מי אמר שאי אפשר להתחיל לחייב סתם? - ת'רד ריכוז טעויות ספק האינטרנט. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מי אמר שאי אפשר להתחיל לחייב סתם? - ת'רד ריכוז טעויות ספק האינטרנט.


ORrrr

Recommended Posts

רוצה לספר מקרה.

לפני כחודשיים שלושה התנתקתי מנטויז'ן 013 ועברתי ל018 אקספון.

בהתחלה שניסיתי להתנתק די חיפפו אותי ולא רצו לנתק אותי אז נאלצתי להשתמש ב"נתק".

ואכן קיבלתי הודעה שהם קיבלו את הפקס ולמחרת הייתי מנותק.

חודשיים באמת עברו סבבה והייתי בטוח שכבר אין לי קשר לחברה הזאת, אבל כאן טעיתי.

היום כמו כל כמה ימים נכנסתי לחשבון האשראי לבדוק שכל החיובים תקינים.

להפתעתי נוסף לי חיוב מוזר ולא קשור מנטויזן.

חשבתי, אולי זה בטעות? אולי נשארתי אצלהם במאגר וחייבו את החשבון הלא נכון?

אז חשבתי.

נכנסתי לאתר של נטויז'ן, וניסיתי להכנס לאיזור האישי.

להפתעתי המשתמש והססמא עדיין קיימים, וכשנכנסתי גיליתי את זה:

תחת השירותים שלי -

"אינטרנט מהיר ב- adsl במהירות 10mb/800kb במחיר 64.95 שח לחודש. המחיר כולל מעמ."

היות וכרגע אין לי מה לעשות עם זה, אני נאלץ לחכות ליום ראשון.

1. מזל שאני מאלה שפרנואידים בנושא הצרכני ותמיד בודק את החיובים שלי, ומזל שתפסתי את זה עוד לפני שחיוב האשראי ירד מחשבון הבנק.

2. מאיפה החוצפה לקחת לקוח מהעבר שהתנתק, ופשוט לדחוף לו חבילה ועוד במחיר מופרך שכבר לא קיים בשוק?

3. מסקנה שלי היא אני יכול לתאר לעצמי שכנראה יש עדיין אנשים מסכנים שלא מודעים צרכנית ועדיין משלמים פי שלוש מכל לקוח רגיל היות וקיימת אצלהם במערכת תוכנית מוזרה שכזאת.

אני גם תוהה לעצמי אם קיימים עוד אנשים שזה קורה להם ולא מודעים למצב.

מקווה שזה יסתדר אבל מקרים כאלה כל כך מכעיסים שזה סתם הורס את המצב רוח אז רציתי לשתף וגם להזהיר אנשים שידעו עם מי יש להם עסק.

-עכשיו ראיתי שקיימת פניה טלפונית, מלפני חודש, לא ברור לי מאיפה הביאו את זה, כמובן שאני היחיד שמתעסק בנושא התקשורת בבית ואף אחד לא קיבל מהם שום שיחה חוץ משיחה אחת שהיית שבוע אחרי שהתנתקתי שניסו להחזיר אותי ולא צלח להם.

העדכון - השתלשלות האירועים:

אני בתחילת פברואר התקשרתי להתנתק, סיכמתי עם נציגה להשאר בהקפאה עד שאני אברר במקומות אחרים, דקות ספורות לאחר מכן סגרתי עם 018.

בערך שעה אחרי כן שלחתי בעזרת נתק פקס שאכן התקבל אצל נטויז'ן כשעתיים אחרי השליחה.

אחרי שלושה ימים חזרו אלי (וזאת ההקלטה שאין לי) נציג שימור לקוחות בטון נחמד שריכך אותי וניסה להשוות לי ואפילו להוריד מתחת למחירים אחרים.

בסוף השיחה כנראה שהוחלט על הקפאה אבל אני לא יודע בדיוק באיזה נסיבות ממה שברור לי זה שמבחינתי זה היה עניין שאני צריך לחשוב על זה ואני אמור לחזור אליו ואני גם זוכר שאמרתי לו את זה, ולא היה לי מושג שכשהוא שם אותי בהקפאה זה אומר בעצם שאם אני לא אומר כלום אני חוזר להיות לקוח רגיל בתנאים קודמים - וכאן הייתי טיפש ותמים כנראה וזה היה תרגיל שעבד.

כי עכשיו המצב שאני לא יודע בדיוק מה נאמר שם ואם יצאתי טיפש עד הסוף או שהם מסלפים דברים שכן הם לא מוכנים לתת לי לשמוע את ההקלטה אלא בבית משפט.

בכל מקרה כשהתקשרתי אתמול סוכם איתי שמאתמול אני מפסיק להיות מחויב אבל משום מה כשדיברתי איתם היום זה לא היה המצב ורק מהיום יקרה - מה שאומר דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

יש פה גם עדיין את נושא הפניה הטלפונית הלא ברורה שצצה משום מקום.

עכשיו יש פה עניין באמת מסריח אבל כנראה שזה לא משהו שיצא מפרופורציות ונהיה פלילי ולכן עכשיו זה עניין של לגשת למשפט בשביל 40 שח שאני אחוייב.

אני צריך לחשוב טוב עם עצמי מה בעצם אני יכול לעשות עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

013 הצטיינו בדברים כאלה מאז ומתמיד.

אתה מוכן להגיע למשפט איתם כדי להוריד משכורת לאותו נציג? אתה הזוי או מה?

אתה רשאי לתבוע את החברה על חיוב בניגוד להוראתך, ובית-משפט רשאי לפסוק פיצויים לדוגמה ללא הוכחת נזק (נדמה לי עד 10000 שקלים).

זה כבר משהו ששווה להשקיע בו זמן. מה אכפת לך מה יקרה לאותו נציג? כשזה יכאב לחברה, הם יטפלו בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מבין אני לא רוצה פיצוי ולא רוצה כסף.

אני רוצה שחרפה כזאת לא תשתלם להם שתקרה.

לנציג כמובן לא יעשו כלום, ונציגים ימשיכו לעשות כך על דעת עצמם או כחלק מהעבודה אם אף אחד לא יקום ורצה לעשות שינוי.

הנקודה זה שחייבים לעשות תקדים בנושא הזה כבר כי זה שנים כבר נמשך ככה וכולנו נפגעים מזה.

וגם אם יפסקו לטובתי ב 10000 שח, 99 אחוז מהלקוחות לא יקחו את עצמם ובית משפט ולא ירצו להתעסק עם זה בגלל "שטות" ולחברה כזאת גדולה 10000 שח לעומת הרבה יותר שהם יכולים לעשות בשיטות כאלה זה לא מפריע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מבין אני לא רוצה פיצוי ולא רוצה כסף.

אני רוצה שחרפה כזאת לא תשתלם להם שתקרה.

נשמע כאילו המדיה החברתית היא הפתרון המושלם :)

אם תכתוב את זה בצורה הנכונה ותקבל מספיק shares אתה תפגע בהם בדרך הכי יעילה.

האם זה בכלל חוקי לחברה לשמור פרטי כרטיס אשראי של אדם שניתק כל קשר איתם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיפור זהה קרה לי בניתוק מתשתית .

היתי מחובר להוט בדירתי הישנה ( לפני כשנה וחצי) ואחרי שעזבתי את הדירה השהתי את הקו בזמן טיול ארוך לחול בכוונה להמשיך את הקו בדירה חדשה כשאחזור.

לאחר שנה שחזרתי לארץ הודיעו לי שאין אפשרות להמשיך את ההשהיה וכעת צריכים לגבות תשלום. אז דרשתי להתנתק ואכן כעבור 24 שעות נותקתי.

מה שכן ביקשתי שנציג מכירות יצור איתי קשר כי בדיוק עברתי לדירתי החדשה...

חיכיתי שבוע שלם לטלפון שלא הגיע...

ואז אני מקבל מייל שמודיע לי שהצטרפתי לתשתית במהירות 2.5 בדירה הישנה (שכבר עזבתי לפני שנה שלמה!) ושהטכנאי יגיע בימים הקרובים.

לאחר שעות של התשה בהמתנה לשירות הטלפוני טענו שנציג מכירות דיבר איתי, סיכם איתי את פרטי העיסקה ושאני אישרתי את ההתקנה.

אחרי מסע טירטורים הסתבר שאף נציג לא דיבר איתי, ומי שחיבר אותי לחבילה עשה זאת על דעת עצמו (!?!).

איך לאחר ניתוק הם יכולים לשמור את פרטי האשראי שלי במערכות...לעולם לא אוכל להבין.

עברתי לבזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרה לי בדיוק אותו מקרה עם נטוויז'ין.

התנתקתי מהם בפקס אבל הם "שכחו" לעדכן במערכת וחייבו אותו במשך חודשיים לאחר הניתוק. לקח להם כמעט חודש להחזיר לי את הכסף =\ פעם אחרונה אני בכלל מתעסק איתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותי נטוויז'ין נתקו מהאינטרנט וחיברו לטלפון על דעת עצמם (חודשיים רדפנו אחרייהם בשביל זיכויים עד שהם זיכו אותנו ואחרי זה עוד היה להם את החוצפה לעשות חיוב נוסף). צריך להתחיל תביעה יצוגית, הרווח שלנו יהיה אפסי אבל הנזק שיגרם להם יהיה גדול מספיק בשביל שהם יחשבו להפסיק עם החרא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק! תביעה ייצוגית ולהתחיל גם לתקשר את הנושא הזה.

זה לא אותו מקרה כמו שלך קריפטונייט כי אותי הם ניתקו וחיברו על דעת עצמם אותך הם פשוט לא ניתקו שזה גם גרוע.

אני לפעמים לא מבין מאיפה החוצפה, מה כדי להשלים מכסות ולהראות למשקיעים רווחים איקס אפילו שהם לא אמיתיים הם עושים שטויות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שתלמדו מה צריך כדי להגיש תביעה ייצוגית (למשל - איך אתם מתכוונים לאמוד את מספר הנפגעים והנזק שנגרם להם), ואחרי שתגייסו את אלפי השקלים (או שאולי זה עשרות אלפים?) שדרושים בשביל עורך דין שיכין את הבקשה לתביעה ייצוגית, כדי שבית משפט יבדוק אותה, ואחרי שבית המשפט יאשר אותה (בהנחה שהוא ייאשר והכסף לא יירד לטמיון), פרסמו בפורום ואני בטוח שאנשים יסמכו להצטרף. :)

הרווח שלכם, אגב, במקרה הצלחה, יהיה ממש לא אפסי. בתור מארגנים תהיו זכאים לרווח גדול - בתמורה לסיכון שלקחתם על עצמכם בארגון.

אל תבינו אותי לא נכון - תביעה ייצוגית היא כלי חשוב ויש מקומות שבהם הוא הכרחי. במיוחד בתיקים מסובכים, בעניינים שבהם החוק לא ברור או לא ממוקד מספיק, וניהול תביעות פרטניות יגזול משאבים רבים הן מהתובעים והן ממערכת המשפט.

זה לא אחד מהמקרים האלה. כי למרות שאתה אומר "גם אם השופט יפסוק לי 10000 שקל, זה לא יפגע בחברה מספיק, בגלל ה99% שלא יתבעו", זה לא נכון.

ראשית, לא צריך שכולם יתבעו - מספיק בודדים כאלה כדי שהמחלקה המשפטית של החברה תרים גבה ואנשים בחברה יתחילו לתהות האם הפרקטיקה כדאית להם.

שנית - יכולת הארגון הדרושה כדי לשכנע כמה חבר'ה שיגישו כל אחד תביעה קטנה היא נמוכה משמעותית מזו שדרושה כדי להגיש (ולקבל אישור ולזכות) בתביעה ייצוגית. גם הסיכון נמוך לאין שיעור - במקרה הגרוע איבדת 50 שקלים אגרת בית-משפט ואולי יום עבודה.

שלישית - בתביעה קטנה רואים את התוצאות לרוב אחרי חודשים ספורים. תביעות ענק מתבררות שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בכלל יודע כמה אנשים תובעים חברות תקשורת לתביעות קטנות? יש מלא, אבל מה, לחברות התקשורת הגדולות האלה יש צי של עורכי דין בדיוק בשביל הדברים האלה, וזה ממש לא מפחיד אותן שפעם בכמה חודשים הם יפסידו כמה אלפי שקלים במקרה הטוב לעומת מה שהן עושות.

ברור שדבר כזה דורש אגרון, אבל אני בטוח שבכל מקרה פניה לתקשורת גם יכולה להועיל במקרה הזה כמו עם כמה חברות אחרות שזה קרה להן.

כשזה חיובים קטנים נורא קשה לאנשים לשים לב לזה ולרוב לא שמים לב או לא רוצים להוציא עצבים ולהתעסק בשביל כמה שטויות ועל זה רווח גדול מאוד של החברות, אבל כשזה בא לדבר כל כך שקוף ומכוער?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Or קודם כל, כל תביעה עולה להם אלפי שח עוד לפני שזכית במשהו. עורכי דין לא עובדים בהתנדבות, ומשרד עורכי הדין שהם עובדים עימם, גובה מאות שח על כל שעה של הצצה בתיק, (וכמובן עצם הנסיעה וההגעה לבית המשפט) מה שמסתכם באלפי שח על כל תביעה כזו.

דבר שני, אם רק אלו שהתלוננו כאן היו תובעים רגיל, זה יכול להסתכם עבורם בעשרות אלפי שח, ורווח בשבילכם. בנוסף, עצם סיפור מהלך התביעה והזכייה שלכם, היה מעודד עוד עשרות בטווח הקצר, ואולי אף מאות בטווח הארוך להגיש תביעה. (ת'רד כזה אף פעם לא נמחק, ותופס פופולאריות בגוגל)

אתה חושב שכסף כזה הולך להם ברגל ? זה מבטל כל רווח מכל הלקוחות המרומים למשך חצי שנה.

אבל מה, עדיף להתלונן ולהציע בפורום הצעות שברור שאף אחד לא יעשה עימם כלום.... כן, התביעה היצוגית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חירש אבל יש גבול כמה אפשר להיות כלבלב מסכן.

אני גם לא טיפש ואני יודע שלארגן תביעה ייצוגית זה לא עניין פשוט ולא זול ואני לא אעשה את זה בכל מחיר.

מזל שלא כולם חלשים במדינה שלנו ויש אנשים שכן מנסים להזיז ומצליחים.

אפשר להמשיך לאכול חרא כל החיים ולחיות בסדר גמור עם זה אבל איך שאתם רוצים.

ובתור התחלה, אנשים שהיו להם "פאשלות" כאלה עם נטויז'ן מוזמנים לרכז כאן את החויות שלהם. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...