צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אני כבר כמה שנים עם נטוויז׳ן על תשתית של בזק. ב22 לדצמבר התקשרה אלי נציגה ממחלקת המכירות של נטוויז׳ן עם הצעה ״להוזיל את המחיר של האינטרנט״ שלי, תוך כדי איחוד ספק ותשתית. שאלתי מה הקטש, שאלתי לאיזה דגם מחליפים את הראוטר, ועוד שאלות שלא קיבלתי אליהם תשובות ברורות - בסוף אמרתי שאני לא מסכים וחזרתי על זה מספר פעמים. לקראת סיום השיחה שאלתי את הנציגה פעם נוספת אם היא מבינה שאני לא מסכים ושאני לא מרשה לה לעשות שום פעולות עם החשבון שלי ללא האישור שלי, והיא ענתה בחיוב. החל מיום ראשון התחלתי לקבל מבזק הודעות sms המצורפות, למרות שלא התקשרתי אליהם ולא ביקשתי שום שינוי וגם לא הסכמתי לשום דבר שהציעו לי בנטוויז׳ן. מה זה יכול להיות, ומה הדרך …
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המטבח שלנו נראה זוועה! כבר כמה שנים שאני רוצה לבצע שיפוץ אך תמיד צץ משהו אחר שדוחה את העניין. אז החלטתי להתמקד רק במטבח ולסיים איתו אחת ולתמיד. העניין הוא שאין לי מושג וחצי בכל מה שקשור לשיפוץ מטבח! למי פונים? מה לבדוק לפני? האם יש צורך לשכור כל איש מקצוע בנפרד, במידה וצריך? (חשמלאי, אינסטלטור, צבעי...) אני לא מבין כלום בעניין ואשמח לעזרה והמלצות. עריכה: עניין חשוב - מחיר. אני לא יודע מה טווחי המחירים אז גם אין לי הערכה, אבל מדובר במטבח קטן, כרגע הוא מכיל : 4 ארונות למעלה. 4 ארונות למטה. אני לא מחפש שיפוץ במיליון דולר, אבל שהמטבח ייראה טוב.
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
נא לעיין היטב בנאמר. לא כל קניה מעלי אקספרס / איביי עונה להגדרות .... https://finance.walla.co.il/item/3158738
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום ברצוני לשתף אתכם בחווית קניה של כרטיס מסך מ RSM כ"ס כל הסיפור התרחש בערך לפני חצי שנה ואני מעלה אותו ההודעה שלפניי בגלל שההרגשה בפורום שRSM היא חנות מושלמת ומתברר שהיא לא כל כך החלטתי לשדרג את כרטיס המסך שלי התקשרתי לRSM כ"ס שם רכשתי את המחשב שלי וביקשתי להזמין את ה6870 שבזמנו היה די חדש, זה לא כל כך רלוונטי אבל שאלו אותי אם אני רוצה להזמין דרך האתר שלהם ואמרתי לא מפני שאני לא אוהב להזמין באינטרנט ,דרך הטלפון זה יותר אישי ויותר נוח לי בקיצור קיבלתי את המשלוח אחרי כמה זמן, ורציתי לעשות סרטון שפותחים את הקופסא ומראים את הכרטיס ואת כל האביזרים(אפשר לראות את הסרטון בלינק למטה) פתחתי את הקופסא ולהפתעתי הסוגר על האריזה של הכרטיס מסך היה פתוח זה הרגיז אותי מאוד התקשרתי…
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שמעתי שהולך להיות בארץ נינטנדו סוויץ של יבואן רשמי ואני בלחץ לקנות אחד מישהו יודע איפה אפשר כבר לקנות עם האחריות של נינטנדו ישראל? ואם כן שלחו קישור בבקשה בתודה רבה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
היי, אני מחפש לרכוש מחשב חדש ושוקל למכור את הישן, זה המפרט: i5 4690+קירור 16 GB ראם GTX 770 4GB 128GB SSD+2TB תודה לעוזרים :)
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
במידה ואני מייבא מכשיר מחו"ל איך הולך האחריות שלו? ממה שאני מבין אין יבוא סדיר של מיקרוסופוט אז למעשה לא תהיה לי אחריות נכון? שאלה נוספת האם יש חנות באילת שמוכרת את המכשיר?
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לדוגמא אני רוצה לרכוש את המשחק borderlands 3 אבל אני רואה שיש הבדל בין המחירים ב STEAM לכל מיני אתרים שמוכרים CDKEYS איזה אתרים מומלצים לקנייה של משחקים בזול?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי מפרט מחשב שבניתי באתר של KSP למחשב שאני מזמין לחבר מחר, בלי קשר למפרט הלכתי לרכוש 2 כבלים של SATA3 למחשב שלי, לתדהמתי גם המוכר וגם זה שנותן את המוצרים לא יודעים שיש הבדל בין כבר נתונים של SATA2 ל SATA3 .... נראה לי הזוי שבחנות לא יודעים דבר כזה בסיסי, ולכן, אני מחפש חנות טובה באזור חיפה והקריות כדי שיבנו את המחשב של חבר שלי.. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, אני מקווה שזה הפורום המתאים, לא מצאתי מתאים יותר. אני כבר זמן מה עם בזק ו בזק בינ"ל כספקית ונותנת תשתית אינטרנט אני ממש לא מרוצה מהשירות ומהיחס שאני מקבל מהם וגם מהמחירים שכבר מאוד רחוקים מלהיות זולים ואטרקטיבים בעולם של ימינו. הבעיה היא שהתחושה שלי היא שכל החברות הן אותו הדבר מבחינת השירות ודברים כאלה ומעבר יהיה בגדר: "זו נבלה וזו טרפה" האם יש לכם חברת אינטרנט מומלצת במיוחד? עם מחירים הוגנים ויחס שירות טוב כמו שצריך? אשמח לקבל המלצות! תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הכרטיס מסך במחשב של אחי - 8500GT תקול (נבדק במעבדה מקומית ונאמר לי שהוא תקול) הכרטיס עדיין במסגרת האחריות, נקנה לפני כשנתיים ושלושה חודשים בפוקס פיסי ובאתר שלהם נאמר שאין קשר בין החנות הקודם לנוכחית, מה גם שלא מצאתי מספר טלפון פעיל באתר שבו אוכל להתקשר אליהם ולברר אם יש להם יכולת לעזור לי. איך בכל זאת אוכל לממש אחריות? תודה מראש, סער.
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
סוף סוף מזג האויר קצת התקרב לממוצא שלו, אך במקום זה באה עוד צרה-מכונת הכביסה החדשה שלנו התקלקלה. כל תוכנית שבוחרים היא מתחילה, אך כעבור כמה שניות הזמן קופץ ל-1 והיא מפסיקה לעבוד. במקרה הגרוע, הלך הכרטיס האלקטרוני, במקרה הטוב יש בעיה בהספקת חשמל וצריך עוד התקן כדי שלא תהיה בעיה.. התקשרתי לשירות קריסטל. נראה לי שלא היה אכפת לנציגת השירות מה הבעיה, היא התחילה מיד להסביר שהבעיה אכן בחשמל,וצריך להוסיף עוד התקן עם כרטיס אלקטרוני (כנראה איזה פילטר או מייצב מתח, לדעתי) , שעלותו לא כלולה בביטוח. מאין ברירה הסכמתי, אך אני חושש שלא זאת הבעיה וצריך להחליף את הכרטיס שבתוך המכונה. לדעתכם, החלפת הכרטיס היא במקום, או שצריך לקחת את המכונה לשירות? האם הם צריכים לתת לנו מכשיר חלופי? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
בהקשר של חברות השילוח שגובות עמלות לא ידועות מראש http://www.themarker.com/consumer/1.2705544
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הזמנתי לפני קצת יותר משבועיים שתי חבילות מחו"ל בהפרש של שעתיים בערך , אחת בדואר רשום ואחת רגילה. החבילה הרגילה הגיעה לי בתיבת דואר והחבילה השנייה (דואר רשום) עוד לא הגיעה ושאני שם את המספר מעקב שלה בדואר ישראל אומרים לי שאין מידע על הפריט הזה. יכול ליהות שהחבילה כבר בסניף דואר ולא קיבלתי הודעה על כך ? ואם כן אם אני יבוא עם מספר מעקב זה יספיק לקבלת החבילה ?
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
סמנו לעצמכם: החל מה-12 בספטמבר תוכלו לרכוש דרך ענקית המסחר המקוון מוצרים ממוכרים וממלאי מקומי בארץ הקודש לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מתכנן טיסה לחו"ל ונזכרתי באפליקציה GETTAXI. אני צריך להגיע לתחנת רכבת בלילה בשעה מתוכננת ומשם לנתב"ג. האם שירות בטוח ואפשר לסמוך מבחינת עמידת בזמנים וחוויה טובה? אולי גם אפשר להשתמש בשירות גם בזמן שאני בחו"ל? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בתוכנית הצרכנות של ערוץ 12 נאמר כי צרכנים רבים שהתחברו דרך החברה לשירותי אינטרנט ביתי וביקשו להתנתק, חוייבו להמשיך לשלם עבור ציוד קצה שלטענת החברה נמכר להם כמוצר ברכישה. כך, ראוטר יוצא במחיר של 1800 ש"ח.
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
תתעלמו מזה שאין עכשיו שילוח לישראל אך אני מאמין שבקרוב יהיה ואני חושב לקנות משם קירור למעבד השאלה על מה צריך להיזהר מפני המתח השונה שם? אני יודע שהספק הוא זה שמקבל את המתח חשמל אבל מה לגבי שאר החלקים? האם אפשר לקנות חלקי מחשב כמו כרטיסי מסך, זכרונות, מעבדים, וקירור ללא כל חשש?
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
קונים רכב חשמלי ? יופי לכם ! רק למה שהמדינה לא תרוויח קצת ? https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/synlcuxvt
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
בעניין תיק גב הבא: http://ksp.co.il/?select=.268..1070..351.&list=1&sort=3&glist=1&uin=14160&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 בעמוד של KSP מצויין חודש אחד אחריות באתר היצרן, שהגעתי אליו דרך הלינק בעמוד של המוצר בKSP http://www.caselogic.com/en-US/US/Products/Laptop-Cases/View-All/DLBP_-_116_-_BLACK_-__-_16LaptopBackpack מצויין 25 שנים אחריות. KSP לא אמורים להביא את אותה האחריות??
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הי, אני רוצה לספר על חווית מימוש האחריות דרך Ivory. במרץ 2015 רכשתי ספק כוח של seasonic מדגם 860W XP2, לפני מספר ימים הוא החליט להפסיק לעבוד . ב 09.07.15 ניגשתי לסניף Ivory באר שבע (בית נועם) כדי לראות מה אפשר לעשות אם הספק. הייתי בטוח שהתהליך ייקח זמן - לשלוח את הספק ל seasonicc ולהמתין לספק חילופי (אם אני לא טועה ivory הם היבואן). בכל אופן בסניף בדקו את הספק והגיעו למסקנה שהוא תקול,,והציעו לי או לקחת ספק של TT1000W בלי תוספת תשלום או להמתין עד להגעת ספק של SS (בחרתי באפשרות השנייה). בתאריך 12.07.15 - קיבלתי הודעה שספק חדש ממתין לי בסניף. והיום אספתי את החבילה - ספק חדש באריזה חדשה וכמובן מספר סידורי חדש (בדקתי רק כדי להיות בטוח)...ממש כמוט השירות של seasonic …
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם אני קונה קבועה באתר של אליאקספרס - מרוצה מאוד, אתמול כשחיפשתי מעיל מצאתי חנות עם מחירים מאוד זולים, איך אני יכולה לדעת אם הוא אמין? בכל המשובים לא ראיתי אפילו משוב אחד מקונה- לא חיובי ולא שלילי, כתבתי לו שאלה והוא לא ענה לי, תוך כדי שאני מתארת כאן את הסיטואציה, אני מבינה שהוא לא אמין, אך המחירים הזולים שלו מפתים אותי, למי אפשר לפנות שם באתר כדי שיתן לי מידע האם החנות הזאת אמינה? האם יש למישהו נסיון עם חנות לא אמינה שם? לי בנתיים לא קרה כזה דבר, אשמח לשמוע תגובות תודה לכולם!
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן, יש לי PS4 בעל משתמש בריטי, זאת אומרת שדרכו אני לא יכול לקנות משחקים בצורה דיגיטלית. יש את האופציה של אמאזון והמחירים שם דומים למחירים בPS STORE, הבעיה היא שזה מamazon.com ולכן אני לא יודע אם הקוד יתפוס גם למשתמש הבריטי. למישהו כאן יש ניסיון עם זה ויוכל לעזור?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
רכשתי מיבש כביסה שלהם במעל 2000 שקל מהם עם 3 שנים אחריות. תוך חצי שנה האטימות של הדלת לא טובה. ובכל הפעלה כל החדר מתמלא באבק (קירות חלונות רצפה ) ץ הגיע טכנאי של ח.י ואמר שזה תקין? אם זה נראה לכם הגיוני ?? מה עושים מפה? חוץ ממועצה לצרכנות למי כדאי לפנות?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
אנחנו מקווים שהספקתם להזמין את כל המוצרים הגדולים והכבדים שעניינו אתכם בתוך הקטלוג האינסופי של ענקית הקמעונאות - משום שכעת העסק הזה יהפוך להיות יקר יותר לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
- 2 followers
-


