Gil80 פורסם 2013 בפברואר 16 Share פורסם 2013 בפברואר 16 להוסיף עוד דברים לקובץ CFG? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2013 בפברואר 16 Share פורסם 2013 בפברואר 16 גם לי אין, איך אני מוסיף? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2013 בפברואר 16 מחבר Share פורסם 2013 בפברואר 16 תלוי מה אתה רוצה להשיג. את כל הפקודות שאפשר לרשום ב-console מתוך המשחק, אפשר גם לשים בקובץ user.cfg שדואג להפעיל בהרצת המשחק. תרשמו בגוגל bf3 user.cfg tweaks או משהו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
11GnR פורסם 2013 בפברואר 16 Share פורסם 2013 בפברואר 16 תכלס יש כרגע אפשרות אחרי שפסלנו את הVIRTU MVP לבטל קריעה ללא לאג ? ניסיתי ואפילו בחיבור של המסך ללוח עם הVIRTUMVP עדיין יש קריעות מסך כרגיל, יכול להיות שעם HYPERFORMANCE זה מפסיק אבל אז הביצועים ממש גרועים (לפחות בבאטלפילד) ככה שזה לא עדיף על VSYNC אמיתי ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil80 פורסם 2013 בפברואר 17 Share פורסם 2013 בפברואר 17 לא יודע איך זה עדיין קורה אצלך אבל לי אין קריעת מסך. אבל הפריימים במשחק תמיד בסביבות ה-30... לצערי אני לא מוצא דרך להתחמק מזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
11GnR פורסם 2013 בפברואר 18 Share פורסם 2013 בפברואר 18 בקיצור יש כרגע פתרון עבור באטלפילד 3 להמנע מקריעות מסך ללא לאג ? לאג של פריים 1 פשוט לא מאפשר לכוון כמו שצריך (VSYNC+TRIPLE BUFFERING+1PRE RENDERED FRAME) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2013 בפברואר 18 מחבר Share פורסם 2013 בפברואר 18 אתה יכול לעבוד בלי triple buffer בהנחה שאין נפילות fps כתוצאה משימוש vsync, ואם יש נפילות אז אפשר להשתמש ב adaptive vsync אבל אז יתכן קריעת תמונה כשה fps יורד מתחת לקצב הרענון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
11GnR פורסם 2013 בפברואר 18 Share פורסם 2013 בפברואר 18 אוקיי אני עכשיו אנסה, זה אמור לתת לאג של פריים 1 או בכלל בלי לאג ? ברגיל הFPS מעל 150, אני משחק על ההגדרות הנמוכות ביותרעדכון : ניסיתי את מה שהצאת (שמתי בUSER.CFG טריפל באפר OFF ו1 PRE RENDERED והצגת FPS סתם כדי לוודא שהוא קורא את הUSER.CFG) ויש לאג מורגש מאוד בעכבר.יש עוד אפשרות ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2013 בפברואר 18 מחבר Share פורסם 2013 בפברואר 18 רשמת "off" ? כי זה צריך להיות 0.שים ב- user.cfg את זה:RenderDevice.TripleBufferingEnable 0ותמחק את השורה של ה-pre render שיהיה במצב דיפולטיבי או ששים גם אותו על 0.כמובן שאל תפעיל d3doverrider עם זה, אם יש צורך לציין בכלל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
11GnR פורסם 2013 בפברואר 18 Share פורסם 2013 בפברואר 18 כן השתמשתי באפס ועד כמה שאני הבנתי 0 PRE RENDERED FRAMES זה לא אפשרי בכלל ולהשתמש בזה ישאיר את הדיפולט (3?) אגב יש לך מושג אם אני רוצה להשתמש ב1 אם אני אמור לרשום 1 או מינוס 1 ? חלק רושמים ככה וחלק ככה באינטרנט. או שעדיף בכלל להפעיל את זה מהדרייבר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2013 בפברואר 18 מחבר Share פורסם 2013 בפברואר 18 אתה צודק ש- 0 זה דיפולט (3), לא יודע סתם רציתי שתנסה על דיפולט כש-triple buffer כבוי, אבל במחשבה שנייה שישאר 1. (לא ראיתי "1-" בשום מקום, אולי זה רק להדגיש שכאן שמים - 1 וזה נראה כמו מינוס כשמשמאל לימין ? )אני אישית גם שם 1 בדריבר על בסיס קבוע כך שהאפשרות ב-BF3 מבחינתי היא "סתם שיהיה".בקצרה, אם יש לך לאג עם ובלי triple buffer, כאשר pre render על 1, וגם ה-virtumvp לא עובד כמו שצריך, וגם לא בא לך על adaptive vsync... אז אין לי עוד רעיונות מלבד לוותר על vsync או להוריד הגדרות במשחק ע"מ לקבל FPS גבוה יותר, כי גם ל-FPS יש השפעה מסויימת למיטב ידיעתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil80 פורסם 2013 בפברואר 18 Share פורסם 2013 בפברואר 18 לאחר מספר ניסיונות במשחק BF3:1. ה-VSYNC עובד.2. נעילה מקסימלית של 60 פריימים ואין קריעת מסך.3. כשמתחיל המשחק ואני נמצא באיזור בו אין שום תנועה או סצינות לחימה, כלומר לבד במפה, הפריימים יורדים ל-33 בערך.איך ולמה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2013 בפברואר 19 Share פורסם 2013 בפברואר 19 כי הסנכרון האנכי שלך קורע את הפריימים ל-2 בשל נפילה מ-60, אין מה לעשות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil80 פורסם 2013 בפברואר 19 Share פורסם 2013 בפברואר 19 אבל סינכרון אנכי נועל את הפריימים ל-60 אז לא ממש מובן לי למה יש הורדה בחצי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2013 בפברואר 19 Share פורסם 2013 בפברואר 19 סנכרון אנכי נועל פריימים כשהם גבוהים תמיד מ-60. הוא לא יכול באופן פלא לגרום לתצוגה להיות 60FPS לא משנה מהולכן, כשיש נפילה מ-60FPS, אפילו אם היא לחלקיק השניה, ינעל VSYNC את קצב הרענון ל-30. אותו דבר יקרה אם זה ישבר אז זה ירד ל15 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.