עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3829413,00.html ישראל 2010 , ציטוטים נבחרים מחברי הכנסת המכובדים על תוכנית וחופש טלויזיה, ועל הצורך שועדת החינוך תחנך את את אזרחי המדינה השפלים והטיפשים: ציטוטים נבחרים:

    • 19 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. הכתבה המקורית עם עוד מידע: http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=289507&path=22 פשוט מחליא אותי

    • 19 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. אך כמה שהם אטומים לא מספיק שהם נותנים במה לאמהות של מחבלים שרצחו ילדים וקשישים, עוד על חשבון אמאהות של תינוקות שנהרגו התחנה פשוט אטומה, הם קוראים לזה אסון הומניטרי? טוב מה לעשות הפלסטינאים הביאו את זה על עצמם אם לא היה פיגועים, לא היו סגרים\כתרים\ועוצרים והיה עבודה והיה להם יותר טוב שם, אבל הם בולעים ת'מוחטה שהם ניסו לירוק עלינו.... לדעתי הcnn בכלל לא ניטרלי, ולדעתי בתור מחאה אולי כדאי להוריד אותו מאצלנו, או לצמצם את השידורים שלו פה...

    • 19 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. כאחד שלא ממש אוהב את הכנסת הנוכחית (הפרזיטים שכל שבוע מתגמלים את עצמם בטיפ שמן ופנסיה מוגדלת).קראתי היום על הטניסאים שהביאו לנו כבוד ורווח אישי לעצמם והפלא ופלא איזה יופי רשות המיסים החליטה בעקבות חוק של ביביהו על כל רווח אישי על האזרח לשלם מס שפתיים. לאן היגענו שזוג ספורטאים צריכים לחלוק את הכבוד והרווח האישי שלהם עם 120 אוכלי חינם שהם לא יותר מפרזיטים כי הם לא עושים דבר למען הציבור.אותו דבר היה עם הטניסאית שחר פאר שגם היא היתה צריכה לשלם מס על רווחה האישי.התנהגות בזויה זו תוריד את המוטיבציה של הרבה ספורטאים לייצג את ישראל כאזרחיה ובעיני כאזרח היא לא יותר מתמנון עם זרועות שרק מחפש איך לעשוק את האזרח הקטן.לא חסר את הבנקים שמרופדים יפה יפה ותעשיות ענק...שקראתי את זה…

    • 40 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. Started by yoss,

    כמה זמן אתם חושבים יעבור עד שיאשימו את משחקי המחשב ואת ה"אינטרנט" כמי שהשפיעו על הנער לרצוח את ה18?

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. כן אני מדבר על אותם השרים העושקים את מיסיינו, וכספינו? אני מדבר על שר הדתות ושר העבודה והרווחה (אוליי רווחה לעצמו ולמשפחתו). מאות אלפי שקלים עבור בתי מלון והרמות כוסית . הרמות כוסית???? הרי המנטרה של ש"ס : למען הנחשלים ולמען מיעוטי היכולת ! אין לי כל כוונה להשמיץ כאן מפלגה או שרים, אבל ההתנהגות הזו עוברת כל ביקורת! תתביישו לכם !

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by Kurt,

    http://news.walla.co.il/?w=//974608

    • 38 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. אם אין יראת אלהים במקום הזה והרגוני. נערה חילונית הודתה בשריפת בית כנסת. http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-0d08f75cc236821004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=1950692751

    • 33 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. אימא, תיראי את הרופא !! אויינק אויינק. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3813329,00.html

    • 20 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. http://www.atzuma.co.il/petition/firetwister/4/0/1/ מידע : גם לכם נשבר כבר מהמחירים הגבוהים של המשחקים בישראל? גם אתם כבר דורשים שרתי משחק של הד ארצי ועוד... נמאס כבר לראות את המחירים היקרים והמוגזמים האלה למרות שבחול קונים בחצי מהמחיר הנקוב בארץ. ובסוני 3 זה עוד יותר גרוע. צריכים לעשות שינוי! ולהוריד את מחירי המשחקים לסביבה נורמאלית ומקובלת 100-150. אם אתם גם מאמינים בדרך הזאת, ואם אתם גם תקנו במחירים האלה תצביעו פה בעצומה. עוד פרטים: לקנות משחקים באופן זול, מהיר ונוח, רק כדי שהן ימשיכו להרוויח. די, נמאס. GTA IV - בישראל משלמים יותר ומקבלים פחות. עד מתי? הבלוגיימינג המשובח "העולם על פי אינטל" מעלה היום נקודה חשובה ומעצבנת במיוחד, שלאחרונה מטרידה גיימרים ישראלים יותר ויות…

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. פעם, כשהייתי רוצה להתקבל לעבודה מסויימת, במספר רב של פעמים היו לוקחים אותי למרכז הערכה כדי להעריך את הכישורים שלי, ועל סמך אלה, לקבל אותי לעבודה או לא. הממשלה שלנו נלקחה למרכז כזה. שם, המסקנה שהתקבלה בסוף תהליך, היא חד משמעית ואינה מתפרשת לשתי פנים. ספק אם חשבתם על זה פעם, אבל עכשיו הגיע הזמן להרהר בכך. האם אתם מסוגלים לחולל שינוי במסקנה הנדרשת לשינוי או לא? http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2366967

  12. Started by Sifo Jen,

    http://news.msn.co.il/news/CriminalLawCourt/Criminal/200607/20060711093546.htm?inter=1 זה בטוח שובר את כל השיאים, הציעו פרס כספי על ראשם של הומואים. אני לא מבין גדול בתורה אבל אני כמעט בטוח שאחד מ10 הדברים שרשומים בחוקה שלה זה: "אל תרצח" ועוד הבהמות אדם האלו מחשבים את עצמם דתיים, נאציים זה מחמאה בשבלהם. בידיוק מהסיבה הזו צריך להתקיים מצעד הגאווה. מה שלא ברור לי, זה איך בידיוק אני מוכיח שרצחתי הומו? אני אמור לחתוך לו את הראש ולבוא לרבי כאשר חרוט לו על המצח "הומו"?

    • 30 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3534211,00.html :lol: :lol:

    • 21 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. Started by lmlm,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3271225,00.html

    • 44 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. שלא כהרגלי, אני פותח כאן שרשור בנושא אקטואלי. http://news.google.co.il/news/story?ncl=dzwB51UQZKxbZWMaXeiv4_Li4vPCM&ned=iw_il&topic=n שימו לב לכותרות. בכל הערוצים מדובר על "פלסטיני" שהופקר למוות. רק בערוץ 7 הכותרת עניינית ומגלה לנו שמדובר בגנב. מה דעתכם?

    • 23 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. Started by SaXtoR,

    "כשתתגייסו לכו למחסומים, תראו מה קורה שם, הביאו את רוח ההתמתנות, עזרו ליצור מציאות אחרת ובסופו של דבר תגיעו למסקנה שאין מקום לכיבוש. השירות בצבא הוא חובה, אבל בצבא ששומר על הגבולות והביטחון ולא צבא שמתעסק בפעילות של כיבוש". יום רביעי, 8:15 בבוקר, אודיטוריום עירוני א'. המנהל רם כהן קורא לתלמידי שכבת י"א להילחם כמוהו בכיבוש http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3827746,00.html אין סוף להזיות..

    • 21 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. שלום לכם אני רוצה לקנות שתי אלבומים של מטליקה , אני מתלבט בין metallica metallica (השחור ) kill em all ride the lighting master of puppets איזה שתיים מבין הארבעה הכי אהבתם ?

    • 36 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. אני אישית האמנתי שהוא לא הרוצח,או לפחות לא היחידי והינה הגושפנקא. המשטרה מושפלת http://news.walla.co.il/?w=//1053519

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. אפשר לראות פה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3828201,00.html עכשיו השאלה האמיתית זה האם ברק שומע מוזיקה קלאסית או דת' מטאל???

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2660136,00.html

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. Started by Milford Cubicle,

    "צה"ל לא הרג המשפחה בעזה" פרץ וחלוץ הציגו את ממצאי ועדת החקירה, לפיהם הפיצוץ בו נהרגו בני משפחת רלייה לא נגרם מירי צה"ל, אלא ככל הנראה ממטען שהניחו ארגונים פלסטיניים. 5 פעילי שמאל שהפגינו מחוץ לקריה נעצרו שר הביטחון, עמיר פרץ, אמר (13.6.06) כי על פי ממצאי תחקיר נסיבות מותם של שבעת בני משפחת רלייה ביום שישי בחוף הים בעזה - צה"ל לא היה מעורב באירוע. פרץ: העובדות מוכיחות שלא מדובר באירוע ישראלי במסיבת עיתונאים שכינסו גורמי הביטחון בקרייה, בה הוצגו מסקנות הוועדה לבירור אירועי סוף השבוע, אמר פרץ: "יש לנו מספיק ממצאים שמאוששים את החשד הגדול שהיה לנו, שהנסיון לצייר את האירוע כאירוע ישראלי - הוא לא נכון. אני יודע שקשה מאוד להסביר את זה, אבל העובדות שמצטברות מוכיחות זאת. זו …

  22. http://www.0404.co.il/post/19109 למה אנחנו צריכים לשלם על זה? לא מספיק שאנחנו משלמים על מוסד הרבנות הממשלתי, ומשכורות לאנשי כבוד ושררה, ועל כפל רבנים, אנחנו גם צריכים להעסיק עבריינים? מה קרה, יש יותר מדי משרות של רבנים, ואין מספיק מעמידי פנים מקצועיים למלא את המשרות? מצד שני אני יכול להבין את הרב מימון. הרב האשכנזי מקבל סמכויות ראשיות, ורק הוא יכול לעשות כסף מהצד על זירוז עניינים? חוצפה שכזאת. תנו לבן אדם להרוויח. תמיד דופקים את המזרחים.

    • 13 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. המוסלמי ההדוק מאליק אובמה ואחיו למחצה ברק, חולקים את אותו האב. מאליק לא פעם הצהיר בתקשורת על כך שיש להשמיד את ישראל ולהקים על אדמתה מדינה מוסלמית. שחרורה של ירושלים מידי ''הציונים הכובשים'' כמו כן חלומו הוורוד של מאליק. בתמונה מתוך כנס בתימן שנערך ב-2010, נראה מאליק אובמה כשהוא לבוש בצעיף של ארגון הטרור חמאס ועליו הכיתוב: ''ירושלים שלנו, אנחנו בדרך...''. כמו כן מאליק ממלא תפקיד בכיר בקרן שברק אובמה הקים. ברק אובמה אינו מרבה לדבר על יחסיו עם אחיו, לעומת זאת מאליק טען לא פעם בראיונות תקשורתיים כי הוא ואחיו קרובים הרבה יותר ממה שהתקשורת מתארת. http://www.israelshelanu.co.il/publ/foreign_security/islam_and_the_middle_east/hakairv_at_ahiv_shl_brk_avbmha_malik_avb…

  24. Started by Sargon,

    אין ישראל במזרח התיכון, רק פלסטין.

  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3851366,00.html אה וגם את ראש הממשלה. מה אני אגיד לכם מזמן לא צחקתי ככה. מדהים מה מדינה עושה כדי להסיח את דעת הקהל העולמית מפני העובדה שטרוריסט מבוקש הסתובב בחופשיות בשטח המדינה וביצע עסקאות נשק עם איראן. חוץ מזה מדובר בפעולה מצויינת כמו בסרטים. חודש חקירה וכל מה שיש להם זה תמונות דרכונים מזוייפים. ראיתם את העמוד באינטרפול? שם - לא ידוע. גיל - לא ידוע. ארץ - לא ידוע. למי בדיוק הוציאו צו מעצר? לתמונה בדרכון? בדיחה. העיקר כל הטוקבקים ברשת בוכים. פעולה גאונית. דובאי מפוצצת באמצעי מעקב.

    • 26 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים