HitmanX - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HitmanX

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    401
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות HitmanX

  • יום הולדת 03/27/1989

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של HitmanX

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

0

דירוג

  1. היי חברים שישי שמח, וואו כמה שהכל השתנה פה מקווה לפחות שהמוחות הוותיקים שאני זוכר מפעם עוד פה ויוכלו להציל את המצב (the screensavers מישהו? חח) לא הייתי בטוח לאיזה נושא זה קשור יותר כי זה קצת סלט של הכל מהכל. כרגע אני גולש על מודם דואל סים סיני תומך 5G דגם ZLWL IR2700 שמתחבר לי לראוטר הבייתי בתור המודם הראשי עד כאן הכל טוב ויפה. סים1 של פלאפון סים2 של פרטנר בשניהם עודכנו חבילות 5G בבדקית מהירות וסטטוס חיבור ואכן הם מתחברים לרשת ב5G. קליטה ובדיקת מהירות תקינות גם. אבל בסים2 של פרטנר יש בעיה מציקה. כל אתר שזה מנסה לטעון זה עושה כמה הופים מהראוטר למודם משם לDHCP של הAPN של פרטנר ושם זה נתקע לכמה הופים בקטע שכל אתר יש דיליי של כחצי דקה בטעינת האתר וככה זה כל אתר כל שיר בספוטיפיי וכו' ממש מציק. גולש מתי שזה עובר א תההופ הזה אבל אין רציפות. שמתי לב שזה קורה מיד אחרי הDHCP של פרטנר אני מופנה לכתובת פנימית שלהם 192.168.249.249 והיה גם 192.168.249.89 בסים1 של פלאפון זה לא קורה וגולש מצויין ורציף כמובן שבטכני של פרטנר באינטרנט אומרים זה בעיה של מוקד סלולר וסלולר חוץ מלהגדיר לי APN עסקי ולנסות להגדיר publicip.net.il לא ממש ידעו מה עוד להציע. אחרי איומים לנתק את הקו כי במצב כזה הוא חסר תועלת אמרו לי לנסות מוקד DATA בצ'אט בשעות הפעילות שם מה שלא נראה יעזור הרבה.. אבל זה נראה ביום ראשון. עד אז אולי יש למישהו רעיונות למה זה קורה?
  2. למונה של המים תתקין מהפליי סטור Read Your Meter Pro ותתחבר לפי הפרטים בחשבונית שלך בקשר לחשמל לא מכיר אם יש כזה לא יזיק להכיר
  3. THIS ADVERT HAS EXPIRED!

    • למכירה
    • כמו חדש

    היה בשימוש בייתי (אני מובטל) לא אינטנסיבי בכלל כחודש ימים. מגיע עם כל האביזרים המקוריים כבל ייעודי + מטען 67W, מגן סיליקון, מגן מסך היה מודבק ישירות מהמוכר בסין. גילוי נאות - זה נחמד כשידרוג למכשירים ישנים במחיר משתלם אבל הבדל בין ה-POCO X3 שלי לא הרגשתי בכלל.

    900.00 ILS

×
  • צור חדש...