צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
כונני SSD חיצוניים ופנימיים, כונני USB אלחוטיים, כרטיסי microSD ועוד במחירי מבצע באמאזון ארצות הברית, למשך חצי היממה הקרובה שיתוף הפעולה בין חברת סאנדיסק (SanDisk) לענקית הקמעונאות אמאזון, שמעניק לנו הנחות תכופות על מגוון מוצרי אחסון, ממשיך גם כעת, במסגרת מבצעי Deal of the Day אשר זמינים עבור כמה וכמה דגמים מעניינים שעשויים לקרוץ לכם. מבצע נהדר זמין על כונן ה-SSD הפנימי של היצרנית האמריקאית, בנפח 960GB מסדרת ה-Ultra II הפופולרית, שמוצע בעבור כ-253 דולר כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל – כ-980 ש"ח בלבד, וקרוב מאוד לרף הקורץ של שקל אחד בלבד לג'יגה-בייט של נפח אחסון. מבצעים נוספים זמינים לכונני ה-SSD החיצוניים הקומפקטיים מסדרת ה-Extreme 500 של החברה, עם עלות של 112 דול…
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
לא בטוחה שזה המקום, אבל אני מחפשת לקנות מייבש עם קונדנסור. ממה שבדקתי באינטרנט ומחברים, הבנתי כי לא חשוב הפירמה שמייצרת אלא המקום שבו ייצרו - במקרה הזה מפעל merloni אמור להבטיח איכות גבוהה יחסית. האם מישהו יודע אילו דגמים יוצרו על ידי המפעל הנ"ל?? תודה רבה, הדר
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, יש לי מייבש כביסה במחסן "רגיל" עם צינור הוצאת אוויר החוצה. אני מתכוון לעבור לדירה אחרת, שם המכונת וכביסה והמייבש יהיו בארון בתוך הבית, והמרחק בין המייבש לחלון או לאפשרות יציאת אוויר רחוק מדי (כ-3 מ'). האם ניתן למצוא פיתרון מלבד קניית מייבש עם מעבה ? אולי יש מעבה חיצוני שנתן להצמיד למייבש הקיים? אשמח לתשובתכם/ן.
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
שבוע לאחר ההכרזה של סוני, גם מיקרוסופט מצטרפת אליה ומכריזה על זמינות סדורה של הקונסולה העדכנית שלה במחיר מוזל לשבועיים הקרובים קונסולות המשחק ממשיכות להיות אחד המוצרים החמים ביותר לרכישה בעונת קניות זו של סוף שנת 2015, ונראה כי סוני וגם מיקרוסופט מעוניינות מאוד שהמגמה הזאת תימשך גם עכשיו, אחרי שכל הטירוף והבלאגן של בלאק פריידיי וסייבר מאנדייהתמתנו. את סוני ראינו מכריזה כבר בשבוע שעבר על כך שחבילות של קונסולת ה-PlayStation 4 עם 500GB של אחסון ומשחק עדכני כלול יעלו 300 דולר בלבד עד לסוף השבוע הבא – ועכשיו זה תורה של מיקרוסופט לאזן את שדה הקרב ולהכריז שגם קונסלות ה-Xbox One שלה, בגירסת 500GB 'סטנדרטית' אך ללא משחק כלול, תהיה זמינה במחיר מוזל של 300 דולר עד ליום שבת…
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
שלום, אני רואה שיש לא מעט מילים רעות על חנויות הסמארטפונים בארץ ואפילו מעדיפים להזמין בחו"ל. אז באתי לפני זמן מהת שבוע אחרי שSGS3 יצא לקנות SGS2 באנדרויוד סטור בת"א, החנות הייתה קטנה ודיי צפופה בלקוחות, למיטב ידיעת הם עברו מקום מאז. קניתי את הספארטפון במחיר מזומן שהיה דיי קרוב למובילים בזאפ אאל"ט + מומחה החנות שם מגן מסך נטול בועות. לאחר כמה ימים שמתי לב שיש שטח מת במסך המגע, באתי לחנות אחד העובדים ראה ומצא שיש באמת שטח מת. בקשתי מכשיר חדש במקום, אמר שאין כרגע ולא סירבו להביא מכשיר חלופי עד שיהיה SGS2 חדש בחנות, קבלתי galaxy ace לבנתיים (שאגב הוא מכשיר לא כיפי בעליל). לצערי לא היה בחנות מכשיר חדש ואמרו לי שלא יהיה בזמן הקרוב, והציעו לי או לתקן או לקחת את הכסף. לקחתי את הכ…
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחרונה ראיתי פה הרבה תלונות על כל מיני חנויות מחשבים וחשבתי שגם לתת מילה טובה אפשר... קניתי באייבורי מחשב לפני שנתיים וחצי בערך, ולאחרונה כרטיס המסך (ATI HD4850 של Gigabyte) החל לעשות לי בעיות בהרצת תוכנות שיש בהן האצת חומרה של כרטיס המסך כמו Visual Studio 2010 , Firefox4 וכו... התצוגה הייתה מתמלאת ריבועים שחורים וצבעוניים בכל מיני מקומות. ( בפיירפוקס זה היה קורה אקראית, ב VS זה היה קורה כמעט כל הזמן כשעבדתי ב WPF) במשחקים או עבודה שוטפת שלא כוללת האצת חומרה של כרטיס המסך לא הייתה בעיה. הלכתי היום עם המחשב לסניף ברעננה והראתי לטכנאי את הבעיה. הוא ראה את הבעיה והחליף לי במקום את הכרטיס ל ATI HD5770 של Sapphire חדש. לדעתי השירות של אייבורי היה מעולה ואני יצאתי מהסניף…
-
- 25 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
בהמשך ישיר למסורת הת'רדים עם שלל תלונות על שירות גרוע, החלטתי לספר על חווית שירות מצוינת שהייתה לי באייבורי. ביום שישי של הבלאק פרידיי נסעתי לתל אביב לרכוש מקלדת מכנית של דאקי מדגם שיין 3. אני עובד המון על המחשב ומקליד למחייתי אז רציתי מקלדת שמתאימה לקלדנות וגם קצת לגיימינג. קניתי את המקלדת עם הסוויצ'ים הכחולים (בהנחה של עשרים וחמישה אחוז) וחזרתי הביתה שמח וטוב לב אך אבוי, אשתי הטילה וטו על הסוויצ'ים הכחולים עוד לפני שהמקלדת חוברה למחשב. "זה ישמע כמו חדר מלא בכתבניות בית משפט" היא אמרה ולא יספה... אז, יום ראשון על הבוקר דיברתי עם שירות הלקוחות של אייבורי, הם אמרו לי שאם המקלדת לא הייתה בשימוש (=כבר נפתחה), אין בעיה שאחליף אותה ושיש את השיין 3 עם סוויצ'ים חומים בסניף סגולה…
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
קניתי מהם כונן רשת, המוכר טעה וטען שיש לו חיבור usb למחשב- ואין לו !! יש לו כניסת usb להרחבת הכונן ולא לחברו למחשב.. בקיצור חזרתי לסניף ובלי הרבה ויכוחים קבלתי את כספי בחזרה (למרות שפתחתי את המוצר ..).
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
לפני כחצי שנה קניתי טאבלט Archos בבאג בקניון הנגב בבאר שבע. בהתחלה עבד טוב, אבל עם הזמן ביצועי ה GPS וה WiFi הדרדרו לרמה בלתי נסבלת (GPS לא קולט בכלל, ויפי קולט מטר מהראוטר, שני מטר כבר לא). הלכתי אליהם, שלחו את המכשיר לבדיקה ותוך מספר ימי עסקים קיבלתי מכשיר חדש מהקופסא. לאחר יום בלבד התגלה פס ורוד במסך, הלכתי עוד פעם לחנות ועוד פעם שלחו לבדיקה ופעם נוספת תוך איזה יומיים קיבלתי מכשיר חדש. בדקתי אותו בחנות, ואיך שהגעתי הביתה מתברר שיש פיקסל ירוק באמצע המסך! חזרתי לחנות אחרי כמה שעות והחליפו לי על המקום ללא שאלות, מבלי לשלוח לבדיקה בכלל. לבינתיים המכשיר הרביעי במספר עובד בסדר. לגמרי הופתעתי שהם החליפו בפעם האחרונה על המקום אפילו ללא שליחה לבדיקה, אפילו מבלי שביקשתי. כל הכ…
-
- 11 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לספר לכם על שירות נפלא של חבר DELL בארץ. לפני חצי שנה רכשתי מסך של DELL והכל עבד מצוין והייתי מאד מרוצה ממנו. לפני שבוע פתאום חצי מהמסך שלי נהיה ירוק ולא ניתן היה לעבוד ככה. הרמתי טלפון לשירות לקוחות של DELL ביום ראשון כדי לממש את האחריות, אחרי ששמעו ממני את הסיפור על התקלה(שיחה של 5 דקות), לקחו את מספר ההזמנה של המסך ששמרתי וישר אמרו שאין בעיה ויחליפו לי את המסך בחדש. יום אחרי זה התקשרו אלי והתנצלו שאין את המסך כרגע במלאי ולכן יקח מספר ימים עד שהוא יגיע מחו"ל, יפה מאד שמודיעים היום כבר קיבלתי מסך חדש מהקופסא. ככה צריכות לעבוד כל החברות ולא לטרטר את הלקוח עד שהוא מתייאש עד שמקבל שירות וממש אחריות. כולם צריכים ללמוד מDELL איך לתת שירות ללקוח. מ…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בתור אחד הראשונים כאן לתקוף חנויות שדופקות את הצרכנים, הרגשתי מחוייב לדבר גם במקרה ההפוך. לפני כשבועיים התקלקל לי כרטיס המסך - HD4890 שהחל לתת ארטיפקטים והגיע לטמפרטורות מטורפות. הכרטיס נקנה לפני כשנתיים וחצי בRSM. הבאתי אותו לחנות, הסברתי את המצב. לקחו אותו בלי דין ודברים מיותרים, אבל אמרו שלמרות שבד"כ הטיפול הוא שבועיים עם כרטיסים ישנים יחסית זה יכול לקחת יותר זמן. לא רציתי להתווכח (למרות שהחוק מגביל ל14 ימי עבודה בכל מקרה), אמרתי תודה והלכתי. אחרי שבוע בדיוק התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהגיע כרטיס חלופי בשבילי - לא נמצא 4890, אז הביאו לי את זה במקום: ככה, אחרי שבוע אחד, בלי ויכוחים, בלי עצבים, בלי לתת לי כרטיסים משומשים שאינם עובדים (הכרטיס שניתן לי הוא refurbished ע…
-
- 4 תגובות
- 925 צפיות
-
-
ביום שבת לקראת הערב הזמנתי כרטיס מסך מדגם GIGABYTE GT630 לHTPC שלי, הזמנה הייתה פשוטה כמו תמיד, ואחרי 2-3 שניות קיבלתי אישור הזמנה למייל. היום לקראת השעה 14:00 השליח יצר איתי קשר ושאל אם אני בבית, אחרי שהסברתי לשליח שאני לא בבית, וכרגע אין מי שנמצא בבית אז הוא שאל אותי מתי בערך מישהו יהיה, אמרתי לו שלקראת 15:00 יהיה מישהו, ונתתי לו את הטלפון של אחי. אחי שלא מבין גדול במחשבים, קיבל את הכרטיס מסך, והשליח עזר לו להתקין את הכרטיס מסך ואפילו עזר לו להתקין את הדרייברים. (הוא בן 12, אנגלית לא הצד החזק שלו...) אחרי שהתהליך נגמר השליח הלך, ועכשיו אני יודע שהוא משחק על המחשב ואפילו ראה סדרה או שתיים בXBMC. שמתי לב שבזמן האחרון הרבה מאוד מתלוננים על כרטיסים לא תקינים שהם מקבלים, אז …
-
- 9 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
טוב אז לפני חודש וקצת רכשתי טלפון חדש דרך אייבורי, המחיר היה מעט יותר יקר מחנויות אחרות אבל אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מאייבורי עד כה ולכן החלטתי לרכוש מהם. שבוע לאחר רכישת המכשיר התגלתה בו בעיה, ניגשתי לסניף ממנו רכשתי התייחס אלי באותו אופן כמו ביום הרכישה בצורה מקצועית וסובלנית. בסניף ישנה מעבדה עם טכנאי לכן ניגשתי לטכנאי הוא בדק את המכשיר ראה שהבעיה אכן קיימת ולאחר מספר דקות הוא חזר עם קופסא חדשה, פתח אותה בנוכחתי והושיט לי מכשיר חדש. שירות פשוט מעולה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני כחצי שנה קניתי כרטיס MICRO SDHC 32 גיגה של חברת ADATA לגלקסי 3 שלי. לפני כ3 שבועות המכשיר פתאום הודיע לי שמערכת הקבצים פגומה ואי אפשר להשתמש בכרטיס. כל הניסיונות לשחזר את החומר ולהשתמש בכרטיס עלו בתוהו. ניגשתי לאייבורי רעננה ושם החליפו לי במקום ללא ויכוחים לכרטיס חדש מאותו דגם. הכנסתי אותו למכשיר, וידאתי שהוא מזוהה והלכתי הביתה. חיברתי את הכרטיס לקורא כרטיסים של סנדיסק שברשותי והעתקתי אליו גיבוי של החומר החשוב שלי. תוך כדי ההעתקה קיבלתי הודעה "ההתקן לא זמין" ושוב הכרטיס הפך בלתי מזוהה וכל ניסיונות השחזור לא עזרו. לאחר שבוע ניגשתי אליהם שוב בלב כבד כשצפיתי כבר מאבקים בניסיון למימוש האחריות. הגעתי לחנות, הטכנאי הסתכל במחשב, ציין שהחלפתי אותו שבוע קודם והלך להחליף את ה…
-
- 19 תגובות
- 3k צפיות
-
-
הזמנתי מתאם מתח מ220V ל100V בדואר מחברת אמפראל. כעבור יומיים קיבלתי את החבילה וראיתי שהשנאי שבור. מהתקליות קודמות עם נותני שירות בארץ הכנתי את עצמי מנטלית לויכוח ארוך עם שירות הלקוחות. ענה לי בחור בשם ירון ששאל אותי על פרטי המקרה. לאחר שיג ושיח קצר שבו הסברתי שאני לא גר באזור החנות ומשלוח יעלה כמו חצי ממוצר חדש הובטח לי מוצר חילופי. כעבור יומיים הגיע בדואר שנאי תקין. ישנם סיפורי בלהה רבים בפורום על חוויות שירות גרועות בארץ, טוב לדעת שיש גם מי שלוקח את האחריות ברצינות.
-
- 15 תגובות
- 6k צפיות
-
-
יש הרבה סיפורי בלהה בפורום על בעיות במימוש אחריות ושירות לקוחות לוקה בחסר. החלטתי לכתוב את התנסותי האישית כדי לתת במה לחברות שנותנות שירות טוב ומעבר . לפני 4 וחצי שנים קניתי עכבר vx revolution מבאג בבלאק פריידי. אחרי כשנה התגלתה תקלה כלשהי, ניגשתי לבאג והחליפו לי במקום לעכבר חדש מהמדף. חזרתי הביתה וגיליתי בעיה עם הגלילה, חזרתי לבאג שם והראו לי שמדובר בשבר. שוב החליפו בעכבר חדש מהמדף. כעבור שנתיים ועשרה חודשים מהקניה כפתור הback על העכבר הפסיק להגיב לסירוגין. היות ולא מצאתי את חשבונית הקנייה שלחתי מייל ללוגיטק העולמית. כעבור שלושה ימים הגיע שליח ups והביא לי עכבר מרתון חדש בקופסה. בשט"מ היו כתובות התחנות שהוא עבר מטורקיה לארץ והמיסים. למותר לציין שלא שילמתי גרוש, לא על ה…
-
- 41 תגובות
- 11.8k צפיות
-
-
לפני שנתיים רכשתי מחשב דרך startpc, לאחרונה הכרטיס מסך שבק חיים, אך לא ידעתי אם יש אחריות הרמתי טלפון לחנות קיבלתי מענה מהר ונאמר לי שלכרטיס יש אחריות וניתן לממשה על אף שאין ברשותי את חשבונית. מסרתי להם את הכרטיס, והם בתורם בדקו אותו ומסרו ליבואן תוך פחות משבועיים כבר חיכה לי כרטיס מסך חדש לחלוטין. הכרטיס היה מאותה סדרה, אך לא אותו דגם אבל סדרה זהה ובעל ביצועים זהים. שמסרתי את הכטיס לתיקון פחדתי שאני אקבל כרטיס פחות טוב, או שיטרטרו אותי ללכת לחפש יבואן וכדומה, עקב סיפורים על חנויות אחרות לשמחתי זה לא היה המקרה הכל טופל לשביעות רצוני המלאה. אני רוצה לציין לטובה את השירות המעולה, כידוע שירות נמדד בשעת הצורך ולא בשעת הקניית והם עמדו בציפיות כמו שצר…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז שלחתי טלוויזית LCD שהייתה לא תקינה לדעתי לקבוצת חי ואמרו לי שטלוויזיה לא תקינה באמת ויחליפו לי אותה לדגם חדש אחר מקוון שאין את הישן יותר. הם מבקשים שאחתום על המסמך שאומר שגדם חדש מתאים לי ואחרי קבלת מכשיר המחליף לא יהיו לי תענות/דרישות או תביעות נגדם בעניין זה. כדי להמשיך אני צריך לחתום ולשלוח מסמך אליהם. אחריות של דגם ישן ממשיכה לפעול. הערה: למרות שנציגה אמרה שטלוויזיה חדשה, במסמך שהיא שלחה זה לא היה מצויין. דווחתי לה על זה והיא עדכנה אותו. שאלה: למה אני צריך לחתום לפני שאני מקבל טלוויזיה ולא אחרי? למה אני לא מקבל אחריות חדשה על דגם המחליף? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הספק כח שלי שבק חיים, ומתברר מהנציג שמכיוון שאני בשנה השלישית של האחריות, אני זכאי להחזר של 50% בלבד או לחילופין לקבל ספק נחות משמעותית ושווה ערך לסכום הזיכוי. נראה לי קצת תמוהה בייחוד שמדובר בספק כח לא? או שככה זה אצלנו? אשמח לתגובות, תודה.
-
- 72 תגובות
- 92.9k צפיות
- 5 followers
-
-
נתקלתי בפייסבוק והחלטתי לשתף פה כי ראיתי שיש הרבה שקונים מהם ובעיקר ממליצים לאחרים לקנות מהם: https://www.facebook.com/naor.levi.71/posts/10204188225718299?fref=nf
-
- 20 תגובות
- 9.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מדובר על המפרט בצד, המחשב נקרנה ב-TMS, זאת היית הקניה הראשונה שלי מהם ולפי המלצות רבות כאן בפורום, החלטתי לקנות שם את המחשב. המחשב נקנה בדצמבר 2011, כאשר לכרטיס המסך רק שנתיים אחריות (מדובר עם גרסת הגיימינג של Inno3D שבאה עם DIRT 3). לפני מספר חודשים המחשב התחיל לקרוס (בדרך כלל במשחקים), יום שישי לפני שבועיים המחשב התחיל לקרוס ללא הפסקה לא רצה להידלק והשמיע צפצוף ארוך ושניים קצרים (דבר שמצביע על בעיה בכרטיס המסך). יום שבת המחשב החליט שהוא לא מעוניין להידלק אחרי הרבה ניסיונות שלבסוף הוא נדלק יצרתי קשר עם קיריל בקשר לבעיה ויום ראשון כבר קיבלתי מהם טלפון, קבעת שיאספו את הכרטיס המסך ביום שלישי. יום שלישי פירקתי את כרטיס המסך (אחרי שהמחשב סרב להידלק כל היום בליווי הצפצופים). ח…
-
- 5 תגובות
- 4.7k צפיות
- 1 follower
-
-
את דעתי על KSP רובכם מכירים, כמו גם את זה שנשבעתי לא לקנות שם יותר. אני עדיין עומד מאחורי ההחלטה הזו, אלא שלפני כמה חודשים התגלגל אלי איזה 280X יד שנייה, שלאחרונה התחיל לעשות בעיות (תקלת זכרון שגרמה לעיוותי תצוגה, פלוס מאוורר אחד שבקושי עבד), ומה לעשות - במקור הוא נקנה מKSP. מוכן לקרב, הלכתי לסניף הקרוב אלי לממש אחריות. קודם כל הטוב: כמעט כל הצוות באותה חנות התחלף מאז ביקורי האחרון שם, ובהתחשב בנסיוני עם הצוות הקודם זה בהכרח שיפור. מיד על ההתחלה, הסברתי שאינני הרוכש המקורי של הכרטיס, ואף שאין לי קבלה, וביקשתי מהם לבדוק במחשב לפי המספר הסידורי שהכרטיס אכן נקנה מהם. הבחור שדיברתי איתו נענה לכך בלי כל בעיה. כבר סימן מעודד, שכן לפחות בעבר התקנון שלהם כלל סעיף (לא חוקי בעליל) …
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי זיכרון קרוסאייר (מי היבואן?) שצריך מימוש אחריות אף אחד לא עונה בחנות בשבוע האחרון ובביקור בחנות הדלת נעולה והמקום מלא בהודעות צווים למיניהם הבנתי שRSM יכולים לנסות במימוש אחריות אבל אולי אפשרי מבחינתי לפנות ישר ליבואן?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי כרטיס זיכרון Micro SD 64 gb בחו"ל. שמתי לב שהוא לא יציב, לעיתים הפלאפון לא מצליח לקרוא אותו ובחיבור למחשב אני לא יכול להעתיק הרבה קבצים כי באמצע הוא תמיד נתקע בהודעה שלא מזוהה התקן. בקיצור, איך אני מממש אחריות ? מול מי? יבואן רשמי אולי? תודה
-
- 8 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
רכשתי לפני כחצי שנה אוזניות מKSP, ויש לי עלהן שנה אחריות. הסליידר של הגודל מתחיל להסדק.. האם זה משהו שמצדיק פנייה למימוש אחריות? (אני לא רוצה סתם ללכת עד לשם..) ראיתי שיש טופס אחריות אך הוא לא נמצא אצלי/בכלל כיוון שהאוזניות נרכשו עבורי ולא רכשתי אותם בעצמי. אחריות תקפה לדברים כאלו בכלל או רק לכשלים בחומרה של האוזניות? KSP יעזרו בכלל או שהם גרועים כמו שאומרים? אולי בכלל יש אחריות של Shure עצמם? מצאתי בכמה מקומות שכתוב שנתיים, ואנשים שפנו ישירות אליהם ותיקנו להם.. אבל איך אני אוכל לפנות אליהם במקרה הצורך? הם קצת בארה"ב וזה..
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-