סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

ד.א. יש לי המון מקרים בהם המודם עדיין מחובר(הוא רושם לי CONNECTED ב- 10.0.0.138), אך אני לא מצליח להיכנס לאתרים, להתחבר לאייסי להוריד דברים וכו. פנו אליכם אנשים עם אותה בעיה או שהבעיה במודם/ראוטר שלי(יותר נכון של אבל מה זה משנה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ד.א. יש לי המון מקרים בהם המודם עדיין מחובר(הוא רושם לי CONNECTED ב- 10.0.0.138), אך אני לא מצליח להיכנס לאתרים, להתחבר לאייסי להוריד דברים וכו. פנו אליכם אנשים עם אותה בעיה או שהבעיה במודם/ראוטר שלי(יותר נכון של אבל מה זה משנה).

תנתק בבקשה את המודם מהחשל. אמרת שיש לך גם ראוטר? תנתק גם אותו מהחשל בבקשה. גם המודם וגם הראוטר מנותקים? מצויין, תשאיר אותם מנותקים ותפעלי את המחשב מחדש. בן, תכבה ותפעיל שוב. למה? ככה!. המחשב עלה? מצויין תחבר את המודם ואת הראוטר חזרה לחשמל. כן, לחשמל. מצויין, תנסה לגלוש. לא גולש? אוקי, כניראה יש לך איזו שהיא בעייה בהגדרות . הרשת לא נירכשה דרכו. את מעוניין בתמיכה בתשלום? לא, טוב אז תפנה למי שסידר לך את הרשת. להיתראות והמשך גלישה נעימה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם ראיתי בפורום של רוטר הודעה שהיה בה כתוב משהו כזה:

היי חברה,

פתחתי שרת FTP עם מלא ומשחקים פיצוציים.

כולם לבוא להתחבר. הכתובת של השרת היא 10.200.1.1

אגב,

למישהו יש את הלינק לפורום ששם איזה ילד רצה לחלץ סרט מהכבל (כי ההורדה נפסקה באמצע)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם התקשרתי ל012 כי היו לי בעיות עם האינטרנט, התקשרתי ועברנו על כמה פעולות, ואז הוא אמר לי להכנס ל-msconfig, הבעיה היא שהוא אמר את זה בערך ככה :

תלחץ התחל, הפעלה, ותקליד שם אמאסאררגנלקומיניפימוניגנגן, אז אמרתי "מה ?!??!"

אז הוא התחיל להכתיב לי כמו אוטיססט, אמ, כמו מאמא, אס, כמו סוס, אני אומר לו נו נו והוא ממשיך להכתיב לי כמו טיפש.

אחרי 4 אותיות הבנתי כבר מה הוא רצה וניתקתי לו....

כנראה נפלתי עליו אחרי לקוח מתוסבך במיוחד :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. יש שם כמה מקרים שבכלל לא באשמת הלקוח, פשוט לא מתשאלים אותו נכון

ואז אתה יוצא אחרי 20 ד' שיחה בלי לעשות כלום וסתם להתעצבן.

לפני שאתה מתחיל שיחה, תן ללקוח לשפוך הכל במשך 2 ד', תאפיין אותו בראש, תקטלג

את הרמה שלו בהבנת המחשב, העולם ובכלל האם הוא בריא בנפשו.

הרי לקוח מלכתחילה, אם היה מבין, לא היה מתקשר לתמיכה.

למשל המקרה שלך עם הNO SIGNAL, תתשאל, תתחקר..."זה קופץ בהודעת שגיאה?"

ואז כאשר תקבל תשובה:"אהה..בהה...אהה...מה?", תבין שהבנאדם אידיוט

ואחרי 2 דקות כבר תבין שהוא לא הדליק את המחשב.

לגבי דוברי הרוסית, בד"כ מבינים פי-1000 מלקוחות ישראלים, אבל זה בתנאי

שתדבר איתם רוסית :)

ב. אני אישית לא איכפת לי לתמוך בלקוח טיפש שלא מבין במחשבים, כי בתכל'ס זאת

העבודה שלי ואני לא מבין תומכים שמקטרים על זה.

אבל מה שאני יותר שונא אלה לקוחות חוצפנים או לקוחות שחושבים שהם מבינים במחשבים

יותר מביל גייטס.

למשל מתקשר אליי לקוח עם רשת(נתב+מחשבים) ואומר שאין מצב שהבעיה היא אצלו,

זה או בתשתית או בספק...אחרי שחיברנו את המחשב ישירות למודם, הוא נקטל על ידי

כאשר התחבר בצורה תקינה גם מהספק וגם מהמחשב בצורה תקינה דרך חייגן רגיל.

טכנאי מתקשר אליי:"הגעתי עם הלפטופ שלי לכאן והמודם שלכם בטוח דפוק, תחליפו לי"

אני:"בוא נעשה פינג למודם" ---ראיתי שאין פינג, אני:"אתה רואה שאין פינג למודם?"

הלאה ניסיתי להגדיר איתו IP לכרטיס הרשת וזה לקח בלי להגזים 5 ד' עד שהמחשב

הנייד העילג שלו קיבל את ההגדרה, אז שאלתי אותו האם זה נראה לו תקין

שמחשב מקבל הגדרה פשוטה במשך 5 דקות, נעניתי בשתיקה.

אמרתי לו שיעזוב ת'מחשב המעפאן שלו ושיחבר ת'מחשב של הלקוח

שאליו הוא הגיע להתקין ===> הוא נוכח לדעת שעל מחשב הלקוח

המודם עובד מעולה אפילו בלי להגדיר כתובת סטטית לכרטיס הרשת, איזה אושר, עוד

טכנאי מחשבים יובש :D.

גם ספקים יש להם הברקות, מתקשרים אליי לקוחות:

לקוח: הספק שלי שלח אותי אליכם כי אני לא מתחבר ל1@1.

אני: איזה שגיאה אתה מקבל?

לקוח: 678.

לקוח: שלחו אותי מהספק בשביל לשנות שם משתמש וסיסמא.

אני: אנחנו תומכים רק בתשתית.

לקוח: לא מעניין אותי, טירטרו אותי וזאת גם בעיה שלך!

אני: ממש לא, העפתי את השיחה בחזרה לספק.

לגבי לקוחות עם ספיקר = אני פשוט לא מדבר, עד שהוא

מתחיל לצעוק "הלו? הלו?" ואז מרים את השפורפרת :)

משחקי מוח עם הלקוחות זה כיף.

אותו הדבר אני עושה כשהם איטיים כאלה, למשל:

אני: תלחץ על התחל ואז על הפעלה.

לקוח: אין לי הפעלה.

אני: --------שתיקה-------

לקוח:אהה! הנה זה.

עוד ציטוט של הלקוחות שאני אוהב זה:

לקוח: מאז שעברתי אליכם, רק בעיות יש לי! בכבלים הכל עבד פיקס.

אני(לעצמי): אז למה לעזאזל עברת אלינו?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם התקשרתי ל012 כי היו לי בעיות עם האינטרנט, התקשרתי ועברנו על כמה פעולות, ואז הוא אמר לי להכנס ל-msconfig, הבעיה היא שהוא אמר את זה בערך ככה :

תלחץ התחל, הפעלה, ותקליד שם אמאסאררגנלקומיניפימוניגנגן, אז אמרתי "מה ?!??!"

אז הוא התחיל להכתיב לי כמו אוטיססט, אמ, כמו מאמא, אס, כמו סוס, אני אומר לו נו נו והוא ממשיך להכתיב לי כמו טיפש.

אחרי 4 אותיות הבנתי כבר מה הוא רצה וניתקתי לו....

כנראה נפלתי עליו אחרי לקוח מתוסבך במיוחד :P

תשמע, מנקודת המבט שלך אתה צודק לגמרי, אבל קח בחשבון ש 99% מהמתקשרים לא מבינים כלום ואין להם מושג מה הם עושים וגם אחרי שאתה מכתיב להם 50 פעם msconfig והם רושמים כל פעם משהו אחר (במידה והם הצליחו למצוא את ה "run" כמובן...) אתה נהיה מתוסכל ומקריא את זה לאט- אות אות.

הבעיה הכי גדולה היא האנשים שאומרים "אחי זה בסדר אני מבין במחשבים", "אני טכנאי", "אני מבין בווינדוז- התקנתי לכל הדודים שלי", אלו האנשים שהכי לא מבינים ואי אפשר להסביר להם כי הם בטוחים שהם יודעים הכל ואתה רק תלחץ על כפתור והתקלה שלהם תסתדר (אחרי שהם התקינו 3 פיירוולים שונים בשביל "אבטחה מקסימלית" והפלא ופלא- הם לא מצליחים לגלוש, הממ מוזר :bash:).

אני ממליץ לכל מי שקורא את זה (שכנראה מבין דבר אחד או שניים או מיליון יותר מהמתקשר הממוצע), שלא ינסה להתלהב כשהוא מתקשר לתמיכה, ואל תדאג- האגו שלך לא יפגע אם יבקשו ממך להכנס ל msconfig ולא תגיד- "אהה אני מכיר את זה למה לא אמרת, אל תעליב אותי". תומך ממוצע קולט תוך דקה וחצי עם מי יש לו עסק....

נ.ב

יש המון תומכים גרועים, אבל גם יש כאלו שיש להם ידע עצום, אז אל תשפטו את כולם לפי נציג ספציפי במשמרת הראשונה שלו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מאייתים איות פונטי כי חושבים שהלקוח מטומטם, מאייתים כי לפעמים קשה לשמוע את ההבדלים בין S ל F , בין T ל P ל B וכו'....

אז למי שלא יודע מה זה netsh ומה זה ipconfig לפעמים צריך לאיית אות אות ואין מניעה מלהשתמש לפעמים ב P כמו פיצה ו N כמו נענע.

כשהלקוח מטומטם (לא בהכרח מטומטם, אבל אין לו שמץ באנגלית) אז ipconfig מאויית בכלל ככה : ןפבםמכןע

אם לא אייתו איתך ככה, אתה במצב טוב :)

logbzq

מה הקטע בכל הציטוט הענק הזה , לא הוספת מילה משל עצמך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מאייתים איות פונטי כי חושבים שהלקוח מטומטם, מאייתים כי לפעמים קשה לשמוע את ההבדלים בין S ל F , בין T ל P ל B וכו'....

אז למי שלא יודע מה זה netsh ומה זה ipconfig לפעמים צריך לאיית אות אות ואין מניעה מלהשתמש לפעמים ב P כמו פיצה ו N כמו נענע.

כשהלקוח מטומטם (לא בהכרח מטומטם, אבל אין לו שמץ באנגלית) אז ipconfig מאויית בכלל ככה : ןפבםמכןע

אם לא אייתו איתך ככה, אתה במצב טוב :)

logbzq

מה הקטע בכל הציטוט הענק הזה , לא הוספת מילה משל עצמך...

אני לא יודע אם היית תומך טכני, אם כן היית יודע בוודאות שאלו שצריך לאיית להם איות פונטי- לא מבינים מזה בכלל איות פונטי ולוקח כמה דקות רק כדי שהם יבינו למה אתה אומר להם- F כמו FOTTBALL, ו B כמו BANANA....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה אומר, או שאתה נתקל במלח הארץ כל הזמן, או שאתה לא יודע איך להסביר את עצמך

ראית מי פתח את הת'רד הזה ?

אני תומך טכני כבר מעל שנתיים (לא שאני גאה בעובדה הזאת, אני פשוט נשאר שם כי זה נוח מבחינת משמרות, עם הלימודים שהתחלתי השנה)

וכל יום אני מאיית ככה לאנשים, והרוב המוחלט מבין מהר מאוד.

היה לי מקרה אחד שאני זוכר, שאייתתי ככה לאיזה ילד בן 8, אז אח"כ הוא שואל אותי, תגיד, לא הבנתי מה זה P כמו פיצה, למה אתה מתכוון

וזה מקרה שאני זוכר בצורה מובהקת מתוך מאות אם לא אלפי שיחות, אז כנראה שרוב האנשים מבינים עניין די מהר.

נ.ב אני בחיים לא אבין מה הקטע בלצטט תגובה מלאה שנמצאת בדיוק מעליך ואז להגיב עליה

מה הטעם בציטוט הזה ?

זה כמו בגיימר, נכנסתי לשם לקרוא משהו על איזה משחק בפורומים, וכולם שם מצטטים כמו מטורפים, אי אפשר לקרוא כמו בן אדם.

כאילו, קצת הגיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נ.ב אני בחיים לא אבין מה הקטע בלצטט תגובה מלאה שנמצאת בדיוק מעליך ואז להגיב עליה

מה הטעם בציטוט הזה ?

זה כמו בגיימר, נכנסתי לשם לקרוא משהו על איזה משחק בפורומים, וכולם שם מצטטים כמו מטורפים, אי אפשר לקרוא כמו בן אדם.

כאילו, קצת הגיון.

מתעצלים ללחוץ על הוסף תגובה?

*לא אספים שוב*לא אספים שוב*לא אספים שוב*לא אספים שוב*לא אספים שוב*לא אספים שוב*לא אספים שוב*לא אספים שוב*לא אספים שוב*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד קצת (לא שלי, אבל מהמחלקה)

------------------------------------

לקוחה (גיל 14 בערך) - לא נכנס לי הצט בנענע

אני- מה שם משתמש

שקט שקט שקט שקט

אני צרכה שם מתתמש

לקוחה נבוכה - אורלי הפצצה

-------------------------------------

אני : כמה מנורות דולקות על המודם?

לקוח : 750

ואיזה WIN?

לקוח: ערוצי זהב

-------------------------------------

יום אחד מיכל ינאי מתקשרת ונוחתת עליי. נוחתת = מתרסקת, היא אומרת לי :" ה MAIL שלי לא עובד מאז ששינתם אתה SETTINGS של ה DIALER" היא מחוברת ללא חייגן והייתה לה בעיית resolving (שזה אומר שהמחשב לא יודע לתרגם כתובות URL לכתובות IP)

-------------------------------------

ויש את הסיפור על (שם צונזר) מתקשר לקוח לרשתות : ממלמל משהו לא ברור, היא שואלת שם משתמש, ממלמל משהו לא ברור, אחרי 15 דקות הצליחה להוציא שם משתמש הם ניסו DRORLIR HADARLIR כל דבר שכלל חלקים מהשם שלו שהוא המציא, כל דבר בסוף היוזר היה LIRONXXX (צונזר) אך לא כאן הסתיימה מסכת הייסורים, אחרי שהיא לקחה יוזר היה צריך לאמת פרטים אחרי אימותים של 12 תעודות זהות שונות כולל של כל הדיירים בבניין,9 כרטיסי אשראי, הגיעו לרגע המיוחל לעבוד על הראוטר, ואז ___ שואלת אותו כמה מנורות על הראוטר? אז הוא אומר אף אחת, הבעייה נפתרה אחרי 25 דקות, 12 תעודות זהות ו 9 כרטיסי בזה שהם חיברו את הראוטר לחשמל..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד אחד שלי:

לקוחה מתקשרת למוקד עסקי עם תקלה ברשת האלחוטית שלה

אני:את לא מצליחה לגלוש?

לקוחה- לא

אני- תסתכלי על הנתב האלחוטי, כמה נורות דולקות?

לקוחה- הנתב לא בהישג יד כרגע...

אני- טוב, [מתחקר עוד קצת ובודק אצלה במחשב]

אני- אין ברירה, תצטרכי ללכת לראוטר כדי שאני אוכל לעזור לך

לקוחה- אבל אני לא בבית

אני- את בגינה?

לקוחה- אני בירושליים אצל חברים

אני- ואיפה את גרה?

לקוחה- תל אביב

אני- :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

אני- [מסביר ללקוחה בנימוס שזה מרחק קצת גדול מידי בשביל שהרשת שלה תעבוד]

לקוחה- כועסת שלא סיפרו לה את זה שהיא התחברה, תתקשר לשרות לקוחות לבקש פיצוי....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...