Unreal Tournament 3 - הדיון הראשי - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Unreal Tournament 3 - הדיון הראשי


yanivsk

Recommended Posts

  • תגובות 288
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תפסיקו לריב... אז אתה (אקסקוויסיט) תותח ומנצח בוטים... מזל טוב...

הנה הראת איך אפשר לנצח בוטים - בעזרת משהו שהם לא יודעים להתגונן מפניו. דברים כאלה גם 96% מהשחקנים לא יכולים לעשות, ולא יודעים להתגונן גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיקו לריב... אז אתה (אקסקוויסיט) תותח ומנצח בוטים... מזל טוב...

הנה הראת איך אפשר לנצח בוטים - בעזרת משהו שהם לא יודעים להתגונן מפניו. דברים כאלה גם 96% מהשחקנים לא יכולים לעשות, ולא יודעים להתגונן גם.

and that thing is?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קורה תמיד אבל לרוב כשאני מעלה מפה או אפילו באמצע משחק לפעמים זה קורה עוד לפני שאני מגיע לתפריט ההתחלה המשחק קורס לי!

ומה שגורם לזה הוא הקובץ kernel32.dll זה מה שכתוב לי מישהוא יודע למה ואיך לתקן את זה???

בבקשה עזרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק נחמד... מוגזם קצת אבל חפיף...

יש שם כמה תוספות שאהבתי - כגון תוספת לארנסל והאפשרות לעצהב לעצמך את הדמות (בערך) למשחק מולטי מה כן גם הסקייטבורד זה אחד הדברים הנחמדים.

יש שני מודי משחק בולטים למולטי והם -

warefare שהוא מוד משחק ממש כיפי גם למעט אנשים, שידרוג קל אונזלוט' המקורי...

VCTF - שהופך את המוד הרגיל הזה למשהו טיפה יותר מאסיבי.

בכללי המשחק מאוד מושקע ויפה אבל המשחקיות של הקודמים הייתה לי יותר כיפית ועדיין אין כמו האנריל המקורי וגם 2004 יותר כיף לפי דעתי...

יש שם עוד קטע שממש הרגיז אותי - אי אפשר לשחק בלאן כלום מלבד FFA כאשר אין חיבור - קטע מאוד דפוק ואני מקווה שיסדרו את זה ככה שיהיה אפשר לשחק את זה בלאן פארטי גם כאשר אין .

לסיכום - הציפיות שלי מהמשחק התממשו אולי אפילו עלו על מה שחשבתי. לגבי משחק מולטי - זה בהחלט לא משחק השנה מבחינתי וכמו שציינתי למעלה פחות אהבתי אותו מהקודמים בסדרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעעע ב UT04 הייתי ממש גרוע בגלל העכבר, נראה לי אני אקנה MX518...

אני מקווה שהרובה צלפים החדש לא יהרוס, שונא קאמפרים :|

חחח בכל משחק אנריל זה בלתי אפשרי להתקאמפר ליותר מ10 שניות :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא בטה פאץ' 2 :yelclap:

http://dl2.rivalflame.com/Patch1Beta2.zip

שינויים:

Beta Patch 101 Changelist

Gameplay:

- Fixed scaling of certain player meshes (increased in size some human and

robot meshes). Addresses meshes being smaller than collision box, as well as

eyeheight issues.

- Fixed feigning death into/through ForcedDirVolumes.

- Fixed grenade effects in water.

- Increased hellbender rear turret damage.

- Reduced Goliath machine gun spread, plus slight damage increase.

- Fixed warfare scoring for locking down a prime node not called "prime

node".

- Slightly increased momentum taken for damage by mantas and vipers.

- Flak, Rocket, and Shock do slightly more damage to manta and viper.

- Made sure Hellfire SPMA cannon can't fire through walls.

- Increased incoming SPMA fire sound radius.

- Fixed impact jumping with hoverboard.

- Fixed bot Pawns losing their PRI at the end of the match, causing them to,

among other things, be invisible

- Fixed being able to switch away from the rocket launcher in the delay

between the third rocket being loaded and the weapon autofiring.

AI:

- Improved bot with darkwalker.

- Tweaked bot voice message frequencies.

- Bot aiming tweaks.

- Fixed bots attacking friendly player in rare cases when that player recently

stole an enemy vehicle.

- Fixed bots not handling the "Hold This Position" order correctly when the

player giving the order is in a multi-person vehicle.

Demo playback:

- Fixed demo playback not ending/looping correctly when the demo ends due to

the DemoRecSpectator being destroyed before the end of the file is reached.

- Demos can now be paused.

- By default, demo playback now runs at full speed and interpolates in between

demo frames using the normal client simulation code. The old frame-locked

method is still available by passing ?disallowinterp. Timedemos are unaffected

by this change.

- Fixed demoplay URL parsing counting the options as part of the filename

unless an extension was specified in the demo name

- Added a "Delete Demo" button to the demo playback menu.

- Demo playback now properly handles rotation when viewing a Pawn in first

person.

- Fixed looking around while spectating a vehicle.

Server Browser:

- Implemented "Server History" tab page in server browser, with ability to

"lock" favorites on that page.

- Added 'Join as spectator' feature.

- Server browser uses smaller font to display more servers.

- Fixed custom mutators not appearing in server browser.

- Fixed custom gametypes not displayed in server browser's window.

- Fixed server browser's listed MaxPlayers being incorrect.

- Added filter option for dedicated servers.

- Fixed server browser showing an incorrect goal score and time limit when the

.ini values were used.

User Interface:

- Can now save settings/progress even if have never created a profile.

- Added ping and connect time to scoreboard.

- Removed annoying confirmation menu when starting a game.

- Removed unnecessary top settings page (can use tabs at the top of the

settings to navigate).

- Added a Messages tab to the mid game menu.

- Friends messages now saved until explicitly deleted.

- Finer control over mouse sensitivity, using an edit box instead of a

slider.

- Added framerate smoothing and FOV options to the advanced video menu.

- Increased max players/bots in menus to 32.

- Fixed auto switching to vote menu at end of match.

- Improved mid game menu performance (don't render world behind it).

- Added version number to main menu.

- Fixed binding gamepad/joystick keys (you must set AllowJoystickInput=1 in

the [WinDrv.WindowsClient] of your UTEngine.ini to enable

gamepads/joysticks).

HUD:

- Added the killer weapon to victim messages.

- Fixed flag and orb scaling in minimap at high resolutions.

- Fixed node teleporter not showing "You can't teleport with orb" message on

clients.

- Fixed situations where "get in vehicle" pictograph wouldn't work correctly.

- Still draw the clock on the scoreboard after the game is over.

- Fixed Duel HUD issues.

Networking:

- Implemented STUN support (Simple Traversal of UDP Through Network Address

Translators) to enable clients and servers to connect from behind a NAT.

- Fixed team scores very rarely not updating for a client.

- Fixed bot faction option when running a listen server.

- Fixed link setup not reset correctly when going from a map with a custom

link setup to one using the default.

- Fixed a case where Duel would place an incoming player on the wrong team

when some players were still travelling.

- Bullseye stats are now properly recorded.

- Fixed clients not travelling to downloaded maps correctly.

- Fixed the client and server getting into a loop sending each other close

messages in some situations.

- Quick match incorporates player rating into search decision.

- Fixed issue where clients would not receive all servers from a server

browser search.

- Applied proper fix to suppressing voice on dedicated servers.

- Fixed issues with players not getting on right team in Duel and

Duel+Survival if a player leaves in certain timing during map

transitions.

- Fixed previous level PRIs showing up on the scoreboard/leaderboard after the

client travels (making it look like players have already scored lots of points

when those clients are in fact still loading)

- Fixed losing your custom character mesh after changing teams during a

match.

Server Administration:

- Reduced tick rate for dedicated servers with no clients (saves CPU on idle

servers).

- Dedicated servers do not require CD keys.

- Added -configsubdir= command line option to cause .ini files to be

loaded/saved from the specified subdirectory of GameConfig

- Added QueryPort configuration and command line option.

- Added an "AdminChangeOption [option] [value]" console command for server

admins. This allows changing most simple .ini values (e.g. GoalScore) from the

client. This command will not override URL options. The change will take

effect after the next map change.

- Added an "AdminPublishMapList" console command for server admins. This

overrides the server's map list for the current game type with the one on the

client that used the command.

- Uses GameReplicationInfo.ServerName if set for the name of the server on the

server browser.

- Added "AdminForceVoiceMute" and "AdminForceVoiceUnMute": Stops/Starts a

player from sending voip to others

- Added "AdminForceTextMut" and "AdminForceTextUnMute": Stops/Starts a player

from send text messages to others

- Updated AdminPlayerList to show the PlayerID of the players on the server.

- Updated Kick/Ban to allow for using either the player name or the id

Map Specific

- Fixed WAR-Avalanche terrain LOD popping issue on high end PCs.

- Fixed bots rarely getting stuck in mid air in DM-Gateway in the city

section.

- Fixed some VCTF-Suspense pathing issues.

- Fixed issues with circular lift on DM-Deimos.

- Fixed translucent mesh sorting issues in DM-Gateway.

Campaign/Co-op:

- Fixed a bug that could cause too many bots to be added to co-op matches in

some cases.

- Added support for seamless travel interrupting a travel to start another

travel. This fixes single player breaking if the host selects the next mission

before the clients have finished travelling to the mission selection level

- Fixed extra copy of a character when a human player leaves a co-op game at

the right time.

- Changed network loss during single player to result in player signed in

locally.

Modding:

- Added a SupportedGameTypes field to UTUIDataProvider_Mutator. If some

entries are in this array, the mutator will only be visible in the menus if

the selected gametype is found in the array.

- Fixed custom gametype midgame menus not being used correctly.

- Shipping script compiler now allows localized/config defaultproperties

because otherwise autodownloaded mods have no way for their localized/config

variables to work.

- Added Get/SetSpecialValue() stubs to Object to allow mods to expose values

that can be modified without creating a dependancy.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...