סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 17 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

מלפני כמה דקות:

לקוח: "יש לי תקלה בדואר, אני שולח הודעה לבת שלי ומקבל שגיאה באימייל חזרה. אני שולח לה תמיד לכתובת הזאת, ופעם ראשונה שזה קורה לי, תסדרו בבקשה את התקלה"

אני: "מה הכתובת אימייל שלך בבקשה?"

לקוח: "מה זה כתובת אימייל?"

אני: "הכתובת שקיבלת מאיתנו, שממנה אתה שולח ומקבל הודעות"

לקוח: "אההה, אילת"

אני: "לא העיר, כתובת האימייל :kopfpatsch:"

בסוף יצא שרשם את הכתובת של הבת שלו באותיות גדולות, רווחים וסיומת לא נכונה. הכתובת "שאליה הצליח לשלוח כבר כמה פעמים בעבר".

לא מצחיק, אבל סתם מתוסכל מהעבודה, מחפש מקום לרשום בו :P. יש לי עוד 6 שעות במשמרת :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

כמה טוב שכל הפעמים הללו דחיתי הצעות עבודה בשירות/שמירת לקוחות בכל מיני חברות... נשמע שאתם עוברים שם סיוט. נראה לי שה-IQ יורד ככל שאתה נשאר שם יותר זמן. זה מפחיד.

אני מוחה על ההצהרה הזאת, אנחנו אמנם סופגים חרא מלקוחות...אבל את

החרא הזה אתה בד"כ שופך על הלקוח ישר בחזרה, כי אנחנו תומכים טכניים

ואמורים לפתור בעיות טכניות ללקוח.

ללקק ללקוח בשביל שישאר בחברה זה כבר תפקיד של שירות הלקוחות.

בכל מקרה, אני לא יודע אם צויין פה, אבל אני הכי אוהב

שמרוב שהלקוח דביל, בשביל שהוא יבין אותך אתה מתחיל

לדבר בשפה שלו:

"כן אדוני, השחור הזה עם האנטנה, תקח את הנחש מאחוריו ותוציא אותו

מהאף של החזיר!"

"אתה רואה את האורות מנצנצים? או שהם דולקים כל הזמן?"

עוד 1001 דוג'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השיחה שעכשיו ניתקתי, שברה את כל השיאים שנתקלתי בהן באופן אישי:

אני: "שלום, בב"ל לשירותכם, מדבר XXX"

לקוח: "שלום, אני מצליח להיכנס לכל האתרים, רק לאתר אחד זה לא נכנס לי".

"דרך אגב, אני תונך טכני בספק שלך גם כן, בצוות של XXX" :jump:

כשתומך טכני שעובד איתי, מתקשר אליי לפתור לו תקלה, המצב באמת קשה :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מלפני כמה דקות:

לקוח: "יש לי תקלה בדואר, אני שולח הודעה לבת שלי ומקבל שגיאה באימייל חזרה. אני שולח לה תמיד לכתובת הזאת, ופעם ראשונה שזה קורה לי, תסדרו בבקשה את התקלה"

אני: "מה הכתובת אימייל שלך בבקשה?"

לקוח: "מה זה כתובת אימייל?"

אני: "הכתובת שקיבלת מאיתנו, שממנה אתה שולח ומקבל הודעות"

לקוח: "אההה, אילת"

אני: "לא העיר, כתובת האימייל :kopfpatsch:"

בסוף יצא שרשם את הכתובת של הבת שלו באותיות גדולות, רווחים וסיומת לא נכונה. הכתובת "שאליה הצליח לשלוח כבר כמה פעמים בעבר".

לא מצחיק, אבל סתם מתוסכל מהעבודה, מחפש מקום לרשום בו :P. יש לי עוד 6 שעות במשמרת :'(

אאררר!!! אני שונא ת'אלה שמתקשרים אליך ואומרים:"תסדרו את התקלה!" כאילו שאתה אמור לעשות הוקוס פוקוס!!! ועוד בסוף לגלות שהלקוח בעצמו הוא המטומטם זה הכי כיף בדבר!! ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, אני לא יודע אם צויין פה, אבל אני הכי אוהב

שמרוב שהלקוח דביל, בשביל שהוא יבין אותך אתה מתחיל

לדבר בשפה שלו:

"כן אדוני, השחור הזה עם האנטנה, תקח את הנחש מאחוריו ותוציא אותו

מהאף של החזיר!"

"אתה רואה את האורות מנצנצים? או שהם דולקים כל הזמן?"

LOOOOOL

השיחה שעכשיו ניתקתי, שברה את כל השיאים שנתקלתי בהן באופן אישי:

אני: "שלום, בב"ל לשירותכם, מדבר XXX"

לקוח: "שלום, אני מצליח להיכנס לכל האתרים, רק לאתר אחד זה לא נכנס לי".

"דרך אגב, אני תונך טכני בספק שלך גם כן, בצוות של XXX" :jump:

כשתומך טכני שעובד איתי, מתקשר אליי לפתור לו תקלה, המצב באמת קשה :bash:

ROFL

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיחה קורעת מצחוק, אתיופי מתקשר לאחד החברה במוקד שלי.

:lol:

http://rapidshare.com/files/12031171/CAJMAX7F.wav

אם הלינק לא עובד, תגידו ואני אחליף, פעם ראשונה שמעלה לאתר הזה.

הקובץ הצליח לעבוד לי רק בתוכנת WMP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מספק שירותי תמיכה טכנית בארגון מאוד גדול.

מה שאתם עושים בטלפון אני עושה באחד על אחד.

רוב הלקוחות שלי הם בעלי תואר שלישי וזה לא ממש מונע מהם להיות דבילים עם קבלות.

למשל:

אחד מהמנהלים הבכירים כאן מתקשר אלי בתלונה שכונן התקליטורים שלו לא תקין ולבוא מהר להחליף לו את הכונן.

אני מצטט:" לא יכל להיות שיש לי מחשב חדש ואני לא יכל לקרוא cd שקיבלתי עכשיו, הוא מקורי והכונן פשוט לא מוכן לדבר איתו"

אני עולה למעלה, נכנס ללשכה שלו, מבקש לראות את התקלה ואז אני אומר לו:" שמע! בוא תלמד משהוא! חוק אצבע בתקליטורים!

תמונה למעלה!!!!!!

מבריק למטה!!!!!!

הבחור שם את התקליטור הפוך בכונן

==========================================================================

מתקשר אלי אחד הדוקטורים הרבים שיש לי כאן בתלונה שתחנת העבודה שלו לא מגיבה, המסך שחור והוא לא יודע מה לעשות!

אני מגיע ומתברר שהתחנה כבויה.

הוא לא מבין למה היא לא עובדת!!!!!

אני מסתכל ורואה שכבל החשמל בחוץ

אני שואל מה קרה והוא עונה " אתמול חיברתי את הטוסטר אז הוצאתי את כבל החשמל, שמתי לב שהמסך כבה אבל חשבתי שהמחשב חוסך חשמל.!"

[br]פורסם בתאריך: 17.01.2007 בשעה 08:06:24


עוד בתקופת כונני הדיסקטים אני מקבל טלפון מאחת המזכירות הבכירות בחברה שהדיסקט שלה עם מסמכים חשובים לא תקין והיא לא מצליחה לשלוף אותו מהכונן.

אני מגיע ורואה שהיא דחפה את הדיסקט ברווח בין הכוננים לתוך המארז.

===================================================================================

אתמול התקשר אלי אחד מהמהנדסים כאן ושאל מדוע הוא לא מצליח לקרוא דיקטים במחשב שלו.

אמרתי לו שהמחשב שלו חדש ולכן בדגמים החדשים אין כונן דיסקטים.

מהנדס - "אבל אני לא מבין אני שם את הדיסקט בכונן ויש המון רעש אבל הוא לא קורא"

אני - "אין לך כונן דיסקטים! איפוא אתה שם אותו?"

מהנדס - " בכונן"

אני - " מה אתה עושה אחרי שאתה שם אותו בכונן?"

מהנדס - "סוגר את הדלת"

אני - "זה כונן תקליטורים! לא כונן דיסקטים!!!!!"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש כמו אצלי בצבא. היינו אנחנו וחדר מחשב כולם מחלקת או"ש. עכשיו מה, המפגרים, כשיש להם בעיה עם המחשב, מתקשרים אלינו במקום לחדר מחשב. ובאים אלי כל הנגדים הסתומים והשעירים וחצי שעה אני מסבירה להם עם איזה צד להכניס את הדיסקט! :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...