למה משלמים לאנשים שעובדים בתמיכה תכנית בטלפון הרבה כסף - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה משלמים לאנשים שעובדים בתמיכה תכנית בטלפון הרבה כסף


X_Dror

Recommended Posts

--------------------------------------------------------------------

Tech Support: "I need you to right-click on the Open

Desktop."

Customer "Ok."

Tech Support: "Did you get a pop-up menu?"

Customer: "No."

Tech Support: "Ok. Right click again. Do you see a

pop-up menu?"

Customer "No."

Tech Support:: "Ok, sir. Can you tell me what you have

done up until

this point?"

Customer: "Sure, you told me to write 'click' and I

wrote 'click'."

--------------------------------------------------------------------

Customer: "I received the software update you sent,

but I am still

getting the same error message."

Tech Support:: "Did you install the update?"

Customer: "No. Oh, am I supposed to install it to get

it to work?"

-------------------------------------------------------------!

-------

Customer:: "I'm having trouble installing Microsoft

Word."

Tech Support:: "Tell me what you've done."

Customer: "I typed 'A:SETUP'."

Tech Support:: "Ma'am, remove the disk and tell me

what it says."

Customer:: "It says '[PC manufacturer] Restore and

Recovery >disk'."

Tech Support:: "Insert the MS Word setup disk."

Customer:: "What?"

Tech Support: "Did you buy MS word?"

Customer: "No..."

--------------------------------------------------------------------

Customer:: "Do I need a computer to use your

software?"

Tech Support:: ?!%#$

--------------------------------------------------------------------

Tech Support:: "Ok, in the bottom left hand side of

the screen, can

you see the 'OK' button displayed?"

Customer: "Wow. How can you see my s! creen from

there?"

--------------------------------------------------------------------

Tech Support:: "What type of computer do you have?"

Customer:: "A white one."

--------------------------------------------------------------------

Tech Support:: "Type 'A:' at the prompt."

Customer:: "How do you spell that?"

--------------------------------------------------------------------

Tech Support: "Is your computer on a separate

telephone line?"

Customer: "No." (clicks the button to log on to our

service)

Tech Support:: "Well then we can't-"

Customer:: "It says 'no dial tone'."

Tech Support: "That's because you're on the line with

me right now. You

need to-"

Customer:: "No, that's not it. It does this all the

time. I just have to

try a few times, and it will let me through."

Tech Support:: "No, ma'am. It's not even trying to

dial right now because

you're on the phone with me."

Customer: "It must be busy. I'll try again later."

----------------------------------------------------------------------

Tech Support: "What's on your screen right now?"

Customer: "A stuffed animal that my boyfriend got me

at the grocery store."

--------------------------------------------------------------------

Tech Support:: "What operating system are you

running?"

Customer: "Pentium."

--------------------------------------------------------------------

Customer: "My computer's telling me I performed an

illegal abortion."

Tech Support:: ?!%#$

--------------------------------------------------------------------

Cust! omer: "I have Microsoft Exploder."

Tech Support:: ?!%#$

--------------------------------------------------------------------

Customer: "How do I print my voicemail?"

Tech Support:: ?!%#$

--------------------------------------------------------------------

Customer: "You've got to fix my computer. I urgently

need to print

document, but the computer won't boot properly."

Tech Support: "What does it say?"

Customer: "Something about an error and non-system

disk."

Tech Support: "Look at your machine. Is there a floppy

inside?"

Customer: "No, but there's a sticker saying there's

an inside."

---------------------------------------------------------------------

Tech Support: "Just call us back if there's a problem.

We're

open 24 hours."

Customer: "Is that Eastern time?"

----------------------!

------------------------------------------------

Tech Support:: "What does the screen say now?"

Customer: "It says, 'Hit ENTER when ready'."

Tech Support:: "Well?"

Customer: "How do I know when it's ready?"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

כעובד לשעבר בתמיכה טכנית (בגלל הבצפר אני לא יכול להמשיך), אותי זה לא מצחיק...

היו לי כ"כ הרבה מקרים מוזרים...

כ"כ הרבה פעמים שקיללתי את כל מי שאני מכיר שדווקא אני קיבלתי את הלקוח הטיפש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קורא דברים כאלה ואני חושב, איך אמורים לעזור למישהו כזה?

כאילו, איך אתה יכול לגרום לו לעשות מה שהוא צריך לעשות חוץ מלבוא אליו הביתה ולהראות לו למשל מה זה להקליק על עכבר?...

::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כ"כ הרבה פעמים שקיללתי את כל מי שאני מכיר שדווקא אני קיבלתי את הלקוח הטיפש...

ברגע זה אני מדבר עם לקוח כזה ( ::)) - וכל אחד חושב שדווקא לו יש את הלקוחות הכי קשים או הטפשים - אבל לבסוף - על זה מקבלים משכורת ולא לוקחים ללב :-* :lol:

משלמים להם על זה שיהיו סבלנים עם אנשים

זה ה "א" בעבודה - 100% נכון ! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שזה ספאם ואני ממש מצטער אבל אני חייב

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה אנשים !

פשוט לא יאומן!!

"what's on your screen right now"

"a stuffed animal"

חחחח

אהבתי פשוט גאוני ניראה לי זאת תיהיה העבודה שלי עוד איזה שנה שנתיים

מ.......... נקודה טובה מאיזה גיל אפשר לעבוד שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HellWarrior, אני לא יודע מה איתך, אני הגעתי למצב שבזמן שהלקוח הטיפש (או הערס, או הרוסי שלא יודע עברית בגרוש ולא מוכן לעבור לתומך שיודע רוסית) דיבר, אני פשוט לחצתי לע "השתק" ופשוט קיללתי אותו.

אגב, ביום שתענה למשתמש נוב שיש לו ווינדוס בספרדית, שלא מסוגל לתרגם מילים פשוטות מעברית/אנגלית לספרדית... אתה לא תדע מה זה שיחה מעצבנת...

בקשר לת'רד... רוב הסיפורים שקורים באמת הם עוד יותר עצובים (כן, מישהו ביקש ממני שאני אשלח לו קובץ התקנה של adsl כי הוא רוצה לעשות למודם 56.6 שלו...).

אבל לפעמים יש את האנשים הנחמדים, ואת הבנות החמודות האלה, שפשוט תענוג לדבר איתם... אבל אז הבעיה נפתרה (דיי מהר, כי הלקוח הבין מה רציתי), ומיד אחריו עולה לקוח ערס טיפש שמתחיל לקלל אותי כי הוא חיכה 2 דקות בתור, והוא צריך לשלם עליהן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה באמת הלקוח צריך לשלם על השיחה!?

לכם לוקח 200 שנה לענות שאתם תשלמו אני מוכן לשלם על כול דקת שיחה(!!) לא דקות המתנה זה שאתם עסוקים זה לא בעיה שלי!

ואני עדיין בקטע של מאיזה גיל אפשר לעבוד שם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הלכתי לחברה ואמרתי לה "תשמעו, אינ רוצה לעבוד בתמיכה טכנית", ולא נכנסתי עם קשרים, פשוט היה מן פרוייקט של חברת כוח-אדם מסויימת, שהוא היה להעסיק בני נוער בעבודות לחופש, ואני קיבלתי עבודה כתומך טכני (אבל כעובד זמני, לא קבוע).

אחרי קורס לא ארוך מידי של איך לתפעל את כל המערכת שם, התחלתי לעבוד.

אז זה לא קשרים או משו כזה...

אגב, יש איפה שאני עבדתי יש דרישה לאנשים מעל גיל 18. אני פשוט הייתי עובד זמני, ולא עובד של החברה הזאת, אלא דרך חברת כוח-אדם. (אני לא יודע מה הדרישות המדוייקות של כל חברה, תבדקו)

בקשר לבחור שהתלונן על הזמן שהוא מחכה...

תראה, לעיתים מאוד קרובות יש המון לחץ, ויש המון שיחות ממתינות.

ומה לעשות... אין מספיק נציגים לכולם, וגם הרבה בעיות נפתרות רק אחרי רבע שעה בערך (אגב, זמן אידיאלי לפיתרון בעיה - 7 דקות בערך). אז ככה זה, עצה שלי, אם אתה רוצה לקבל תמיכה דיי מהר, תתקשר בשעות הבוקר (עד שעה 10-11), או ביום שישי בערב, או בכל יום משעה 10 בלילה (בימי בצפר הכוונה, בחופשים מאוד עמוס בשעות האלה).

אגב, לרוב אתה מחכה הרבה פחות ממה שאתה חושב, אנשים צעקו עלי כבר שהם מחכים כבר רבע שעה על הקו, למרות שבמציאות הם חיכו רק 3-4 דקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו

בHOT - יש לי בנות שסיימו קורס שירות לקוחות\תמיכת דיגיטל שמתגייסות במרץ...אחת התקבלה שבוע לפני גיל 18 ולאחת יש יומולדת 18 עוד חודשיים...אחרי י"ב - אבל צריך תעודת בגרות...

HellWarrior, אני לא יודע מה איתך, אני הגעתי למצב שבזמן שהלקוח הטיפש (או הערס, או הרוסי שלא יודע עברית בגרוש ולא מוכן לעבור לתומך שיודע רוסית) דיבר, אני פשוט לחצתי לע "השתק" ופשוט קיללתי אותו.

אצלינו אין "השתק" - יש רק RELEASE - מצב שבו אתה לא יכול לקבל שיחות :-\

אגב, ביום שתענה למשתמש נוב שיש לו בספרדית, שלא מסוגל לתרגם מילים פשוטות מעברית/אנגלית לספרדית... אתה לא תדע מה זה שיחה מעצבנת...
- ביום שתענה לכ40-60 לקוחות ישראל מכל שכבות האוכלוסיה בארץ שחושבים ש"מגיע" להם משהו ושצועקים עלייך למה יש לו את כל הערוצים כמעט ו"גונבים"} מהם על זה 180 ש"ח לחודש - לא תדע מה זה שיחות מעצבנות :hat:.

או בתמיכה טכנית - לקוחות פנסיונרים בני 80+ שדוברים רק רומנית - "אני לא עובד רוצה רואה רומניה מה קרה " - זה מייאש :-\

אבל ת'כלס - כסף טוב - עבודה עם אחלה תנאים , מה רע שיצעקו עלייך קצת חח :lol::hat::cool2::xyxthumbs::hi:

כעבודה קבוע גם נצבר וותק - וזה טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...