עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

daniel2019

האם יש בעיה בכרטיס מסך המובנה?

Recommended Posts

שלום

מחשב נייד  Dell Latitude E5420
ממש לאחרונה החלפתי דיסק קשיח עקב קריסות חוזרות ונשנות ומסכים כחולים וכן בדיקות שהעידו על כשל בדיסק.
עם הדיסק הקודם לא הצלחתי להפעיל את אופציית הדיאגנוסטיקה שבודקת את תקינות מכלול חלקי המחשב שיש באתר של דל בגלל שדי בתחילת הסריקה המחשב היה קורס.
כעת לאחר החלפה ביצעתי בדיקה, אז הבדיקה המהירה יוצאת תקינה, אבל בדיקה מורחבת יוצאת עם כשל בכרטיס מסך, הן בבדיקה רגילה והן בבדיקת עומס.
מצ"ב צילומי מסך.
בעבר שהייתי בדיקות כאלה, היה שלב שבו רצו על המסך במשך כמה דקות כל מיני אנימציות כחלק מהבדיקה, וכעת מופיע משהו אחד ולאחר מכן המסך מדי פעם מנסה משהו ונכבה (אולי זה קשור לכשל).
אציין שהמחשב עובד רגיל (אני לא משתמש במשחקי מחשב) בצורה תקינה.
למחשב זה יש כרטיס מסך מובנה - 
Intel HD 3000 GPU

מה משמעות הממצאים? האם זו תקלת חומרה או משהו אחר? 
איך ניתן לפתור את זה?

תודה רבה

2019-12-31_154113.jpg

2019-12-31_153202.jpg

נערך על-ידי daniel2019

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בדל יש טסטים מובנים בביוס. גם הם נכשלים ?

באיתחול תקתק על F12 ותקבל תפריט לבחירה ושם יהיה גם הטסט.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא הייתי סומך על SupportAssist. כלי לא אמין. שינוי גרסה או שינוי חומרה עם גרסה קיימת, או סתם עדכון של דרייבר או שוברים אותו תכופות. מוקדם יותר השנה (טכנית מדובר למעשה בשנה שעברה, אבל כל הסיפור היה לפני חצי שנה בערך) גם התגלתה בו פרצת שמאפשרת לתוקף לקבל גישה למחשב מרחוק. היא תוקנה מאז (אז גם אם אתה נשאר איתו מומלץ לעדכן לגרסה העדכנית ביותר) אבל אני הייתי ממליץ להסיר אותו.

תריץ את כלי הדיאגנוסטיקה המובנה כפי שהציע Ivan.

אם למעט הבדיקה הזאת נדמה שהכל עובד בצורה תקינה, סביר להניח שמדובר בתוצאת בדיקה לא אמינה ולא בתקלה כלשהי בחומרה.

נערך על-ידי About:blank

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של yotam

להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך https://dl.dell.com/FOLDER01424503M/3/Video_Driver_XGPWM_WN_9.17.10.3040_A12.EXE

 

ולנסות שוב

ניסיתי

ובהתקנה קפצה הודעה שבמחשב מותקנת גירסה מעודכנת יותר מאשר הדרייבר הזה, אז כנראה זה לא יפתור, אלא אם לפעמים דווקא עדכון גורע?

 

תודה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים


Ivan  ו-About:blank
 

תודה לשניכם

 

בבדיקה המובנית שיש במחשב, הבדיקה תקינה (מלבד בדיקת הבטריה שאחוז הבריאות שלה הוא 20 אחוז, אבל זה אני יודע שהבטריה כבר חלשה)

 

ולגבי SupportAssist מותקן אצלי הגירסה החדשה, כי הורדתי אותה רק שלשום.

 

תודה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

האסא עובר אז הכל תקין. סע לשלום.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close