האם הקונסולות הורגות את המחשב כפלטפורמה למשחקים? - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם הקונסולות הורגות את המחשב כפלטפורמה למשחקים?


kisin

Recommended Posts

חלק מימכם מיסתקלים רק על הגרפיקה -וזה די נפוץ לגימרים של

אבל היסטוריה של הקונסולות הראתה שאנשי קונסולות לא תמיד בוחרים תקונסולה החזקה יותר

הPS1 ניצח את הN64

הנינטנדו DS מנצח את הPSP

ויש עוד דוגמאות

לשדרג קונסולות בדרך כלל לא מוכיח את עצמו וגם אני לא ירצה ליקנות קונסולה שכל שנתים צריכה שידרוג יקר

ככה שתפסיקו ליחס דברים של לקונסולות זה לא עובד ככה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

אל תשכחו שהיחס בין בעלי קנסולות לבעלי מחשבים באירופה צמוד יותר (יש אומרים שמתחלק ביחס שווה ) מאשר פה . חברות בעלות הקנסולות הם אינם מתחרות נגד המחשב אלה 1 נגד ה 2 . אם הם היו מעודדות משחקים לקנסולות ואפילו משתתפות באופן פעיל הם היו במצב יותר טוב .

נ.ב.

אל תשכחו ש 1 החברות היא חברה שמתמחה במחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את הWII זה עדיין ניראה לי מאמץ להחזיק במשך שעתיים פלוס את שתי הידיות האלה בימקום עכבר. :screwy:

לדעתי ניטנדו צריכה להתחיל לחשוב בכיוון של , אחרי כשלון של ה-DreamCast הם הבינו שעדיף לפתח משחקים לקונסולות והפיסי,

גם לניטנדו עדיף לותר על החומרה ולפתח עבור המתחרים כולל את הפיסי, כולנו נרוויח מזה.

לקנות קונסולה כמו היום ולקבל בתמורה גרפיקה ברמה של PS2, זאת שערוריה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^

איך אתה יודע שזה יקרה בדיוק באותו יום? :P

אני אישית אוהב יותר משחקי תפקידים / אסטרטגיה (בעבר קווסטים, למרות שלא נתקלתי בכאלה טובים לאחרונה).

בעבר לקונסולה תמיד היו משחקים בסגנונות שאני לא כל כך אוהב.

אני לא מכיר כזה טוב מה קורה עם משחקים לקונסולות היום, אבל בגדול בגלל זה אני מעדיף מחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביום שנינטנדו תיפול כמו סגה, ישלטו בשוק המעבדים ואינטל יפשטו את הרגל

מה שאומר שאני לא חושב שנינטנדו תפסיד כל כך

למה סגה נפלה, ההפך הוא הנכון היא רק הפכה לחברה יותר ריווחית! וכולם כצרכנים נהנים, אני זוכר את התקופה שסוניק רץ על המגה-דרייב

ולי היה את הסופר ניטנדו, מה זה אכלתי את הלב. היום סוניק רץ כמעט על כול הפלטפורמות. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סגה נקנתה על ידי חברה בשם סמי

זה בושה להיקנות

תחשוב שאתה מנהל חברה ופתאום אתה בקשיים ואז חברה יותר חזקה משלך באה ואומרת:

I OWN YOU!!!

וחוץ מזה סוניק הוא קוף היום

באף אחד מהמשחקים האחרונים לא החזירו את היפר סוניק מה זאת הבושה הזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^

זה לא תמיד ככה. יש חברות שמעדיפות להימכר, כי כך שתי החברות מרוויחות. קוראים לזה "מיזוג" כי יש המרה של מניות מחברה אחת לשנייה, אבל בשורה התחתונה כשזה יחס של 1 ל-20 זה רכישה לכל דבר.

ואגב, יש חברות שהוקמו במטרה להמכר, אבל זה לא הנושא כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי אתה טועה לגבי opengl ,

opengl הוא סטנדרט וחוץ מאשר ווינדווס ואקסבוקס כל שאר הפלטפורמות משתמשות בו כולל ps3 נינטנדו מקינטוש ולינוקס ...

גם משחק המחשב אולי הפופלרי ביותר WOW משתמש ב- opengl , גם המשחקים של ID וגם המנוע החדש של UNREAL , וגם בעתיד תצאגירסה 3.0

לגבי משחקים במחשב תמיד יהיו משחקים שיותר נוח לשחק במחשב כמו אסטרטגייה ותפקידים , וגם משחקי פעולה כמו מגיעים אחרי כמה חודשים למחשב כי גם ככה יש קוד אז אין סיבה לא להוציא גם למחשב ולהוציא עוד קצת כסף ...

מה שכן מיקרוסופט פוגעים בתעשייה בזה ש DX10 הוא רק לויסטה ולא ל- XP חברות המשחקים והחומרה עלולות להפגע מזה , וגם המשתמשים שלא ישדרגו ...

טועה אני לא.

אני יודע מה זה OpenGL וכנראה קצת יותר טוב ממך אם אתה קורא לזה סטנדרט, כאשר זה API גראפי.

Xbox לא תומך בOpenGL כלל וכלל, הוא רץ על ווריאציה של DX.

PS3 משתמש בAPI מאוד מוזר, שבבסיסו יש OpenGL אולם כל הextention שלו כמעט הן פרטיות ולא של ARB/CG. לכן זה לא כלכך רלוונטי לשרידות שלו בתור API פופולארי למשחקים.

DooM3 הוא אכן משחק OpenGL אבל הוא גם האחרון, ID נטשה את הOpenGL וכמו כן גם אחת המפתחות הבודדות האחרונות שהמשיכה להשתמש בו עד לאחרונה BioWare(מנועי המשחק החדשים שלה הם DX).

Unreal 3 הוא מנוע בDirectX נטו, אין לו אפילו fall back לOpenGL מוגבל כמו שהיה ב2.

WoW משתמש בDirect3D ד"א בצורה דיפולטית, כיוון שהוא מבוסס על המנוע של Warcraft3 יש לו מצב רינדור OpenGL שאפשר להפעיל דרך פקודה שמוספת לקיצור הדרך. הסיבה היחידה שOpenGL קיים במנוע הזה, היא כיוון שBlizzard היא אחת מהמפתחות היחידות שמפתחת משחקים שגם רצים על במקביל לWindows.

אם נסכם את זה קצת:

נכון לעכשיו כמות המשחקים שמבוססים על OpenGL בפיתוח למחשב: 0

PS3 לא יחזיק את OpenGL בחיים כAPI רלוונטי למשחקים לPC כיוון שההרחבות הן בבעלות Sony וחברות פרטיות(יצרניות הכרטיסים הבייתים לא הולכות לשלם על זה כסף, מפתחות ישלמו כסף על המרת המשחקים שלהם).

MAC לא יחזיק את הOpenGL בחיים כAPI רלוונטי למשחקים לPC כי יש 3 וחצי אנשים בעולם הזה שמשחקים במשחקים על .

הORB התפרקה, הוועדה שהייתה אחראית על הOpenGL בשלל חוסר התעניינות מוחלט מצד החברות שחברות בה ומצד השוק. Chornos Group לקחה על עצמה את המשך הפיתוח של OpenGL וכרגע העתיד שלו לא נראה וורוד במיוחד.

דיי להתווכח על כל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי ניטנדו צריכה להתחיל לחשוב בכיוון של , אחרי כשלון של ה-DreamCast הם הבינו שעדיף לפתח משחקים לקונסולות והפיסי,

גם לניטנדו עדיף לותר על החומרה ולפתח עבור המתחרים כולל את הפיסי, כולנו נרוויח מזה.

לקנות קונסולה כמו היום ולקבל בתמורה גרפיקה ברמה של PS2, זאת שערוריה.

אבל יש אבדל גדול

סגה ניכשלה אם:

32X\סגה CD\סטורן ורק אחרי זה אם הדרימקסט

שהיה קונסולה מאוד טובה בזמנו אבל כניראה ביגלל השם הרע שיצא לסגה הרבה העדיפו לוותר ואז היא ניכשלה

לסגה לא היתה כל כך בררה אז היא התחילה לפתח לאחרות

נינטנדו כימאת תמיד מצליחה אומנם הקונסולות שלה לא תמיד מוכרות יותר מהמיתחרים אבל היא כימאת תמיד ריווחית

וזה מה שחשוב לחברה עיסקית אומנם גם לנינטנדו היו פדיחות כמו הוירטואל בוי אבל בדרך כלל היא מצליחה

חוץ מיזה הנינטנדו DS נותן לנינטנדו הרבה מאוד רווחים והוא שולט בשוק היפני בבערך 80% וזה כולל ניחות

וגם חדר מאוד טוב לאירופה וארצות הברית

והWII לפחות לפי ההתחלה מוכר מצוין וכבר נתן לנינטנדו רווחים ושסוני ומיקרוסופט מפסידות מילירדים ונינטנדו ברווחים אתה לא יכול להגיד שנינטנדו לא מצליחה

תבין אני גם היתי רוצה שנינטנדו תפתח לאחרות כי אין זמינות בארץ של המוצרים שלהם והמחירים פה מאוד גבוהים

אבל לא מיסתקלת על גימרים בארץ אלה על יפן אירופה וארצות הברית בעיקר

וגם אבל הרבה פחות על ארצות מסוימות אחרות

עריכה-

הגרפיקה בWII תיהיה הרבה יותר טובה בעתיד

המישחקים כרגע פותחו בערכות של הקוביה אז הגרפיקה בערך באותה איכות של קוביה

אבל תן זמן ותיראה גרפיקה יותר חזקה מPS2 משמעותית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לשאר הנקודות, גם הן ברובם שגויות. משחקים לקונסולה יקר יותר מפיתוח משחקים למחשב, הכל ממחיר הכניסה לפיתוח עצמו(SDK(לדוגמא SDK לPS3 עולה יותר מרבע מיליון דולר) עולה מאות אלפי דולרים, שלא נדבר על רשיוניות ותמלוגים שנכנסים כאן, צריך להשקיע כשני מיליון דולר רק בשביל SDK ותמלוגים, וזה לפני שהתחלת לעבוד על המשחק בכלל)

זרקת הרבה מידע, יש לך לינקים להפנות אותי אליהם להראות לי שזה לא ספקולציות והשערות שלך?

תראה, אם אתה יכול, במאמר(ים) שפיתוח משחק יקר יותר לקונסולה בהשוואה לPC

אני עדיין מחכה לביסוס כלשהו של מה שהצגת, ספק בבקשה את מקורות המידע שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...