TMS דפקו לי מארז שעלה 1300 שקל, איזה כיף לי - עמוד 2 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TMS דפקו לי מארז שעלה 1300 שקל, איזה כיף לי


hardwell

Recommended Posts

אם המחשב היה נקנה ב-ksp, הם היו אומרים לך למה פתחת את המחשב? זה אתה עיקמת את זה! :bash:

דרך אגב ksp גם עיקמו לי את הדלת של המארז בפינה של המסילה אבל ישרתי אותה עם פלייר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:kopfpatsch: אני לא מבין את הזלזול של האנשים פה ולמה לתקן אם פלייר מוצר חדש הבנאדם קנה מחשב חדש שלם יקר והמארז עלה לו 1300 ש"ח הרבה כסף והם פגמו לו במארז עם זה היה מארז שלכם לא הייתם רוצים יחס כזה מהגולשים או של זה שבנה לו את המחשב הם זה היה קורה לו הוא היה מחליף מארז יותר מפעם אחת או שהכי גרועה ניסו להשחיל לו מארז פגום וזה הבעיה רק הסבר של TMS ופתרון הבעיה תחזיר לי את האמון בשרות שלהם עד אז לא תמיד יש פשלות גם מצד הלקוח השאלה איך החנות מטפלת בהם בהצלחה
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובות.

אתם חייבים להבין שמרגע שהמחשב הגיע אליי משליח ה UPS ועד עכשיו שמרתי על המחשב הזה כמו על זהב, שריטה הוא לא קיבל, אני מגן עליו כל הזמן ושומר שלא יקרה לו כלום.

אולי הייתי מנסח את הדיון קצת אחרת, כי אחרי הכל כתבתי אתמול עם הרבה כעס, אבל אתם חייבים להבין שדיברתי עם מי שהרכיב לי את המחשב והם כל הזמן רמזו שאולי המסילה של הדלת התעקמה, עוד לפני ששאלתי אם זה הגורם לבעיה, וכשנשאל האם הדלת היתה תקינה כשהם הרכיבו לי את המחשב הוא היסס, ולקח לו קצת זמן עד שאמר שלא היתה שום בעיה (שקר).

עריכה: בתקווה שהדלת התעקמה ולא השאסי אחרת צריך להחליף את כל המארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד דיון התנגחות חד-צדדי מכוער עם חנות. פשוט גועל נפש.

פותח הדיון, תרגע, שתה כוס מים, פתור את הבעיה עם החנות, ותחזור לפורום עם מסקנות - רגוע ולא נסער.

לחנויות המחשבים בארץ לא מגיע שמעלים אותן על המוקד בצורה הכל כך בזויה הזאת, לתת להן להישרף טרם נשמע צידם.

ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...