עבור לתוכן

דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS

Featured Replies

פורסם

להוסיף עוד דברים לקובץ CFG?

  • תגובות 284
  • צפיות 160.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם לי אין, איך אני מוסיף?

פורסם
  • מחבר

תלוי מה אתה רוצה להשיג. את כל הפקודות שאפשר לרשום ב-console מתוך המשחק, אפשר גם לשים בקובץ user.cfg שדואג להפעיל בהרצת המשחק.

תרשמו בגוגל bf3 user.cfg tweaks או משהו :)

פורסם

תכלס יש כרגע אפשרות אחרי שפסלנו את הVIRTU MVP לבטל קריעה ללא לאג ? ניסיתי ואפילו בחיבור של המסך ללוח עם הVIRTUMVP עדיין יש קריעות מסך כרגיל, יכול להיות שעם HYPERFORMANCE זה מפסיק אבל אז הביצועים ממש גרועים (לפחות בבאטלפילד) ככה שזה לא עדיף על VSYNC אמיתי ...

פורסם

לא יודע איך זה עדיין קורה אצלך אבל לי אין קריעת מסך. אבל הפריימים במשחק תמיד בסביבות ה-30... לצערי אני לא מוצא דרך להתחמק מזה.

פורסם

בקיצור יש כרגע פתרון עבור באטלפילד 3 להמנע מקריעות מסך ללא לאג ? לאג של פריים 1 פשוט לא מאפשר לכוון כמו שצריך (VSYNC+TRIPLE BUFFERING+1PRE RENDERED FRAME)

פורסם
  • מחבר

אתה יכול לעבוד בלי triple buffer בהנחה שאין נפילות fps כתוצאה משימוש vsync, ואם יש נפילות אז אפשר להשתמש ב adaptive vsync אבל אז יתכן קריעת תמונה כשה fps יורד מתחת לקצב הרענון.

פורסם

אוקיי אני עכשיו אנסה, זה אמור לתת לאג של פריים 1 או בכלל בלי לאג ? ברגיל הFPS מעל 150, אני משחק על ההגדרות הנמוכות ביותר

עדכון : ניסיתי את מה שהצאת (שמתי בUSER.CFG טריפל באפר OFF ו1 PRE RENDERED והצגת FPS סתם כדי לוודא שהוא קורא את הUSER.CFG) ויש לאג מורגש מאוד בעכבר.

יש עוד אפשרות ?

פורסם
  • מחבר

רשמת "off" ? כי זה צריך להיות 0.

שים ב- user.cfg את זה:

RenderDevice.TripleBufferingEnable 0

ותמחק את השורה של ה-pre render שיהיה במצב דיפולטיבי או ששים גם אותו על 0.

כמובן שאל תפעיל d3doverrider עם זה, אם יש צורך לציין בכלל.

פורסם

כן השתמשתי באפס :( ועד כמה שאני הבנתי 0 PRE RENDERED FRAMES זה לא אפשרי בכלל ולהשתמש בזה ישאיר את הדיפולט (3?)

אגב יש לך מושג אם אני רוצה להשתמש ב1 אם אני אמור לרשום 1 או מינוס 1 ? חלק רושמים ככה וחלק ככה באינטרנט. או שעדיף בכלל להפעיל את זה מהדרייבר?

פורסם
  • מחבר

אתה צודק ש- 0 זה דיפולט (3), לא יודע סתם רציתי שתנסה על דיפולט כש-triple buffer כבוי, אבל במחשבה שנייה שישאר 1.

(לא ראיתי "1-" בשום מקום, אולי זה רק להדגיש שכאן שמים - 1 וזה נראה כמו מינוס כשמשמאל לימין ? )

אני אישית גם שם 1 בדריבר על בסיס קבוע כך שהאפשרות ב-BF3 מבחינתי היא "סתם שיהיה".

בקצרה, אם יש לך לאג עם ובלי triple buffer, כאשר pre render על 1, וגם ה-virtumvp לא עובד כמו שצריך, וגם לא בא לך על adaptive vsync...

אז אין לי עוד רעיונות מלבד לוותר על vsync או להוריד הגדרות במשחק ע"מ לקבל FPS גבוה יותר, כי גם ל-FPS יש השפעה מסויימת למיטב ידיעתי.

פורסם

לאחר מספר ניסיונות במשחק BF3:

1. ה-VSYNC עובד.

2. נעילה מקסימלית של 60 פריימים ואין קריעת מסך.

3. כשמתחיל המשחק ואני נמצא באיזור בו אין שום תנועה או סצינות לחימה, כלומר לבד במפה, הפריימים יורדים ל-33 בערך.

איך ולמה?

פורסם

כי הסנכרון האנכי שלך קורע את הפריימים ל-2 בשל נפילה מ-60, אין מה לעשות.

פורסם

אבל סינכרון אנכי נועל את הפריימים ל-60 אז לא ממש מובן לי למה יש הורדה בחצי.

פורסם

סנכרון אנכי נועל פריימים כשהם גבוהים תמיד מ-60. הוא לא יכול באופן פלא לגרום לתצוגה להיות 60FPS לא משנה מה

ולכן, כשיש נפילה מ-60FPS, אפילו אם היא לחלקיק השניה, ינעל VSYNC את קצב הרענון ל-30. אותו דבר יקרה אם זה ישבר אז זה ירד ל15

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים