TMS , לפעמים גם מגיע מילה טובה ! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TMS , לפעמים גם מגיע מילה טובה !


אבירם אוחנה
 Share

Recommended Posts

טוב אז אחרי השרות הגרוע שקיבלתי ממנהל סניף אילת - שירן

שפעמיים הריץ לי את המאוררים הלוך וחזור והלוך וחזור וטרטר אותי ואת אבא שלי מאשקלון לאילת 

(מתברר שכל מה שהוא היה צריך לעשות , זה לשלוח את זה למעבדה -לדביר בנתניה ) ולא לנסות להיות חכם גדול 

ולהגיד לי ''המאוררים תקינים'' כי הם לא היו תקינים , וזה שהוא לא מבין בתחום , והוא לא טכנאי - רק טרטר אותי יותר , במקום לעשות מה שכל איש שירות לקוחות היה עושה

מפנה למעבדה !! ובזה נגמר העניין תוך כמה שעות .

(זיכו אותי , רצו להחזיר כסף מלא , אמרתי לא - ביקשתי עכבר במקום - וקיבלתי אותן - חדש ארוז כמו שצריך , הכל היה בסדר )

 

אז ככה :

פתאום שבוע שעבר , בוקר אחד , המחשב שלי התחיל לעשות בעיות וקרס..

הקוד שגיאה בלוח האם בQLCD היה 55 (אומר שאין זיכרונות מותקנים )

למרות שהיו 4 דומנייטורים 4X8

ישר הבנתי שזה הזיכרון..

אחרי בירור קטן , מתברר שאחד מהרבעייה שלי נדפק .

זה היה ביום רביעי ..

צלצלתי אליהם , חזרו אליי אחרי חצי שעה

יום חמישי כבר תאמו לי משלוח - הגיע באותו היום באמת , חמישי , והזיכרונות נלקחו ..

יום ראשון שעה 11 בבוקר , צלצלתי לדביר מהמעבדה בTMS בנתניה 

 

''כן אבירם , הזיכרון כבר נבדק , נמצא לא תקין , ישלח ליבואן , שכנראה ימסור לך קיט חדש .. )

כי קניתי שני קיטים של 16 , אז הייתי כמובן צריך לשלוח את הסטיק השני שבא אתו .. 

 

טוב אז היום יום שני , והזיכרונות כבר הגיעו אליי בחזרה לפני שעה קלה (עוד לא הורכבו במחשב , אבל קיבלתי קיט חדש , מה הסיכוי שיהיה בעיה ? אפסי , אני מקווה 

גם אם תהיה בעיה כזו או אחרת שאני מקווה שלא תהיה איתם , זה לא אשמתם , שכן קיבלתי זיכרונות חדשים אטומים באריזתם המקורית .

אז דביר אמר שהוא מאמין שזה יגיע עד יום רביעי חמישי , והנה פחות מ3 ימי עבודה זה כבר הלך חזר נבדק , עבר במעבדה ואצל היבואן 

וזה שירות מהיר - זריז - יעיל וטוב !! מאחל באמת לכל לקוח לקבל כזה שירות (מ-קיריל שמתברר שהוא טיפל לי בהזמנה )

 

דבר נוסף , שחשוב לציין.

המשלוח עולה 45 שח ממני אליהם - אמנם הזיכרונות היו בני חודש בערך , משמע שאני צריך לשלם את המשלוח הזה 

אך לא נגבה ממני כסף כלל , החנות ספגה את המשלוחים הללו על החשבון שלהם. אם כי מיותר לציין שזו לא אשמתם שהזיכרון התקלקל .

 

אז קיריל , וגם דביר

בקיצור במילה אחת 

שאפו ! 

 

אבירם אוחנה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי לך שבסך הכל הם די בסדר.

חבל לי שקיריל לא טיפל בנושא שלי והיינו צריכים לבטל את ההזמנה (למרות שמה שעשו בעיני לא היה תקין. אני מאמין שאני והוא יכולנו לסגור את העניין ברוח טובה כי לא רציתי לבטל את העסקה).

 

למרות המקרה שהיה לי מולם, עדיין הם בסך הכל בסדר מבחינתי בניגוד לחברות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...