Seagate 7200.11 ו"קרובי משפחה" פגומים - הדיון הרשמי - עמוד 5 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Seagate 7200.11 ו"קרובי משפחה" פגומים - הדיון הרשמי


ChronoDog

Recommended Posts

ההתנהלות של מדהימה, לקח להם המון זמן לקבל את זה שיש מיליוני דיסקים חדשים ותקולים שמסתובבים בעולם. הם ניסו במשך חודשים להסתיר את הבעיה הזו, כולל מחיקת כל הודעה בנושא בפורומים שלהם (גם היום ההתבטאות בנושא מאוד מוגבלת) ואי התייחסות לעניין בכתבות שונות באתרים נחשבים בנט. למרות שסוף סוף הם מכירים בבעיה ופירסמו הודעה בנושא, עדיין שירות הלקוחות מכחיש או טוען שהתיקון בבדיקה וישוחרר בקרוב (כבר כמה שבועות).

עכשיו הם מפרסמים תיקונים שהורסים עוד יותר, וזה נהיה מצחיק לראות איך הפירסום שלהם לתיקונים משתנה מרגע לרגע (קישורים מופיעים, נמחקים וחוזר חלילה), איפה ה- QA שלהם?! איך חברה בסדר גודל כזה לא מצליחה לסדר את העניין הזה, אין מצב קריטי יותר מזה שבכל פעם שעושים אתחול למחשב הדיסק יכול למות ולקחת איתו את כול המידע שעליו (לא כולם יכולים להרשות לעצמם שיחזור מחברה מומחה, ההצעה שלהם לשירותי שיחזור לא רשמית וגם אם כן, זה לקהל יעד מאוד קטן).

למרות שנכון לעכשיו הדיסקים שלי תקינים, ולא אמורים לסבול מהתופעה, אם הייתי יכול הייתי מחליף אותם בהינד עפעף, ומתרחק מ- לצמיתות (או עד שהם יחזירו לי את האמון בהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 546
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שלום

קניתי הרד דיסק של סיגייט אתמול 1TB מאייבורי שהוא נקרא freeagent רציתי לדעת אם זה גם שייך לסדרה הזאת כי אם כן אני אחליף אותו

חיפשתי בכל החוברות ועל האריזה אזכור ל 7200.11 ולא מצאתי

יכול להיות שזה לא מאותה סדרה?

עדיין ממליצים להחליף?

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההתנהלות של מדהימה, לקח להם המון זמן לקבל את זה שיש מיליוני דיסקים חדשים ותקולים שמסתובבים בעולם. הם ניסו במשך חודשים להסתיר את הבעיה הזו, כולל מחיקת כל הודעה בנושא בפורומים שלהם (גם היום ההתבטאות בנושא מאוד מוגבלת) ואי התייחסות לעניין בכתבות שונות באתרים נחשבים בנט. למרות שסוף סוף הם מכירים בבעיה ופירסמו הודעה בנושא, עדיין שירות הלקוחות מכחיש או טוען שהתיקון בבדיקה וישוחרר בקרוב (כבר כמה שבועות).

עכשיו הם מפרסמים תיקונים שהורסים עוד יותר, וזה נהיה מצחיק לראות איך הפירסום שלהם לתיקונים משתנה מרגע לרגע (קישורים מופיעים, נמחקים וחוזר חלילה), איפה ה- QA שלהם?! איך חברה בסדר גודל כזה לא מצליחה לסדר את העניין הזה, אין מצב קריטי יותר מזה שבכל פעם שעושים אתחול למחשב הדיסק יכול למות ולקחת איתו את כול המידע שעליו (לא כולם יכולים להרשות לעצמם שיחזור מחברה מומחה, ההצעה שלהם לשירותי שיחזור לא רשמית וגם אם כן, זה לקהל יעד מאוד קטן).

למרות שנכון לעכשיו הדיסקים שלי תקינים, ולא אמורים לסבול מהתופעה, אם הייתי יכול הייתי מחליף אותם בהינד עפעף, ומתרחק מ- לצמיתות (או עד שהם יחזירו לי את האמון בהם).

מסכים.

פעם ראשונה שאני קונה דיסק של SG וכנראה שזאת פעם אחרונה אם זאת ההתייחסות שלהם ללקוחות.

כנראה הקודקודים שלהם לא מי יודע מה חכמים, עם התנהלות שכזאת שרק גורמת להם נזק רב יותר.

אם הם היו מודים בפה מלא בבעיה, מוציאים עדכון נורמלי או שעושים RECALL לדיסקים הבעייתיים, במקום להחריש את הנושא ולהוריד את הדיון בעניין ל

במחתרת. הם היו רק צוברים נקודות זכות.

אבל זאת התנהלות של חברה לחוצה.

וככה זה נראה.

אז, ביי ביי SG.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...