למה משלמים לאנשים שעובדים בתמיכה תכנית בטלפון הרבה כסף - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה משלמים לאנשים שעובדים בתמיכה תכנית בטלפון הרבה כסף


X_Dror

Recommended Posts

אני כרגע עובד בתמיכת לבנק מסויים, ובאופן אישי, אני כבר שרוף.

לא אכפת לי מלקוחות טיפשים שלא יודעים כלום, אבל ממש כלום כלום כלום מהחיים שלהם

אני אתן כמה דוגמאות:

לקוח: יש לי בעיה כבר כמה ימים. הוא כותב שאני לא יכול להקיש את הסיסמה בעברית. מה הבעיה?

תומך: אתה בעברית במקלדת?

לקוח: כן

תומך: תעבור לאנגלית

לקוח: אוקיי... תודה זה עבד

לקוח: אני מנסה להקיש את הסיסמה אבל מה שקיבלתי בבנק לא מופיע לי על המקלדת

תומך: מה מופיע לך בפתק של הסיסמה

לקוח: ספרות רומיות

תומך: אלא הספרות X ו-I

בכל מקרה, סיימנו עם החלק המבדר... הבעייה היא עם הלקוחות שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממך ומזלזלים. ולא מרוויחים רע (יותר מתמיכה של ספקי ;D), אבל זה לא שווה את הכסף, לפחות בשבילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

באתר WWW.calls.co.il

צוחקים על אנשים כמוכם :lol:

פאגין מתקשר לתמיכה הטכנית ואומר במבאט אמריקאי:

"שאלום את יכולה למצוץ לי מספר מסויים?" :lol:

כול פעם שאני שומע את המתיחות שמע אני נקרא,בצל היא הכי אהובה עלי:

"אלכס אווו תגיד בצל בצלללללל בצלללללללללללללללל" :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באתר WWW.calls.co.il

צוחקים על אנשים כמוכם :lol:

פאגין מתקשר לתמיכה הטכנית ואומר במבאט אמריקאי:

"שאלום את יכולה למצוץ לי מספר מסויים?" :lol:

כול פעם שאני שומע את המתיחות שמע אני נקרא,בצל היא הכי אהובה עלי:

"אלכס אווו תגיד בצל בצלללללל בצלללללללללללללללל" :lol:

אני חולה על "בצל" אבל אין על "אפס שמן שמן"

"אני רוצה שתעשי אותי שמן ארומטי"

חבל שהם הפסיקו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אשכח כמה מקרים... אחד, כשעבדתי בתמיכת אינטרנט בחברה אזרחית והיתה לקוחה קרציה שכל צוות התמיכה הכיר כבר, ולכולם נמאס ממנה... היו עושים הכל כדי להתחמק מלדבר איתה. משום מה היא כ"כ נהנתה מהשירות שהיא היתה מקבלת עד שהיא היתה מתקשרת סתם כשמשעמם לה. השיא היה כשהיא השיגה את מספרי ה- האישיים שלנו (ועד היום אין לי מושג מי נתן לה אותם), ופתאום גם בבית היא התחילה להטריד אותנו.

מקרה אחר היה כשלקוח חדש התקשר לתמיכה ואמר שכבר כמה ימים (מאז שהוא נרשם) הוא לא מצליח להתחבר ולגלוש. עברתי איתו על כל ההגדרות והכל נראה בסדר, אבל הוא המשיך לטעון שהוא לא מצליח להתחבר וכמובן האשים את החברה בתקלה אצלנו. בשלב מסוים של השיחה הוא החליט שהוא לא צריך יותר תמיכה והתחיל לקלל אותי (קללות קללות...), ולא הסכים אפילו להקשיב למה שיש לי להגיד לו. העברתי אותו לאחראי עלינו וגם עליו הוא צעק כמו מטורף, קילל אותו, את אחותו, את החתול שלו ופירט בדיוק באיזה מקצוע אמא שלו עוסקת. במקרה מנהל החברה היה במקום וביקש לדבר איתו גם. הבנאדם נרגע לאיזה חצי דקה ואז התחיל שוב לצעוק ולקלל כמו מטורף על איזה חברה מחורבנת אנחנו, וכו' וכו'. בסוף נאלצנו לנתק לו את השיחה כי הוא פשוט לא הסכים להרגע ולדבר איתנו. אח"כ כשבדקנו את הלוגים בשרת, גילינו שהוא דווקא כן הצליח להתחבר ולא היו לו שום בעיות. כמובן שניתקנו אותו והחברה לא חייבה אותו בשקל. יש לקוחות שפשוט לא רוצים.

אם כבר לקוחות שלא רוצים, פעם מישהו התקשר וביקש להתחבר לשירות שלנו. אמרתי לו שאין בעיה ושימתין שניה, ואז הוא סיפר לי שבנטויז'ן ובאינטרנט זהב ניתקו אותו כי אמרו שהוא קרציה מדי (במילים אלה). אח"כ, כשנאלצתי לתת לו תמיכה, הבנתי למה הוא התכוון. הוא היה אמריקאי עם קול מאוד גבוה (כזה שצועק גם כשהוא מתכוון ללחוש), והיה מ*יין את השכל על כל שטות (קפץ לו פופ-אפ? זו סיבה טובה להתקשר לתמיכה!), והכל במבטא מעצבן.

האחרון, כשהייתי בצוות תמיכה בצבא, שאלתי לקוחה איזה מחשב יש לה והיא אמרה "קטן, חמוד כזה". בהתחלה חשבתי שזו בדיחה, אבל אח"כ הבנתי שאם אני ארצה פרטים אמיתיים על המחשב שלה, אני אצטרך לשלוח אליה מישהו כי אלה באמת היו הפרטים היחידים שהיא ידעה לתת לי.

ואלה הסיבות שמשלמים לאנשי תמיכה הרבה כסף. כדי לממן את הטיפולים הפסיכולוגיים אח"כ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלינו אין "השתק" - יש רק RELEASE  - מצב שבו אתה לא יכול לקבל שיחות  :-\

HELLWARRIOR בטח שיש השתק! "החזק שיחה"- כך פעם שרוצים לקלל (או לשחק אותה שואלים משהו בשביל הלקוח רק כדי שיקבל הרגשה שאשכרה שואלים בשבילו את המנהלת.. אז לוחצים "החזק שיחה" הלקוח מבסוט- שומע שיר , חושב אני רץ ושואל בשבילו שאלות- ואני בנתיים יוצא להפסקת סיגריה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אההה הבנתי- אז אתה מעדיף שיביא לך מידע שגוי- בכל סגרית עסקה דרך הטלפון- הכי טוב שהנציג יהיה סגור על עצמו- אפילו אם זה אומר לייבש את הלקוח לדקה על הקו כדי לבדוק את הנושא עם המנהלי שלו. ובלי קשר כשדרושים אישורים מיוחדים אז תמיד פונים למנהל... והלקוח הישראלי רוב הזמן רוצה אישורים מיוחדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שלא צריך לתת ללקוח לחכות בשום מקרה.

ברור שלפעמים כדאי לגשת למנהל או משהו.

אני פשוט אומר שזה מעצבן לחכות (גם אם אתה יודע שעושים בשבילך משהו), ולשמוע את השירי מעליות לא ממש משפר את ההרגשה (רק מוציא אותך לאט לאט מדעתך... :-\).

ואל תבין אותי לא נכון-למרות שזה מעצבן, זה הכרחי ומובן, אז... :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...