אחריות על כרטיס מסך שנקנה בTms - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות על כרטיס מסך שנקנה בTms


ida2423

Recommended Posts

ציטוט של User_Name

אם אין כרטיס שווה ערך בדיוק (עוצמה חישובית ונפח זיכרון) נותנים את מה שהכי קרוב אליו מהקצה העליון.

לא אמרתי שלא, אבל אתה מדבר על כרטיס מלפני 3 שנים ומשווה אותו ל-1060 מודרני ומשוכלל מהשנה האחרונה?

לא בדקתי השוואות אבל לא נראה לי שזה "הכי קרוב אליו" שאפשר לתת לו.. יש בדרך עוד לפחות 2 דורות שמפרידים ביניהם, לא ככה?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של Milford Cubicle

לא אמרתי שלא, אבל אתה מדבר על כרטיס מלפני 3 שנים ומשווה אותו ל-1060 מודרני ומשוכלל מהשנה האחרונה?

לא בדקתי השוואות אבל לא נראה לי שזה "הכי קרוב אליו" שאפשר לתת לו.. יש בדרך עוד לפחות 2 דורות שמפרידים ביניהם, לא ככה?

 

 

תסכים איתי שגם אם הם רוצים שאוסיף כסף לשדרג ל1060 זה לא אמור להיות 1000 שקלים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פי הטבלה הבסיסית הזאת (שלא מדוייקת לחלוטין, אבל עוזרת בדיוק במקרים כאלה)

http://www.tomshardware.com/reviews/gpu-hierarchy,4388.html

מצד , הGTX 780, 780 TI, GTX 970, וה GTX 1060 עונים להגדרה.

מצד , הR9 390, R9 390X, 470, 480, 570 והRX 580 עונים להגדרה (ואני מתעלם מהעובדה שהם שמו את הR9 290 עם הR9 290X באותה משצבת)

 

לכן - TMS צריכה להתאמץ לתקן את הכרטיס, ובמידה ולא תצליח, לספק כרטיס "שווה ערך" מהכרטיסים הבאים שציינתי (ללא תוספת תשלום!)

במידה והלקוח ירצה לשדרג לכרטיס כמו הGTX 1070 מהGTX 1060 שהוא יכול לקבל, עליו יהיה להוסיף את ההפרש (800 ש"ח אם אני לא טועה). בכל אופן, הוא לא צריך לשלם יותר כדי לקבל כרטיס שווה ערך בביצועים שלו, כאשר הוא עדיין באחריות.

מבחינתי @Milford Cubicle, שימצאו לו כרטיס R9 290X חלופי. אני בטוח שלפותח הדיון לא מציקה העובדה שהכרטיס שלו "ישן" (ועדיין בעל ביצועים טובים) אלא שהפיצוי שהוצע לו (בסך 500 ש"ח, כן?) לא הולם את הביצועים של כרטיסו כיום (כמו GTX 1060)

שתבין - עם 500 ש"ח הוא בקושי יכול לרכוש כרטיס GTX 1050 (רגיל כן? לא TI)

http://www.rsm.co.il/product/כרטיס-מסך-חברת-galax-דגם-50nph8dsn8oc-gtx1050-oc-2gb-gddr5-dp-hdmi-dual-link-dvi

 

באיזה עולם אנו חיים שGTX 1050 = R9 290X? זה כמו שהם יחליפו לו את הכרטיס בR9 270X ויגידו שזה אותם ביצועים.

 

@ida2423, לבקשתך אני מכתב את @Kirill-TMS

אני בטוח שהוא יטפל בך עד לשביעות רצונך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אור כהן

על פי הטבלה הבסיסית הזאת (שלא מדוייקת לחלוטין, אבל עוזרת בדיוק במקרים כאלה)

http://www.tomshardware.com/reviews/gpu-hierarchy,4388.html

מצד NVIDIA, הGTX 780, 780 TI, GTX 970, וה GTX 1060 עונים להגדרה.

מצד AMD, הR9 390, R9 390X, 470, 480, 570 והRX 580 עונים להגדרה (ואני מתעלם מהעובדה שהם שמו את הR9 290 עם הR9 290X באותה משצבת)

 

לכן - TMS צריכה להתאמץ לתקן את הכרטיס, ובמידה ולא תצליח, לספק כרטיס "שווה ערך" מהכרטיסים הבאים שציינתי (ללא תוספת תשלום!)

במידה והלקוח ירצה לשדרג לכרטיס כמו הGTX 1070 מהGTX 1060 שהוא יכול לקבל, עליו יהיה להוסיף את ההפרש (800 ש"ח אם אני לא טועה). בכל אופן, הוא לא צריך לשלם יותר כדי לקבל כרטיס שווה ערך בביצועים שלו, כאשר הוא עדיין באחריות.

מבחינתי @Milford Cubicle, שימצאו לו כרטיס R9 290X חלופי. אני בטוח שלפותח הדיון לא מציקה העובדה שהכרטיס שלו "ישן" (ועדיין בעל ביצועים טובים) אלא שהפיצוי שהוצע לו (בסך 500 ש"ח, כן?) לא הולם את הביצועים של כרטיסו כיום (כמו GTX 1060)

שתבין - עם 500 ש"ח הוא בקושי יכול לרכוש כרטיס GTX 1050 (רגיל כן? לא TI)

http://www.rsm.co.il/product/כרטיס-מסך-חברת-galax-דגם-50nph8dsn8oc-gtx1050-oc-2gb-gddr5-dp-hdmi-dual-link-dvi

 

באיזה עולם אנו חיים שGTX 1050 = R9 290X? זה כמו שהם יחליפו לו את הכרטיס בR9 270X ויגידו שזה אותם ביצועים.

 

@ida2423, לבקשתך אני מכתב את @Kirill-TMS

אני בטוח שהוא יטפל בך עד לשביעות רצונך.

תודה רבה רבה!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ida2423

ולטענתו החברה מקבלת המון תקלות עם הכרטיס הספיצפי הזה, ואני יכול להביא את הכרטיס למעבדה ורוב הסיכויים שלא יהיה פתרון או חלקי חילוף לכרטיס

מה שאני לא מבין זה שני דברים:

1. מה זה בעיית הלקוח. כרטיס עם 3 שנות אחריות צריך לעבוד 3 שנים מלאות ואם לא פיצוי שווה ערך בביצועים!!

   בין אם הכרטיס עולה 80-2000 שקל זה לא מעניין את הלקוח ולרוב זה בא לטובת הלקוח כי זו היא מהות האחריות שמרגע שקניתי כרטיס מסויים 3 שנים לא

   ארד ברמה לא משנה מה ערך הכרטיס שאקבל.

2. אחריות יצרן היא 3 שנים לא? אז למה קובעים את ערך הפיצוי ולא שולחים אל היבואן שבדרך כלל אם אין לו במלאי את אותו רכיב (בין אם זה          או כ.מסך או לוח אם) בעייתי או לא, לא מעניין את פורע האחריות ואז בדרך כלל מפצה לטובת הלקוח באופן אוטמטי.

  אלא אם אחריות יבואן היא שנה ושנתיים נוספות מהחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

 

שלום לכולם.

 

דבר ראשון אין לי מושג על מה מדובר וגם לטכנאי שלנו אין מושג על מה מדובר

 

* לעולם לא ניתן להציע סכום זיכוי על כרטיס שעוד לא הגיע למעבדה. כל מקרה לגופו

 

אהבתי את האנשים שרושמים שאנו מתנהלים בשיטת "מצליח " בלי לשמוע את כל הצדדים - איזה קל לרשום שטויות בלי לבדוק

 

לא מכיר את המקרה כפי שציינתי  אבל אשמח לעזור( כל טיפול דומה שכרטיס מגיע למעבדה עובר גם ככה דרכי)

 

בגדול נוהל הבא - לקוח שקנה כרטיס X. במסגרת האחריות אמור לקבל כרטיס דומה בביצועים ללא תוספת תשלום. 

 

אם לקוח על דעת עצמו רוצה לשדרג כרטיס מסך ל 1080TI לדוגמה כמובן שהוא לא יקבל זיכוי מלא על כרטיס תקול ( כרטיס היה בשימוש שנתיים וחצי לא, ועכשיו רוצים כרטיס חדש עם אחריות חדשה)

 

 

אור תודה:)

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגובה מאד יפה, אבל בתכלס מה אתה מציע,  לא בצורה כללית,  אלא בפועל לאדם שקנה אצלכם 290x ששבק במסגרת האחריות. 

לא משהו אמורפי- דגם של נוידיה/AMD שתוכלו לתת לו במידה והטענות שלו נכונות. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ניתן לו? לא יודע כי כרטיס שלו ממה שהבנתי נכון עוד לא הגיע לפה

 

לקוח אמור לקבל חלופה זהה +- בביצועים. 

 

זאת בדיוק הנקודה - כל זה כללי, זה הופך למעשי שכרטיס מגיע למעבדה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

מה ניתן לו? לא יודע כי כרטיס שלו ממה שהבנתי נכון עוד לא הגיע לפה

 

לקוח אמור לקבל חלופה זהה +- בביצועים. 

 

זאת בדיוק הנקודה - כל זה כללי, זה הופך למעשי שכרטיס מגיע למעבדה

 

היי קיריל, הכרטיס אכן הגיע, כבר אתמול בצהריים.

עדיין לא קיבלתי עדכון לגבי מה קורה/נעשה. 

אשמח אם נוכל לדבר באופן פרטני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...