האם הקונסולות הורגות את המחשב כפלטפורמה למשחקים? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם הקונסולות הורגות את המחשב כפלטפורמה למשחקים?


kisin

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

Of course, to be able to play it youll need to totally renew your , which might just make you think a PS3 or an Xbox 360 or even a Wii is not that bad

Which brings us to our next chapter: having fun on is more expensive than having fun on consoles. You constantly have to upgrade your hardware to be able to play new games at full detail, on high res. Settings like anti-aliasing or anisotropic filtering are already obsolete, although still used; the degree of realism now depends on whether you can activate soft shadows, volumetric lights or Shader 3.0 (at minimum). That of course requires you to buy the latest GPU, just to see than in less than a year you need a new one

זה מה שלדעתי הורג את הPC וזה הסיבה העיקרית שאני חזרתי לקונסולות ועזבתי תPC למישחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא נותן כמה נקודות חזקות שקשה לערער עליהן, למשל העובדה שהחומרה קבועה ולכן, לרוב, נחסכת ההתעסקות בפ'צים וקונפיגורציות, שזה משהו

שתופס זמן ומעצבן כל גיימר ממוצע. וכמובן שמחשב לגיימרים דורש שידרוגים קבועים ותכופים שעולים המון כסף.

הוא משום מה לא מזכיר את העובדה שמאותה סיבה בדיוק גם בשביל מפתחי המשחקים, יש סיבה תקציבית טובה יותר לייצר

משחק לקונסולה כי צריך לעשות פחות אופטימיזציות, התאמות לחומרות שונות, וה QA שמתלווה אליהם לכל משחק.

מה שהוא לא מזכיר זה ש MODים, שכבר הוכיחו את עצמם כמשהו שיכול לגרום למשחק לחיות שנים רבות אחרי שהופץ, יוצרים אנשים על PC והם

לרוב עובדים על המשחקים המיועדים ל PC.

עוד פלוס, שברור מאליו, הוא שלכמעט כולם יש כבר מחשב. זה הרכיב האלקטרוני השלישי בנפיצותו (אחרי טלויזיה וטלפון) אם אינני טועה, אז

להפיץ משחק למחשב זה לפנות לקהל יעד שגם אם איננו הארד-קור גיימרים, עדיין גדול בכמה סדרי גודל משחקני הקונסולות.

הערה:

הפריע לי טעות קטנה שם.. אולי זה קטנוניות אבל בתור כתב מקצועי הוא צריך לדעת שה AERO עובד גם עם OPENGL, המתחרה של Direct3D שהוא חלק מה , ולכן ה Aero אמור לפעול גם בכרטיסים "מיושנים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AERO אומנם אכן עובד גם תחת OpenGL אבל הנקודה שלך שגויה מהיסוד, זה שהוא עובד תחת API מסויים לא קשור לרמת הכרטיסים שהוא צריך.

AERO דורש PS2 או ARB_Fragment_Program_2.0 ככה רק כרטיס DirectX9.0 ומעלה יתמוך בו במילא כיוון שOpenGL או הExt הנ"ל לOpenGL מוטמע בR9800 או GF6600 ומעלה בכל מקרה.

וOpenGL מת, הORB התפרקו וCB לא ממש מתכוונים להחיות אותו בתחום המשחקים, כל המפתחים שעבדו עם OpenGL כולל ID וBioWare נטשו אותו.

הסיבה היחידה שAERO בכלל הותאם לOpenGL היא כדי שתוכנות לשוק העסקי יעבדו במסך מלא, MS לא רצתה ליצור ICD מלא, אז היא העדיפה להמיר אותו לOpenGL.

בכל מקרה בקשר לOpenGL תחת Vista, בVista אין יותר ICD, כל אפליקציית OpenGL רצה בתוך shell של Direct3D. 8)

בקשר לשאר הנקודות, גם הן ברובם שגויות. פיתוח משחקים לקונסולה יקר יותר מפיתוח משחקים למחשב, הכל ממחיר הכניסה לפיתוח עצמו(SDK(לדוגמא SDK לPS3 עולה יותר מרבע מיליון דולר) עולה מאות אלפי דולרים, שלא נדבר על רשיוניות פיתוח ותמלוגים שנכנסים כאן, צריך להשקיע כשני מיליון דולר רק בשביל SDK ותמלוגים, וזה לפני שהתחלת לעבוד על המשחק בכלל)

בקשר להתאמות חומרה, שוב לא נכון, קונסולה צריכה התאמות בצורה מטורפת, בעקר מהסיבה שהמשתמש לא יכול להתאים את ההגדרות של המשחק. משחקים למחשב אולי צריכים לרוץ על טווח הרבה יותר רחב של חומרה, אולם וזה אולם גדול, משתמש הקצה מגדיר מה השילוב הטוב ביותר של ביצועים מול איכות.

קונסולות הן חייזרים למפתחים, הPS2 הייתה בזמנו כזה יצור שהיה יותר קל למפתחים לפתח משחקים למיקרוגל שנלקח מהחללית שהתרסקה ברוזוול מאשר לקונסולה המדוברת, ושלא נזכיר את PS3. הקונסולות דורשות שנים רבות של לימוד עצמי כדי לפתח משחקים שבאמת מנצלים את החומרה שיש לך. תסתכלו על ההבדלים בין לבין 2, או על המשחקים הראשונים של הPS2 מול BLACK למשל. במחשב כל דבר אפשר לפצות על דחיה קלה בתאריך ההשקה וחברות החומרה ידאגו לשאר...

MODים הם דברים שאינם משאירים את כוח הקניה העקרי מול המסך, רוב המודרים תקועים על משחק אחד לאורך זמן, לכל הרוחות עדיין מפתחים מודים לTES3 ומשחקים הרבה יותר ישנים מזה כמו Thief. האנשים האלה ממש לא מעניינים את יצרניות המשחקים.

בקשר לנפיצות הגבוהה של המחשב, המחשב אומנם מאוד נפוץ, אבל 95% מהמחשבים הבייתיים לא יריצו משחקי מחשב, ושוב זה שיש מחשב ביתי(ביתי=! בבית)

בכל בית כמעט, רובם המוחלט לא שמיש למשחקים כלל וכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאמר מאוד מעניין על הנושא שבכותרת

http://www.playfuls.com/news_05311_Analysis_Did_Consoles_Kill_the_PC_as_a_Gaming_Platform.html

מאמר מעניין וחשוב לאור המצב, אבל יש עוד נקודה שצריך לתת את הדעת. המשחקים היום הולכים ומתקדמים מהר יותר מחיי המדף של קונסולה,

לדוגמה PS2 החזיק 5-6 שנים בשוק, טכנית הוא לא יכול כבר להריץ משחקים מלפני שנתיים בהגדרות סבירות. עכשיו נקח את הקונסולות של היום PS3, X360 בדור הזה הם יחזיקו בקושי שלוש שנים מבחינה טכנית, כבר היום משחקים כמו קרייסיס, אלן-ווהק, דורשים כבר כרטיסי DX10 מרובעי ליבות.

הנקודה שלי כזאת, בעוד כמה שנים דווקא הקונסולות יהיו בסכנת הכחדה, כי ליצרן לא משתלם להשקיע על קונסולה שמתקרבת למחיר של פיסי חזק ועוד להפסיד!

כן.. סוני וגם מוכרים בהפסד.

עוד אפשרות שיכולה לשמר את הקונסולות היא להפריד את ה-GPU מהלוח כמו במחשב, למטרת שידרוג עתידי האפשרות הזאת תאפשר לקונסולה להאריך את חיי המדף שלה.

קונסולת היום דורשות מסך HD יוקרתי שמתחיל במחיר של 7K ומעלה, חשבתם על זה? קשה לי להאמין שמי שקונה X360 או PS3 יחבר אותם למסך של 480P :screwy:

במצב הזה אני אישית מעדיף להשקיע בריג של 10K. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב לאיכות התמונה אין כזה גורם משפיע על כלל כוח הקניינים. מה שמשפיע זה הנאה מהמשחקים, משחקים על קונסולה נראים לא רע, גם על PS2/Xbox עכשיו.

פיצול הרכיבים של הקונסולה זה דבר איוולי להחריד, זה מוריד את כל העקרון שעומד מאחורי הקונסולה.

בקשר למסכים, כל המסכים שנמכרים בארצות הברית ואירופה הם מסכי HD תומכים ב720P לפחות, המצב ככה היום, וככה כבר שלוש שנים.

דיי לחיות בבועה שנקראת , שהיא אפילו לא שמוחטה על המפה שעליה מסתכלות החברות הגדולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני זוכר שעוד מתקופת ה 32bit אומרים שהמחשב לא ישמש יותר למשחקים. כפי שאנו רואים זה לא קורה ולא יקרה.

אומנם יש לקונסולות יתרונות, אבל אי אפשר להתעלם מיתרונות המחשב:

1. יש אנשים שאוהבים להתעסק עם ההגדרות.

2. כן, בכל זאת, שנתיים אחרי יציאת הקונסולה (שחיה כ 5 שנים בד"כ), המחשב כבר עולה עליה עם חומרה סטנדרטית.

3. המחשב לא משמש רק למשחקים.

4.גישה נוחה יותר לאינטרנט.

5. גישה אל קבצי המשחק, כולל אפשרות יציאת מודים וכו'.

6. משחקים של חברות קטנות ושל אנשים פרטיים- נפוצים מאוד.

7. משחקים זולים יותר.

ויש עוד הרבה..................

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב לאיכות התמונה אין כזה גורם משפיע על כלל כוח הקניינים. מה שמשפיע זה הנאה מהמשחקים, משחקים על קונסולה נראים לא רע, גם על PS2/Xbox עכשיו.

פיצול הרכיבים של הקונסולה זה דבר איוולי להחריד, זה מוריד את כל העקרון שעומד מאחורי הקונסולה.

בקשר למסכים, כל המסכים שנמכרים בארצות הברית ואירופה הם מסכי HD תומכים ב720P לפחות, המצב ככה היום, וככה כבר שלוש שנים.

דיי לחיות בבועה שנקראת , שהיא אפילו לא שמוחטה על המפה שעליה מסתכלות החברות הגדולות.

מה לעשות אנחנו חיים בשמוחטה הזאת, ומי שקונה מוצר יקר כמו מסך HD רוצה שרות!

המשחקים של XBOX/PS2 נראים היום כמו עידן הקרח, מצטער אבל עברו הרבה מים בנהר מאז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב לאיכות התמונה אין כזה גורם משפיע על כלל כוח הקניינים. מה שמשפיע זה הנאה מהמשחקים, משחקים על קונסולה נראים לא רע, גם על PS2/Xbox עכשיו.

פיצול הרכיבים של הקונסולה זה דבר איוולי להחריד, זה מוריד את כל העקרון שעומד מאחורי הקונסולה.

בקשר למסכים, כל המסכים שנמכרים בארצות הברית ואירופה הם מסכי HD תומכים ב720P לפחות, המצב ככה היום, וככה כבר שלוש שנים.

דיי לחיות בבועה שנקראת , שהיא אפילו לא שמוחטה על המפה שעליה מסתכלות החברות הגדולות.

ארה"ב זה לא הכל.

גם לאירופה יש משמעות ושם המצב דומה לבארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לשאר הנקודות, גם הן ברובם שגויות. פיתוח משחקים לקונסולה יקר יותר מפיתוח משחקים למחשב, הכל ממחיר הכניסה לפיתוח עצמו(SDK(לדוגמא SDK לPS3 עולה יותר מרבע מיליון דולר) עולה מאות אלפי דולרים, שלא נדבר על רשיוניות פיתוח ותמלוגים שנכנסים כאן, צריך להשקיע כשני מיליון דולר רק בשביל SDK ותמלוגים, וזה לפני שהתחלת לעבוד על המשחק בכלל)

בקשר להתאמות חומרה, שוב לא נכון, קונסולה צריכה התאמות בצורה מטורפת, בעקר מהסיבה שהמשתמש לא יכול להתאים את ההגדרות של המשחק. משחקים למחשב אולי צריכים לרוץ על טווח הרבה יותר רחב של חומרה, אולם וזה אולם גדול, משתמש הקצה מגדיר מה השילוב הטוב ביותר של ביצועים מול איכות.

קונסולות הן חייזרים למפתחים, הPS2 הייתה בזמנו כזה יצור שהיה יותר קל למפתחים לפתח משחקים למיקרוגל שנלקח מהחללית שהתרסקה ברוזוול מאשר לקונסולה המדוברת, ושלא נזכיר את PS3. הקונסולות דורשות שנים רבות של לימוד עצמי כדי לפתח משחקים שבאמת מנצלים את החומרה שיש לך. תסתכלו על ההבדלים בין לבין 2, או על המשחקים הראשונים של הPS2 מול BLACK למשל. במחשב כל דבר אפשר לפצות על דחיה קלה בתאריך ההשקה וחברות החומרה ידאגו לשאר...

MODים הם דברים שאינם משאירים את כוח הקניה העקרי מול המסך, רוב המודרים תקועים על משחק אחד לאורך זמן, לכל הרוחות עדיין מפתחים מודים לTES3 ומשחקים הרבה יותר ישנים מזה כמו Thief. האנשים האלה ממש לא מעניינים את יצרניות המשחקים.

בקשר לנפיצות הגבוהה של המחשב, המחשב אומנם מאוד נפוץ, אבל 95% מהמחשבים הבייתיים לא יריצו משחקי מחשב, ושוב זה שיש מחשב ביתי(ביתי=! בבית)

בכל בית כמעט, רובם המוחלט לא שמיש למשחקים כלל וכלל.

זרקת הרבה מידע, יש לך לינקים להפנות אותי אליהם להראות לי שזה לא ספקולציות והשערות שלך?

תראה, אם אתה יכול, במאמר(ים) שפיתוח משחק יקר יותר לקונסולה בהשוואה לPC

בקשר ל MODים, לפעמים הם כן מייצרים כוח קניה, בחרת מקרה שלא (TES3) אבל קח לדוגמא את Counter Strike, אחד המשחקים הכי משוחקים באינטרנט בכל רגע נתון, זה מוד ובעקיפין הוא מכניס אנשים לתוך העולם (גרפיקה, סגנון וכו') של האלף-לייף וכך מייצר כוח קנייה.

דבר שני, האנשים האלה כן מעניינים את יצרניות המשחקים, הן נותנות אפשרות לפתח MODים בדיוק בגלל הסיבה הזו - עניין נוסף במוצר שלהן.

לך תעשה קצת בדיקות ותראה כמה אנשים ממשיכים לשחק ב Oblivion ר-ק בגלל המודים שאנשים ייצרו לו.

יש עוד כמה דברים אבל אני אמשיך את זה אח"כ, Got to go!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שאני חי בישראל עשיתי חישוב מקומי:

1.קונסולה הדור הבא (פשוט עדיין אין יבוא רשמי שישראל שיהיה יבוא זה יהיה הדור הנוכחי)

3500 קונסולה חדשה

מסך שמציג HD 4000 ש"ח מינימום ואני מדבר על 720P

משחקים השמיים הם הגבול נאמר יד שנייה 200-250 ש"ח

לפחות 5 עוד 1200 ש"ח

מה יצא לנו 8700 ש"ח הרבה מאוד אבל הגיוני

2. מחשב טוב עם כרטיס מסך טוב 6000 ש"ח לא פחות

מסך טוב אם כי קטן ממסך של קונסולה 2000 ש"ח

משחקים 100-150 ש"ח יד שנייה 200-250 ש"ח חדש

חמישה משחקים 700 ש"ח

המחיר אותו הדבר

1. יתרונות הקונסולה הצגת כקלנוע ביתי על מסך נורמלי משחקים בלעדיים לרוב ACTION,RACE,SPORT והכי חשוב

התאמת המשחקים לקונסולה ולא לשדרוג הבא

2.יתרונות המחשב שימוש באינטרנט,גיליונות מסמכים,ניהול מדיה (שירים,סרטים),פירטיות (אני לא בעד) משחקים לרוב RPG,STRATEGY,FREEWARE

ולמי מאיתנו שקצר בכסף יש יתרון חשוב למחשב אפשר לשחק במחשב אבל אי אפשר למחשב בקונסולה

(על משקל פסנתר אפשר להפיל פיל אי אפשר לפסנתר)

מסקנות ITS ALL ABOUT THE MONEY

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AERO אומנם אכן עובד גם תחת OpenGL אבל הנקודה שלך שגויה מהיסוד, זה שהוא עובד תחת API מסויים לא קשור לרמת הכרטיסים שהוא צריך.

AERO דורש PS2 או ARB_Fragment_Program_2.0 ככה רק כרטיס DirectX9.0 ומעלה יתמוך בו במילא כיוון שOpenGL או הExt הנ"ל לOpenGL מוטמע בR9800 או GF6600 ומעלה בכל מקרה.

וOpenGL מת, הORB התפרקו וCB לא ממש מתכוונים להחיות אותו בתחום המשחקים, כל המפתחים שעבדו עם OpenGL כולל ID וBioWare נטשו אותו.

הסיבה היחידה שAERO בכלל הותאם לOpenGL היא כדי שתוכנות לשוק העסקי יעבדו במסך מלא, MS לא רצתה ליצור ICD מלא, אז היא העדיפה להמיר אותו לOpenGL.

בכל מקרה בקשר לOpenGL תחת Vista, בVista אין יותר ICD, כל אפליקציית OpenGL רצה בתוך shell של Direct3D. 8)

בקשר לשאר הנקודות, גם הן ברובם שגויות. פיתוח משחקים לקונסולה יקר יותר מפיתוח משחקים למחשב, הכל ממחיר הכניסה לפיתוח עצמו(SDK(לדוגמא SDK לPS3 עולה יותר מרבע מיליון דולר) עולה מאות אלפי דולרים, שלא נדבר על רשיוניות פיתוח ותמלוגים שנכנסים כאן, צריך להשקיע כשני מיליון דולר רק בשביל SDK ותמלוגים, וזה לפני שהתחלת לעבוד על המשחק בכלל)

בקשר להתאמות חומרה, שוב לא נכון, קונסולה צריכה התאמות בצורה מטורפת, בעקר מהסיבה שהמשתמש לא יכול להתאים את ההגדרות של המשחק. משחקים למחשב אולי צריכים לרוץ על טווח הרבה יותר רחב של חומרה, אולם וזה אולם גדול, משתמש הקצה מגדיר מה השילוב הטוב ביותר של ביצועים מול איכות.

קונסולות הן חייזרים למפתחים, הPS2 הייתה בזמנו כזה יצור שהיה יותר קל למפתחים לפתח משחקים למיקרוגל שנלקח מהחללית שהתרסקה ברוזוול מאשר לקונסולה המדוברת, ושלא נזכיר את PS3. הקונסולות דורשות שנים רבות של לימוד עצמי כדי לפתח משחקים שבאמת מנצלים את החומרה שיש לך. תסתכלו על ההבדלים בין HALO לבין HALO 2, או על המשחקים הראשונים של הPS2 מול BLACK למשל. במחשב כל דבר אפשר לפצות על דחיה קלה בתאריך ההשקה וחברות החומרה ידאגו לשאר...

MODים הם דברים שאינם משאירים את כוח הקניה העקרי מול המסך, רוב המודרים תקועים על משחק אחד לאורך זמן, לכל הרוחות עדיין מפתחים מודים לTES3 ומשחקים הרבה יותר ישנים מזה כמו Thief. האנשים האלה ממש לא מעניינים את יצרניות המשחקים.

בקשר לנפיצות הגבוהה של המחשב, המחשב אומנם מאוד נפוץ, אבל 95% מהמחשבים הבייתיים לא יריצו משחקי מחשב, ושוב זה שיש מחשב ביתי(ביתי=! בבית)

בכל בית כמעט, רובם המוחלט לא שמיש למשחקים כלל וכלל.

דובי אתה טועה לגבי opengl ,

opengl הוא סטנדרט וחוץ מאשר ווינדווס ואקסבוקס כל שאר הפלטפורמות משתמשות בו כולל ps3 נינטנדו מקינטוש ולינוקס ...

גם משחק המחשב אולי הפופלרי ביותר WOW משתמש ב- opengl , גם המשחקים של ID וגם המנוע החדש של UNREAL , וגם בעתיד תצאגירסה 3.0

לגבי משחקים במחשב תמיד יהיו משחקים שיותר נוח לשחק במחשב כמו אסטרטגייה ותפקידים , וגם משחקי פעולה כמו מגיעים אחרי כמה חודשים למחשב כי גם ככה יש קוד אז אין סיבה לא להוציא גם למחשב ולהוציא עוד קצת כסף ...

מה שכן מיקרוסופט פוגעים בתעשייה בזה ש DX10 הוא רק לויסטה ולא ל- חברות המשחקים והחומרה עלולות להפגע מזה , וגם המשתמשים שלא ישדרגו ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lowlow1001 אתה צודק, אבל יש לי תוספת שלא הזכרת.

אם אתה קונה מחשב, בעוד 3 שנים, בהשקעה של 2000 ש"ח אתה תקנה כרטיס מסך שמצויין לאותו זמן, ואם נניח לרגע שהמעבד לא יגביל אותך (כי כרגע לא עושה רושם שמעבדים יגבילו בקרוב במשחקים) קיבלת מערכת חזקה ביותר. במלים אחרות - שידרגת. בקונסולה אי אפשר לעשות את זה. אבל כמו ש-urib אמר - אם יאפשרו את זה בעתיד, זה יחזק מאוד את מעמד הקונסולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...