דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS


SyndromE

Recommended Posts

לא הבנתי בכלל איך משתמשים בזה... הורדתי מהלינק שהבאת וזהו.

1. מוריד rivatuner בגרסתה האחרונה

2. מתקין

3. מריץ D3Doverrider שנמצא ב- Start \ Programs \ Rivatuner v2.0x (אין צורך להשתמש ב-rivatuner עצמה)

* בתוכנה סמן "run at startup" בכדי להמנע מלהריץ אותה כל פעם לפני משחק

* אין צורך להגדיר כלום בתוכנה (אלא אם אתה מעוניין להכריח Vsync בנוסף - פשוט לסמן את האופציה)

* אם הסאונד (BEEP ששומעים כל פעם שמריצים משחק) מפריע לך - פעל ע"פי ההוראות לביטולו, ששמתי בעמוד הראשון.

(הוספתי את ההוראות לעמוד הראשון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • תגובות 284
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני אולי לא הכי בקיא בנתונים הטכנים של כבל DVI-D אבל מניח כי הגבלת ה-Refresh rate של הכבל תלוייה גם ברזולוציה המבוקשת.

The TMDS signalling in the DVI interface has a maximum bandwidth of 165 Mhz, or 165 Mpixels/s. At 60 Hz this equals to a maximum resolution of 1920 x 1080 for the display over single TMDS link.

However the standard DVI interface has enough pins for two TMDS links and there are both displays and cards with a single or dual TMDS implemented (12 or 24 pins). A dual link DVI interface has double the bandwidth and therefore a maximum resolution of 2048 x 1536.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, היתה לי בעיה שלמרות הגדרות במסך הLCD של 1280X1024@75HZ כאשר הפעלתי משהו של 3D הrefresh rate היה משתנה לבד ל60HZ כנראה בגלל הדרייברים של NVIDIA . פטרתי את זה בעזרת http://www.pagehosting.co.uk/rf/ refresh force

ועכשיו אני מקבל 75FPS כאשר vsync פועל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

עדכון חשוב:

ישנם משחקים (מעטים) אשר התוכנה עלולה להפריע להם - במקרים כאלה תקבלו מסך שחור \ קריסה די מיידית של המשחק.

הפתרון במקרה זה הוא להוסיף פרופיל ל-d3doverrider ולהצביע על קובץ ההפעלה של המשחק,

בפרופיל זה יש להוריד את *כל* הסימונים מה-checkboxes.

כמו כן, מומלץ להוסיף פרופיל שכזה ל-, אחרת התוצאה עלולה להיות נמוכה מהרצוי.

אלטרנטיבה היא כמובן לכבות את ה-d3doverrider במקרה הצורך.

ההערה הוספה לעמוד הראשון.

ד"א, יש לי הרגשה שמשחקים עם הלוגו של "GAMES FOR LIVE" ממש לא אוהבים את ה-d3doverrider :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

כמו שאני יודע (תקנו אותי אם לא) משחקי COD ובכלל משחקים על מנוע UNREAL לא משתמשים בTRIPPLE TEXURE BUFFFER? והאם הם רצים בOPENGL?

אגב יש לי בCATALIST באפשרויות נוספות אפשרות להדליק את הTRIPPLE TEXURE BUFFFER אבל זה לא ממש עוזר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

COD ו-UNREAL האחרונים לא עובדים על OpenGL, אלא . לא זוכר אם הם תוכננו להשתמש ב-triple buffer, אבל בשביל זה יש את

ה-d3doverrider לכבודו נפתח התראד. אני יודע שהגדרת triple buffer מהדריבר של נוגעת ל-opengl בלבד. סביר להניח שכך הדבר גם ב-Catalyst.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר...

בבקשה תמתין עם השאלה, אני מאמין שעד סוף השבוע אני אסיים לערוך את "הפתרון לבעייה הספציפית" למאמר אינפורמטיבי ומקיף יותר.

השאלות שלך טובות ותשובות מפורטות תקבל :xyxthumbs:

[br]פורסם בתאריך: 6.10.2008 בשעה 19:34:25


עריכה ראשונית בוצעה ! קרא את העמוד הראשון, אם עדיין יהיו לך שאלות תרגיש חופשי לשאול.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

המפרט שלי הוא:

INTEL CORE 2 QUAD Q9300

4GB DDR2

9800GTX

VISTA 64

SAMSUNG 2243BW (1680*1050)

בזמן האחרון שאני מנסה להפעיל את הVSYNC במשחקים (מה שעבד לי ללא בעייה עד לא מזמן), הFPS יורד בצורה מטורפת, לפריים אחד כל 4 שניות או משהו כזה (כולל MOUSE LAG בתפריטים והכל).

עדכנתי לדרייברים האחרונים של NVIDIA (לא זוכר את הגרסה, אבל הורדתי אתמול) ולא עזר.

התקנתי את הD3DOVERIDE כפי שראיתי בסטיקי, ושוב, אין שום שינוי.

אני חייב לציין שכל שאר ההגדרות בכמה משחקים שניסיתי (SERIOUS SAM 2, 4 ו-CRYSIS) עובדות מצויין, ורק הVSYNC גורם לי לבעיה הזו. אני שוב מדגיש, הVSYNC עבד לי מצויין קודם, אז כנראה זה בעיית תוכנה.

למישהו יש עוד רעיון למשהו שאני יכול לנסות, או שאני אאלץ לוותר על VSYNC? ניסיתי לראות אם אני יכול להתקין את 10 מחדש, אבל לא מצאתי משהו כזה בשום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה תמתין עם השאלה, אני מאמין שעד סוף השבוע אני אסיים לערוך את "הפתרון לבעייה הספציפית" למאמר אינפורמטיבי ומקיף יותר.

השאלות שלך טובות ותשובות מפורטות תקבל :xyxthumbs:

[br]פורסם בתאריך: 6.10.2008 בשעה 19:34:25


עריכה ראשונית בוצעה ! קרא את העמוד הראשון, אם עדיין יהיו לך שאלות תרגיש חופשי לשאול.

תודה שחידשת את המאמר שלך. עכשיו אני יודע מזה Triple Buffer

:xyxthumbs:

אבל לא רשמת או שלא מצאתי תשובה לשאלה השנייה שלי. - אם הvertical sync משפיע על הביצועיים של המשחק ללא קשר לחסרונות שלו בירידת fps?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חידשתי שוב את המאמר, עכשיו הרבה יותר מובן וענייני לדעתי (+ היו כמה בעיות בקודם).

בקשר לשאלתך, השפעת Vsync על הביצועים באה לידי ביטוי בנפילות FPS (אם לא משתמשים ב-triple buffer) ו-mouse lag אם כן משתמשים

ב-triple buffer (אלא אם מורידים את ערך ה-prerender limit ל-2 או 1).

מעבר לזה, Vsync כשלעצמו לא מוריד ביצועים (כל עוד אתה מפעיל triple buffer או שכרטיס המסך מסוגל לתת 60FPS ומעלה תמיד)

liiight, נפילות ל- 1FPS ? משהו לא נראה לי תקין אבל אין לי מושג מה הבעייה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...