עבור לתוכן

השקת ה-GeForce RTX 2080 Ti - עדכונים בזמן אמת

Featured Replies

פורסם
ציטוט של coch

בגדול ההסברים על הבמה היו די ברורים. מה שחשוב היה להבין שזה משהו ייעודי לכל הויזואליות שאתה מקבל על המסך. זו הפואנטה לאיש מהקהל.

 

כבר ראיתי תגובות באתרי חומרה עולמיים, חלקם של אנשי מקצוע שמגיעים מתחומים

כאלה ואחרים ש RT בגיימינג רחוק מלהיות שמיש בצורה שאנשים חושבים שזה יהיה שמיש - אחרי ההצגה של NV.

לי זה לא אומר הרבה, אני קורא את התגובות מסקרנות וקבלת מידע כללי שכזה.

 

RTX זה בסך הכל יישום בדרייברים של ליבות הטנסור עבור RT ב-CG.

 

וכמובן שהטענה פה על טכנולוגיה חדשה גם נכונים.

וזה דור ראשון שלה.

מי שדחוף לו להנות כבר עכשיו ממנה יצטרך להסתפק במה שיש ולשלם על כך רבות.

קוראים לזה EARLY ADOPTERS.

כי משלמים על הפיתוח.

דור הבא זה כבר יהיה חיה אחרת לגמרי.

  • תגובות 595
  • צפיות 149.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מעניין גם מה אינטל תביא בין היתר שהם יכנסו בשנים המתקרבות. 

 

ואולי יגיע היום המיוחל שיצא HL3 ונוכל לשחק בו ב 4K. לזה אני יותר מצפה מכל השקה אפשרית.

שיש מה לשחק, יותר כיף לקנות כרטיס.

פורסם
ציטוט של coch

מעניין גם מה אינטל תביא בין היתר שהם יכנסו בשנים המתקרבות. 

 

ואולי יגיע היום המיוחל שיצא HL3 ונוכל לשחק בו ב 4k. לזה אני יותר מצפה מכל השקה אפשרית.

שיש מה לשחק, יותר כיף לקנות כרטיס.

 אני מניח שאינטל תביא את בשורת ה uhd להמונים ואולי תמיכה בתקן זול משלהם דומה gsync freesync

פורסם
  • מחבר

אין סיבה שאינטל לא איכשהו תתמוך ישירות ב-Freesync.

ראג'ה עצמו קידם את זה שם (ב-AMD) ויקדם את זה גם באינטל כמו שהוא מקדם Vulkan

פורסם

מה הסיפור עם כל הפתרונות האלה ? הכוונה שלי, זה פרקטי ? 

 

בתור אחד שמשחק המון, אני לא נתקל ביותר מידי בעיות עם vsync. אני משחק על 60 מאז ומתמיד.

בפועל לא יצא לי לראות את הפתרונות האלה למעט יוטיוב.

 

זה עוזר לכם במסכי 144 ? 

פורסם
ציטוט של coch

בתור אחד שמשחק המון, אני לא נתקל ביותר מידי בעיות עם vsync.

חחח. על INPUT LAG שמעת? זה כל ההבדל. כן, תתפלא. בעכברים, מקלדות ומסכים יש את המושג הזה.

כנס לערוץ של Battle(non)sense ביוטיוב.

פורסם
ציטוט של se7en

מי שדחוף לו להנות כבר עכשיו ממנה יצטרך להסתפק במה שיש ולשלם על כך רבות.

קוראים לזה EARLY ADAPTERS.

כי משלמים על הפיתוח.

 

 

**רק תיקון קל באנגלית (על הדרך כמו שאומרים):

 

צריך לכתוב זאת - early adopters, על שום "מאמצים מקדימים":

image.png.cfb0aa3b2fd77f9557b7bc45bb9ced97.png

 

ולא adapters - שזה "מתאמים" , או "התאמת עצמך למשהו אחר":

image.png.fc8d402f5170af268657dab5aaa4cb06.png

 

 

 

פורסם

איך תיקון ״על הדרך״ הפך ל-20 שורות?

למה לא להסתפק ב-״adopters (מאמצים) ולא adapters (מתאמים)״

כל המוסיף, גורע. :)

פורסם
ציטוט של Jabberwock

חחח. על INPUT LAG שמעת? זה כל ההבדל. כן, תתפלא. בעכברים, מקלדות ומסכים יש את המושג הזה.

כנס לערוץ של Battle(non)sense ביוטיוב.

אכן. כבה את ה VSYNC ותנעל את הפריימים ידנית לפי קצב הרענון, ותגיד איך היה :)

פורסם
ציטוט של YarYar

אכן. כבה את ה VSYNC ותנעל את הפריימים ידנית לפי קצב הרענון, ותגיד איך היה :)

 

יש הבדל משמעותי ב Overwatch. בעצם, למען הדיוק - ההבדל קיים ומורגש אך מעולם לא פגם לי בביצועים (ברמה תחרותית). כדוגמא אקח את המשחק הזה כי אני משחק בו עוד מימי הבטא. הגעתי רחוק מבחינת ה seasons עד שגיליתי בעונה-שתיים האחרונות שאפשר לכבות vsync ולהגביל פריימים. מיד הרגשתי יותר נוח.

 

הבעיה היא - שבשאר המשחקים, אני לא מרגיש הבדל. אני משחק הרבה משחקים בשנה ובאופן קבוע PUBG עם חברים.

 

לא ידעתי שזה קשור ל input lag. אומר לכם פייר. מעולם לא מצאתי בעיה ב vsync.. משונה שחשבתי שזה קשור איכשהו למסכים

בתדרים גבוהים מ 60.

 

כנראה שאני מיוחד אם כולם חווים בעיות עם vsync.

פורסם
ציטוט של k534d

 אני מניח שאינטל תביא את בשורת ה uhd להמונים ואולי תמיכה בתקן זול משלהם דומה gsync freesync

אינטל יוציאו את החתיכה הראשונה שלהם עוד שנה וחצי פלוס פלוס...
חסר להם שמה שיצא לא יהיה בסטנדרט של כרטיסים שקיימים כבר היום ולמעשה יותר משנה.

פורסם
ציטוט של captaincaveman

איך תיקון ״על הדרך״ הפך ל-20 שורות?

למה לא להסתפק ב-״adaptors (מאמצים) ולא adapters (מתאמים)״

כל המוסיף, גורע. :)

אז כנראה שכן היה צריך יותר משורה אחת כי הנה אתה ניסית ואפילו בשורה אחת וטעית.זה לא adaptors זה adopters.אז הבדיחה על חשבונך?

פורסם
ציטוט של coch

 

יש הבדל משמעותי ב Overwatch. בעצם, למען הדיוק - ההבדל קיים ומורגש אך מעולם לא פגם לי בביצועים (ברמה תחרותית). כדוגמא אקח את המשחק הזה כי אני משחק בו עוד מימי הבטא. הגעתי רחוק מבחינת ה seasons עד שגיליתי בעונה-שתיים האחרונות שאפשר לכבות vsync ולהגביל פריימים. מיד הרגשתי יותר נוח.

 

הבעיה היא - שבשאר המשחקים, אני לא מרגיש הבדל. אני משחק הרבה משחקים בשנה ובאופן קבוע PUBG עם חברים.

 

לא ידעתי שזה קשור ל input lag. אומר לכם פייר. מעולם לא מצאתי בעיה ב vsync.. משונה שחשבתי שזה קשור איכשהו למסכים

בתדרים גבוהים מ 60.

 

כנראה שאני מיוחד אם כולם חווים בעיות עם vsync.

העניין הוא שה VSYNC מרנדר מספר פריימים (גם על הכמות שלהם אתה יכול לשלוט בהגדרות) כך שמה שאתה רואה על המסך זה בעצם כמה פריימים אחורה. קצב רענון 60HZ, אומר 1/60 שניות כל פריים. עכשיו זה לא המון, אבל בוא נגיד שזה הרבה פעמים ההבדל בין כמעט לפגוע במטרה קשה שנמצאת בתנועה לבין לפגוע. גם אם אתה לא מקשר באותו רגע שזאת הסיבה, וחושב שפשוט לא כיוונת טוב. אם המטרה שלך היא סטטית, לא תרגיש כנראה הבדל. כשה VSYNC דלוק אני מרגיש שה AIM פשוט לא טוב. וזה גם מתבטא ביחס K/D בדרך כלל... בלי קשר ממשי באיזה משחק ספציפית מדובר...

פורסם

מחיר טוב, שווה את ההשקעה כדי להיות חלוץ עם טכנולוגית עתיד במחשב האישי.
טוב גם לראות שהמחיר ל AIB ש NV הציגו בהשקה דומים מאוד למה שקורה במציאות. 

NOT.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים