מילה טובה על RSM - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מילה טובה על RSM


vic07

Recommended Posts

בתור אחד הראשונים כאן לתקוף חנויות שדופקות את הצרכנים, הרגשתי מחוייב לדבר גם במקרה ההפוך.

לפני כשבועיים התקלקל לי כרטיס המסך - HD4890 שהחל לתת ארטיפקטים והגיע לטמפרטורות מטורפות. הכרטיס נקנה לפני כשנתיים וחצי בRSM. הבאתי אותו לחנות, הסברתי את המצב. לקחו אותו בלי דין ודברים מיותרים, אבל אמרו שלמרות שבד"כ הטיפול הוא שבועיים עם כרטיסים ישנים יחסית זה יכול לקחת יותר זמן. לא רציתי להתווכח (למרות שהחוק מגביל ל14 ימי עבודה בכל מקרה), אמרתי תודה והלכתי.

אחרי שבוע בדיוק התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהגיע כרטיס חלופי בשבילי - לא נמצא 4890, אז הביאו לי את זה במקום:

2754.jpg

ככה, אחרי שבוע אחד, בלי ויכוחים, בלי עצבים, בלי לתת לי כרטיסים משומשים שאינם עובדים (הכרטיס שניתן לי הוא refurbished ע"י היצרן, נראה ומרגיש חדש לחלוטין ועובד מצויין), ועוד קיבלתי כרטיס קצת יותר טוב ממה שהיה לי.

בקיצור, חוויה מתקנת אחרי מה שעבר עלי בKSP לפני חודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש. :)

אבל עדיין זה לא כרטיס חדש. מחודש ע"י יצרן יכול להיות כל דבר. החל מכרטיס שקנו והחזירו בלי לפתוח את האריזה, ועד כרטיס משומש שנשלח ליצרן תקול ותוקן. זה לא מפריע לך?

אם הלוח שKSP נתנו לך היה עובד - לא היית עושה סיפור כזה גדול מזה שהוא לא חדש?

אם הכרטיס הזה ישבוק חיים אחרי שבוע (מאחל שלא) - האם תתרגז כמו שהתרגזת על KSP?

כי פשוט לא ברור עד הסוף האם ההתרעמות הייתה על עצם אי-מילוי לשון החוק (גם כאן לא מילאו אותה), או על זה שהלוח היה תקול (מישהו התרשל בבדיקה ללא ספק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בKSP משכו זמן, אח"כ טענו שאין להם לוחות מתאימים והציעו לי פתרונות בתוספת תשלום מצידי (על שיתאימו ללוח החדש), אח"כ הביאו לי לוח משומש בעליל ותקול לחלוטין, ורק אחרי כל זה הביאו לי לוח תקין - גם הוא refurbished.

אם הכרטיס ישבוק חיים אחרי שבוע, זו לא תהיה אשמת RSM (וגם לא של היבואן הרלוונטי), בדיוק כמו שאם לוח האם ההוא ישבוק חיים עוד שבוע זו לא תהיה אשמת KSP.

ולגבי מוצרים "מוחדשים" - מדובר בפשרה הגיונית מבחינתי, חוק או לא חוק. זכותו של היצרן\יבואן לתקן מוצרים תקולים שהוחזרו אליו (אם זה אכן המקרה), ולא להחליפם בחדשים. זה משנה האם קיבלתי בחזרה את המוצר "שלי" אחרי תיקון כזה או מוצר זהה של מישהו אחר, כשמדובר ברכיבי אלקטרוניקה? ממש לא. ההבדל היחיד הוא שבדרך הזו אני לא צריך לחכות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...