כרטיסי המסך RX 6800 XT ו-RX 6800 בביקורת: האם Radeon מביס את GeForce? - עמוד 6 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

כרטיסי המסך RX 6800 XT ו-RX 6800 בביקורת: האם Radeon מביס את GeForce?


djelectric
 Share

Recommended Posts

אתה מביא סירטון מלפני חודשיים. לפני ששוחררה הגירסה החדש של msi afterburner שמאפשרת לבדוק מנוצל לעומת מוקצה. הוא אפילו מציין את זה שאין כל כך דרך לבדוק את זה למעט משחקים ספציפיים שיש להם כלי מובנה לזה.

 

יש לך פה דוגמאות שאנשים מהפורום הריצו ומראות את צריכת הזיכרון בפועל. או שגם הם מקבלים כסף מnvidia?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסירטונים ש-NEC הביא מצויינים.

בסירטון הראשון הוא מסביר שהמפתחים של המשחק בוחרים את גודל הטקסטורות ובכך קובעים את גודל צריכת הזיכרון. כלומר יהיה להם צורך לדעת מה המינימום שבו הם רוצים לתמוך. למשל אם יקבעו ש-8GB הוא הסטנדרט החדש, והם מצליחים לשמור על צריכת נמוכה עם טקסטורות של QHD בלבד, אז אין להם טעם לשים טקסטורות יותר גדולות.

העניין של המשחק GodFall נראה לי כמו מעשה שיווקי של להכניס לנבידיה מכה מתחת לחגורה.

לפי מה שהוא אומר בסירטון BY . אם אני מבין נכון זה כבר יותר מ- רגיל שהוא 3840 x 2160

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה מפתחים יעשו או לא בעתיד זה לא מאוד משנה לגבי רכישה של משהו עכשיו.

היום, ובעתיד הקרוב, 10GB יספיקו. ואני מוכן להמר שמה שיחנק זה הכרטיס עצמו ולא הזיכרון שלו. בטח אם תפעיל RT וכו׳.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

הסירטונים ש-NEC הביא מצויינים.

בסירטון הראשון הוא מסביר שהמפתחים של המשחק בוחרים את גודל הטקסטורות ובכך קובעים את גודל צריכת הזיכרון. כלומר יהיה להם צורך לדעת מה המינימום זיכרון שבו הם רוצים לתמוך. למשל אם יקבעו ש-8GB הוא הסטנדרט החדש, והם מצליחים לשמור על צריכת זיכרון נמוכה עם טקסטורות של QHD בלבד, אז אין להם טעם לשים טקסטורות יותר גדולות.

העניין של המשחק GodFall נראה לי כמו מעשה שיווקי של AMD להכניס לנבידיה מכה מתחת לחגורה.

לפי מה שהוא אומר בסירטון 4k BY 4k. אם אני מבין נכון זה כבר יותר מ-4k רגיל שהוא 3840 x 2160

 

על אותו טיעון ניתן להגיד שמפתחים יחליטו להתמיע ray tracing שם ל אין תשובה.

או להטמיע DLSS שזה לדעתי game changer אמיתי, ואז כל הדיון על פה על מקבל תפנית חדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של captaincaveman

התמונות עם DLSS נראות יותר טוב מאלה בלי...

 

זה אחת מתופעות הלוואי וזה הפתיע גם את , אבל לפעמים מקבלים תוצאה פחות טובה.

אני אישית חושב שיהיה מעניין לעקוב אחרי ההתפתחות של DLSS, ויהיה מעניין לראות אם הגישה הזאת של שימוש בלמידה עמוקה כדי לחקות את התוצאה הסופית תגיע לעוד תחומים בכל הנוגע לגראפיקה, ואולי סוף סוף פוטו ריאליזם.

נערך על-ידי k534d
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

הסרטון הזה דירבן אותי לעשות עוד מאמץ. אז אנחנו מדברים על Godfall בהגדרות מקסימליות.

1440P

image.png.1612c66108a4056476db422cc73fbdcf.png

 

2880P

image.png.7fbfd5e313f0b37688c088edc408a7f1.png

 

הצלחתי לגרום לו לעשות את ההמרה ברזולוציה. אפשר לראות שהFPS אכן התרסק ועדיין לא הגענו להגבלת הזיכרון לפי הזיכרון בפועל.

אני לא חושב שהמייסד שלהם שקרן אני פשוט חושב שהם עדיין לא הוציאו את העדכון של הטקסטורות הסופר גבוהות האלה כי אין מספיק כרטיסים של בשוק כדי לתת משמעות לצעד שיווקי הזה.

נערך על-ידי KobyC92
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שתי הערות,

האחת אתה עם הכרטיס היותר בסדר בסבב הזה שיש לו 10GB , כאשר הבעיה העיקרית עליה אנו מדברים להיום,

היא הכרטיס המסכן יותר מדגם 3070, זה שיש לו רק 8GB .  אם תעשה על 3070 ניסוים תגלה קושי ממשי היום

לא בעתיד.

 

אלא,

שכבר עתה למרות שיש אצלך ב- 3080 10GB אתה כבר על הקשקש כמו שאומרים - זה לא שהכרטיס שרכשת הוא בן 3

שנים, אלא בקושי בן 3 שבועות. רכשת הכי יקר שיש, ספינת הדגל של נוידיאה,  וכבר הנך למד, שהנה צריכת מביאה

אותו לניצול מלא של המשאב העומד לרשותו. אין יתירות שמה להמשך הדרך, אין היערכות לשנים הבאות. ממתי קונים

מוצר המנצל 100% מהמשאבים שלו ישר ביום שהוא נולד, ומבלי להתחשב בעתיד ובהמשך הדרך ?

 

שנית והפעם אהיה קצר כי אין לי סבלנות, מי שלא מבין מה ההבדל בין allocated ל- used זו בעיה שלו, שיגש ללמוד את

הנושא לעומק. הדוכן לימודים של nec סגור לעת הזו.

 

תקציר כדי בכל זאת כמו שאומרים:

צריכת הזכרון היא לחלוטין ה- allocated, זהו מרחב הכתובות שאליו כותב המאיץ הגראפי באופן דינאמי בהתאם לדרישה

באותו רגע בקוד תוכנה ובאלגוריתם. מה שזולג ממרחב הכתובות המוקצה מחוצה למרחב הזכרון הפיסי שקיים לכרטיס,

ממופה למעשה ל- . כידוע מהירות כתיבה/קריאה מ- RAM איטית בהתאם. used אינו המדד הנכון, הוא מטעה ומי

שהציג אותו הוא בור. allocated הוא מרחב הכתובות בפועל שאליו כותבים וממנו קוראים DATA והוא דינאמי בניהולו.

 

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פתחתי את הסקר של סטים, נכון לרגע זה 2.3% מחזיקים מסך , אחוז אחד מחזיק 1440P ultrawide, ו7 אחוזים מחזיקים מסך 1440P סטנדרטי. 65% עדיין מחזיקים מסך FHD.  אחוז לא מבוטל מחזיק מסך HD, כמעט קשה להאמין. לא חושב שמישהו בנוידיה מוטרד במיוחד מחסך בזכרון ברזולוציה שאף אחד לא משתמש בה. בכל אופן, ה5900X יצא לדרך, איכשהו קפצתי ממקום 173 בתור ל"החבילה נשלחה", עכשיו נשאר להרהר אם לשלם 100 פאונד יותר מהMSRP על 3080 בהזמנה מוקדמת, נראה לי ש830 פאונד לAsus tuf זה קצת מוגזם? (אני מהאחוז היחיד שמחזיקים 1440P 21:9 עם 144hz). 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של DrShawarma

פתחתי את הסקר של סטים, נכון לרגע זה 2.3% מחזיקים מסך 4k, אחוז אחד מחזיק 1440P ultrawide, ו7 אחוזים מחזיקים מסך 1440P סטנדרטי. 65% עדיין מחזיקים מסך FHD.

מבלי להיכנס לעובי הקורה בנושא כדאיות ה3070/80, הסקר שהובא מסטים משקף את המציאות באופן חלקי ומעט מטעה לעניין הדיון כאן, אסביר:

סטים ברובה של הפלטפורמה מלאה במשחקים זולים עד חינמים (0-25$ לצורך העניין) חלקם בעבר היו משחקים מעולים שעבר עליהם שעון החול של הזמן, חלקם משחקים דיי עכשווים עם גרפיקה\תוכן\גימפליי ברמה של ערוץ הופ\לולי (לגיטימי לגמרי, גם לזה יש קהל יעד)

משחקי הAAA מהשנתיים האחרונות מתמצעים בסביבות 30-60$ (מאלה שהם בסדר גודל של שנתיים בשוק עד לעכשוויים).

כשבאים לדון האם 8/10 VRAM יספיקו לכותרים המצויים, צריך לצאת מנקודת הנחה שאלו שרוב ככל הגימפליי שלהם מתמצע סביב משחקי COD משנת 2004, או משחקי "לולי" למינהם אינם חלק מהדיון כאן. 

 

האידאל היה לבחון את התפלגות הרזולוציות בקרב מי שרוכש משחקי AAA כאמור ב30-60$, למי מהם יש FHD/QHD/UHD, ברור לי שהאחוזים ישתנו דרסטית לרזולוציות הגבוהות יותר כשנשאיר את הרטרו והלולי מאחור.

נערך על-ידי No-One
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסתבר שהסיבה למחסורים בכרטיסים שהושקו היא העובדה ש מייצרת את כל מוצרי ה 7NM (מעבדים, כרטיסי מסך ושבבים ל PS5/XBOX X) אצל אותו יצרנית שבבים (קרי TSMC). בגלל שיש ליצרנית הנ"ל יכולת ייצור מוגבלת, צריכה להחליט כמה אחוזים מיכולת הייצור הזו להקצות לכל סגמנט, ובאופן לא מפתיע חלק הארי הולך לייצור שבבים לקונסולות:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=OiZHYCN-vw4

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...