Milford Cubicle פורסם 2018 במרץ 18 Share פורסם 2018 במרץ 18 ציטוט של User_Name אם אין כרטיס שווה ערך בדיוק (עוצמה חישובית ונפח זיכרון) נותנים את מה שהכי קרוב אליו מהקצה העליון. לא אמרתי שלא, אבל אתה מדבר על כרטיס מלפני 3 שנים ומשווה אותו ל-1060 מודרני ומשוכלל מהשנה האחרונה? לא בדקתי השוואות אבל לא נראה לי שזה "הכי קרוב אליו" שאפשר לתת לו.. יש בדרך עוד לפחות 2 דורות שמפרידים ביניהם, לא ככה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
User_Name פורסם 2018 במרץ 18 Share פורסם 2018 במרץ 18 אני מאמין שאין להם במלאי r9 390, gtx 970, RX 480 וכו'... הכורים הארורים היו קופצים על זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ida2423 פורסם 2018 במרץ 18 מחבר Share פורסם 2018 במרץ 18 ציטוט של Milford Cubicle לא אמרתי שלא, אבל אתה מדבר על כרטיס מלפני 3 שנים ומשווה אותו ל-1060 מודרני ומשוכלל מהשנה האחרונה? לא בדקתי השוואות אבל לא נראה לי שזה "הכי קרוב אליו" שאפשר לתת לו.. יש בדרך עוד לפחות 2 דורות שמפרידים ביניהם, לא ככה? תסכים איתי שגם אם הם רוצים שאוסיף כסף לשדרג ל1060 זה לא אמור להיות 1000 שקלים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2018 במרץ 18 Share פורסם 2018 במרץ 18 על פי הטבלה הבסיסית הזאת (שלא מדוייקת לחלוטין, אבל עוזרת בדיוק במקרים כאלה) http://www.tomshardware.com/reviews/gpu-hierarchy,4388.html מצד NVIDIA, הGTX 780, 780 TI, GTX 970, וה GTX 1060 עונים להגדרה. מצד AMD, הR9 390, R9 390X, RX 470, RX 480, RX 570 והRX 580 עונים להגדרה (ואני מתעלם מהעובדה שהם שמו את הR9 290 עם הR9 290X באותה משצבת) לכן - TMS צריכה להתאמץ לתקן את הכרטיס, ובמידה ולא תצליח, לספק כרטיס "שווה ערך" מהכרטיסים הבאים שציינתי (ללא תוספת תשלום!) במידה והלקוח ירצה לשדרג לכרטיס כמו הGTX 1070 מהGTX 1060 שהוא יכול לקבל, עליו יהיה להוסיף את ההפרש (800 ש"ח אם אני לא טועה). בכל אופן, הוא לא צריך לשלם יותר כדי לקבל כרטיס שווה ערך בביצועים שלו, כאשר הוא עדיין באחריות. מבחינתי @Milford Cubicle, שימצאו לו כרטיס R9 290X חלופי. אני בטוח שלפותח הדיון לא מציקה העובדה שהכרטיס שלו "ישן" (ועדיין בעל ביצועים טובים) אלא שהפיצוי שהוצע לו (בסך 500 ש"ח, כן?) לא הולם את הביצועים של כרטיסו כיום (כמו GTX 1060) שתבין - עם 500 ש"ח הוא בקושי יכול לרכוש כרטיס GTX 1050 (רגיל כן? לא TI) http://www.rsm.co.il/product/כרטיס-מסך-חברת-galax-דגם-50nph8dsn8oc-gtx1050-oc-2gb-gddr5-dp-hdmi-dual-link-dvi באיזה עולם אנו חיים שGTX 1050 = R9 290X? זה כמו שהם יחליפו לו את הכרטיס בR9 270X ויגידו שזה אותם ביצועים. @ida2423, לבקשתך אני מכתב את @Kirill-TMS אני בטוח שהוא יטפל בך עד לשביעות רצונך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ida2423 פורסם 2018 במרץ 18 מחבר Share פורסם 2018 במרץ 18 ציטוט של אור כהן על פי הטבלה הבסיסית הזאת (שלא מדוייקת לחלוטין, אבל עוזרת בדיוק במקרים כאלה) http://www.tomshardware.com/reviews/gpu-hierarchy,4388.html מצד NVIDIA, הGTX 780, 780 TI, GTX 970, וה GTX 1060 עונים להגדרה. מצד AMD, הR9 390, R9 390X, RX 470, RX 480, RX 570 והRX 580 עונים להגדרה (ואני מתעלם מהעובדה שהם שמו את הR9 290 עם הR9 290X באותה משצבת) לכן - TMS צריכה להתאמץ לתקן את הכרטיס, ובמידה ולא תצליח, לספק כרטיס "שווה ערך" מהכרטיסים הבאים שציינתי (ללא תוספת תשלום!) במידה והלקוח ירצה לשדרג לכרטיס כמו הGTX 1070 מהGTX 1060 שהוא יכול לקבל, עליו יהיה להוסיף את ההפרש (800 ש"ח אם אני לא טועה). בכל אופן, הוא לא צריך לשלם יותר כדי לקבל כרטיס שווה ערך בביצועים שלו, כאשר הוא עדיין באחריות. מבחינתי @Milford Cubicle, שימצאו לו כרטיס R9 290X חלופי. אני בטוח שלפותח הדיון לא מציקה העובדה שהכרטיס שלו "ישן" (ועדיין בעל ביצועים טובים) אלא שהפיצוי שהוצע לו (בסך 500 ש"ח, כן?) לא הולם את הביצועים של כרטיסו כיום (כמו GTX 1060) שתבין - עם 500 ש"ח הוא בקושי יכול לרכוש כרטיס GTX 1050 (רגיל כן? לא TI) http://www.rsm.co.il/product/כרטיס-מסך-חברת-galax-דגם-50nph8dsn8oc-gtx1050-oc-2gb-gddr5-dp-hdmi-dual-link-dvi באיזה עולם אנו חיים שGTX 1050 = R9 290X? זה כמו שהם יחליפו לו את הכרטיס בR9 270X ויגידו שזה אותם ביצועים. @ida2423, לבקשתך אני מכתב את @Kirill-TMS אני בטוח שהוא יטפל בך עד לשביעות רצונך. תודה רבה רבה!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אוהד נעוס פורסם 2018 במרץ 19 Share פורסם 2018 במרץ 19 ציטוט של ida2423 ולטענתו החברה מקבלת המון תקלות עם הכרטיס הספיצפי הזה, ואני יכול להביא את הכרטיס למעבדה ורוב הסיכויים שלא יהיה פתרון או חלקי חילוף לכרטיס מה שאני לא מבין זה שני דברים: 1. מה זה בעיית הלקוח. כרטיס עם 3 שנות אחריות צריך לעבוד 3 שנים מלאות ואם לא פיצוי שווה ערך בביצועים!! בין אם הכרטיס עולה 80-2000 שקל זה לא מעניין את הלקוח ולרוב זה בא לטובת הלקוח כי זו היא מהות האחריות שמרגע שקניתי כרטיס מסויים 3 שנים לא ארד ברמה לא משנה מה ערך הכרטיס שאקבל. 2. אחריות יצרן היא 3 שנים לא? אז למה קובעים את ערך הפיצוי ולא שולחים אל היבואן שבדרך כלל אם אין לו במלאי את אותו רכיב (בין אם זה לוח אם או כ.מסך או לוח אם) בעייתי או לא, לא מעניין את פורע האחריות ואז בדרך כלל מפצה לטובת הלקוח באופן אוטמטי. אלא אם אחריות יבואן היא שנה ושנתיים נוספות מהחנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dead_pool פורסם 2018 במרץ 19 Share פורסם 2018 במרץ 19 השוואה שאולי תעזור לך ida2423 https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ida2423 פורסם 2018 במרץ 19 מחבר Share פורסם 2018 במרץ 19 ציטוט של Dead_pool השוואה שאולי תעזור לך ida2423 https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html תודה לך, ואתה ועוד כמה כאן עזרתם לי מאוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
none77 פורסם 2018 במרץ 19 Share פורסם 2018 במרץ 19 עוד דרוגים http://www.overclock.net/forum/74-graphics-cards-general/502403-graphics-card-ranking.html של ליאור מהאתר https://hwzone.co.il/community/topic/574594-דירוג-עוצמת-כרטיסי-מסך-כך-תדעו-מהי-עוצמת-כרטיסי-מסך-שונים/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ida2423 פורסם 2018 במרץ 19 מחבר Share פורסם 2018 במרץ 19 ציטוט של none77 עוד דרוגים http://www.overclock.net/forum/74-graphics-cards-general/502403-graphics-card-ranking.html של ליאור מהאתר https://hwzone.co.il/community/topic/574594-דירוג-עוצמת-כרטיסי-מסך-כך-תדעו-מהי-עוצמת-כרטיסי-מסך-שונים/ תודה רבה חבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2018 במרץ 19 Share פורסם 2018 במרץ 19 היי שלום לכולם. דבר ראשון אין לי מושג על מה מדובר וגם לטכנאי שלנו אין מושג על מה מדובר * לעולם לא ניתן להציע סכום זיכוי על כרטיס שעוד לא הגיע למעבדה. כל מקרה לגופו אהבתי את האנשים שרושמים שאנו מתנהלים בשיטת "מצליח " בלי לשמוע את כל הצדדים - איזה קל לרשום שטויות בלי לבדוק לא מכיר את המקרה כפי שציינתי אבל אשמח לעזור( כל טיפול דומה שכרטיס מגיע למעבדה עובר גם ככה דרכי) בגדול נוהל הבא - לקוח שקנה כרטיס X. במסגרת האחריות אמור לקבל כרטיס דומה בביצועים ללא תוספת תשלום. אם לקוח על דעת עצמו רוצה לשדרג כרטיס מסך ל 1080TI לדוגמה כמובן שהוא לא יקבל זיכוי מלא על כרטיס תקול ( כרטיס היה בשימוש שנתיים וחצי לא, ועכשיו רוצים כרטיס חדש עם אחריות חדשה) אור תודה:) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2018 במרץ 20 Share פורסם 2018 במרץ 20 תגובה מאד יפה, אבל בתכלס מה אתה מציע, לא בצורה כללית, אלא בפועל לאדם שקנה אצלכם 290x ששבק במסגרת האחריות. לא משהו אמורפי- דגם של נוידיה/AMD שתוכלו לתת לו במידה והטענות שלו נכונות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2018 במרץ 20 Share פורסם 2018 במרץ 20 מה ניתן לו? לא יודע כי כרטיס שלו ממה שהבנתי נכון עוד לא הגיע לפה לקוח אמור לקבל חלופה זהה +- בביצועים. זאת בדיוק הנקודה - כל זה כללי, זה הופך למעשי שכרטיס מגיע למעבדה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ida2423 פורסם 2018 במרץ 20 מחבר Share פורסם 2018 במרץ 20 ציטוט של Kirill-TMS מה ניתן לו? לא יודע כי כרטיס שלו ממה שהבנתי נכון עוד לא הגיע לפה לקוח אמור לקבל חלופה זהה +- בביצועים. זאת בדיוק הנקודה - כל זה כללי, זה הופך למעשי שכרטיס מגיע למעבדה היי קיריל, הכרטיס אכן הגיע, כבר אתמול בצהריים. עדיין לא קיבלתי עדכון לגבי מה קורה/נעשה. אשמח אם נוכל לדבר באופן פרטני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2018 במרץ 20 Share פורסם 2018 במרץ 20 היי כפי שהבנתי כרטיס מסך מאתמול בבדיקה עדיין לא ראינו שום בעיה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.