X_Dror פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 --------------------------------------------------------------------Tech Support: "I need you to right-click on the OpenDesktop."Customer "Ok."Tech Support: "Did you get a pop-up menu?"Customer: "No."Tech Support: "Ok. Right click again. Do you see apop-up menu?"Customer "No."Tech Support:: "Ok, sir. Can you tell me what you havedone up untilthis point?"Customer: "Sure, you told me to write 'click' and Iwrote 'click'."--------------------------------------------------------------------Customer: "I received the software update you sent,but I am stillgetting the same error message."Tech Support:: "Did you install the update?"Customer: "No. Oh, am I supposed to install it to getit to work?"-------------------------------------------------------------!-------Customer:: "I'm having trouble installing MicrosoftWord."Tech Support:: "Tell me what you've done."Customer: "I typed 'A:SETUP'."Tech Support:: "Ma'am, remove the disk and tell mewhat it says."Customer:: "It says '[PC manufacturer] Restore andRecovery >disk'."Tech Support:: "Insert the MS Word setup disk."Customer:: "What?"Tech Support: "Did you buy MS word?"Customer: "No..."--------------------------------------------------------------------Customer:: "Do I need a computer to use yoursoftware?"Tech Support:: ?!%#$--------------------------------------------------------------------Tech Support:: "Ok, in the bottom left hand side ofthe screen, canyou see the 'OK' button displayed?"Customer: "Wow. How can you see my s! creen fromthere?"--------------------------------------------------------------------Tech Support:: "What type of computer do you have?"Customer:: "A white one."--------------------------------------------------------------------Tech Support:: "Type 'A:' at the prompt."Customer:: "How do you spell that?"--------------------------------------------------------------------Tech Support: "Is your computer on a separatetelephone line?"Customer: "No." (clicks the button to log on to ourservice)Tech Support:: "Well then we can't-"Customer:: "It says 'no dial tone'."Tech Support: "That's because you're on the line withme right now. Youneed to-"Customer:: "No, that's not it. It does this all thetime. I just have totry a few times, and it will let me through."Tech Support:: "No, ma'am. It's not even trying todial right now becauseyou're on the phone with me."Customer: "It must be busy. I'll try again later."----------------------------------------------------------------------Tech Support: "What's on your screen right now?"Customer: "A stuffed animal that my boyfriend got meat the grocery store."--------------------------------------------------------------------Tech Support:: "What operating system are yourunning?"Customer: "Pentium."--------------------------------------------------------------------Customer: "My computer's telling me I performed anillegal abortion."Tech Support:: ?!%#$--------------------------------------------------------------------Cust! omer: "I have Microsoft Exploder."Tech Support:: ?!%#$--------------------------------------------------------------------Customer: "How do I print my voicemail?"Tech Support:: ?!%#$--------------------------------------------------------------------Customer: "You've got to fix my computer. I urgentlyneed to printdocument, but the computer won't boot properly."Tech Support: "What does it say?"Customer: "Something about an error and non-systemdisk."Tech Support: "Look at your machine. Is there a floppyinside?"Customer: "No, but there's a sticker saying there'san Intel inside."---------------------------------------------------------------------Tech Support: "Just call us back if there's a problem.We'reopen 24 hours."Customer: "Is that Eastern time?"----------------------!------------------------------------------------Tech Support:: "What does the screen say now?"Customer: "It says, 'Hit ENTER when ready'."Tech Support:: "Well?"Customer: "How do I know when it's ready?" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AuroraBorealis פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 כעובד לשעבר בתמיכה טכנית (בגלל הבצפר אני לא יכול להמשיך), אותי זה לא מצחיק...היו לי כ"כ הרבה מקרים מוזרים...כ"כ הרבה פעמים שקיללתי את כל מי שאני מכיר שדווקא אני קיבלתי את הלקוח הטיפש... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
topgun פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 אני קורא דברים כאלה ואני חושב, איך אמורים לעזור למישהו כזה? כאילו, איך אתה יכול לגרום לו לעשות מה שהוא צריך לעשות חוץ מלבוא אליו הביתה ולהראות לו למשל מה זה להקליק על עכבר?... : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milk-Inc פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 למה משלמים לאנשים שעובדים בתמיכה תכנית בטלפון הרבה כסף משלמים להם על זה שיהיו סבלנים עם אנשים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HellWarrior פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 כ"כ הרבה פעמים שקיללתי את כל מי שאני מכיר שדווקא אני קיבלתי את הלקוח הטיפש... ברגע זה אני מדבר עם לקוח כזה ( :) - וכל אחד חושב שדווקא לו יש את הלקוחות הכי קשים או הטפשים - אבל לבסוף - על זה מקבלים משכורת ולא לוקחים ללב :-* משלמים להם על זה שיהיו סבלנים עם אנשים זה ה "א" בעבודה - 100% נכון ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idofr פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 אני יודע שזה ספאם ואני ממש מצטער אבל אני חייבפחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחאיזה אנשים !פשוט לא יאומן!!"what's on your screen right now""a stuffed animal"חחחחאהבתי פשוט גאוני ניראה לי זאת תיהיה העבודה שלי עוד איזה שנה שנתייםמ.......... נקודה טובה מאיזה גיל אפשר לעבוד שם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AuroraBorealis פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 HellWarrior, אני לא יודע מה איתך, אני הגעתי למצב שבזמן שהלקוח הטיפש (או הערס, או הרוסי שלא יודע עברית בגרוש ולא מוכן לעבור לתומך שיודע רוסית) דיבר, אני פשוט לחצתי לע "השתק" ופשוט קיללתי אותו.אגב, ביום שתענה למשתמש נוב שיש לו ווינדוס בספרדית, שלא מסוגל לתרגם מילים פשוטות מעברית/אנגלית לספרדית... אתה לא תדע מה זה שיחה מעצבנת...בקשר לת'רד... רוב הסיפורים שקורים באמת הם עוד יותר עצובים (כן, מישהו ביקש ממני שאני אשלח לו קובץ התקנה של adsl כי הוא רוצה לעשות אוברקלוק למודם 56.6 שלו...).אבל לפעמים יש את האנשים הנחמדים, ואת הבנות החמודות האלה, שפשוט תענוג לדבר איתם... אבל אז הבעיה נפתרה (דיי מהר, כי הלקוח הבין מה רציתי), ומיד אחריו עולה לקוח ערס טיפש שמתחיל לקלל אותי כי הוא חיכה 2 דקות בתור, והוא צריך לשלם עליהן... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idofr פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 למה באמת הלקוח צריך לשלם על השיחה!?לכם לוקח 200 שנה לענות שאתם תשלמו אני מוכן לשלם על כול דקת שיחה(!!) לא דקות המתנה זה שאתם עסוקים זה לא בעיה שלי!ואני עדיין בקטע של מאיזה גיל אפשר לעבוד שם... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
biodome פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 אני זוכר שחבר שלי שעבד בתמיכה שאל פעם מישהו איזה ווינדוס יש לו והוא לא ידע.. אז הוא אמר ללקוח ללחוץ על ההתחל ולקרוא מה כתוב שם..אז הלקוח אמר שיש לו Windows Update.. ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
integral פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 אז הלקוח אמר שיש לו Windows Update.. ;D מה :o יש כבר ווינדוס ב 64 ביט? ??? ??? ??? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
N N C פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 תלוי בחברה עצמה.... יש חברות שדורשות 12 שנות לימוד, מה שאומר רק אחרי י"ב...אבל אם יש קשרים אז אולי תוכל להכנס גם בלי זה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eranmor פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 איזה הכשרה צריך בשביל זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idofr פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 אוף מה יענו אתה אומר שאני צריך לחפש קשרים עכשיו!?אוף אין לי כוח!לפחות משלמים טוב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AuroraBorealis פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 אני לא הלכתי לחברה ואמרתי לה "תשמעו, אינ רוצה לעבוד בתמיכה טכנית", ולא נכנסתי עם קשרים, פשוט היה מן פרוייקט של חברת כוח-אדם מסויימת, שהוא היה להעסיק בני נוער בעבודות לחופש, ואני קיבלתי עבודה כתומך טכני (אבל כעובד זמני, לא קבוע).אחרי קורס לא ארוך מידי של איך לתפעל את כל המערכת שם, התחלתי לעבוד.אז זה לא קשרים או משו כזה...אגב, יש איפה שאני עבדתי יש דרישה לאנשים מעל גיל 18. אני פשוט הייתי עובד זמני, ולא עובד של החברה הזאת, אלא דרך חברת כוח-אדם. (אני לא יודע מה הדרישות המדוייקות של כל חברה, תבדקו)בקשר לבחור שהתלונן על הזמן שהוא מחכה...תראה, לעיתים מאוד קרובות יש המון לחץ, ויש המון שיחות ממתינות.ומה לעשות... אין מספיק נציגים לכולם, וגם הרבה בעיות נפתרות רק אחרי רבע שעה בערך (אגב, זמן אידיאלי לפיתרון בעיה - 7 דקות בערך). אז ככה זה, עצה שלי, אם אתה רוצה לקבל תמיכה דיי מהר, תתקשר בשעות הבוקר (עד שעה 10-11), או ביום שישי בערב, או בכל יום משעה 10 בלילה (בימי בצפר הכוונה, בחופשים מאוד עמוס בשעות האלה).אגב, לרוב אתה מחכה הרבה פחות ממה שאתה חושב, אנשים צעקו עלי כבר שהם מחכים כבר רבע שעה על הקו, למרות שבמציאות הם חיכו רק 3-4 דקות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HellWarrior פורסם 2004 באוקטובר 14 Share פורסם 2004 באוקטובר 14 תראו בHOT - יש לי בנות שסיימו קורס שירות לקוחות\תמיכת דיגיטל שמתגייסות במרץ...אחת התקבלה שבוע לפני גיל 18 ולאחת יש יומולדת 18 עוד חודשיים...אחרי י"ב - אבל צריך תעודת בגרות... HellWarrior, אני לא יודע מה איתך, אני הגעתי למצב שבזמן שהלקוח הטיפש (או הערס, או הרוסי שלא יודע עברית בגרוש ולא מוכן לעבור לתומך שיודע רוסית) דיבר, אני פשוט לחצתי לע "השתק" ופשוט קיללתי אותו. אצלינו אין "השתק" - יש רק RELEASE - מצב שבו אתה לא יכול לקבל שיחות :-\ אגב, ביום שתענה למשתמש נוב שיש לו ווינדוס בספרדית, שלא מסוגל לתרגם מילים פשוטות מעברית/אנגלית לספרדית... אתה לא תדע מה זה שיחה מעצבנת... - ביום שתענה לכ40-60 לקוחות ישראל מכל שכבות האוכלוסיה בארץ שחושבים ש"מגיע" להם משהו ושצועקים עלייך למה יש לו את כל הערוצים כמעט ו"גונבים"} מהם על זה 180 ש"ח לחודש - לא תדע מה זה שיחות מעצבנות .או בתמיכה טכנית - לקוחות פנסיונרים בני 80+ שדוברים רק רומנית - "אני טלויזיה לא עובד רוצה רואה רומניה מה קרה " - זה מייאש :-\ אבל ת'כלס - כסף טוב - עבודה עם אחלה תנאים , מה רע שיצעקו עלייך קצת חח כעבודה קבוע גם נצבר וותק - וזה טוב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.