פורסם 2008 במרץ 317 שנים תציפו אותם בפניות זה לא יעזור כל הבכי הזה פה!חייבים ליידע אותם שאכן יש בעייה ויש מלא משתמשים עם תקלות, אחרת הם לא יתקנו את זה סתם ככה.
פורסם 2008 במרץ 617 שנים שלחתי אליהם אימייל(הנציג ביקש את הלוג של הCMD) אמורים לחזור אליי עוד כמה ימים הם הבטיחו לשנות את דרך הניתוב, כתוצאה מכך אמורה להיות ירידת פינגים משמעותית. נקווה שזה יקרה@@@
פורסם 2008 במרץ 717 שנים אצלי דווקא הכל בסדר. קו 7 מגהביט, ולא היתה שום בעיה בחודשים האחרונים באף אחת משעות היום. החשבון הוא מעין חצי עיסקי, אולי יש תיעדוף כלשהו.
פורסם 2008 במרץ 1917 שנים עדיף להישאר ב 014 מאשר אצל הזהב:http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?log=tag&ElementId=nh20061029_011
פורסם 2008 במרץ 1917 שנים יו אני לא יכול עוד עם האיטיות הזאתאני מוריד על 5 קב"ש!! ויש לי 1.5!עד שהייתה ספקית אחת נורמלית שלא חוסמת פורטים... :-\חח גם אצלי המצב דומה..ויותר מזה הכי רואים את האיטיות בתוכנות שיתוף הקבצים..בזמנים הטובים של היום אני מוריד על 20 ומטה.. רוב היום אני מוריד על 5+-אבל ב1 בלילה בול! על השעון! פתאום המהירויות קופצות עד ל80KBS... שזה סופר מהיר בשבילי..ככה זה נמשך עד בערך 6 אני חושב ואז חוזר להיות על המומצע היומי של 10KBS
פורסם 2008 במרץ 1917 שנים הייתה לי בעיה בבית של ההורים, שבאיזשהו שלב 90% מהאתרים בחו"ל התחילו לתת מהירות הורדה של 5-6K, כמו שמתואר פה. גם על חבילה של 1.5K.במנוי בדירה שלי אין בעיה כזו. חשבתי שאולי בגלל שהם בפול כתובות IP שונה (84.108 לעומת 84.109) זה גורם להבדל.דיברתי חצי שעה עם נציג, שכמובן לא הצליח לפתור את הבעיה, וכמו תמיד החוצפן הזה במקום להודות באימפוטנציה שלו התחיל עם טיעונים כמו "זה לא אנחנו, מבחינתנו זה לא תקלה, כי מהשרת של ADOBE מוריד לך בסדר".עליתי לשיחת ועידה עם 014 ו-HOT, כדי לנסות לגרום לכך שיעבירו את המנוי הבעייתי לפול השני, אבל הם לא כ"כ ידעו איך לטפל בזה. אז ביקשתי לעבור לחיבור חייגן ובינתיים זה עובד בסדר.נראה מה יקרה בהמשך.עצוב מה שקורה בארצנו מבחינת האינטרנט.
פורסם 2008 במרץ 2417 שנים מודה.. שלא עברתי פה על הכל.. אצלי גם בבית גם בעבודה במנוי העיסקי הגלישה פשוט לא כמו שהייתה פעם עוד משהו מוזר שעד לפני שבועיים אתר מסויים שניגשתי אליו בכיף ללא שום הגבלה פתאום זורק אותי לפה התמיכה בבזק מכחישה בתוקף שמתבצעת חסימה יזומה כלשהיא, ובשרות לקוחות בדקו ואין שום חבילת "אנטיוירוס" מצידם, פנייה נוספת לתמיכה הפילה האשמה ישירות על המחשב, נקודה! so wtf?! מריפרוף זריז באתר eSafe מצאתי שהחברה מספקת שירותי סינון בהיקף ספק ללא שום התקנה מצד הלקוח http://www.esafe.com/esafe/solutions/securesurfing/default.aspx יכול להיות האיטגרצייה של המערכת הנ"ל גורמת לשיבושים בתקופה האחרונה
פורסם 2008 במרץ 2417 שנים אני רואה שדיון מיצה את עצמו וכל ההודעות האחרונות לא קשורות לנושא הדיון.לכן ננעל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.