כרטיס מסך מתחמם-בגלל מערכת ההפעלה? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך מתחמם-בגלל מערכת ההפעלה?


Sunny Jim

Recommended Posts

כרטיס המסך שלי החל מתקופה מסויימת, החל לתפקד בצורה לא תקינה. קודם הוא היה גורם לארטיפקטים תחת עומס(משחקים\3DMARK) ולאחר מכן גם הטמפרטורות שלו עלו...

מדובר ב 7900gt. ללא . הוא תמיד היה על 45 מעלות במנוחה ו67 במאמץ, וכעת הוא ב60-65 מעלות במנוחה, ועובר את ה80 במאמץ.

כל הסימנים של כרטיס מסך תקול נראים על פניו, אז מסרתי אותו לחנות, על מנת להשתמש באחריות.

הם אמרו לי שבדקו את הכרטיס על המחשב שלי, ואכן הוא קרס תחת מאמץ, אבל כשהחליפו הארד דיסק למערכת הפעלה שלהם, אז הוא עבד יופי(4 שעות על 3DMARK) ולא היו שום בעיות. אז הם אמרו שהבעיה אצלי במערכת הפעלה, ואני צריך לפרמט את ההארד דיסק.

תיאור המצב הרגיל שלו- תחת מנוחה(גלישה רגילה באינטרנט וכאלה) המחשב בסדר גמור, רק הטמפרטורות גבוהות. כשאני מדליק סרט, לפעמים מתחילות להופיע נקודות אדומות על המסך. לפעמים גם, תוך כדי גלישה, מופיע פס של פיקסלים על המסך, שנעלם אחרי שאני מזיז חלון. אם אני מריץ משחק, אז ארטיפקטים נוראיים מופיעים כמעט מיידית, והמחשב גם עושה restart לאחר כמה זמן. אבל אם אני לא מאמץ את כרטיס המסך, הוא יכול לעבוד שבועות בלי restart.

הסיפור נשמע לי קצת מופרך, שזה בגלל מערכת ההפעלה. זה יכול לקרות בכלל? שזאת הבעיה? או שמנסים לרמות אותי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

איך בדיוק הוא החליף לך HD שלהם למחשב שלך?ואללה..והכל עבד טוב?זה נדיר אבל לא הייתי קונה את הטיעון הזה.

אין שום קשר בין הכונן לכרטיס מסך,למעט העובדה שהדרייברים ומע' ההפעלה מותקנים עליו.

הייתי חוזר לחנות ואומר להם:או קיי,בואו תתקינו לי HD שלכם ונראה..".ממש נראה לי המצאה שלהם!ללא כל ספק כמעט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

חזרתי סוף סוף הבייתה, התקנתי מערכת הפעלה מחדש על דיסק קשיח אחר, עם partition מפורמט. הרצתי , לא קורס, אך בין ההרצות(במסכים השחורים) יש נקודות וכתמים אדומים, שלא נראה לי שאמורים להיות. כמו כן, במהלך הריצה עצמה, אני די בטוח שאני מזהה ארטיפקטים. הרצתי ATITOOL, לבדיקת יציבות, והוא אכן התחיל לתת לי את הנקודות הצהובות על הקוביה הפרוותית. delta found at... וכל זה. כמובן שהכל במהירויות סטוק. הטמפרטורות דווקא סבירות, בין 45-50 בIDLE עד 69-70 בעומס מלא, כאשר ב3DMARK06 זה מגיע ל63 מעלות בערך.

הרצתי STALKER, ארטיפקטים בהחלט נראים לעין הרצתי שוב, המחשב נתקע לגמרי 2 דקות לתחילת המשחק, כשאני רק מנסה לצאת מהחדר הראשון(למי שמכיר).

כעת, מה אני אמור לעשות? באילו דרישות אני אמור לבוא? אני רוצה לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר, ולהתעסק עם זה כמה שפחות, כי לצערי אין לי יותר מדי זמן להתעסק עם זה בשבועות הקרובים, לכן אני רוצה לנצל את המיטב מהזמן שאני הולך להשקיע במלחמות עם החנות. אני מניח שלנסוע לשם יהיה בלתי נמנע, אך לאיזו מטרה בדיוק? צריך לזכור שכבר מסרתי להם את המחשב, והם כבר בדקו אותו במעבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אח שלי דיבר איתם(לא היה לי זמן), הסביר להם את המצב, הם שאלו אותו אם יש לו עם רשיון, הוא אמר להם שכן, למרות שלא. הם אמרו לו שנבוא עם המחשב, נתקין הכל ביחד, ואם עדיין יהיו בעיות, יחליפו לי את כרטיס המסך. עכשיו, זה בכלל לא עניינם אם מערכת ההפעלה שלי עם רשיון או לא, אבל אח שלי לא ידע את זה, אבל אין בוכים על חלב שנשפך :) מה האופציות שלי כרגע? מה אני כן יכול לדרוש מהם? אין לי דרך להשיג עם רשיון, ואני לא הולך לקנות אחת ב400 ש"ח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיצר מנסים לדפוק אותך פה!!!!

אין שום קשר למערכת ההפעלה ולטמפ' הדבר היחידי שיכול להשפיע הוא הדרייבירם למערכת ההפעלה אין שום קשר!!!

אין ממציאים לך סיפור ועכשיו הם עוד אומרים שזה קשור למערכת הפעלה חוקית או לא

הכרטיס פשוט דפוק וצריך לממש אחריות

קיצר מניאקים ועל מנת שאנשים ידעו להיזהר ממנה בעתיד תגיד את שמה

זה לא שאתה מפרסם אותה ולעשות פירסום חינם אלא מנסה למנוע מאנשים לעשות טעות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מנהל יאשר שמותר לי לפרסם את שם החנות, אין שום בעיה בכך. החבר'ה מתנהגים כמו חיות... פשוט דובים.

אני יודע שאין קשר למערכת ההפעלה, הם מאכילים אותי בסיפורי סבתא, ומשום מה מנסים לבזבז לי את הזמן, לנסוע כל הדרך לקיסריה, לא פעם. אני מנסה למצוא פתרון שהוא reasonable, כך שלא אצטרך לבזבז יותר מדי זמן וכסף(דלק) על הסיפור, אבל הם משום מה מנסים לגרור אותי אליהם, אולי כי הם חושבים שבסוף ימאס לי להתעסק עם זה, ואני אוותר... מאד הגיוני מבחינתם שבן אדם יוותר על כרטיס ב1700 ש"ח(בזמנו).

אני מקווה שלמישהו כאן יש נסיון עם משהו דומה, או יודע מהן דרכי הפעולה שאני יכול להשתמש בהן, על מנת שלא תהיה להם ברירה אלא לתת לי את השירות המגיע לי, כי הבעיה איתם(במיוחד עם מנהל שירות הלקוחות שלהם), היא שכנראה לקוחות מרוצים זה לא בדיוק אחת הpriorities שלהם, כשהם ללא שום בעיה ירימו עליך את הקול, וינתקו לך בפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אתה יכול בשקט לפרסם את שם החנות. יש פה באתר מספיק טרדים שנפתחו בנושא של חנויות, ולא הייתה מניעה לפרסם שמות. וכנראה מדיניות האתר השתנתה מאז שהיה אסור לפרסם שמות ולדעתי בצדק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...