כרטיס מסך מתחמם-בגלל מערכת ההפעלה? - עמוד 3 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך מתחמם-בגלל מערכת ההפעלה?


Sunny Jim

Recommended Posts

אתה שוב ממציא שטויות כנראה שאתה באמת עובד שם או סתם מנפיצן :o

1.אין שום חוק שאומר לחנות מחשבים לבדוק לחוקיותה כאשר מביאים אליה מחשב לתיקון...

ועובדה ל70% משמשתמשים הבייתים אין מערכת חוקית ועוד לא שמעתי שלא מקנים למישהו תמחשב בגלל שיש לו מערכת לא חוקית

2. הם אמרו שמערכת ההפעלה גורמת לבעיות כלומר להתחממות דבר שברור שאיננו נכון ואתה עוד מצדיק אותם!!! :kopfpatsch:

3. הם צריכים לממש לו אחריות הכרטיס דפוק יש ארטיפקטים והם מתרצים לו תרוצים על מנת שייתיאש :pissed:

4. אתה עוד מצדיק אותם כשאתה יודע כשהם טועים ועושים לו דווקא :screwy:

"לגבי האחריות זה נכון שהם אמורים להחליף לו בלי הבלגן הזה אבל אם כבר העניין מתחיל לזוז בדרך הזאת עם הוינדוס אז שינצל את זה!"

וזה שיש כאן כמה ילדים שאתה מנפיץ להם סיפורים והם בולעים אותם כמו גדולים זה לא אומר שמה שאתה אומר זה נכון!!!

והעניין של המדבקה נו באמת ואם החלפתה מארז\מחשב או ואם יש לך דיסק התקנה למספר מחשבים .... קיצר לא כולם פעורים ליפול לסיפורים שלך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה שוב לא קורא את מה שאני כותב. אני כבר עניתי ל כמה וכמה פעמים ואתה עדיין לא מבין. אז כנראה שאין פה עם מי לדבר.. אני עניתי לך על הסעיפים שלך.. למה אתה שוב מעתיק לי אותם? כי לא הבנת את התשובות שלי? זאת כבר בעיה אצלך חמוד..

במקום להתווכח סתם על משהו שאתה לא יודע ואתה רק רוצה להתווכח, תבדוק את זה.. אפילו מול .. או שפשוט תמצא לך משהו אחר להתווכח עליו. (שאתה מבין בו! אם יש דבר כזה..)

לילה טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית לא עניתה לי עניתה לKOPIKOP .... שוב התחלתה עם הטעויות...

שנית זה מה שקורה שלא מצליחים לענות למי שמבין יותר טוב ממך.... ותאמין לי אני יודע "טיפה" יותר ממך....

כן "תבדוק מול מייקרוסופט":lol: :lol:

מה בדיוק שהם לא מסכימים שיתקינו מזוייפים :kopfpatsch: איך זה קשור בכלל לנושא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר בדקתי אני ועוד עשרות אלפי לקוות של מאות חנויות שתיקנו להם את המחשב במסגרת האחריות ללא בדיקה למקוריות מערכת ההפעלה...

שנית הטעות שלך היא

אתה שוב לא קורא את מה שאני כותב. אני כבר עניתי ל כמה וכמה פעמים ואתה עדיין לא מבין. אז כנראה שאין פה עם מי לדבר.. אני עניתי לך על הסעיפים שלך.. למה אתה שוב מעתיק לי אותם? כי לא הבנת את התשובות שלי? זאת כבר בעיה אצלך חמוד..

ראשית לא עניתה לי עניתה לKOPIKOP ....

קשה לך לומר שטעיתה ואתה ממשיך לטעות\להטעות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר בדקתי אני ועוד עשרות אלפי לקוחות של מאות חנויות שתיקנו להם את המחשב במסגרת האחריות ללא בדיקה למקוריות מערכת ההפעלה...

אני לא אומר שהמערכת צריכה ליהיות חוקית בשביל שיהיה אפשר לממש את האחריות! אני אומר שאם הבעיה בוינדוס או שצריך להתעסק עם הוינדוס, חייב שהוא יהיה חוקי.. תבין את זה כבר!!

שנית הטעות שלך היא קשה לך לומר שטעיתה ואתה ממשיך לטעות\להטעות

איפה טעיתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל כל הסיפור הוא שאין בעיה כלל עם מערכת ההפעלה!!! והם סתם מנסים להדביק לו סיפורים בכדי שיתייאש ולא יממש תאחריות!!!

והבעיה היא בכרטיס מסך!!!

אז תסביר לי מה אתה רוצה לטעון??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון זה הסיפור וזה לא בסדר בכלל..אני יודע ואני לא מצדיק אותם.. (אם היית קורא את ההודעות הקודמות שלי היית מבין)... הם חארות והם מנסים לעבוד עליו אבל אם הוא רוצה להתקדם עם העניין הזה ולהגיע לאיזושהי הסכמה אז שינסה לעשות את מה שהם אמרו עם מה שהצעתי (שהם יעשו התקנה של וינדוס בחנות ביחד ויראו שזה לא הבעיה אבל מכיוון שאין לו חוקי אז שיציע להם להתקין וינדוס שלהם עם רישיון לכמה ימים, ככה הבעיה תופיע עם הוינדוס שלהם והם לא יוכלו להמשיך לעבוד עליו, ימחקו את הוינדוס, יחליפו לו כרטיס וירדו ממנו..)

עכשיו אתה מבין מה אני רוצה להגיד?? אני מקווה שכן ואני מקווה שסוף סוף הבנת מה ניסתי להגיד בקשר לוינדוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו שאתה לא מבין אותי אני אומר שזה לא בסדר ושלא יכנע לדרישות שלהם ושלא יתן להם לדרוך עליו

אם כל פעם שנותן שרות ידרך עליך אתה תגיד לו תודה אז הוא ידרוך עלייך שוב ואם אתה סוג כזה של אדם אז תחיה לך בכיף בדרכך

אני אדם הגיוני וכמגיע לי בצדק דבר כלשהו ומישהו מנסה לעבוד\לדרוך עליי אני ירמוס אותו בחזרה אני שונא רמאים ונוכלים

אני אדם ישר והגון ומצפה לקבל את אותו היחס ואם מישהו מזגזג אז אולי הוא צריך מכה טובה בכדי להתיישר

ובתור אדם בעל השפעה לא קטנה שממליץ למאות אנשים בשנה על רכיביי מחשב וחנויות מחשבים אין לי בעיה להשתמש בכוח זה ופשוט להחרים

חנות שמנסה לרמות את לקוחותיה

יש מבין

ולסיכום במקום להמליץ לאותו בחור להתקפל אני אומר לו תרים תראש וגם את הקול אם צריך! ניסיתה בצורה מנומסת והם ניתקו לך תטלפון בפרצוף

ואף צעקו עליך בטלפון אני הייתי הולך לחנות ודואג שכל לקוח שם ידע מהבעיה שלי ומהיחס שקיבלתי ומבריח אותם משם ותאמין לי שתוך דקה הם היו מטפלים בו על

הצד הטוב ביותר וממשים לו את האחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה ככה אתה חושב.. אני חושב שלא מדובר פה בלהתקפל, פשוט לתפוס אותם במילה. אם זה לא עוזר הוא לא הפסיד כלום מזה, הוא יכול אחר כך לעבור לצעקות ובלגן. העניין שאת זה עושים בסוף, אחרי שלא הולך בדרך הנעימה.

אגב זאת רק הצעה.

לעניין הוינדוס.. לא הבנת אותי נכון או שפשוט התווכחת איתי סתם ואז הבנת שטעינה?

אני מקווה שהוויכוח הסתמי הזה הסתיים ושהגענו להבנה. :beerchug: דף חדש?

בכל מקרה אני פרשתי להיום.. או שלא כי בעצם היום זה מחר. לא משנה לילה טוב שיהיה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב תחילה איש איש באמונתו יחיה ....

שנית אני הבנתי אותך עוד בהתחלה אתה שינתה את הנוסח של התשובה שלך עכשיו בצורה כזו שכעת זה נכון וברור....

ובכל מקרה מה שאני כתבתי היה נכון עוד מלכתחילה ואתה מסכים איתי אז אני לא הבנתי על מה התווכחתה איתי....

ובכל מקרה יום טוב טוב גם לך :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כתבת דברים נכונים אבל התייחסת במה שכתבת למה שהבנת ממה שכתבתיי לא מה שבאמת כתתיי (מן הסתם כי ככה הבנת את זה), וחשבת שאני מצדיק את החנות ואתה יכול לראות שמהתחלה אני אמרתי שאני לא מצדיק אותם.

אבל אני שמח שבסוף הצלחת להבין אותי.

יום טוב :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...