Fallout 3 - הדיון הראשי - עמוד 35 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Fallout 3 - הדיון הראשי


simonsix

Recommended Posts

הסיבה שמסיימים את המשחק כל כך מהר היא בגלל שיש את הגבלת הLevel.

כשאני הגעתי לדרגה 20, לא היה לי שום מוטיבציה להמשיך להתרוצץ במשחק.

היה לי את הנשקים הכי טובים, השריון הכי טוב, אני ניצחתי בכל קרב בלי שום בעיה. בקיצור המשחק הפסיק לאתגר אותי.

יש לך מוד שמאפשר לך להגיע עד שלב 40 - תוריד אותו כמו שאני עשיתי ונפתרה לך הבעייה.[br]פורסם בתאריך: 11.12.2008 בשעה 13:26:23


אני לא יודע מתי אם בכלל היא תצא :(

על כל פנים... המשחק הזה יותר לינארי מDOOMII

תצא בוודאות - יש הכרזה רישמית. גם בלי הערכה הזו יש כיום המון מודים מעניינים.

וליניאירי? אתה צוחק עליי? יש לך כל כך הרבה אופציות לכל קווסט שאפשר לשחק בו לפחות 2-3 פעמים. לא מאמין? קרא WALKTHROUGH ותראה שבכל קווסט כמעט מציעים לך לפחות 2 פתרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מתי אם בכלל היא תצא :(

על כל פנים... המשחק הזה יותר לינארי מDOOMII

אין לי מושג למה יש אנשים שמתלוננים על הליניאריות לכאורה של המשחק. אני חושב שהרבה מעריצים של הסדרה השמיצו את המשחק בלי שום הצדקה (אני שיחקתי בכל המשחקים אגב, אפילו ב wasteland העתיק שנחשב ל"אב הרוחני" של fallout...).

סך הכל יש הרבה מאוד בחירה במשחק, כמעט כל משימה אפשר לבצע בכמה דרכים שונות (אני יכול לפרט למי שרוצה, אבל מספיק לקרוא WALKTHROUGH כלשהו של המשחק כדי לראות איך אפשר לבצע כל משימה בכמה דרכים), אתה יכול לבחור להיות טוב או רע ולהתנהג בהתאם, אתה יכול להשפיע ישירות על מה שקורה בעולם (למשל הגורל של מגאטון), רוב המשימות במשחק הן משימות צדדיות ככה שאתה יכול לבצע איזה משימות שאתה רוצה, באיזה סדר שאתה רוצה, ואפילו אתה לא מוכרח לשחק את הסיפור הראשי של המשחק אלא רק להתעסק במשימות צדדיות ולחקור את העולם (ויש הרבה מה לחקור מלבד הסיפור הראשי).

אני ממש לא חושב שמבחינה הזאת FO3 יותר ליניארי מFO 1 ו 2. יכול להיות שלאנשים יש קצת יותר מדי נוסטלגיה, אבל צריך לזכור שגם במשחקים הקודמים הבחירה שלך הייתה בסופו של דבר מוגבלת וגם אז היו דברים שהיית חייב לעשות כדי לסיים את המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שDOOMII הציע בכל שלב ! וזה בכלל לא RPG !

לגבי הWALKTHROUGHS למיניהם - עשיתי את החישוב

לכל נקודה בעולם שיש לגביה סינמטיק בסו, המשחק יש 2 אופציות. אם יש יותר מ200 סופים שונים זה אומר שיש 6 קווסטים שלהם יש 2 אופציות. אחד מהם זה הראשי (או שאתה מגורש או שאתה מת), לגבי NPCS שאפשר להרוג או לא לבצע את הקווסטים שלהם - זה סה"ג עוד 3. יש קווסט לmegaton ואחד אחר למגדל. זהו ! כל השאר זה side uests שלא משנים כלום במשחק (אתה יכול לעשות אותם ולסיים כל אחד ב2 דרכים אפשריות).

ממניה זו - לDOOMII יש יותר אפשרויות. יש 50 שלבים, לכל אחד 2 אפשרויות סיום...

חוצמזה לגבי FO1 וFO2 - ההנחה בתחילת המשחק היא לינארית ! (למרות שההרגשה עם ויק היא לא לינארית בעליל). בFO3 יש עלילת מרקו זכוכה ודלוחה שכל קווסט מתחיל במילים "ראיתי את אבא שלך, אבל אני לא אספר לך עד שלא תעשה בשבילי משהו". מזכיר לי את הפרודיה בKINGS QUEST בה אתה מבקש מפתח ומקבל רשימה של 100 חפצים שאתה צריך להביא תמורתו (המשחק תמך עד 60 חפצים)...

http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=923304

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך מוד שמאפשר לך להגיע עד שלב 40 - תוריד אותו כמו שאני עשיתי ונפתרה לך הבעייה.[br]פורסם בתאריך: 11.12.2008 בשעה 13:26:23


הבעיה שוב שבשלב 20 אתה קורע את כולם אז למה להמשיך ל-40 אם אין קושי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שDOOMII הציע בכל שלב ! וזה בכלל לא RPG !

לגבי הWALKTHROUGHS למיניהם - עשיתי את החישוב

לכל נקודה בעולם שיש לגביה סינמטיק בסו, המשחק יש 2 אופציות. אם יש יותר מ200 סופים שונים זה אומר שיש 6 קווסטים שלהם יש 2 אופציות. אחד מהם זה הראשי (או שאתה מגורש או שאתה מת), לגבי NPCS שאפשר להרוג או לא לבצע את הקווסטים שלהם - זה סה"ג עוד 3. יש קווסט לmegaton ואחד אחר למגדל. זהו ! כל השאר זה side uests שלא משנים כלום במשחק (אתה יכול לעשות אותם ולסיים כל אחד ב2 דרכים אפשריות).

ממניה זו - לDOOMII יש יותר אפשרויות. יש 50 שלבים, לכל אחד 2 אפשרויות סיום...

חוצמזה לגבי FO1 וFO2 - ההנחה בתחילת המשחק היא לינארית ! (למרות שההרגשה עם ויק היא לא לינארית בעליל). בFO3 יש עלילת מרקו זכוכה ודלוחה שכל קווסט מתחיל במילים "ראיתי את אבא שלך, אבל אני לא אספר לך עד שלא תעשה בשבילי משהו". מזכיר לי את הפרודיה בKINGS QUEST בה אתה מבקש מפתח ומקבל רשימה של 100 חפצים שאתה צריך להביא תמורתו (המשחק תמך עד 60 חפצים)...

http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=923304

העניין של ה200 סופים הוא סתם יציאה טפשית של מפתחי המשחק לפני שהוא יצא (אחר כך הם חזרו בהם אני חושב). אל תקח את המספר הזה כסימן למספר האפשרויות במשחק או הקומבינציות, זה ממש לא נכון... יש הרבה משימות במשחק, רובן אפשר לסיים ביותר מדרך אחת או שתיים. מספר הקומבינציות הוא עצום לפי זה. הסרט שבסוף המשחק מתייחס רק למספר מסויים מאוד של בחירות שעשית במשחק. כאן באמת אני מסכים שב FO1 ו 2 סרט הסיום הראה יותר בחירות - אבל לגבי מה שאתה עושה במשחק עצמו יש ב FO3 לא פחות אפשרויות בחירה, ומן הסתם אפילו יותר.

אם מבחינתך מה שקובע אם המשחק הוא ליניארי או לא זה הסרט סיום, אז אין לי מה לטעון...

העניין של לחפש את אבא שלך, אתה מתעלם מכך שזה נוגע רק למשימה הראשית של המשחק. 90% מהתוכן במשחק נוגע למשימות צדדיות שאותן אפשר לבצע בכל סדר שאתה רוצה, ולבצע כל משימה באופן שונה. זה הכי לא-ליניארי שיש, אף אחד בכלל לא מכריח לשחק את המשימה הראשית כמו ברוב המשחקים, יש מספיק מה לעשות בעולם, ואתה יכול לבצע הכל בסדר שבא לך ובאופן שבא לך.

לגבי המשימה הראשית, החיפוש אחרי אבא שלך הוא רק בהתחלה, ואני נתקלתי רק בשני אנשים שהציעו לי קווסט כדי לגלות לי מידע, כאשר לגבי האדם השני בכלל לא הייתי חייב לבצע אותה כי בסוף גילית בעצמי את המידע שהוא רצה לתת לי ולגבי הראשון היו כמה דרכים לגלות את המידע גם בלי לבצע בשבילו שום משימה. אז מבחינתי זה ממש לא ליניארי.

כשאומרים על משחק שהוא "ליניארי" מתכוונים שהוא פשוט בנוי כמו קו ישר. אתה חייב לבצע מספר דברים לפי סדר קבוע מראש, לנוע מ א' לב', מ ב' לג' וככה עד לסוף המשחק. FO3 הוא ממש לא כזה. מדובר באמת בעולם פתוח שבו יש לך חופש בחירה מאוד גדול, גם לגבי מה לעשות וגם לגבי איך לעשות את זה. לקרוא למשחק ליניארי זה ממש לא מוצדק.

אני מסכים שהיה אפשר לעשות את סרטי הסיום ב FO3 יותר מפורטים כמו במשחקים הקודמים, אבל מכאן ועד להגיד שבמשחק עצמו אין לך שום בחירה, ועוד להשוות ל המרחק גדול מאוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי סרט הסיום:

אם היית מדפדף טיפה אחורה היית למד שנתתי אין ספור דוגמאות לגבי הלינאריות. הסרט הסופי הוא רק אמצעי להמחשה. לא מצאתי איפה המפתחים חוזרים בהם מההצהרה.

לגבי הקווסטים הצדדיים :

זה לא עולם פתוח כמו כל MMORPG או כמו ULTIMA. הקווסטים האלה לא עם יותר מידי סיפור, הם לא מספקים. אז למה לעשות את זה ? אין פה הרגשה של נחיצות בעוד בoblivion לכל קווסט היה תגמול והיה אתגר !

להגדרתך - DOOMII אינו לינארי (או נהפוכו - אני אומר שFALLOUT3 הוא האמא של המשחקים הלינאריים ! ממש כמו כל הj-rpg ! - ומכאן המקסנה שלמעשה יש לך אולי 12 בחירות קריטיות. לגבי הקווסטים הצדדיים - אוסיף - זה לא משנה אם אתה בוחר בCAPS או בPLANS אם הקווסט עצמו שטוח).

אני מתגעגע לדיאבלו הראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי סרט הסיום:

אם היית מדפדף טיפה אחורה היית למד שנתתי אין ספור דוגמאות לגבי הלינאריות. הסרט הסופי הוא רק אמצעי להמחשה. לא מצאתי איפה המפתחים חוזרים בהם מההצהרה.

לגבי הקווסטים הצדדיים :

זה לא עולם פתוח כמו כל MMORPG או כמו ULTIMA. הקווסטים האלה לא עם יותר מידי סיפור, הם לא מספקים. אז למה לעשות את זה ? אין פה הרגשה של נחיצות בעוד בoblivion לכל קווסט היה תגמול והיה אתגר !

להגדרתך - DOOMII אינו לינארי (או נהפוכו - אני אומר שFALLOUT3 הוא האמא של המשחקים הלינאריים ! ממש כמו כל הj-rpg ! - ומכאן המקסנה שלמעשה יש לך אולי 12 בחירות קריטיות. לגבי הקווסטים הצדדיים - אוסיף - זה לא משנה אם אתה בוחר בCAPS או בPLANS אם הקווסט עצמו שטוח).

אני מתגעגע לדיאבלו הראשון.

לגבי המפתחים של המשחק ו"200 הסופים האפשריים", תקרא כאן:

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_endings#Failed_Expectations

לגבי חופש הבחירה העצום במשחק, אני רואה שאתה נעול על הדעה שלך, אז חבל לי סתם להתווכח. אני מציע שתקרא כאן את ה WALKTHROUGH של המשחק, ותראה איך בכל המשימות, גם הראשיות וגם הצדדיות, יש לך חופש בחירה גדול מאוד. אתה יכול לבחור צדדים שונים, להיות טוב או רע, להשתמש בכוח, במוח או במיומניות שונות (התגנבות, פריצה למחשבים) וכו'.

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_walkthrough

[כאן לדוגמה אתה יכול לקרוא על החיפוש אחרי האבא שאתה קורא לו "עלילת מרקו":

http://fallout.wikia.com/wiki/Following_in_His_Footsteps

כאמור זו רק משימה אחד מהמשימות הראשיות, ותראה כמה אפשרויות יש כדי לסיים אותה.]

אם אחרי שתקרא את המדריך עדיין תגיד שהמשחק ליניארי מבחינתך, אז אין לי מה להוסיף :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול להרוג את אבא שלך

אתה לא יכול להצטרף לENCLAVE

אתה לא יכול להרוג אף NPC שתלוי במסלול הקריטי (והלינארי) של מרקו

זה שיש SIDE QUESTS - גם בDOOMII יש SIDEQUESTD

SO COME ON....

אגב- אחלה לינק לWALKTHROUGH

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול להרוג את אבא שלך

אתה לא יכול להצטרף לENCLAVE

אתה לא יכול להרוג אף NPC שתלוי במסלול הקריטי (והלינארי) של מרקו

זה שיש SIDE QUESTS - גם בDOOMII יש SIDEQUESTD

SO COME ON....

אגב- אחלה לינק לWALKTHROUGH

גם בFO2 לא יכולת להצטרף ל ENCLAVE (יכולת רק להתחזות לאחד מהם וקצת לשמור להם על המחנה, אבל זהו. לא משהו שנוגע לעלילה או לסוף המשחק)

אבל כאמור, עזוב... :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי סרט הסיום:

אם היית מדפדף טיפה אחורה היית למד שנתתי אין ספור דוגמאות לגבי הלינאריות. הסרט הסופי הוא רק אמצעי להמחשה. לא מצאתי איפה המפתחים חוזרים בהם מההצהרה.

לגבי הקווסטים הצדדיים :

זה לא עולם פתוח כמו כל MMORPG או כמו ULTIMA. הקווסטים האלה לא עם יותר מידי סיפור, הם לא מספקים. אז למה לעשות את זה ? אין פה הרגשה של נחיצות בעוד בoblivion לכל קווסט היה תגמול והיה אתגר !

להגדרתך - DOOMII אינו לינארי (או נהפוכו - אני אומר שFALLOUT3 הוא האמא של המשחקים הלינאריים ! ממש כמו כל הj-rpg ! - ומכאן המקסנה שלמעשה יש לך אולי 12 בחירות קריטיות. לגבי הקווסטים הצדדיים - אוסיף - זה לא משנה אם אתה בוחר בCAPS או בPLANS אם הקווסט עצמו שטוח).

אני מתגעגע לדיאבלו הראשון.

עולם פתוח כמו כל MMORPG ?! וOBLIVION אתה צוחק? ב OBLIVION יהיה לכל Q היה תגמול והיה אתגר?

הדבר היחיד שהיה טוב ב OBLIVION כמו שהיה ב ELDERSCROLL ואם הייתה טורח אז גם ב FO3 זה הסיפור רקע המושקע

אבל מעבר לזה בוא ניראה דיאלוגים של שורה, 5 אפשרויות תגובות עם תוצאה זהה, שום השלחות לא משנה מה תעשה אתה יכול לעשות מה שבא לך כה שבא לך (לא במובן הטוב) אתה להיות הכול לעשות הכול להשיג הכול ...נו בדיוק כמו בספרי ילדים לגיל הרך ... (סופר גיבור בלי חיסרונות).

או משחקי MMORPG מפגרים שטובים רק בקטע החברתי...

ואתה אפילו מתלונן שב FO3 יש רק 20 רמות ואין טעם ל40 רמות כי כבר ברמה 20 אתה קורע את כולם ומשווה לOBLIVION?!?!?!

מה שינתה הרמה ב OBLIVION? אוו אני ברמה X ואני נלחם בזבוב ברמה X ורצים אחרי שודדים שאין להם אוכל אבל יש להם GLASS ARMOR

או כל משימות ה FEDEX שהיו שם בטוח אתה כל כך אוהב בעולם הפתוח שלך ב MMORPG לך לשם תאסוף 10 מזה ותחזיר לי, ממש מה אני שליח?

או 95% מהמשחק שזה כל חורבה כל טירה או כל שער או כמעט כל דבר במשחק ההוא שביקרת באחד מהם אז ביקרת בכולם

ובכלל עם כבר ביקורת היייתי מצפה לקצת ביקורת על המצב הFP והקרבות אבל אולי זה מה ש RPG בשבילך אין סוף אפשרויות להרוג כל מה שזז

אז אולי באמת כדי לך ללכת לשחק ב .

לפחות פה ב FO3 אתה יכול להגיד שאתה עשית משהו שאף אחד לא הצליח וזה לא בגלל שהוא לא ניסה את כל אשרויות הדיאלוג בלי בכלל לקרוא שורה מכל מה שהיה כתוב או בגלל שהוא לא שם לב לאיזה חפץ שנמצא בחור כל שהוא.

ללכלך כולם יודעים אבל אם אתה תחשוב איך ממשים את מה שאתה רוצה אז תראה שזה ממש לא פשוט, זה למה אני שאלתי איזה משחק כן אהבת כדי שנוכל לעשות השוואה נורמלית ולא להתחיל לזרוק סתם דברים באוויר.

אישית אהבתי את FO2 הרבה יותר... אבל לדעתי איך שהם עשו את FO3 בהתחשב בזה שהמשחק עבר ל FP עם מפה פתוחה והכוונה ל MAIN STREAM אז הם עשו אותו באמת מצוין.

נערך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו ניסה להתקין את ה HI DEFINITION TEXTURE PACK?

http://www.gamershell.com/download_36866.shtml

מבקש גם...

אם מישהו התקין את זה וגם אם לא - איך?

שאני לא אשים טקסטורות של רובה בטעות איפה שהראש של השחקן אמור להיות (לא שזה אפשרי אבל עדיין).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו עשיתי את הקואסט של POWER OF אז איך אני אמור להמשיך את המשחק אם האיש הזה שאני אמור לדבר איתו ב-MEGATON מת?

אתה מתכוון לאיש שיודע איפה אבא שלך נמצא?

ובכן נתחיל מזה שהיית צריך לחשוב על זה לפני שהפצצת את העיר בפצצה אטומית ולא אחרי... :kopfpatsch:

אבל אל תדאג, המשחק לא הלך לך. פשוט תצטרך למצוא את המידע בעצמך על ידי כך שתמצא את האנשים שיודעים איפה הוא נמצא.

שדרן הרדיו נמצא באזור המזרחי של המפה, אבל קצת קשה להגיע לשם אם אתה לא יודע איך

או שתמצא את ריבט-סיטי, העיר שנצאת על ספינה, היא נמצאת בפינה המזרח=דרומית של המפה, צמוד לחוף הים

אתה גם יכול ללכת ישר לאיפה שאבא שלך נמצא, אבל את זה אני לא אגלה לך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...