובר על מסכים שהם מיבאים ואתה מוכר אותם?

וכמובן, אם יש בעיה בשבוע הראשון במסך, כגון פיקסלים מתים, עם מי צריך לדבר, איתך או עם דל? כי למיטב ידיעתי יש לך רק סניף אחד בירושלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר בדיקה של תנאי האחריות של נקסטופ (אני לא נציג של החנות ולא אחראי!!!):

היבוא הוא של יעל תקשורת. האחריות זהה, למעט זה שבפנדה היבואן אוסף את המסכים המקרה של תקלה דרך UPS. ביעל מאלצים אתכם להגיע למעבדה בהרצליה.

עבורי, שאני תושב חיפה זה סידור מאוד בעייתי, לכן העדפתי לבטל את ההזמנה ולקנות במאה שקלים יותר בפנדה ולחסוך טרטור (נסיון מאוד רע עם חיון - יבואן סמסונג וטרקלין חשמל שאחר כבוד נדבו אותי לנסוע לנתניה - יום טיול על חשבון הזמן והכסף שלי, אחרי טרטורים של חודשים)

לגבי מדיניות ההחלפה, לפי מוקד השירות של בטלפון, זהה עבור כל היבואנים. השוני הוא בחוזה שלהם עם UPS.

מי שגר במרכז, אני לא רואה בעיה לקנות שם.

לגבי הקניה בנקסטופ שבוטלה, המסך שהובטח שיגיע תוך יום יומיים כי הוא במלאי לא הגיע כבר שבועיים ולי נמאס. אני מיכרח להודות שלמרות זאת השירות היה אדיב ולווה בהתנצלות של המוכר מנקסטופ וביטול העיסקה בלי בעיות. גם שיש בעיות צריך לדעת לתת שירות ולהתנצל. דבר זה לצערי נדיר מאוד במחוזותינו וכל הכבוד להם על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דניאל, עם מי דיברת בדיוק, מי אלה "דל" ? אני כשדיברתי עם נקסטופ קיבלתי תשובה שהמסכים הנ"ל מיובאים מ CMS דווקא עם אחריות רשמית שלהם.

אני אגב אישית קניתי בנקסטופ ואני סומך על החברה האלה ועל המילה שלהם. מה עוד שקניתי מהם את אחד מהחמשת מסכי ה2408WFP A01 האגדיים שהגיעו "REFURBISHED" ב2500 ש"ח ואף המסך הזה הגיע ללא רבב, נקי מצוחצח ועובד מדהים אצל אבא ללא איחורים במשלוח או כל דבר אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: הגיוני

ואיך אתה מתרשם ממנו בנתיים ?

כרגע אני בלי מסך היום מכרתי את הסמסונג שלי (מזל שיש לי גם נייד) ואני מחכה למשלוח שיגיע שבוע הבא כדי לקבל את שלי.

את האמת כמה הוא שונה ממסכי ה TN ? אני ארגיש בהבדל גדול ? שווה את המחיר ?

תודה מראש

טל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי עם יעקב מנקסטופ והוא אמר לי שהיבואן הוא יעל תוכנה. לפי בירור שלו האחריות ניתנת ישירות במעבדה של יעל תוכנה בהרצליה. ביררתי גם בעצמי והתקשרתי למעבדת השירות של יעל תוכנה (לא ממש טורחים לענות לטלפונים ???) והם אישרו שהאחריות ניתנת אצלם ישירות והם לא עובדים עם UPS בכל עניין המסכים התקולים.

דל ישראל הקימה מוקד מאוחד שמשרת את כל היבואנים (מספר ה-1800 שכולם נותנים). בשירות לא ממש יודעים מהחיים שלהם ועושה רושם שהם תמיכה טכנית בעיקר למחשבים נייחים וניידים. אחרי בירור של הבחור מהמוקד שירות (כמו שאמרתי, הוא לא ממש ידע מה אני רוצה ממנו) הסתבר שמי שמטפל בך בתכלס זה היבואן ולכל יבואן יש הסכם שירות אחר עם UPS. יעל תוכנה מספקת מסכים דרך UPS, אבל לא מממנת העברת מסכים אליה.

חשוב לציין שמדיניות ההחלפה במקרה של פיקסלים שרופים אחידה ומוכתבת ע"י העולמית.

אין לי שום דבר נגד נקסטופ, להיפך, דווקא הם יצאו מאוד בסדר, ואם המחיר סבבה אין בעיה לקנות שם בעיקר לאנשים מגוש דן.

כן היתה לי בעיה עם האספקה של המסך, ויכול להיות שהבעיה אצל היבואן עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שנושא האחריות, הוא דבר שמוכתב לפי היצרן (למרות שעדיין בארץ האחריות קצת שונה מהאחריות הרישמית של דל), אבל השאלה ששאלתי היא בנוגע לשבוע הראשון על הפיקסל המת.

מי מטפל בזה, נקסטופ או היבואן.

יעל תוכנה אמרו לך שמסכים שנקנים דרך נקסטופ מקבלים אחריות אצלם, או שבאופן כללי מסכי 2209WA מקבלים אחריות אצלם?

והשאלה היותר חשובה מה נסגר עם היבוא הפרללי שנקסטופ רצו לעשות בהתחלה, האם זה יצא לפועל ויכול להיות שמסכים במסגרת היבוא הזה ימכרו ללקוחות, או האם היבוא הזה לא יצא לפועל בכלל.

יותר מידי שאלות פתוחות, שבשביל 25 שקל, לא מצדיקות את הסיכון.

ודרך אגב, אם אין שירות UPS למעבדת היבואן, משמע שצריך לקחת אותו בצורה עצמאית להרצליה, משמע שחייבים , כי מי יסחוב את המסך הזה בעצמו בתחבורה ציבורית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דן, מההודעות שלך נוטף ריח חריף ביותר של אינטרס אישי וניסיון (פתטי) לפגוע במתחרים נוספים בשוק.

מה אכפת לנו מכל "השאלות הפתוחות" כביכול האלה שיש לך? אם יש משהו שלא ברור לך ומטריד אותך אתה מוזמן להרים טלפון ולברר אותו, אני בטוח שכל מי שתתקשר אליו ישמח לענות לך על השאלות האלה ו"לסגור" לך אותן.

אבל כמובן שזה לא באמת מעניין אותך, אתה סתם מחפש להגיד דברים כמו "זה לא אמין, בשביל 25 שקל לא שווה לקחת סיכון" למרות שהם לא מבוססים על כלום.

אני מציע לך למתן את התגובות שלך ולהתבסס על עובדות. לא על פחדים ו"שאלות פתוחות". אתה מתחיל להיות ממש פתטי, ואני אומר את זה בין היתר מתוך רצון לעזור לפנדה, כי אתה ללא שום ספק הגעת לשלב שבו אם לא תעצור - אתה רק תפגע בהם, קשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...