הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel


alex.turovsky

Recommended Posts

אלכס, שלא תבין אותי לא נכון.

אני בעד הצפה של יצרניות חומרה ובהקשר הזה יצרניות של מאיצים גרפיים.

הלוואי ואינטל תעשה את הבלתי יאמן ותצליח להכות את אנבידיה ו ATI

שחקן שלישי ורציני בענף יעשה רק טוב לנו הצרכנים

אולם, בין הרצוי למצוי מנסיון העבר הפער נותר מרוחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 436
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ובין כל זה אף אחד לא שואל לא מתעניין ולא מסביר מה זה RAY TRACING ואחריו Global Illumination שבזכותם משחקים אמורים להיראות מדהים. מה זה הדבר הזה שאין עכשיו וCRYSIS עדיין נראה טוב יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רובכם לא עקבתם אחרי הנושא אז נראה לכם שאני זה שנושא את נס הדגלויוצא בצעקות חמס על בואו של האריה לזירת הגרפיקה, כאשר למעשה כל אתר שמכבד עצמו מדבר על זה ועל מה כבר יש לאינטל להציע שהיא מאיימת על שתי הענקיות אחרי 10 שנים . . .

למשל את הציטוט שהבאתי תוכלו לקרוא כאן:

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6127&Itemid=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שקראתי את כל הכתבות ואת הפוסט כאן אני חושב שאפשר לסכם את העיניין ככה:

כרגע על הנייר המוצר נראה מאוד סקסי! וצריך לקוות שהוא לא יהפוך לשמנה עם צלוליטס מגעיל שאף אחד לא יקנה לקראת ההשקה.. :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע על הנייר המוצר נראה מאוד סקסי! וצריך לקוות שהוא לא יהפוך לשמנה עם צלוליטס מגעיל לקראת ההשקה.. :lol:

לאור כל ההשוואות שנעשו כאן בין למיקרוסופט - מישהו רצה Longhorn ולא קיבל?

בסופו של דבר כל כלי חדש חייב להבחן לא בחדר הישיבות הממוזג על גבי מצגת נוצצת אלא בשדה הקרב בתוך מכלול של גורמים - עלות לצרכן, רווח ליצרן ולמשווקים, הפשטות והתאימות של ה-SDK, ביצועים, צריכת חשמל, יציבות ועוד. הרבה דברים שחייבים ניסיון וגם מפלות צורבות לפעמים בשביל ללמוד לעשות נכון. לאינטל אין כמעט ניסיון, זה יהיה נהדר אם יצליח להם, אבל מותר לנו להיות סקפטיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חושב שאינטל תמחק את ו-ATI כל-כך מהר ובקלות.

וגם באמת בין הרצוי למצוי קיימים פערים גדולים לרוב(לדגו' מעשית- כל התקוות לגבי חידוש ממשי לגבי סדרה 9 של שנופצו)

אבל היתרון הגדול בין אם אנטל תוציא כרטיס מוביל או לא הוא כניסת שחקן נוסף לשוק.

באופן אוטומטי, ברגע שיוציאו כרטיס ראשון, שחרור מוצרים חדשים של ו-ATI יעברו להילוך גבוה יותר בכדי לתת מענה,

בכל קשת המוצרים שלהן- וזה כל מה שאנחנו רוצים בעצם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שמן הסתם אינטל לא תמחוק את או NVIDIA, תעשה זאת בהצלחה גם בזכות עצמה בקצב הנוכחי :screwy:

יש כאן עניין מהותי יותר. INTEL דוחפת חזק את ה RAY TRACING בעוד שבמפות הדרכים של ו כלל לא מזוכרת המילה הזאת. מה שINTEL רוצה הוא לתת לקראת סוף השנה את המוצר למפתחים שיוכלו להרגיש את החומר ביד ולראות מה הם יכולים לסחוט ממנו כדי שדווקא המשחקים של החברה שלהם ייראו הכי טוב ודווקא את המשחק של החברה שלהם אנחנו מן הסתם נקנה.

אותי אישית מרגש זה שלא יהיה פה כרגיל מירוץ מטופש על FPS, אלה על טכנולוגיות חדשות, כמו שבזמנו 3DFX הכניסה את הFULL SCENE ANTI ALIASING לזירה ולאף אחת לא היה לזה מענה בימי ה VOODOO 5. אף פעם לא באמת הובילה טכנולוגית. היא פשוט בלעה חברות שכן הובילו ולא היה להן מספיק השכלה כספית בשביל לדעת לייצר רווחים מזה בדיוק כמו ש 3DFX התחילה לא רק לייצר את שבב ה VOODOO אלה גם קנתה את STB, בית חרושת לייצור כרטיסים ,החלה לייצר אותם בעצמה ואז פשטה רגל. כעבור 10 שנים, AGEIA ניסתה לדחוף את השבבים שלה ליצרניות, לא הצליחה וכבר הייתה על סף ייצור עצמי ושוב פעם טרפה אותה :kopfpatsch: בקיצור בדיוק בגלל שלINTEL נראה כעת שיש איזה עילוי טכנולוגי במעבדות שלה (שכבר עבר מזמן את שלב שולחן התכנונים)זה מעניין לראות מה יקרה.

אני רוצה להבין לעזאזל, במה ה RAY TRACING הזה שונה מהדרך בה כרטיסי המסך של זמננו מרנדרים גרפיקה תלת מימדית ? מה כל כך חדשני ונראה מעולה ב RAY TRACING?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל גדול בין תיכנונים לבין תוצאות בשטח

בוא נזכר לרגע מה אמרה לנו על הליבות הטבעיות שהיו לה ובעצם הליבות המודבקות של לוקחות את הביצועים ובגדול

מה שנראה על הנייר טוב לאו דווקא משגשג בשטח וכנ"ל ההפך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

RAY TRACING זה פשוט דרך לחשב תאורה בעזרת מעבד הCELL

ד"א לדעתי מנסה לדחוף בכוח CELL לשוק הביתי...

כל הקטע במעבד הCELL זה שהוא יכול לחשב חישובים גרפיים מתקדמים כדי להוריד את העומס מהכרטיס מסך... אז מה קטע לשים 16-24 כאלה בכרטיס מסך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברגע שהם הולכים פה על מעבדים מבוססי , המחיר של כרטיס כזה בשביל להשיג תחרות יהיה בעייתי.

ray tracing זוהי שיטת רינדור הרבה יותר קרובה למציאות (איך שהעין שלנו עובדת) ממה שמשתמשים היום, שולחים קרניים שעוברים מנקודת המבט של המשתמש לעבר כל פיקסל במסך ורואים באילו אובייקטים הוא פוגע. זוהי שיטה שאמורה להציג מציאותיות אבל עד היום לא הצליחו להגיע לכח החישובי הדרוש להציג משחקים בזמן אמת בשיטה זו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער לאכזב אותכם

לגביי הכרטיס מסך הזה אבל ....

יש לי חבר שעובד בחברה שאת שמה לא אוכל לפרסם וגם לא את שמו אבל ...

החברה הזה מקבלת את כל ה ES של כל המוצרים (לא אוכל לפרט למה )

אבל יש להם כרגע את ה כרטיס מסך המדובר וגם את ה 9800 ועוד כמה כרטיסים של ATI וכרגע NVIDIA דיי שולטים בבדיקות שלהם

האינטל לא מזהיר ... מה שכן יש להם הרבה כרטיסים חדשים וגם את הצי'פסט הבא של שמחליף את הסידרה 4X

ודרך אגב אחד הדברים שגם וגם עושות עכשיו זה כרטיס שינצל את כרטיס ה ONBOARD שיעבוד בשילוב עם הכרטיס מסך החיצוני

כך שלמשל X3100 + 8200 יהיה הרבה יותר חזק מרק ה 8200 שיעבוד לכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...