עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי, אני רוצה לקנות סיריאלי למשחק ביום שהוא יצא ( עוד שבוע ) אבל אני לא מצליח למצוא איפה אפשר להוריד את המשחק. לדוגמא, כשדיאבלו 3 יצא אפשר היה להוריד את המשחק מראש ואז לקנות סיריאלי ולהוסיף. די קל. אבל עם המשחק הזה אני לא מצליח למצוא איפה אפשר להוריד ולהתקין ולחכות ליום שבו אפשר לקנות סיריאלי. שיט. פתחתי את זה בפורום הלא נכון. אודה להעברה לפורום כללי.

  2. היתכן שאחרי ההכרזה על הקאמבק המרשים של StarCraft מצפים לנו חידושים לעוד צמד מהלהיטים הגדולים ביותר של החברה האמריקאית? הצעת עבודה שהופצה ברשת מרמזת על כך שזה בהחלט אפשרי לכתבה

  3. מדובר במשחק תפקידים-טקטי (עם קרבות בתורות) עם חבורת דמויות (פושעים לשעבר ושכירי חרב במקרה הזה) מ - Daedalic שידועים בעיקר בזכות משחקי הרפתקה כמו סדרת Deponia וגם Chains of Satinav ו - Memoria החדש. המשחק יתרחש בעולם The Dark Eye כמו שני משחקי התפקידים הטובים מסדרת Drakensang ומשחק התפקידים-פעולה Demonicon שיוצא בחודש הבא. אתר המשחק - http://www.blackguards.de/home_english.html כתבות: http://www.pcgamer.com/previews/blackguards-preview/ http://www.gamezebo.com/games/blackguards/preview http://www.rpgfan.com/previews/Blackguards/index.html http://www.slimgamer.com/12417/blackguards-impressions-from-e3/ http://www.gamerevolution.com/preview/blackguards http://games.…

  4. Started by JozeRi,

    שלום לכולם ! המשחק רץ כבר יותר משבוע.. והגיע הזמן שהישראלים יכנסו לעניינים. אני ועוד קבוצת גיימרים איכותיים החלטנו לעזור לגבש את כל הישראלים ולבנות את הקהילה הלא קיימת הזאת. אז ככה, כרגע אנחנו מאוד פעילים בקבוצת הפייסבוק הרשמית שלנו : https://www.facebook.com/groups/elderscrollsonlineisrael/ TeamSpeak כבר יש לנו.. בקרוב ייפתח אתר רשמי לקהילה.. הגילד שלנו בנוי ב Aldmeri Dominion אבל כולם מוזמנים לקהילה! גם מי שלא ב Dominion. המטרה היא לעזור אחד לשני, להנות, לשחק בייחד ולשמור על אווירה טובה והמון כיף במשחק ומחוצה לו. מבחינת תכנים במשחק אנחנו מכוונים גבוה, Trials , Dungeons , PVP מתכוונים לארגן פעילויות שבועיות בתכנים האלה והכל בעזרתכם. אז בין אם אתם שחקני MMO ותיקים שרוצים…

    • 0 תגובות
    • 4.2k צפיות
  5. Started by F430,

    תאריך יציאה: 17/8/10 דרישות מערכת מינימליות: מערכת הפעלה: Windows XP / Vista / win7 מעבד: אינטל 3.0 GHz / 2.5 GHz AMD RAM 1 GB (XP) / 2 GB (Vista כרטיס מסך: nVidia 7800 / ATI x1800 כרטיס קול: התקן קול תואם DirectX ® 9.0 "Kane & Lynch 2: Dog days" התפרסם במהרה לאחר המחלוקת המרובה סביב המשחק האחרון - "Dead Men" וכמה ביקורות קשות כלפיי המשחק מין המבקרים. בהחלט אנשים הופתעו לגלות שהמשחק השני ייצא עד כדי כל כך מהר ואת האמת ?, Dog Days בהחלט עשה רושם ראשוני חזק עם סגנון "כף היד" שמחזיק מצלמת וידאו ומצלם את כל מה שמתרחש המשחק ומציג בפנינו כמה מהנושאים האלימים ביותר שהגדירו את המשחק הראשון - "Kane & Lynch: Dead Men". אבל מה שכולם רוצים לדעת הוא האם "Dog Days" פו…

    • 19 תגובות
    • 4.2k צפיות
  6. http://www.bethblog.com/2014/09/25/the-system-requirements-within/

    • 23 תגובות
    • 4.2k צפיות
  7. מחפש המלצות משחקי רשת מגניבים בסגנון הSHOOTER.

    • 54 תגובות
    • 4.2k צפיות
  8. זה נכון שכאן בארץ יש קהילה עצומה של CS, אבל, ואולי חלקכם לא יסכימו איתי, ברוב חשבונות ה-CS מצורף גם משחק הרבה יותר טוב- Half life 2. ובכלל, עכשיו מצב הDeathmach שלו הפך לחינמי (לבעלי כרטיסי ATI). אתמול שוטטי להנאתי ברחבי הרשת וראיתי שסוף סוף מתחילה לקום קהילה רצינית למשחק כ"כ איכותי ומהנה. בקיצור, זה רק ברשית דרכו, אבל ישנם כבר שלושה קלאנים ואפילו ישנו גוף שמבסס את זה. כן! ראיתי ש-iGames פתחו לו שני שרתים, נכנסתי, שחקתי וזה היה ממש כיף! אני ממליץ לכולם! עריכה: מצאתי עכשיו גם את הפורום הראשון הרשמי למשחק ולקהילה: http://www.igames.co.il/community.php/board,30.0.html

    • 50 תגובות
    • 4.2k צפיות
  9. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    יש לי את המשחק ואני כבר כמעט עברתי אותו (לקח לי יום)! ורק רציתי להגיד לכם שזהו משחק מאד מאכזב: גרפיקה ישנה ומגעילה משחקיות ישנה וקו עלילה טיפשי ביותר! מה שכן טוב במשחק הזה זה הסרטים - הם בהחלט דבר מאד מדהים, אני אישית ראיתי אותם כמה פעמים וכל פעם הייתי אחוז התפעלות אבל בכלליות אני מאד מאד מאוכזב מהמשחק! בליזרד פישלו הפעם בגדול! הם משכו את המשחק יותר מדי וכתוצאה מכך הגרפיקה של המשחק התישנה - אולי לפני שנה המשחק הזה יכל להיות משהו! משחק מאד לא מומלץ ומאכזב!!! :-/

    • 38 תגובות
    • 4.2k צפיות
  10. Started by e-Pit@m,

    הכותר הבא בסידרה??

    • 23 תגובות
    • 4.2k צפיות
  11. Started by Iron Man,

    סוף סוף הורדתי CS, אחרי מיליון ניסיונות, ואני פשוט לא מבין מה כל כל כיף בCS ? אולי תסבירו לי אתם? נ.ב TFC RULEZ

    • 37 תגובות
    • 4.2k צפיות
  12. Started by omnius,

    אבא של חברה שלי בן 70-80, ויש לו שליטה טובה במחשב. אני מחפש בשבילו משחק שיעניין אותו. רק לא משהו של קלפים, ולא משחקי מלחמה (לדעתי הם הכי שווים, אבל דעתו היא כבודו...)

    • 30 תגובות
    • 4.2k צפיות
  13. Race Driver: GRID, היצירה הנהדרת של חברת Codemasters, מחולקת במהלך היממה הקרובה לכל דורש שיסכים לבצע רישום חינמי לחנות ה-Humble Store לכתבה

  14. Started by dor2092,

    עולם הגורל הוא שמו של משחק תפקידים ישראלי חדש, המיועד לשימושם של משתתפים רבים, ובמובנים רבים הוא מעין הצגה מקוונת. תקציר העלילה היא נבואה עתיקה על קרב נורא, שיביא את יום הדין על האנושות ויכחיד אותה. כדי למנוע את הגשמת הנבואה המציאו המדענים מכונת זמן, שבה נוסעים המשתתפים במטרה לשנות את העבר וכך למנוע מהנבואה מלהתגשם. המשחק הוא עולם מדומה, שאליו יכולים הגולשים להיכנס על ידי אימוץ של דמות המייצגת את אחד האזרחים באותו עולם. כל משתתף הוא דמות אחרת, וכל מהלך של הדמות הוא פועל יוצא של שיקול דעתו של השחקן. כללי המשחק נקבעים בידי המאסטר, במקרה זה המחשב, שהוא גם הבורא, השליט והשופט, והוא זה שממלא את עולם המשחק בדמויות מפחידות, במפלצות, בסכנות ובדמויות שלא ניתנות לשליטת השחקנים…

    • 1 תגובה
    • 4.2k צפיות
  15. Started by IMT,

    יש לי אבא מוזר - הוא אוהב לשחק במחשב. הוא משחק רק משחקי אסטרטגיה, ועכשיו שהוא סיים את WarCraft III הוא רוצה משחק חדש. אז אני צריך המלצות למשחקי אסטרטגיה, עדיף אם עלילה מינימלית (אבא שלי לא אוהב את הסרטים, כל פעם שמתחיל סרט הוא ישר לוחץ Esc), וממשק פשוט ולא חדשני

    • 54 תגובות
    • 4.2k צפיות
  16. אני מחפש משחק יריות בשביל בן אדם מבוגר (בן 40 ),שלא יצטרך זמן תגובה מהיר ושיהיה כמה שיותר ריאלסטי, כלומר בלי מפלצות או נשקים לא הגיוניים... הוא אהב מאוד את גלתא פורס אקסטרים אבל נמאס לו לשחק אותו ולי נמאס ליראות אותו משחק את זה אז אני חושב שכדאי לגוון. המחשב הוא מה שיש לי כרגע + 1950XT.

    • 44 תגובות
    • 4.2k צפיות
  17. Started by Crappyday,

    בעקבות הדיון המשחק המאכזב של השנה... בואו גם נדבר על המשחק המפתיע של השנה... הכנתי רשימה קצרה שיכולה להתאים. Clive Barker's: Jericho Timeshift Call of Duty 4 Gears of War Crysis Unreal Tournament 3 Company of Heroes Medal of Honor: Airborne The Witcher Hellgate: London Assassin's Creed (כמובן שאם יש לכם משחק אחר בראש , אז שתפו ) אני מצביע ל COD4

    • 42 תגובות
    • 4.2k צפיות
  18. Started by url,

    שמעתי שמתכוונים להוצי gta 3 גם למחשב :AR15: מישהו יודע אם זה באמת נכון ואם כן אז מתי בערך הוא יצא?

    • 22 תגובות
    • 4.2k צפיות
  19. Started by Spacecowboy,

    אהלן, החל מהסופ"ש האחרון שמתי לב שעלו אצלי הפינגים לשרתי חו"ל מאיזור 60-70 ל80-90 וצפונה. זה קורה לעוד מישהו? מה בדרך כלל אתם מקבלים? אני מקווה שזה זמני ולא יאלץ אותנו לשחק רק בשרתים בארץ, רחמנה ליצלן.. אני עם ספק 012, תשתית הוט, 12 מגה בחבילת גיימר

    • 19 תגובות
    • 4.2k צפיות
  20. Started by galh_5,

    אצלי יש 5 COD 2 NFSMW FIFA 07 NBA 07 EL MATADOR

    • 55 תגובות
    • 4.2k צפיות
  21. טוב אז המפרט .... Sempron 2800+ (Socket AM2 M51GM-S2G AM2, DDRII 800 (Overclocked) 1GB 160GB הכרטיס מסך בלוח אם איזה משחקים יעבדו עליו?... מוכרים.. NEED FOR SPEED MOST WONTED....???????

  22. לאחר שהצליחו לגייס את ה 30K לו היו זקוקים, אפשר להתחיל לראות את הכיוון אליו המולטי הזה הולך RAGE - לי זה נראה כמו העתק גס מהמשחק הזה אבל אני מניח שהם בדקו את הצד המשפטי מה אתם אומרים?

    • 17 תגובות
    • 4.2k צפיות
  23. Started by aXe,

    שלווווווום!! הגעתי לפורום הזה ורק רציתי לשאול אם רואים דיבורים על משחקים ותוכנות פרוצים בעין טובה. בקיצר - מאיפה הכי טוב להוריד? והאם זה נכון שיצא GTA3 לפי סי (לא בישראל כמובן...)?

  24. אני מחפש משחק של לבנות ולכבוש שטחים כמו ג'נרלס, red alert 2, או warcraft. ולא הכוונה שלי לסגנון כמו company of heroes שלדעתי לא אותו דבר אלא הכוונה משחק עם אותו רעיון בדיוק כמו מה שהזכרתי, אוספים כסף, בונים צבא וחיילים, ותוקפים. תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 4.2k צפיות
  25. Started by stone cold,

    אחרי שקראתי הרבה על הXBOX החדש גיליתי ש: 1-יש 2 גירסאות ורק היקרה באמת שווה משהו והיא עולה 400 דולאר בחול(יש לה ארד דיסק ועוד דברים וברגילה אין אפילו כרטיס זיכרון=40 דולאר) 2-רוב הציוד של הXBOX הישן לא פועל על החדש וזה כולל ידיות מישחק וכרטיסי זיכרון=עוד כסף(לא שיש לי תישן) 3-כדי לשחק ברשת (XBOX LIVE )צריך לעשות מנוי בתשלום(זה יוצר גם בעיה רצינית לשחק אונלין מישראל) 4-מישחק חדש ממוצע עולה בחול 60 דולאר בימקום 50 בדור הנוכחי 5-יש מקום שבו אפשר ליקנות כל מיני תוספות למישחקים ובהרבה מיקרים זה יעלה כסף בקיצור למרות שחשבתי פעם שאני יקנה תXBOX 360 כי הוא יוצא הרבה ליפני האחרות וחשבתי שמיקרוסופט תימכור אותו בזול כדי להרוס תמיתחרות (סוני ונינטנדו)אני רואה שמיקרוסופט חזרה להיות ג…

    • 31 תגובות
    • 4.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים