פורסם 2019 בדצמבר 315 שנים שלום מחשב נייד Dell Latitude E5420 ממש לאחרונה החלפתי דיסק קשיח עקב קריסות חוזרות ונשנות ומסכים כחולים וכן בדיקות שהעידו על כשל בדיסק. עם הדיסק הקודם לא הצלחתי להפעיל את אופציית הדיאגנוסטיקה שבודקת את תקינות מכלול חלקי המחשב שיש באתר של דל בגלל שדי בתחילת הסריקה המחשב היה קורס. כעת לאחר החלפה ביצעתי בדיקה, אז הבדיקה המהירה יוצאת תקינה, אבל בדיקה מורחבת יוצאת עם כשל בכרטיס מסך, הן בבדיקה רגילה והן בבדיקת עומס. מצ"ב צילומי מסך. בעבר שהייתי מבצע בדיקות כאלה, היה שלב שבו רצו על המסך במשך כמה דקות כל מיני אנימציות כחלק מהבדיקה, וכעת מופיע משהו אחד ולאחר מכן המסך מדי פעם מנסה משהו ונכבה (אולי זה קשור לכשל). אציין שהמחשב עובד רגיל (אני לא משתמש במשחקי מחשב) בצורה תקינה. למחשב זה יש כרטיס מסך מובנה - Intel HD 3000 GPU מה משמעות הממצאים? האם זו תקלת חומרה או משהו אחר? איך ניתן לפתור את זה? תודה רבה נערך 2019 בדצמבר 315 שנים על-ידי daniel2019
פורסם 2020 בינואר 15 שנים להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך https://dl.dell.com/FOLDER01424503M/3/Video_Driver_XGPWM_WN_9.17.10.3040_A12.EXE ולנסות שוב
פורסם 2020 בינואר 15 שנים בדל יש טסטים מובנים בביוס. גם הם נכשלים ? באיתחול תקתק על F12 ותקבל תפריט לבחירה ושם יהיה גם הטסט.
פורסם 2020 בינואר 15 שנים לא הייתי סומך על SupportAssist. כלי לא אמין. שינוי גרסה או שינוי חומרה עם גרסה קיימת, או סתם עדכון של דרייבר או Windows שוברים אותו תכופות. מוקדם יותר השנה (טכנית מדובר למעשה בשנה שעברה, אבל כל הסיפור היה לפני חצי שנה בערך) גם התגלתה בו פרצת אבטחה שמאפשרת לתוקף לקבל גישה למחשב מרחוק. היא תוקנה מאז (אז גם אם אתה נשאר איתו מומלץ לעדכן לגרסה העדכנית ביותר) אבל אני הייתי ממליץ להסיר אותו. תריץ את כלי הדיאגנוסטיקה המובנה כפי שהציע Ivan. אם למעט הבדיקה הזאת נדמה שהכל עובד בצורה תקינה, סביר להניח שמדובר בתוצאת בדיקה לא אמינה ולא בתקלה כלשהי בחומרה. נערך 2020 בינואר 15 שנים על-ידי About:blank
פורסם 2020 בינואר 15 שנים מחבר ציטוט של yotam להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך https://dl.dell.com/FOLDER01424503M/3/Video_Driver_XGPWM_WN_9.17.10.3040_A12.EXE ולנסות שוב ניסיתי ובהתקנה קפצה הודעה שבמחשב מותקנת גירסה מעודכנת יותר מאשר הדרייבר הזה, אז כנראה זה לא יפתור, אלא אם לפעמים דווקא עדכון גורע? תודה
פורסם 2020 בינואר 15 שנים מחבר Ivan ו-About:blank תודה לשניכם בבדיקה המובנית שיש במחשב, הבדיקה תקינה (מלבד בדיקת הבטריה שאחוז הבריאות שלה הוא 20 אחוז, אבל זה אני יודע שהבטריה כבר חלשה) ולגבי SupportAssist מותקן אצלי הגירסה החדשה, כי הורדתי אותה רק שלשום. תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.