דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS - עמוד 7 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS


SyndromE

Recommended Posts

אז אם אני מנטרל את הדאבל באפר, יש לנטרל גם את הטריפל?. ואם יש באפר יחיד שגם אותו צריך לנטרל?. אם כן, איך בכלל מכבים אותם?. בTools אני רואה אפשרות לכבות רק את הטריפל..

אין buffer בודד. ה"מינימום" זה double buffer. הרבה משחקים עובדים עם double buffer.

אתה יכול להכריח משחקים כאלה לעבוד עם triple buffer (מפעיל ברקע את התוכנה d3doverrider),

וזה בדרך כלל ימנע נפילת ביצועים עם vsync.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 284
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה לא "קריעת תמונה", זה נראה כמו באג \ ארטיפקים. החלפת דריבר לאחרונה ?

המחשב פורמט לפני שבוע והותקן עם כל הדרייברים הכי חדשים .. אני יבדוק אם קיימת גרסא חדשה לדרייבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב בדקתי עכשיו בלי Vsync ועדיין יש את הנפילה והיא לעיזור ה 47FPS(גם עם Vsync יש בול את אותה נפילה). שמתי לב לתופעה אחרת אבל...יכולים ליהיות מצבים שהעשן מרצד או מסויימים במירוצים מסויימים...ואם יש הרבה עשן בתמונה אז יש נפילה חדה שלFPS.

זה קשור?אם לא לאן לפנות עם הבעיה הזאת?

בעיה מוכרת, גם לי היתה בדיוק אותה בעיה. המשחק היה נכנס למעיין "slow motion" לכמה שניות ואחריו עובד במהירות כפולה כדי לפצות כביכול על הזמן שאבד. הבעיה כניראה בקוד של המשחק. צריך לבטל בביוס כל תכונה שמאיטה את מהירות המעבד כדי לחסוך חשמל. speedstep וכו' וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר...

יש בדרייבר של ATI את האפשרות לשנות את קצב הרענון של המסך, זה נקרא OVERDRIVE . זה יעזור את אני אגדיר על 40 בשביל שיהיה לי על 40FSP, או שזה בכלל לא קשור?

(אני לא משתמש בתוכנה שהמלצת), תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה קובע קצב רענון של 40hrz, ומפעיל vsync, אז במשחק שעובד עם double buffer קצבי ה-FPS האפשריים יהיו:

40, 20, 13, 10, 8... (ע"פ העקרון של חלוקת קצב רענון במס' שלמים).

אני מבין למה אתה רוצה לעשות את זה, למשל משחק שנותן לך 40fps ומעלה ינעל על 40fps במקום שיפול ישירות ל-30 כשאתה על 60hrz.

אז הרווחת עוד 10fps למינימום כביכול, אבל, לא תוכל לקבל יותר מ-40fps. ואם ה-FPS ירד מתחת ל-40 הוא יפול ישר ל-20.

הרבה יותר מומלץ להפעיל triple buffer עם התוכנה ולמנוע את כל הסיפור הזה מאשר להוריד קצב רענון, אבל אם אתה מתנגד בתוקף

וחייב vsync, אז כן, אני יכול לראות את הייתרון בלהוריד ל-40hrz, במידה וה-fps נע בין 40 ל-60, ובמידה והמסך מסוגל לעבוד עם 40hrz.

עוד אפשרות היא לקבוע קצב רענון של 75hz אם ה-LCD מאפשר. ואז הקצבים יהיו : 75, 37, 25, 18 ...

ואז במקרה שלך ה-FPS לרוב ינעל על 37, ואם הוא יפול מתחת ל-37 אז הנפילות יהיו פחות דראסטיות מאשר עם 40hz

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Overdrive ב-catalyst זה בכלל מאפשר לשנות תדרי שעון לליבה וזכרונות הכרטיס. אין שום קשר בין תדרי שעון לקצב רענון המסך,

מלבד זה ששניהם נמדדים ב-hertz. קצב רענון (refresh rate) אתה בוחר דרך הגדרות תצוגה של

או דרך display manager ב-CCC אם אני לא טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מממ... פעם ראשונה שאני נתקל באופציה הזאת. זה מה ש-techpowerup אומרים:

"LCD Overdrive basically fakes a faster refresh rate on LCD panels. When a is going from one state to another, LCD Overdrive basically tells the it needs to change more than it really does, for just a brief moment, to trick it into changing at it's maximum speed. Problem is, it can often try to trick the for too long, introducing noise and discoloration into your picture.

Most modern monitors already have this built into their controller hardware.

This is really only a benefit if you have a naturally slow panel. I personally don't use or like it."

אין לי נסיון עם זה, אבל אם זה באמת מאפשר לזייף קצבי רענון, אני מניח שזה יכול לעזור במקרה של double buffer + vsync....

למשל אם ה-FPS המינימאלי הוא 40 במשחק מסויים, אז תנסה לזייף קצב רענון פי 2 מזה -- 80hz ואז אני מניח שתשאר על 40fps קבוע.

(במקום שתנעל על 30fps כשקצב הרענון 60hz וה-fps נופל מ-60)

אבל שוב, triple buffer היה מונע את כל הבלאגן הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...